* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 133  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 18:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:shock:

Végezetül a fentebb tárgyalt, engem érintő hasmagassági problémára egy utolsó hosszabb szösszenet:

1.:
Megoldódott a magassági gond!
:D :D :D
Amint a kocsi megmozdult és lépett pár centit, látványosan leereszkedett az eleje!
Ez azt jelenti, hogy a teljesen szétszedett futómű, újra összerakás után feszül mindenhol és súly alatt be kell mozognia.
A két lengőkar, szilent felőli csavarjait még hagyom kicsavarva, jövő hétre lesz rámpa, majd azon meghúzom, addig is nyomódik lefelé.

Továbbá agyaltam ennek fényében, hogy a Bimmerfest-ről fentebb linkelt, szintén magassági gond miből adódhatott.
Szerintem az lehet az ok, hogy ott egy széria rugó volt benyomva egy sport csillapítóba, ezért nem engedte ki a rúd eléggé a rugót, ezért alacsony volt az eleje. Szervízben kicserélték a sport csillapítót szériára és a rugó beállt széria magasságra. Ez lett feltűnő a gazdinak. Merthogy három hónap után azért illik befáradni akármilyen rugónak, de ez nem tette meg. Kár, hogy nem folytatta a topikot, hogy mi lett a vége...

2.: :D
A gép 9 !!! hónap állás után pöccre beindult!
Féltem és remélni sem mertem, a számra sem mertem emelni ezt a félelmemet.
Indítás előtt öntöttem bele 3-4 dl olajat, hogy fentről folyva kicsit olajozzon itt-ott, ahova bejut.
:franko:

Köszi mindenkinek az eszmecserét a dologról!
Legalább most is megtudtunk ezt-azt a futóművekről!
:franko:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2017.06.06. 19:34-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 18:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Kép


Még 1 utolsó:

Amit Gallaca írt ehhez a hozzászóláshoz az tényleg úgy van! Miszerint ez a rugóstag nincs jól összerakva, vagy valamiért elcsúszott a rugó a tányéron, mert az alsó gumibetét is fel van gyűrődve, és a rugóösszenyomónak kialakított horony felett egyenesen fut, pedig ott kellene felfelé indulnia. (Most, hogy aprólékosabban megtekintettem a képet.) Lehet meg kellene nézetned vagy nézned, hogy mi van vele. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 18:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Kép


Még 1 utolsó:

Amit Gallaca írt ehhez a hozzászóláshoz az tényleg úgy van! Miszerint ez a rugóstag nincs jól összerakva, vagy valamiért elcsúszott a rugó a tányéron, mert az alsó gumibetét is fel van gyűrődve, és a rugóösszenyomónak kialakított horony felett egyenesen fut, pedig ott kellene felfelé indulnia. (Most, hogy aprólékosabban megtekintettem a képet.) Lehet meg kellene nézetned vagy nézned, hogy mi van vele. :oops:


Amióta nálam van ilyen szerintem, az első gumiszerelésnél tűnt fel a gumitányér állapota, a rugót akkor nem tudtam. Tavaly nyáron mutattam Muha Atinak, azt mondta ne foglalkozzak vele amig nem kell cserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 20:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy pár hátsó gyári lengéscsillapítót rugóval együtt,nem baj,ha fel kell újítani a gátlót,csak gyári legyen. A rugó legyen nagyon jó állapotú,a többit meg lehet javítani.
Kit keressek ez ügyben? (Schnitzer?)

Várom a segítségetek. VIN: BR18609

Esetleg még bal oldali Axiál csukló valakinek-kicsit kotyog már az is nekem.

Köszönöm!

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 09:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
novi68 írta:
Sziasztok!

Kit keressek ez ügyben? (Schnitzer?)


Igen, vagy személyesen neked Gallaca sokkal közelebb van.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: novi68
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 15:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok ! tudna valaki adni valami tanácsot mikor megyek lehuzott ablakkal a jobb első kerék felől mikor megyek roszabb utón ilyen fémes hangot hallok mintha kettétört volna valami fém és az forogna nem tudom máshogy leírni mi lehet ez ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 16:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fsoul írta:
sziasztok ! tudna valaki adni valami tanácsot mikor megyek lehuzott ablakkal a jobb első kerék felől mikor megyek roszabb utón ilyen fémes hangot hallok mintha kettétört volna valami fém és az forogna nem tudom máshogy leírni mi lehet ez ?

Ilyen tünetekkel csak elballagnék egy szerelőhöz és alánéz/et/nék.
Még az is lehet, hogy kettétört valami fém. :)
Dehogy a gatyám tele lenne az biztos! :) ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 16:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
fsoul írta:
sziasztok ! tudna valaki adni valami tanácsot mikor megyek lehuzott ablakkal a jobb első kerék felől mikor megyek roszabb utón ilyen fémes hangot hallok mintha kettétört volna valami fém és az forogna nem tudom máshogy leírni mi lehet ez ?

Ilyen tünetekkel csak elballagnék egy szerelőhöz és alánéz/et/nék.
Még az is lehet, hogy kettétört valami fém. :)
Dehogy a gatyám tele lenne az biztos! :) ;)

Csak az nem mindegy hogy mivel van tele ;) egy 20cmsel elol vagy egy 20cms Barna Macival hatul ;)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 17:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
novi68 írta:
Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy pár hátsó gyári lengéscsillapítót rugóval együtt,nem baj,ha fel kell újítani a gátlót,csak gyári legyen. A rugó legyen nagyon jó állapotú,a többit meg lehet javítani.
Kit keressek ez ügyben? (Schnitzer?)

Várom a segítségetek. VIN: BR18609

Esetleg még bal oldali Axiál csukló valakinek-kicsit kotyog már az is nekem.

Köszönöm!

En most nem rontani akarom egyik ajanlot kollega boltjat sem,de gondolom hogy azert keresel olyant amit felujitani is kell mert keves a zse,mert most veszel bontot cucokat es felujitod ugyan ott vagy mintha vennel ujat.A masik axialt parban cserelik,es nem egy nagy oszeg ujban.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, novi68
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 18:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
novi68 írta:
Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy pár hátsó gyári lengéscsillapítót rugóval együtt,nem baj,ha fel kell újítani a gátlót,csak gyári legyen. A rugó legyen nagyon jó állapotú,a többit meg lehet javítani.
Kit keressek ez ügyben? (Schnitzer?)

Várom a segítségetek. VIN: BR18609

Esetleg még bal oldali Axiál csukló valakinek-kicsit kotyog már az is nekem.

Köszönöm!

En most nem rontani akarom egyik ajanlot kollega boltjat sem,de gondolom hogy azert keresel olyant amit felujitani is kell mert keves a zse,mert most veszel bontot cucokat es felujitod ugyan ott vagy mintha vennel ujat.A masik axialt parban cserelik,es nem egy nagy oszeg ujban.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Adtam már neki elég jó árajánlatot a gátlókra, de nem válaszolt, még annyit sem, hogy kösz nem. :roll: :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 18:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
fsoul írta:
sziasztok ! tudna valaki adni valami tanácsot mikor megyek lehuzott ablakkal a jobb első kerék felől mikor megyek roszabb utón ilyen fémes hangot hallok mintha kettétört volna valami fém és az forogna nem tudom máshogy leírni mi lehet ez ?

Ilyen tünetekkel csak elballagnék egy szerelőhöz és alánéz/et/nék.
Még az is lehet, hogy kettétört valami fém. :)
Dehogy a gatyám tele lenne az biztos! :) ;)


Szerintem féklemez. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.08. 07:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
rockerekhu írta:
novi68 írta:
Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy pár hátsó gyári lengéscsillapítót rugóval együtt,nem baj,ha fel kell újítani a gátlót,csak gyári legyen. A rugó legyen nagyon jó állapotú,a többit meg lehet javítani.
Kit keressek ez ügyben? (Schnitzer?)

Várom a segítségetek. VIN: BR18609

Esetleg még bal oldali Axiál csukló valakinek-kicsit kotyog már az is nekem.

Köszönöm!

En most nem rontani akarom egyik ajanlot kollega boltjat sem,de gondolom hogy azert keresel olyant amit felujitani is kell mert keves a zse,mert most veszel bontot cucokat es felujitod ugyan ott vagy mintha vennel ujat.A masik axialt parban cserelik,es nem egy nagy oszeg ujban.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Adtam már neki elég jó árajánlatot a gátlókra, de nem válaszolt, még annyit sem, hogy kösz nem. :roll: :(

Úgy tudom Gallacának van! :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.06.08. 18:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
rockerekhu írta:
novi68 írta:
Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy pár hátsó gyári lengéscsillapítót rugóval együtt,nem baj,ha fel kell újítani a gátlót,csak gyári legyen. A rugó legyen nagyon jó állapotú,a többit meg lehet javítani.
Kit keressek ez ügyben? (Schnitzer?)

Várom a segítségetek. VIN: BR18609

Esetleg még bal oldali Axiál csukló valakinek-kicsit kotyog már az is nekem.

Köszönöm!

En most nem rontani akarom egyik ajanlot kollega boltjat sem,de gondolom hogy azert keresel olyant amit felujitani is kell mert keves a zse,mert most veszel bontot cucokat es felujitod ugyan ott vagy mintha vennel ujat.A masik axialt parban cserelik,es nem egy nagy oszeg ujban.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Adtam már neki elég jó árajánlatot a gátlókra, de nem válaszolt, még annyit sem, hogy kösz nem. :roll: :(



Szia Bendegúz!

Nem néztem a privátokat,elnézést. Köszönöm az ajánlatod,tényleg nem rossz.... :franko: Azért próbálok gyárit szerezni első körben,mert eddig minden eredeti volt benne-kivéve a hátsó gátlókat... Nem a pénzszűke miatt döntöttem így-ahogy egyik márkatárs megjegyezte-hanem mindenből az eredetit szeretném. Nem nagy pénz a felújítás azért. Axiált meg rendeltem Alpina-éktól. Még egyszer bocs,hogy nem válaszoltam,nem mindig jutok gépközelbe.

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 15:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 16:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Futóműbeállítás ellenőrízve volt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: cseptomi1211
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 17:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Futóműbeállítás ellenőrízve volt?

Ha tényleg minden futómű alkatrész jó, akkor futómű beállítás, és kérd meg az embert, hogy a max. összetartást állítsa.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: cseptomi1211
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 20:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Futóműbeállítás ellenőrízve volt?

Ha tényleg minden futómű alkatrész jó, akkor futómű beállítás, és kérd meg az embert, hogy a max. összetartást állítsa.

Futómű beállítása kb. 1,5 éve történt. Tavaly is éreztem a rázást de nem volt ennyire zavaró.
Viszont téli kerekekkel nem érzem a szitálást. Bár az 4cm-rel keskenyebb oldalanként a nyárinál ami 235/45r17.
De a futóművet megnézetem akkor.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 23:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
cseptomi1211 írta:
bendegúz írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Futóműbeállítás ellenőrízve volt?

Ha tényleg minden futómű alkatrész jó, akkor futómű beállítás, és kérd meg az embert, hogy a max. összetartást állítsa.

Futómű beállítása kb. 1,5 éve történt. Tavaly is éreztem a rázást de nem volt ennyire zavaró.
Viszont téli kerekekkel nem érzem a szitálást. Bár az 4cm-rel keskenyebb oldalanként a nyárinál ami 235/45r17.
De a futóművet megnézetem akkor.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

az hogy 1,5 éve volt beálitva az nem jelent semmit szar utak után alitanak :D meg ha télivel nem rázot és a nyárival ráz akkor vagy centir vagy futó nincs jól beálitva mivel különbözö méretüek a gumijaid igy minden cserénél viheted futó álitásra,Bmwnek elég érzékeny a futója

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.06. 14:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
cseptomi1211 írta:
bendegúz írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Futóműbeállítás ellenőrízve volt?

Ha tényleg minden futómű alkatrész jó, akkor futómű beállítás, és kérd meg az embert, hogy a max. összetartást állítsa.

Futómű beállítása kb. 1,5 éve történt. Tavaly is éreztem a rázást de nem volt ennyire zavaró.
Viszont téli kerekekkel nem érzem a szitálást. Bár az 4cm-rel keskenyebb oldalanként a nyárinál ami 235/45r17.
De a futóművet megnézetem akkor.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

az hogy 1,5 éve volt beálitva az nem jelent semmit szar utak után alitanak :D meg ha télivel nem rázot és a nyárival ráz akkor vagy centir vagy futó nincs jól beálitva mivel különbözö méretüek a gumijaid igy minden cserénél viheted futó álitásra,Bmwnek elég érzékeny a futója


Nekem is hasonlóan a télivel nem volt gond, de a nyárival kóválygott az úton. Muha mester kicserélte a két első stab pálcát és beállíttatta maxra az összetartást. Azóta mintha kicserélték volna a kocsit. Ég és föld.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 07:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
cseptomi1211 írta:
bendegúz írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Futóműbeállítás ellenőrízve volt?

Ha tényleg minden futómű alkatrész jó, akkor futómű beállítás, és kérd meg az embert, hogy a max. összetartást állítsa.

Futómű beállítása kb. 1,5 éve történt. Tavaly is éreztem a rázást de nem volt ennyire zavaró.
Viszont téli kerekekkel nem érzem a szitálást. Bár az 4cm-rel keskenyebb oldalanként a nyárinál ami 235/45r17.
De a futóművet megnézetem akkor.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

az hogy 1,5 éve volt beálitva az nem jelent semmit szar utak után alitanak :D meg ha télivel nem rázot és a nyárival ráz akkor vagy centir vagy futó nincs jól beálitva mivel különbözö méretüek a gumijaid igy minden cserénél viheted futó álitásra,Bmwnek elég érzékeny a futója


Hát szar út az van bőven kis hazánkban. :D
A gondom egyenlőre csak az, hogy mikor rákérdezek, hogy műterhelést használnak e futómű állításnál akkor kb. hülyének vagyok nézve. :facepalm: (szerintük nem kell bele...itt megjegyzem, nem a legújabb Beissbarth gépük van, hogy tényleg így legyen)
Ahogy itt a fórumon olvasgattam, igencsak jó lenne ha használnák a műterheléseket, ha már a bajorok így találták ki.
Bár egytől egyik az összes futóműves akivel beszéltem itt Székesfehérváron, centírozás problémát mondott telefonban, de nem zárták ki a futóművet ők sem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 133  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 37 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator