* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 133  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 18:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
Afterdark írta:
Nem szeretném újra kirobbantani a topicban elindult vitát :!: :!:

Jelenleg egy 18-as 8' és 9' széles kerék van a kocsi valatt 225/40 és 245/40 gumikkal. Érdemes márkaszervízbe mennem KDS -el állítatni?

Valaki hozzászólásából rémlik, hogy csak gyári méretű kerékkel lehet erre a fajta padra menni.

Nem a méret a fontos, hanem az öt kis furat a kerékcsavarok között, oda rögzítik a gyári fejet.
Szerintem bárhol meg tudják csinálni jól ahol van szakértelem, és komoly géppel rendelkeznek.
Lényeges, hogy az eszköz szoftvere kérje a pontos kerékméretet, és a sárvédőív távolságát a kerékagytól, így nem kell súlyozni a kocsit.
És ahogy többen leírták már: a határértéken belüli maximális összetartással lesz az igazi!

Számit a mérete 35i ezek a méretei 235/45R17 8Jx17 ET20 255/40ZR17 9jx17 ET20 nem jött ki hivatalosan 18s,
Itt néz körül és megtalálod a hivatalos beálitásit
http://workshop-manuals.com/bmw/5_serie ... 9_e36_e38/

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
rockerekhu írta:
rockolo77 írta:
Afterdark írta:
Nem szeretném újra kirobbantani a topicban elindult vitát :!: :!:

Jelenleg egy 18-as 8' és 9' széles kerék van a kocsi valatt 225/40 és 245/40 gumikkal. Érdemes márkaszervízbe mennem KDS -el állítatni?

Valaki hozzászólásából rémlik, hogy csak gyári méretű kerékkel lehet erre a fajta padra menni.

Nem a méret a fontos, hanem az öt kis furat a kerékcsavarok között, oda rögzítik a gyári fejet.
Szerintem bárhol meg tudják csinálni jól ahol van szakértelem, és komoly géppel rendelkeznek.
Lényeges, hogy az eszköz szoftvere kérje a pontos kerékméretet, és a sárvédőív távolságát a kerékagytól, így nem kell súlyozni a kocsit.
És ahogy többen leírták már: a határértéken belüli maximális összetartással lesz az igazi!

Számit a mérete 35i ezek a méretei 235/45R17 8Jx17 ET20 255/40ZR17 9jx17 ET20 nem jött ki hivatalosan 18s,
Itt néz körül és megtalálod a hivatalos beálitásit
http://workshop-manuals.com/bmw/5_serie ... 9_e36_e38/

Keréknyomásos adattáblán a "B" oszlopomon, szerepel a 18"! 28i-30d. 235/40ZR18, 265/35ZR18 összeállításban!
Bár a fent szereplő 16mm-es átmérőkülönbségnek nem tudom, hogy örülnek-e.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 22:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
rockerekhu írta:
rockolo77 írta:
Afterdark írta:
Nem szeretném újra kirobbantani a topicban elindult vitát :!: :!:

Jelenleg egy 18-as 8' és 9' széles kerék van a kocsi valatt 225/40 és 245/40 gumikkal. Érdemes márkaszervízbe mennem KDS -el állítatni?

Valaki hozzászólásából rémlik, hogy csak gyári méretű kerékkel lehet erre a fajta padra menni.

Nem a méret a fontos, hanem az öt kis furat a kerékcsavarok között, oda rögzítik a gyári fejet.
Szerintem bárhol meg tudják csinálni jól ahol van szakértelem, és komoly géppel rendelkeznek.
Lényeges, hogy az eszköz szoftvere kérje a pontos kerékméretet, és a sárvédőív távolságát a kerékagytól, így nem kell súlyozni a kocsit.
És ahogy többen leírták már: a határértéken belüli maximális összetartással lesz az igazi!

Számit a mérete 35i ezek a méretei 235/45R17 8Jx17 ET20 255/40ZR17 9jx17 ET20 nem jött ki hivatalosan 18s,
Itt néz körül és megtalálod a hivatalos beálitásit
http://workshop-manuals.com/bmw/5_serie ... 9_e36_e38/

Keréknyomásos adattáblán a "B" oszlopomon, szerepel a 18"! 28i-30d. 235/40ZR18, 265/35ZR18 összeállításban!
Bár a fent szereplő 16mm-es átmérőkülönbségnek nem tudom, hogy örülnek-e.

De az ove 35i nem tudom menyire szamit,azert dobtam a online tis es ott csemegezen futo es a bealitasok teren,csak nezegetem realban segisek kepen es nem talaltam 18 s gyarit felnit az overe,de igen a legjobb a oszlopon megnezni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 15:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.19. 00:34
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Szekszárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Pár hónapja van egy 525D Touring-om, az automata váltós és a rádiós topicban már "jártam", sajnos itt is kell! :)
Úgy vettem, hogy ráz a hátulja, de betudtam a 10 éves, a kereskedőnél 5 barra felfújt guminak, gondoltam egy-két apróságra (meg mert csak cserélni tudtam az autót).
Már túl vagyok a kardán felfüggesztés cseréjén. A hátsó gumikat a héten lecseréltem (az elsők majd jövő hónap 10-én :D ) de még mindig ráz.
A jövő héten lesz elöl szilent, hátul stabilizátor pálca vagy minek a cseréje.
Megnéztük a műszakin használt "rángatós padon" és a hátsó bölcső szilentjei közül a jobb első nagyon, a balos kevésbé de odavan.
Ezeknek a cseréje tényleg olyan nagy meló?
Az autószerelő kollégám - aki nem szokott megfutamodni a munkától és neki is BMW-je van - azt modta, hogy ez lehet nem fog menni neki.
A műhely tulaja ahol néztük, azt mondta, hogyha a csavarok nem indulnak meg akkor akár karosszériás is kell hozzá.
Tényleg olyan nehéz ezt kicserélni, hogy nem sokan vállalják?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 19:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szepy írta:
Sziasztok!
Pár hónapja van egy 525D Touring-om, az automata váltós és a rádiós topicban már "jártam", sajnos itt is kell! :)
Úgy vettem, hogy ráz a hátulja, de betudtam a 10 éves, a kereskedőnél 5 barra felfújt guminak, gondoltam egy-két apróságra (meg mert csak cserélni tudtam az autót).
Már túl vagyok a kardán felfüggesztés cseréjén. A hátsó gumikat a héten lecseréltem (az elsők majd jövő hónap 10-én :D ) de még mindig ráz.
A jövő héten lesz elöl szilent, hátul stabilizátor pálca vagy minek a cseréje.
Megnéztük a műszakin használt "rángatós padon" és a hátsó bölcső szilentjei közül a jobb első nagyon, a balos kevésbé de odavan.
Ezeknek a cseréje tényleg olyan nagy meló?
Az autószerelő kollégám - aki nem szokott megfutamodni a munkától és neki is BMW-je van - azt modta, hogy ez lehet nem fog menni neki.
A műhely tulaja ahol néztük, azt mondta, hogyha a csavarok nem indulnak meg akkor akár karosszériás is kell hozzá.
Tényleg olyan nehéz ezt kicserélni, hogy nem sokan vállalják?


A hídszilentnél az én szerelőm is sziszegett, de azért nem megoldhatatlan az ügy.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 00:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Afterdark írta:
szepy írta:
Sziasztok!
Pár hónapja van egy 525D Touring-om, az automata váltós és a rádiós topicban már "jártam", sajnos itt is kell! :)
Úgy vettem, hogy ráz a hátulja, de betudtam a 10 éves, a kereskedőnél 5 barra felfújt guminak, gondoltam egy-két apróságra (meg mert csak cserélni tudtam az autót).
Már túl vagyok a kardán felfüggesztés cseréjén. A hátsó gumikat a héten lecseréltem (az elsők majd jövő hónap 10-én :D ) de még mindig ráz.
A jövő héten lesz elöl szilent, hátul stabilizátor pálca vagy minek a cseréje.
Megnéztük a műszakin használt "rángatós padon" és a hátsó bölcső szilentjei közül a jobb első nagyon, a balos kevésbé de odavan.
Ezeknek a cseréje tényleg olyan nagy meló?
Az autószerelő kollégám - aki nem szokott megfutamodni a munkától és neki is BMW-je van - azt modta, hogy ez lehet nem fog menni neki.
A műhely tulaja ahol néztük, azt mondta, hogyha a csavarok nem indulnak meg akkor akár karosszériás is kell hozzá.
Tényleg olyan nehéz ezt kicserélni, hogy nem sokan vállalják?


A hídszilentnél az én szerelőm is sziszegett, de azért nem megoldhatatlan az ügy.

Hááát ha még touringot vittél volna neki, akkor még sikít is! :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 00:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
szepy írta:
Sziasztok!
Pár hónapja van egy 525D Touring-om, az automata váltós és a rádiós topicban már "jártam", sajnos itt is kell! :)
Úgy vettem, hogy ráz a hátulja, de betudtam a 10 éves, a kereskedőnél 5 barra felfújt guminak, gondoltam egy-két apróságra (meg mert csak cserélni tudtam az autót).
Már túl vagyok a kardán felfüggesztés cseréjén. A hátsó gumikat a héten lecseréltem (az elsők majd jövő hónap 10-én :D ) de még mindig ráz.
A jövő héten lesz elöl szilent, hátul stabilizátor pálca vagy minek a cseréje.
Megnéztük a műszakin használt "rángatós padon" és a hátsó bölcső szilentjei közül a jobb első nagyon, a balos kevésbé de odavan.
Ezeknek a cseréje tényleg olyan nagy meló?
Az autószerelő kollégám - aki nem szokott megfutamodni a munkától és neki is BMW-je van - azt modta, hogy ez lehet nem fog menni neki.
A műhely tulaja ahol néztük, azt mondta, hogyha a csavarok nem indulnak meg akkor akár karosszériás is kell hozzá.
Tényleg olyan nehéz ezt kicserélni, hogy nem sokan vállalják?

Szerszám kell a kipréseléshez, na az nincs mindenkinek. Amúgy még nem volt olyan, hogy ne indult volna meg a csavar, nem jellemző, hogy berohad a menet.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 08:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.19. 00:34
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Szekszárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Remélem is, hogy csak a legpesszimistább forgatókönyvet festették föl azzal, hogy nem indul meg a csavar.
Gondolom ilyenkor a komplett bölcső ki van szedve a kocsi alól.
A szerszám préseléshez nagy cucc, vagy egy esztergályos meg tudja csinálni?
Mert az ilyen lehetőségem megvan hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 18:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szepy írta:
Remélem is, hogy csak a legpesszimistább forgatókönyvet festették föl azzal, hogy nem indul meg a csavar.
Gondolom ilyenkor a komplett bölcső ki van szedve a kocsi alól.
A szerszám préseléshez nagy cucc, vagy egy esztergályos meg tudja csinálni?
Mert az ilyen lehetőségem megvan hozzá.

Szopás.
Nincs kiszedve a bölcső.
Szerszámot Te is tudsz csinálni.
Touringom van. :)
Szerelőm azt mondta: anyunak sem! :)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 20:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Imco írta:
szepy írta:
Remélem is, hogy csak a legpesszimistább forgatókönyvet festették föl azzal, hogy nem indul meg a csavar.
Gondolom ilyenkor a komplett bölcső ki van szedve a kocsi alól.
A szerszám préseléshez nagy cucc, vagy egy esztergályos meg tudja csinálni?
Mert az ilyen lehetőségem megvan hozzá.

Szopás.
Nincs kiszedve a bölcső.
Szerszámot Te is tudsz csinálni.
Touringom van. :)
Szerelőm azt mondta: anyunak sem! :)


Én ezzel csinálom. Megy az, ha van szerszám!!!!
Kép

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 20:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:

Én ezzel csinálom. Megy az, ha van szerszám!!!!

A szerszám árát elittuk! :D

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Imco írta:
muhaati írta:

Én ezzel csinálom. Megy az, ha van szerszám!!!!

A szerszám árát elittuk! :D


Amennyit keresek a jó szerszámmal, abból lesz mit meginni! :) (jut eszembe! sört kell rendelnem! :) )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 13:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Bonyolult és érthetetlen (jelenleg nekem) kérdésre keresnék választ, esetleg linket arról a bizonyos alkatrészről! Hátsó alsó lengőkarból jön ki egy tengely, ami alatt van egy szilent! Ez mit takar szerintetek, mert ez ment szét az autómban. Igaz, hogy E38 730d-ről van szó, de gondoltam valaki érti közületetek. A stabilizátor szilentről lenne szó? Előre is köszi!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 23:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Sziasztok! Bonyolult és érthetetlen (jelenleg nekem) kérdésre keresnék választ, esetleg linket arról a bizonyos alkatrészről! Hátsó alsó lengőkarból jön ki egy tengely, ami alatt van egy szilent! Ez mit takar szerintetek, mert ez ment szét az autómban. Igaz, hogy E38 730d-ről van szó, de gondoltam valaki érti közületetek. A stabilizátor szilentről lenne szó? Előre is köszi!

Egy kép sokat segítene! Van itthon 2db E38 perpill, de hátul nincs egyikben sem stabrúd.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0444
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0456

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 21:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.19. 00:34
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Szekszárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Imco írta:
szepy írta:
Remélem is, hogy csak a legpesszimistább forgatókönyvet festették föl azzal, hogy nem indul meg a csavar.
Gondolom ilyenkor a komplett bölcső ki van szedve a kocsi alól.
A szerszám préseléshez nagy cucc, vagy egy esztergályos meg tudja csinálni?
Mert az ilyen lehetőségem megvan hozzá.

Szopás.
Nincs kiszedve a bölcső.
Szerszámot Te is tudsz csinálni.
Touringom van. :)
Szerelőm azt mondta: anyunak sem! :)


Én ezzel csinálom. Megy az, ha van szerszám!!!!
Kép


Ezek szerint nem kell kiszedni a bölcsőt. Mert egy ismerősöm azt állítja, hogy csak úgy lehet kicserélni a szilenteket.
Azt látom, hogy lefelé kell kijönnie, ezek szerint ha van hozzá vagy csinálunk szerszámot, akkor kijön a helyén is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.29. 01:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
szepy írta:
muhaati írta:
Imco írta:
szepy írta:
Remélem is, hogy csak a legpesszimistább forgatókönyvet festették föl azzal, hogy nem indul meg a csavar.
Gondolom ilyenkor a komplett bölcső ki van szedve a kocsi alól.
A szerszám préseléshez nagy cucc, vagy egy esztergályos meg tudja csinálni?
Mert az ilyen lehetőségem megvan hozzá.

Szopás.
Nincs kiszedve a bölcső.
Szerszámot Te is tudsz csinálni.
Touringom van. :)
Szerelőm azt mondta: anyunak sem! :)


Én ezzel csinálom. Megy az, ha van szerszám!!!!


Ezek szerint nem kell kiszedni a bölcsőt. Mert egy ismerősöm azt állítja, hogy csak úgy lehet kicserélni a szilenteket.
Azt látom, hogy lefelé kell kijönnie, ezek szerint ha van hozzá vagy csinálunk szerszámot, akkor kijön a helyén is?

Nem kell kivenni, kijön a helyén. http://tis.bmwcats.com/doc1013068/

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.29. 07:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Egy kép sokat segítene! Van itthon 2db E38 perpill, de hátul nincs egyikben sem stabrúd.


Csak a légrugósban van hátsó stab. :franko:

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.29. 09:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Gallaca írta:
Egy kép sokat segítene! Van itthon 2db E38 perpill, de hátul nincs egyikben sem stabrúd.


Csak a légrugósban van hátsó stab. :franko:

E38-ast gyárilag nem szereltek légrugóval.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.29. 12:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.19. 00:34
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Szekszárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
szepy írta:
muhaati írta:
Imco írta:
szepy írta:
Remélem is, hogy csak a legpesszimistább forgatókönyvet festették föl azzal, hogy nem indul meg a csavar.
Gondolom ilyenkor a komplett bölcső ki van szedve a kocsi alól.
A szerszám préseléshez nagy cucc, vagy egy esztergályos meg tudja csinálni?
Mert az ilyen lehetőségem megvan hozzá.

Szopás.
Nincs kiszedve a bölcső.
Szerszámot Te is tudsz csinálni.
Touringom van. :)
Szerelőm azt mondta: anyunak sem! :)


Én ezzel csinálom. Megy az, ha van szerszám!!!!


Ezek szerint nem kell kiszedni a bölcsőt. Mert egy ismerősöm azt állítja, hogy csak úgy lehet kicserélni a szilenteket.
Azt látom, hogy lefelé kell kijönnie, ezek szerint ha van hozzá vagy csinálunk szerszámot, akkor kijön a helyén is?

Nem kell kivenni, kijön a helyén. http://tis.bmwcats.com/doc1013068/


Ha jól értem a doksit, aminek a hivatkozását elküldted, akkor az enyémre nem is ez vonatkozik, mert Touringom van.
Hanem ez: http://tis.bmwcats.com/doc1034839/
Gondolom, hogy nem légrugós, de a rajzok alapján ez lehet az, mert az enyémben ez a fajta nagyobb szilent van:

Kép

A célszerszám paramétereit vagy rajzát meg lehetne tudni valahonnan, vagy szakmai titok? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.29. 12:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.19. 00:34
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Szekszárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A szilent kép beillesztése persze nem sikerült, de próbálkozom:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 133  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator