* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 10:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Mindegy, köszönöm, megtaláltam a választ máshol!

Gondolom egy szakembernél, értsd autószerelő!
Szívesen! ;)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 21:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
öreglala írta:
Mindegy, köszönöm, megtaláltam a választ máshol!

Gondolom egy szakembernél, értsd autószerelő!
Szívesen! ;)

Én kérek elnézést a kollégák miatt! Kicsit elvetették a sulykot, de néha ez van.
Egy szerelésben jártas ember, aki még pont ezt a munkát nem csinálta, de körbenézi a helyszínt úgyis rájön, hogy le kell-e venni vagy sem. De attól, hogy előre próbál érdeklődni, hogy esetleg mennyi időt tervezzen rá, vagy még száz más oka lehet, nem biztos, hogy balfék! Ráadásul erről szól a klubélet! Vagy akkor innentől kezdve mindenkinek kuss, és csak a kereső játszik, mert már nagyjából mindenről volt szó!
Bocs de ez most kijött! :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: 3 admin, jimbi525d, kzolee
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 11:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Én kérek elnézést a kollégák miatt! Kicsit elvetették a sulykot, de néha ez van.
Egy szerelésben jártas ember, aki még pont ezt a munkát nem csinálta, de körbenézi a helyszínt úgyis rájön, hogy le kell-e venni vagy sem. De attól, hogy előre próbál érdeklődni, hogy esetleg mennyi időt tervezzen rá, vagy még száz más oka lehet, nem biztos, hogy balfék! Ráadásul erről szól a klubélet! Vagy akkor innentől kezdve mindenkinek kuss, és csak a kereső játszik, mert már nagyjából mindenről volt szó!
Bocs de ez most kijött! :doglotlo:

Offtopic :
A "Vagy hol keressem őket?" sok mindent sugall, a szerelésben jártasságon kívül.
Nem hiszem, hogy van olyan szerelésben jártas szakember,
aki egy pillantásból vagy pár perc "matatással", ne tudná meghatározni az izzítógyertya helyét.
Mert önmagában a "szívósor le" még nem minden, a letörhető alkatrészek, vagy épp a gumidugók miatt.
Hasznos a szakértelem a hozzáértés, a "szerelésben jártasságon" kívül.
A további károkozás elkerülése végett, nem baj ha egy autószerelővel konzultál a kérdésről, ha már a TIS idegen.
Pont a pörgős klubélet miatt sok "szakember" van itt.
Láttam már itt olyan szakembert, aki imbusszal küzdött a torxxal,
vagy árulta nekünk a bárdis cuccot 20% tuti kedvezménnyel.
Muha Atinak, Schnitzernek vagy Gallacának nem adnék ilyen tippet-tanácsot / mint ahogy valószínű nem is kérdeznének ilyet/, de egy ismeretlen klubtársnak tisztán jó indulattal tettem ezt, még ha némi irónia is volt benne.
A miről szól a klubélethez meg annyit tennék, hogy mindenki oszt mindenkit, de a választ még a megoldó sem osztotta meg! ;) :)
Ezért kiemeltem a megoldást, igaz én benzines, és szerelésben járatlan vagyok. :)

Hoztam a heti szintet így ma már nem írok többet! :)

Béke!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 11:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
bendegúz írta:
Én kérek elnézést a kollégák miatt! Kicsit elvetették a sulykot, de néha ez van.
Egy szerelésben jártas ember, aki még pont ezt a munkát nem csinálta, de körbenézi a helyszínt úgyis rájön, hogy le kell-e venni vagy sem. De attól, hogy előre próbál érdeklődni, hogy esetleg mennyi időt tervezzen rá, vagy még száz más oka lehet, nem biztos, hogy balfék! Ráadásul erről szól a klubélet! Vagy akkor innentől kezdve mindenkinek kuss, és csak a kereső játszik, mert már nagyjából mindenről volt szó!
Bocs de ez most kijött! :doglotlo:

Offtopic :
A "Vagy hol keressem őket?" sok mindent sugall, a szerelésben jártasságon kívül.
Nem hiszem, hogy van olyan szerelésben jártas szakember,
aki egy pillantásból vagy pár perc "matatással", ne tudná meghatározni az izzítógyertya helyét.
Mert önmagában a "szívósor le" még nem minden, a letörhető alkatrészek, vagy épp a gumidugók miatt.
Hasznos a szakértelem a hozzáértés, a "szerelésben jártasságon" kívül.
A további károkozás elkerülése végett, nem baj ha egy autószerelővel konzultál a kérdésről, ha már a TIS idegen.
Pont a pörgős klubélet miatt sok "szakember" van itt.
Láttam már itt olyan szakembert, aki imbusszal küzdött a torxxal,
vagy árulta nekünk a bárdis cuccot 20% tuti kedvezménnyel.
Muha Atinak, Schnitzernek vagy Gallacának nem adnék ilyen tippet-tanácsot / mint ahogy valószínű nem is kérdeznének ilyet/, de egy ismeretlen klubtársnak tisztán jó indulattal tettem ezt, még ha némi irónia is volt benne.
A miről szól a klubélethez meg annyit tennék, hogy mindenki oszt mindenkit, de a választ még a megoldó sem osztotta meg! ;) :)
Ezért kiemeltem a megoldást, igaz én benzines, és szerelésben járatlan vagyok. :)

Hoztam a heti szintet így ma már nem írok többet! :)

Béke!

Nem kizárólag erre az esetre reagáltam, volt már több ilyen.
Viszont, ha valaki vállalja a kockázatot, és nekiáll otthon a szerelésnek, akkor az az ő dolga, a klubtársak dolga pedig az, hogy válaszoljanak a kérdéseire, esetleg a rutinosabbak figyelmeztessék a buktatókra, szerszámigényre. Mindezek ellenére nekiáll maga, akkor tegye, ha sikerül, akkor legalább gazdagodik egy élménnyel, és büszke lesz magára egy kicsit! Ha nem akkor sem minket fog hibáztatni, hiszen figyelmeztetve lett! Persze van balfék ember is, és a felvilágosítás ellenére elbaltázza, akkor meg lesz dolga a szerelőknek! :facepalm:
Bocs az offért! Béke!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 19:29 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Imco írta:
bendegúz írta:
Én kérek elnézést a kollégák miatt! Kicsit elvetették a sulykot, de néha ez van.
Egy szerelésben jártas ember, aki még pont ezt a munkát nem csinálta, de körbenézi a helyszínt úgyis rájön, hogy le kell-e venni vagy sem. De attól, hogy előre próbál érdeklődni, hogy esetleg mennyi időt tervezzen rá, vagy még száz más oka lehet, nem biztos, hogy balfék! Ráadásul erről szól a klubélet! Vagy akkor innentől kezdve mindenkinek kuss, és csak a kereső játszik, mert már nagyjából mindenről volt szó!
Bocs de ez most kijött! :doglotlo:

Offtopic :
A "Vagy hol keressem őket?" sok mindent sugall, a szerelésben jártasságon kívül.
Nem hiszem, hogy van olyan szerelésben jártas szakember,
aki egy pillantásból vagy pár perc "matatással", ne tudná meghatározni az izzítógyertya helyét.
Mert önmagában a "szívósor le" még nem minden, a letörhető alkatrészek, vagy épp a gumidugók miatt.
Hasznos a szakértelem a hozzáértés, a "szerelésben jártasságon" kívül.
A további károkozás elkerülése végett, nem baj ha egy autószerelővel konzultál a kérdésről, ha már a TIS idegen.
Pont a pörgős klubélet miatt sok "szakember" van itt.
Láttam már itt olyan szakembert, aki imbusszal küzdött a torxxal,
vagy árulta nekünk a bárdis cuccot 20% tuti kedvezménnyel.
Muha Atinak, Schnitzernek vagy Gallacának nem adnék ilyen tippet-tanácsot / mint ahogy valószínű nem is kérdeznének ilyet/, de egy ismeretlen klubtársnak tisztán jó indulattal tettem ezt, még ha némi irónia is volt benne.
A miről szól a klubélethez meg annyit tennék, hogy mindenki oszt mindenkit, de a választ még a megoldó sem osztotta meg! ;) :)
Ezért kiemeltem a megoldást, igaz én benzines, és szerelésben járatlan vagyok. :)

Hoztam a heti szintet így ma már nem írok többet! :)

Béke!

Nem kizárólag erre az esetre reagáltam, volt már több ilyen.
Viszont, ha valaki vállalja a kockázatot, és nekiáll otthon a szerelésnek, akkor az az ő dolga, a klubtársak dolga pedig az, hogy válaszoljanak a kérdéseire, esetleg a rutinosabbak figyelmeztessék a buktatókra, szerszámigényre. Mindezek ellenére nekiáll maga, akkor tegye, ha sikerül, akkor legalább gazdagodik egy élménnyel, és büszke lesz magára egy kicsit! Ha nem akkor sem minket fog hibáztatni, hiszen figyelmeztetve lett! Persze van balfék ember is, és a felvilágosítás ellenére elbaltázza, akkor meg lesz dolga a szerelőknek! :facepalm:
Bocs az offért! Béke!


Kedves Mindenki! Látom, sikerült kicsit indulatokat keltenem! Nem ez volt a célom, csak annyi, amit Bendegúz márkatárs pontosan leírt, jó tanácsra és nem leba. ra! 10 éves korom óta (1976) vagyok autó közelben, édesapám autószerelő műhelyében nőttem fel, nyakig olajosan, az akkori ladák és egyéb más "csodák" között. No, mindegy, az a lényeg, hogy most újra egy BMW-ben ülhetek és szeretem, ha minden flottul működik rajta, a diag pedig izzító hibát írt. Ezért mertem megkérdezni, hogy hol keressem, mert csak segítséget szerettem volna. Amit tudtam, elolvastam, rettegve az izzítógyertya beszakadás rémétől :), de ez már a jövő hétvége lesz, a héten az IRIS-t cseréltem MID-re, ma a kályhát vettem ki, mert nem jó a keringetője. Jövő hétre megjön a 4 új gyertya és hajrá! Még egyszer köszönöm Bendegúz márkatársnak, hogy kiállt mellettem, mert tényleg csak annyit kellett volna írni, hogy igen de vigyázz erre meg arra! Részemről ezzel befejeztem, legyen BÉKE!

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek öreglala az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.14. 04:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
a klubtársak dolga pedig az, hogy válaszoljanak a kérdéseire

Offtopic :
Khhhm! Napasztmek! Nem érzem úgy, hogy itt bármi is a dolgom lenne :!: :shock:

A nyitókérdés pedig kizárólag arra vonatkozott, hogy "Le kell venni a szívósort? Vagy hol keressem őket?"
Azért valljuk be, egy saját elmondása alapján szerelésben járatos ember billentyűjéből ez eléggé furán nézett ki. :D Ilyen kérdést laikusok tesznek fel. Pontosan emiatt kapta azt a tanácsot, hogy jobb ha ótószerelőre bízza a dolgot, nehogy beleszaladjon, amibe nem kellene. Ha mondjuk azt kérdezte volna, hogy hányas izzítógyertya kulcsra lesz szüksége a művelethez, biztosan más lett volna a válasz is.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.06.27. 20:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.08. 21:28
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Szeretnék feltenni 1-2 kérdést :) Visszaolvasgattam, és találtam a kérdésemmel kapcsolatos válaszokat, beszélgetéseket, de nem teljesen konkrét számomra :)

Az autó egy 525TDS lenne.

Az izzító relé honnan kapja a jelet, hogy mikor is kell izzítania, illetve mikor nem?
( Ha jól tudom a szivósor alatt van egy hőgomba ( 4 pólusú ? ) és talán onnan, de melyik is lenne az, ha erről van szó egyáltalán, illetve melyik szállról ha ez az? talán a klíma is innen kap vmit ha jól olvastam.. )
Lehet tiszta butaság amit írtam, ezért is kérnék segítséget.

És mit jelent ez a - Ha letestelem az izzitó relé kapcsoló szárát, akkor mindig izzít -
pár oldallal visszább olvastam, és ez sem egyértelmű számomra :)

Ha valaki tudna segíteni, megköszönném :)

Szép Estét :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.07.15. 12:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudja valaki, hogy a 20d gyári izzítógyertyája hány amperos? Lehet kapni 5-től 25 amperosig több fajtát.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.11.17. 07:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. Cserélni fogok izzitó gyertyákat. A kiválasztott beru márka. Viszont két fajtát találtam. A különbség köztük az árán kívül, hogy áramerősség: 14, 17 A, a másik hogy az egyik csak rudizzito a másik pedig rúdizzításra és utánizzításra képes. Namost a kérdésem hogy kell nekem a tds-be olyan ami utánizzítos?
Üdv Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 14:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.31. 00:00
Hozzászólások: 356
Tartózkodási hely: Debrecen, Kecskemét
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

e46 2003 20d
Gyári izzítási áramerősség: 5V
Rámérve az izzító gyertya pipára a tünet az, hogy felugrik 2,8V-ra egy pillanatra és kész. A motor hőfokjelzője jó, mert kiírja a -10 fokot is így ne lehet az, hogy azt hiszi csak 0 fok van és egy pillanatra izzítana. -3 fok alatt már nagyon nyögvenyelősen indul. Most meg már sehogy sem. Az aksi merítéséig is el lehetne vinni de nem akarom letérdeltetni az önindítót.
Izzító gyertyák jók, 1 éves NGK gyertyák vannak venne, ráadásul a vele valóak is. Csak ezzel az áram mennyiséggel képtelenek izzítani.
Vezérlőt nem nagyon tudok venni mivel a bárdi-unix-lángautó nagy hármasban sehol sincs izzítás vezérlő :taps:
Valaki esetleg tipp?
Hétfőn dolgozni kellene menni az autóval úgyhogy meg kell csinálni! ;) :doglotlo:

Köszi a helpet!

Üdv
Madtomi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 11:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.09. 11:10
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Hajdúsámson
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. BMW e39 525d nél amióta megvásároltam nem láttam, hogy izzító lámpa világítana, eddig nem is volt gond az indítással, most a -18 ban nagyon nehezen indult csak be, szerintetek hol kezdjem a javítást. Másik kérdésem az lenne, hogy van benne kályha, de csak akkor működik ha jár a motor, tudnátok segíteni abban, hogy ez gyárilag így van, vagy csak én nem értek hozzá, próbáltam programozni, van távirányítóm hozzá, azzal is próbáltam, de semmi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 12:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cofi írta:
Sziasztok. BMW e39 525d nél amióta megvásároltam nem láttam, hogy izzító lámpa világítana, eddig nem is volt gond az indítással, most a -18 ban nagyon nehezen indult csak be, szerintetek hol kezdjem a javítást. Másik kérdésem az lenne, hogy van benne kályha, de csak akkor működik ha jár a motor, tudnátok segíteni abban, hogy ez gyárilag így van, vagy csak én nem értek hozzá, próbáltam programozni, van távirányítóm hozzá, azzal is próbáltam, de semmi.


A kályha engem is foglalkoztatott, fent a tippeknél nagyon szépen le van írva és külön fórumon is rengeteg infó van, olvasgasd el.
Az izzítás nekem is fejtörést okoz. Nincs izzítólámpa, de kiírja hogy VORSLÜHEN, aztán pillanat alatt kiírja, hogy nagyon hideg van kint aztán, hogy WASHWASSERFÜLLEN. (Na jó, ez utóbbi én trehányságom) :oops: De ha újra izzítok, akkor kicsit tovább írja a vorslühent és megint jönnek az üzik. Na de akkor mégis meddig izzítsak? Csipogásig, vagy hogy van?
Egyébként gázolajszűrő cserével érdemes kezdeni ha a nagy hidegben nehezen indul. Bár lehet, hogy azután is nehezen fog indulni. -20 azért nem emberi... :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: cofi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 12:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
cofi írta:
Sziasztok. BMW e39 525d nél amióta megvásároltam nem láttam, hogy izzító lámpa világítana, eddig nem is volt gond az indítással, most a -18 ban nagyon nehezen indult csak be, szerintetek hol kezdjem a javítást. Másik kérdésem az lenne, hogy van benne kályha, de csak akkor működik ha jár a motor, tudnátok segíteni abban, hogy ez gyárilag így van, vagy csak én nem értek hozzá, próbáltam programozni, van távirányítóm hozzá, azzal is próbáltam, de semmi.


Szia!
Izzítás ügyben szerintem először a bemutatkozó, illetve az adatlap kitöltő oldalt izzítsad be.
Utána a keresőbe beírod például, hogy hidegben nehezen indul, és máris ott a sok válasz, de próbálkozhatsz más kereső szavakkal is. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek broton az itt látható tagok köszönték meg: cofi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 14:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
cofi írta:
Sziasztok. BMW e39 525d nél amióta megvásároltam nem láttam, hogy izzító lámpa világítana, eddig nem is volt gond az indítással, most a -18 ban nagyon nehezen indult csak be, szerintetek hol kezdjem a javítást. Másik kérdésem az lenne, hogy van benne kályha, de csak akkor működik ha jár a motor, tudnátok segíteni abban, hogy ez gyárilag így van, vagy csak én nem értek hozzá, próbáltam programozni, van távirányítóm hozzá, azzal is próbáltam, de semmi.


A kályha engem is foglalkoztatott, fent a tippeknél nagyon szépen le van írva és külön fórumon is rengeteg infó van, olvasgasd el.
Az izzítás nekem is fejtörést okoz. Nincs izzítólámpa, de kiírja hogy VORSLÜHEN, aztán pillanat alatt kiírja, hogy nagyon hideg van kint aztán, hogy WASHWASSERFÜLLEN. (Na jó, ez utóbbi én trehányságom) :oops: De ha újra izzítok, akkor kicsit tovább írja a vorslühent és megint jönnek az üzik. Na de akkor mégis meddig izzítsak? Csipogásig, vagy hogy van?
Egyébként gázolajszűrő cserével érdemes kezdeni ha a nagy hidegben nehezen indul. Bár lehet, hogy azután is nehezen fog indulni. -20 azért nem emberi... :cry:

Ha kiírja a hőmérsékletet, akkor már indítózhatsz, abbahagyta az izzítást (vorglühen).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek odus az itt látható tagok köszönték meg: 2 cofi, NagySándor
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 16:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
NagySándor írta:
cofi írta:
Sziasztok. BMW e39 525d nél amióta megvásároltam nem láttam, hogy izzító lámpa világítana, eddig nem is volt gond az indítással, most a -18 ban nagyon nehezen indult csak be, szerintetek hol kezdjem a javítást. Másik kérdésem az lenne, hogy van benne kályha, de csak akkor működik ha jár a motor, tudnátok segíteni abban, hogy ez gyárilag így van, vagy csak én nem értek hozzá, próbáltam programozni, van távirányítóm hozzá, azzal is próbáltam, de semmi.


A kályha engem is foglalkoztatott, fent a tippeknél nagyon szépen le van írva és külön fórumon is rengeteg infó van, olvasgasd el.
Az izzítás nekem is fejtörést okoz. Nincs izzítólámpa, de kiírja hogy VORSLÜHEN, aztán pillanat alatt kiírja, hogy nagyon hideg van kint aztán, hogy WASHWASSERFÜLLEN. (Na jó, ez utóbbi én trehányságom) :oops: De ha újra izzítok, akkor kicsit tovább írja a vorslühent és megint jönnek az üzik. Na de akkor mégis meddig izzítsak? Csipogásig, vagy hogy van?
Egyébként gázolajszűrő cserével érdemes kezdeni ha a nagy hidegben nehezen indul. Bár lehet, hogy azután is nehezen fog indulni. -20 azért nem emberi... :cry:

Ha kiírja a hőmérsékletet, akkor már indítózhatsz, abbahagyta az izzítást (vorglühen).


Köszi, sejtettem, hogy ilyesmi lesz. Így logikus. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2017.04.12. 10:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha izzítógyertyát cserélünk, akkor be szokták kenni az új gyertya menetét valamilyen korroziógátló pasztával.

Jól emlékszem, hogy erre a rézpaszta megfelelő anyag, vagy van erre valami speciális kenőanyag?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2017.04.12. 10:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Ha izzítógyertyát cserélünk, akkor be szokták kenni az új gyertya menetét valamilyen korroziógátló pasztával.

Jól emlékszem, hogy erre a rézpaszta megfelelő anyag, vagy van erre valami speciális kenőanyag?



Előbb kellett volna Googleznom, mint kérdeznem.
A lényeg:
létezik izzitógyertya szerelő zsír, kerámia zsírként is említik. :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator