2017.04.07. 21:57
SvidronyA írta:kzolee írta:hamoriarpi írta:kzolee írta:hamoriarpi írta:Hibátlan a Superb II is és a B7 is. Nálam is szóba jött mind 2. A Superb MK3 meg egyenesen zseniális. Az előítéleteket meg meg kell hagyni másnak... Akkora a verseny az autóiparban, hogy lassan mindenki vállalható autókat gyárt.
Superb MK3 nekem is tetszik... csak az fránya hátsókerékhajtás meg a 6 henger... Igazából nekem arra ott a cápa, hétköznap meg városozni egy elektromos is megtenné... Örlődöm ezen még egy-két évet, azután meglátom majd.
Szerencsére a hajtás helyével (4) és a motorhanggal is maximálisan elégedett vagyok. Mindent egybevéve a 61-ben a motorhangot nem tudtam soha elfogadni.
A jelenlegi autóm rá a példa, hogy lehet gyönyörű hangú 4 hengeres dízelt gyártani.
Aki már utazott Rába D10 motorral szerelt Ikaruson és van füle hozzá, sosem fog rajongani egy 4 hengeres dízelért. Viszont ez már súlyos dízelhangpornó, ki kellett volna rakjam a 18-as karikát.
Ha már Ikarus: ...és a Detroit Diesel?
2017.04.07. 22:37
kanyobence írta:Sikerült megszavazni a Tali dolgát.
És örömmel tájékoztatlak titeket, hogy engedélyezték, szóval most már hivatalos a dolog.
2017.07.29. Pásztó
III. Klubtali
2017.04.08. 10:46
leslie írta:dreizwanzig írta:leslie írta:2014 B7 HL 4M DSG
magyar, garis
Ezt leírhattad volna érthetően is
Ez Passat?
lehet nem erte leirni
Grat az uj verdahoz amugy.
A szemelyes velemenyem amugy, hogy nem tudom hova tenni az egesz VW dolgot, mint markat. Szinte premium arban mennek az autoik, holott a kisebb autoikban szinte semmilyen premium erzesem nincs. Raadasul egy Skodaval sztem kb ugyanazt kapja az ember, csak sokkal jobb aron. A Superb pl. szerintem egy nagyon jo auto es ar-ertek aranyban is ok. Erosen gondolkodom, hogy a kovetkezo egy MK2-es superb touring lesz.
MILYEN SZÍÍÍÍVETEK VAN NEKTEK????
VW , MEG SKODA
2017.04.08. 14:02
Afterdark írta:leslie írta:dreizwanzig írta:leslie írta:2014 B7 HL 4M DSG
magyar, garis
Ezt leírhattad volna érthetően is
Ez Passat?
lehet nem erte leirni
Grat az uj verdahoz amugy.
A szemelyes velemenyem amugy, hogy nem tudom hova tenni az egesz VW dolgot, mint markat. Szinte premium arban mennek az autoik, holott a kisebb autoikban szinte semmilyen premium erzesem nincs. Raadasul egy Skodaval sztem kb ugyanazt kapja az ember, csak sokkal jobb aron. A Superb pl. szerintem egy nagyon jo auto es ar-ertek aranyban is ok. Erosen gondolkodom, hogy a kovetkezo egy MK2-es superb touring lesz.
MILYEN SZÍÍÍÍVETEK VAN NEKTEK????
VW , MEG SKODA
Pedig ha lenne elég vér a pucámban, már elhoztam volna azt a 2 millióért hirdetett 6.0ás Phaetont.
2017.04.08. 14:10
Gallaca írta:Afterdark írta:leslie írta:dreizwanzig írta:leslie írta:2014 B7 HL 4M DSG
magyar, garis
Ezt leírhattad volna érthetően is
Ez Passat?
lehet nem erte leirni
Grat az uj verdahoz amugy.
A szemelyes velemenyem amugy, hogy nem tudom hova tenni az egesz VW dolgot, mint markat. Szinte premium arban mennek az autoik, holott a kisebb autoikban szinte semmilyen premium erzesem nincs. Raadasul egy Skodaval sztem kb ugyanazt kapja az ember, csak sokkal jobb aron. A Superb pl. szerintem egy nagyon jo auto es ar-ertek aranyban is ok. Erosen gondolkodom, hogy a kovetkezo egy MK2-es superb touring lesz.
MILYEN SZÍÍÍÍVETEK VAN NEKTEK????
VW , MEG SKODA
Pedig ha lenne elég vér a pucámban, már elhoztam volna azt a 2 millióért hirdetett 6.0ás Phaetont.
Igen-igen, az jó biznisz! Mehettél volna nálunk a kettes ajtóhoz ott olyat bontanak. Azt mondta a csaj, hogy soha nem látott mennyiségű telefon van alkatrészre, aranyárban.
2017.04.09. 20:08
kzolee írta:Labi írta:kzolee írta:hamoriarpi írta:Hibátlan a Superb II is és a B7 is. Nálam is szóba jött mind 2. A Superb MK3 meg egyenesen zseniális. Az előítéleteket meg meg kell hagyni másnak... Akkora a verseny az autóiparban, hogy lassan mindenki vállalható autókat gyárt.
Superb MK3 nekem is tetszik... csak az fránya hátsókerékhajtás meg a 6 henger... Igazából nekem arra ott a cápa, hétköznap meg városozni egy elektromos is megtenné... Örlődöm ezen még egy-két évet, azután meglátom majd.
Na pont én is sakkozom éppen. Elektronyos tetszik nagyon. Nap mint nap csorgatom a nyálam az I3-ra! eszement gyönyörű autó. (Ha Karotta egyszer azt mondta az X3-ra, hogy az egy durcás autótervező felmutatott középső ujja, akkor az I3 a ...le sem merem írni micsodája ...szóval jöhet! ) Azt számolom, hogy ha bedobom az X3-at, és megkapom rá a másfél milla támogatást, még mindig beljebb vagyok éves szinten üzemeltetés és használat terén egy új autóval, mint egy benzinessel. ..elképesztő! (persze ez csak itt éri meg Pöstön, napi bejárással és parkolással, és néhol ingyenes töltéssel ...és a napi 50-100km megtett úttal.....egyébként nem.
...de nagyon sajnálnám elpasszolni az X3-at
A bangle X3 a legszebb szerintem, nemhiába van nálam is egy a flottában. Az i3 meg... hasonló érzéseim vannak...
2017.04.09. 20:12
kzolee írta:Labi írta:hinnye, most nézem, hogy jövő hónaptól leszek itt 10 éves a fórumon
A legendás Labi-krém receptje is itt marad az utókornak. Meg ugye a manuál V8...
2017.04.09. 22:31
2017.04.11. 11:55
2017.04.11. 12:53
Bor3sz írta:A német autót online módon hol lehet lekérdezni alvázszám alapján? Szerviz/egyéb ? https://www.vinbmwdecoder.com kívül van még más?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2017.04.11. 13:26
2017.04.12. 21:23
2017.04.13. 10:55
2017.04.13. 10:58
Padre540 írta:Nem tudom hogy volt-e már róla szó,mint köztudott,az E46-ra van gyári visszahívás,a kormány és anyós légzsák cseréjére.
Ez az E39-re is vonatkozik,ami gyárilag a sport multikormánnyal jött ki.Hogy E39-ben cserélik e az anyós oldalit is,azt nem tudom.
A legközelebbi márkaszervízben ingyen cserélik,előtte érdemes egyeztetni alvázszámot.
2017.04.13. 12:03
PeterE39 írta:Padre540 írta:Nem tudom hogy volt-e már róla szó,mint köztudott,az E46-ra van gyári visszahívás,a kormány és anyós légzsák cseréjére.
Ez az E39-re is vonatkozik,ami gyárilag a sport multikormánnyal jött ki.Hogy E39-ben cserélik e az anyós oldalit is,azt nem tudom.
A legközelebbi márkaszervízben ingyen cserélik,előtte érdemes egyeztetni alvázszámot.
Ez is Takata botrány által érintett?
A körlufis M kormányban nem ugyanez a légzsák van?
2017.04.13. 12:40
Padre540 írta:Nem tudom hogy volt-e már róla szó,mint köztudott,az E46-ra van gyári visszahívás,a kormány és anyós légzsák cseréjére.
Ez az E39-re is vonatkozik,ami gyárilag a sport multikormánnyal jött ki.Hogy E39-ben cserélik e az anyós oldalit is,azt nem tudom.
A legközelebbi márkaszervízben ingyen cserélik,előtte érdemes egyeztetni alvázszámot.
2017.04.13. 13:45
attila94 írta:
A BMW előír, vagy vállal élettartamot hivatalosan a légzsákokra? Nem hivatalosan van tapasztalat E32, E34 légzsákokkal amik lassan 30 évesek?
2017.04.13. 15:02
2017.04.13. 17:58
2017.04.14. 21:30
attila94 írta:Padre540 írta:Nem tudom hogy volt-e már róla szó,mint köztudott,az E46-ra van gyári visszahívás,a kormány és anyós légzsák cseréjére.
Ez az E39-re is vonatkozik,ami gyárilag a sport multikormánnyal jött ki.Hogy E39-ben cserélik e az anyós oldalit is,azt nem tudom.
A legközelebbi márkaszervízben ingyen cserélik,előtte érdemes egyeztetni alvázszámot.
A BMW előír, vagy vállal élettartamot hivatalosan a légzsákokra? Nem hivatalosan van tapasztalat E32, E34 légzsákokkal amik lassan 30 évesek?