* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 129  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kapitany írta:
Sziasztok!

A Km/h óra mutatóm akadozva működik. Elég zavar, mert sokszor előfordul, hogy 100-at mutat de 120-al megyek már.
Az alábbi videón látható: Videó

Orvosolható, vagy cserélni kell az egész órát? Amennyiben cserélni kell, a másik órán simán be tudják állítani a jelenlegi KM óra állást?

Köszönöm!

Ãœdv,
Tamás

Simán cserélhető a motor benne! :wink:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 10:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

A Km/h óra mutatóm akadozva működik. Elég zavar, mert sokszor előfordul, hogy 100-at mutat de 120-al megyek már.
Az alábbi videón látható: Videó

Orvosolható, vagy cserélni kell az egész órát? Amennyiben cserélni kell, a másik órán simán be tudják állítani a jelenlegi KM óra állást?

Köszönöm!

Ãœdv,
Tamás


Hasonló gonddal küszködtem én is. Annyira azért nem sima ügy, egy ilyen halandó embernek mint én... :wink: egy délután rámegy a bulira.
Valóban a motort kell cserélni. 15 rugó környékén lehet venni újat az ebay-en vagy ettől olcsóbban innen-onnan, de én vettem egy bontott komplett műszercsoportot olcsón Schnitzer bajtárstól.
Ez angol kisboard-os óra, de a motor ugyan az, így nem drága. A szétszedéséről egy halom videó van a youtube-on. (E39 board removal) Nagyon érdemes megnézni,
mert vannak huncutságok. Maga a motort négy pöcök tartja, kell egy kis "feszegetés" de kijön szépen. A kis rugóra piszkosul figyelni kell.

Ha úgy döntesz hogy nekimész a fakultatív idegnyugtató kurzusnak, akkor erősen ajánlom, hogy vegyél egy ribbonkábelt is, és javítsd meg a kijelzőt. Ha már szét van szedve a műszerfal, nem
nagy dolog kicserélni. Én 1000Ft-ért vettem az ebay-en, valami kínait, gondoltam próbának jó lesz és majd kicserélem drágábbra, de azóta is tökéletesen működik.

Kell hozzá kézügyesség és türelem, de egyébként meg lehet csinálni szépen. :franko:

Kép
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: 2 dreizwanzig, kapitany
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.05. 21:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ablakemelő szerkezetet kellett cserélnem, mert teljesen szétesett darabjaira.

Összerakásnál a hangszóró modulon egy fehér csatlakozóról lemaradt egy vezeték, de nem láttam kábelt hozzá. Megnéztem egy ajtó szétszedős videót, ahol már a szétszedésnél a fehér 3-4 tűs csatlakozón alapból nem volt kábel, ahonnan én is hiányoltam. Gondolom akkor nem maradt le.
Az mi lenne amúgy? - feleslegesen nem szedném szét érte az ajtót ismét.

Összeraktam az ajtót, szépen működik is minden, kivéve a komfort felhúzást.
Megnyomom egyszer a gombot de nem húzza fel az ablakot teljesen.
Lefele működik, hogy csak 1x nyomom meg és lemegy.

Mi lehet a baj? - tanítani kellene? - köszönöm.

Köszönöm

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.09. 21:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BaloghImre83 írta:
Sziasztok! Az autóm átesett kisebb autó elektronikai javításon. Régen adagolóból folyt a gázolaj és megette a vezetékek burkolatát, cserélték ami kellett. Azóta mintha elment volna az erő a kocsiból és nem tudom miért. Szívósor alatt van egy csati arra nincs rádugva semmi de nem is látom mit kellene. Adagolón valami elektronikai vezetéket is cserélt, mágnesszelepet és a gyújtásnál valamit. Szerintetek?


Az az igazság, az 525tds-t annyira nem ismerem,csak egy tipp.
A szivósorban az 530D-nél is van egy csati,ami a turbónyomásszabályozó.
Ha leesik a csati-ami szerintem nem lehet,mert olyan a kiképzése.
Ha van,elfelejtették visszadugni.
Nálam elfelejtették visszadugni porlasztócsere után,kb 100 lóerö volt a hiány :mrgreen:
Ha a tiédben is van,akkor ez a hiba
Tükörrel alá tudsz nézni.
A nagy szerelésben lehet,hogy elfelejtettek valamit visszadugni,sajna elöfordul.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Vader-1 az itt látható tagok köszönték meg: BaloghImre83
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 02:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.17. 18:37
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Help please! Vannak bajok.

Sziasztok!

Cinkosom, egy 2001-es 525i (Automata) valós 437 000 kilométerecskével. M54B25 Bivanos

1. Tünetegyüttes:
Amikor pályázok, vagy gyorsan megyek vagy kickdown-ok után, néha felvillan sárgán a check engine. Az autó ilyenkor elkezd ringatózni. Újraindítás után ez megszűnik, és gond nélkül megy tovább. Mi lehet itt a baj?

2.
Szintén pályázás vagy terhelés után jellemző, hogy egy rövid pihenőt követően indítás után miután berakom R-be vagy D-be, kapok egy füstpamacsot. (Fehér) (Az olajat egyébként eszi.)

3.
Leállítás után a motortérből mindig hallani egy erőteljes pisszenő hangot, mintha valahol kifújna vagy erősen beszívna. Ez mitől?

Hálás lennék, ha valaki meg tudja mondani, hogy ezeket miért csinálja. Esetleg ennek fényében, teljes motorgenerál vagy motorcsere inkább?

Köszönöm szépen előre is! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 07:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
butsil írta:
Help please! Vannak bajok.

Sziasztok!

Cinkosom, egy 2001-es 525i (Automata) valós 437 000 kilométerecskével. M54B25 Bivanos

1. Tünetegyüttes:
Amikor pályázok, vagy gyorsan megyek vagy kickdown-ok után, néha felvillan sárgán a check engine. Az autó ilyenkor elkezd ringatózni. Újraindítás után ez megszűnik, és gond nélkül megy tovább. Mi lehet itt a baj?

2.
Szintén pályázás vagy terhelés után jellemző, hogy egy rövid pihenőt követően indítás után miután berakom R-be vagy D-be, kapok egy füstpamacsot. (Fehér) (Az olajat egyébként eszi.)

3.
Leállítás után a motortérből mindig hallani egy erőteljes pisszenő hangot, mintha valahol kifújna vagy erősen beszívna. Ez mitől?

Hálás lennék, ha valaki meg tudja mondani, hogy ezeket miért csinálja. Esetleg ennek fényében, teljes motorgenerál vagy motorcsere inkább?

Köszönöm szépen előre is! :)



:diag

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 15:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.17. 18:37
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
butsil írta:
Help please! Vannak bajok.

Sziasztok!

Cinkosom, egy 2001-es 525i (Automata) valós 437 000 kilométerecskével. M54B25 Bivanos

1. Tünetegyüttes:
Amikor pályázok, vagy gyorsan megyek vagy kickdown-ok után, néha felvillan sárgán a check engine. Az autó ilyenkor elkezd ringatózni. Újraindítás után ez megszűnik, és gond nélkül megy tovább. Mi lehet itt a baj?

2.
Szintén pályázás vagy terhelés után jellemző, hogy egy rövid pihenőt követően indítás után miután berakom R-be vagy D-be, kapok egy füstpamacsot. (Fehér) (Az olajat egyébként eszi.)

3.
Leállítás után a motortérből mindig hallani egy erőteljes pisszenő hangot, mintha valahol kifújna vagy erősen beszívna. Ez mitől?

Hálás lennék, ha valaki meg tudja mondani, hogy ezeket miért csinálja. Esetleg ennek fényében, teljes motorgenerál vagy motorcsere inkább?

Köszönöm szépen előre is! :)



:diag


Persze, csak várok hátha valaki már találkozott ilyen hibával és célirányosan tudom vinni az autót szervízbe. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 15:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
....


Köszönöm szépen előre is! :)[/quote]


:diag[/quote]

Persze, csak várok hátha valaki már találkozott ilyen hibával és célirányosan tudom vinni az autót szervízbe. :)[/quote]

Ha találkozott is valaki már ilyen problémával, akkor sem biztos, hogy a Te vasadnak is ugyanaz a baja!!
Fordítsd meg a dolgot: először diag és utána célirányosan tudsz menni szervízbe, vagy a szervízben diagolják meg (ha értenek hozzá és van gépük...)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.13. 11:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
butsil írta:
Help please! Vannak bajok.

Sziasztok!

Cinkosom, egy 2001-es 525i (Automata) valós 437 000 kilométerecskével. M54B25 Bivanos

1. Tünetegyüttes:
Amikor pályázok, vagy gyorsan megyek vagy kickdown-ok után, néha felvillan sárgán a check engine. Az autó ilyenkor elkezd ringatózni. Újraindítás után ez megszűnik, és gond nélkül megy tovább. Mi lehet itt a baj?

2.
Szintén pályázás vagy terhelés után jellemző, hogy egy rövid pihenőt követően indítás után miután berakom R-be vagy D-be, kapok egy füstpamacsot. (Fehér) (Az olajat egyébként eszi.)

3.
Leállítás után a motortérből mindig hallani egy erőteljes pisszenő hangot, mintha valahol kifújna vagy erősen beszívna. Ez mitől?

Hálás lennék, ha valaki meg tudja mondani, hogy ezeket miért csinálja. Esetleg ennek fényében, teljes motorgenerál vagy motorcsere inkább?

Köszönöm szépen előre is! :)


2-3. szerintem olajszeparátor. Amiatt akár igaz lehet az egyes pont is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 15:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
(1997, 528iA, e39)

Ilyen hangot ad ki a motortól, mint ami ezen a videón hallható... :(
www.youtube.com Video innen: : www.youtube.com


Rákötöttem gépre (INPA), ami ezt írta ki:
Kép

Ebből arra következtettem, hogy a vezérműtengely holtponti jeladó (camshaft sensor) lehet a hibás, így azt cseréltem.
(még jó, hogy a youtube tele van azzal, hogyan kell)

Cseréltem a gyújtógyertyákat is, mert már úgy is itt volt az ideje.
Motorolajjal szintén teljesen feltöltve pöccre indul, de a zaj (kattogás) nem szűnt meg. :(
Tulajdonképpen kicseréltem a régi, jó vezérműtengely holtponti jeladót egy újra, de semmi értelme nem volt.

Elképzelhető, hogy a hidraulikus szelepemelők (lifter) adják ki ezt a kopogó hangot?

Az mitől lehet, hogy a fogyasztás jelentősen megnőtt, valamint az erő is elhagyta az autót?
Ha gyorsítani akarok (gázt adok), akkor úgy érzem, mintha zabálná (és nem tudná elégetni) az üzemanyagot...
(kerreg, úgy csinál, mintha le akarna fulladni, és erőtlen)

Ha volt már valakinek hasonló problémája, és megtalálta a megoldást, kérem, jelezze.

Köszönettel,
Péter
white_horse kukac freemail.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 16:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem mechanikai hiba lesz. Az én X3-am motorja hasonló hangot ad, és a dugattyúnak van a csapszegre merőleges mozgása, asszem ezt hívják csapszegesnek.
A karter levétele után derült ki nálam is egyértelműen.
Fordulatra nem erősödik a hang, hanem gyorsabbá válik az üteme, ugye?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 20:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kopogásos égés nem lehet? Látom, hogy nincs misfire hiba, csak egy tipp.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.18. 10:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.05.07. 21:03
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ötletet szeretnék kérni mi lehet a baj. Kigyulladt a fékbetét kopás jelző/fékolaj lámpa. (E39 1997-es) Az fékolaj szint rendben. Az első betét tárcsával együtt kopásjelzővel kompletten cserélve. A lámpa nem aludt el! A hátsó fék tárcsával mindennel 1.5 éve lett cserélve. Azóta kb 8000 km-t mentem vele. Mi lehet a baj? Diag kiadná a hibát? (A szerelőm daigot nem tud csinálni, autóvillamos szerelőhöz küldött első körben.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.18. 11:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
karzol33 írta:
Sziasztok!

Ötletet szeretnék kérni mi lehet a baj. Kigyulladt a fékbetét kopás jelző/fékolaj lámpa. (E39 1997-es) Az fékolaj szint rendben. Az első betét tárcsával együtt kopásjelzővel kompletten cserélve. A lámpa nem aludt el! A hátsó fék tárcsával mindennel 1.5 éve lett cserélve. Azóta kb 8000 km-t mentem vele. Mi lehet a baj? Diag kiadná a hibát? (A szerelőm daigot nem tud csinálni, autóvillamos szerelőhöz küldött első körben.)

Az elso betetet a kopasjelzo felgyulladasa utan cserelted? Kopasjelzot is csereltetek? Valamennyit menni kell ezek utan mire elalszik a lampa.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.18. 11:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
karzol33 írta:
Sziasztok!

Ötletet szeretnék kérni mi lehet a baj. Kigyulladt a fékbetét kopás jelző/fékolaj lámpa. (E39 1997-es) Az fékolaj szint rendben. Az első betét tárcsával együtt kopásjelzővel kompletten cserélve. A lámpa nem aludt el! A hátsó fék tárcsával mindennel 1.5 éve lett cserélve. Azóta kb 8000 km-t mentem vele. Mi lehet a baj? Diag kiadná a hibát? (A szerelőm daigot nem tud csinálni, autóvillamos szerelőhöz küldött első körben.)

Nyomd a féket, tedd rá a gyújtást, tartsd nyomva, el kell aludnia ha minden jó 1-2 percen belül.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.18. 15:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Szerintem mechanikai hiba lesz. Az én X3-am motorja hasonló hangot ad, és a dugattyúnak van a csapszegre merőleges mozgása, asszem ezt hívják csapszegesnek.
A karter levétele után derült ki nálam is egyértelműen.
Fordulatra nem erősödik a hang, hanem gyorsabbá válik az üteme, ugye?



Gázadásra nem lesz hangosabb.
Viszont annyira erőtlen, hogy nehéz vele emelkedőn menni.. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.18. 17:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.05.07. 21:03
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
"Az elso betetet a kopasjelzo felgyulladasa utan cserelted? Kopasjelzot is csereltetek? Valamennyit menni kell ezek utan mire elalszik a lampa."
Az első betétet a lámpa felgyulladása után kb 6 hónapra cseréltem ki. (Beteg lett a szerelőm, ki volt előre fizetve nem tudtam mást tenni mint vártam) Igen kopásjelző is lett cserélve. Keveset járok a kocsival kb 600km-t mentem vele, mióta volt a csere.

"Nyomd a féket, tedd rá a gyújtást, tartsd nyomva, el kell aludnia ha minden jó 1-2 percen belül."
Ezt megpróbáltam sajnos nem aludt el. Köszönöm azért a tippet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.18. 17:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
karzol33 írta:
"Az elso betetet a kopasjelzo felgyulladasa utan cserelted? Kopasjelzot is csereltetek? Valamennyit menni kell ezek utan mire elalszik a lampa."
Az első betétet a lámpa felgyulladása után kb 6 hónapra cseréltem ki. (Beteg lett a szerelőm, ki volt előre fizetve nem tudtam mást tenni mint vártam) Igen kopásjelző is lett cserélve. Keveset járok a kocsival kb 600km-t mentem vele, mióta volt a csere.

"Nyomd a féket, tedd rá a gyújtást, tartsd nyomva, el kell aludnia ha minden jó 1-2 percen belül."
Ezt megpróbáltam sajnos nem aludt el. Köszönöm azért a tippet.

Pedig igy kell, lehet nem vártál eleget, vagy valamelyik jelződ kontaktos.
Húzd szét a kopásjelző csatiját, nézd meg nem hajlott-e vissza a tűlába. Nemrég találkoztam ilyennel, csere után nem akart elaludni a tulajnak hetekig. Ha van műszered ki tudod csipogtatni, hogy nem szakadt-e a jelző.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 23:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
whitehorse írta:
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
(1997, 528iA, e39)

Ilyen hangot ad ki a motortól, mint ami ezen a videón hallható... :(
www.youtube.com Video innen: : www.youtube.com


Rákötöttem gépre (INPA), ami ezt írta ki:
Kép

Ebből arra következtettem, hogy a vezérműtengely holtponti jeladó (camshaft sensor) lehet a hibás, így azt cseréltem.
(még jó, hogy a youtube tele van azzal, hogyan kell)

Cseréltem a gyújtógyertyákat is, mert már úgy is itt volt az ideje.
Motorolajjal szintén teljesen feltöltve pöccre indul, de a zaj (kattogás) nem szűnt meg. :(
Tulajdonképpen kicseréltem a régi, jó vezérműtengely holtponti jeladót egy újra, de semmi értelme nem volt.

Elképzelhető, hogy a hidraulikus szelepemelők (lifter) adják ki ezt a kopogó hangot?

Az mitől lehet, hogy a fogyasztás jelentősen megnőtt, valamint az erő is elhagyta az autót?
Ha gyorsítani akarok (gázt adok), akkor úgy érzem, mintha zabálná (és nem tudná elégetni) az üzemanyagot...
(kerreg, úgy csinál, mintha le akarna fulladni, és erőtlen)

Ha volt már valakinek hasonló problémája, és megtalálta a megoldást, kérem, jelezze.

Köszönettel,
Péter
white_horse kukac freemail.hu



A gyengeség elvileg azt jelzi, hogy "service mode" -ban van az autó.
Azért olyan gyenge, hogy - erőltetés nélkül - eljussak még vele az első javító műhelyig.

Végül is találtam egy ECU (motorvezérlő) reset lehetőséget arra, hogy a szerviz módból életre keljen az autó.
www.youtube.com Video innen: : www.youtube.com

Működik. Tényleg nullázza, illetve visszaállítja a gyárit.
Még a hibakód is kitörlődött (eltűnt) belőle.
Garázsban csináltam, már nem mentem vele, de az indítást követően a hiba nem jött vissza.
(az INPA nem listázta ki)

Majd holnap tesztelem, vissza jött-e az erő, valamint a zajok is elnémulnak-e...
Mármint remélem, olyan hangja lesz, amit élvezet hallgatni. :)
...sajnos egyelőre még kissé kopogós. :(

Ha van bármi más ötlet, szívesen veszem ám.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.22. 10:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A Pixelfix-től vásárolt LCD javító kittel megoldottam a nagy board-om pixelhibáit, azonban a szerelésnél a műszeregység mutatóit le kellett venni.
Sokat szórakoztam velük, mire jók lettek, minden rendben is volt.
Tegnap délután viszont, mikor elindultam haza a munkahelyemről, a kilométeróra mutatója nem volt hajlandó 40 km/h-nál többet mutatni. :?
Hazaérve elindítottam az öntesztet, ott viszont szépen mozogtak a mutatók: mi lehet a probléma?
Diag-ot még nem futtattam (talán majd ma), lehet valami érintkezési baja van? Mert a titkos menüben, digitálisan kiíratva a sebességet, szépen mutatja, hogy mennyivel megyek: a digitális és az analóg mutató egy helyről kapják a jelet, nem?
Olvastam olyat is, hogy mikor az ABS tömb kezd döglődni, akkor szokott ilyen lenni, de a kipörgésgátló ki-be kapcsolható, nem világít folyamatosan, annak nincs semmi baja. :roll:
Arra gondoltam még (majd a diag után), hogy a műszerfal csatlakozóit megnézem, és esetleg befújom kontaktspray-el, mit mondotok? :roll:
Vagy esetleg frissítsem meg a csatlakozók forrasztásait a panelen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 129  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator