* *
Pontos idő: 2024.03.28. 21:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.03.31. 23:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Köszönöm Gallaca a segítséget! Motoroztatás közben rátartottam, elkezdett kattogni, majd bezárt. Motoros kinyitáskor már a helyes pontban állt meg.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.04.01. 07:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Köszönöm Gallaca a segítséget! Motoroztatás közben rátartottam, elkezdett kattogni, majd bezárt. Motoros kinyitáskor már a helyes pontban állt meg.

Kézrátételes gyógyítás

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek F_E_K_ az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.01. 14:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
F_E_K_ írta:
hamoriarpi írta:
Köszönöm Gallaca a segítséget! Motoroztatás közben rátartottam, elkezdett kattogni, majd bezárt. Motoros kinyitáskor már a helyes pontban állt meg.

Kézrátételes gyógyítás

Asus Z00AD

Amúgy nekem fizikai fájdalmat okozott hallgatni azt a kattogó hangot. Mintha fogaskerekek recsegtek volna egymáson.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.01. 15:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
F_E_K_ írta:
hamoriarpi írta:
Köszönöm Gallaca a segítséget! Motoroztatás közben rátartottam, elkezdett kattogni, majd bezárt. Motoros kinyitáskor már a helyes pontban állt meg.

Kézrátételes gyógyítás

Asus Z00AD

Amúgy nekem fizikai fájdalmat okozott hallgatni azt a kattogó hangot. Mintha fogaskerekek recsegtek volna egymáson.


Ez valószínűleg azért volt mert fogaskerek recsegtek egymáson...

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 21:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 84
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Igazából nem tudom jó helyre írtame, de gondoltam valaki hátha meg tudná mondani hogy az autó bezárásakor és nyitásakor miért nem villannak az irányjelzők? Sem a távirányítóval sem kulcsal való zárás-nyitáskor nem villan, mi lehet a baja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 21:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok. Igazából nem tudom jó helyre írtame, de gondoltam valaki hátha meg tudná mondani hogy az autó bezárásakor és nyitásakor miért nem villannak az irányjelzők? Sem a távirányítóval sem kulcsal való zárás-nyitáskor nem villan, mi lehet a baja?

Ha nincs benne gyári riasztó, akkor ez az opció nem aktív.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 22:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 84
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
És akkor nem villan soha? Nekem a fábiámban sem emlékszem hogy lett volna sem a zafiránkban nincs tudtommal de azok lezaráskor villannak. Esetleg valahogy nem lehet ezt aktiválni riaszto beszerelése nélkül?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zsoltee.e39 520d írta:
És akkor nem villan soha? Nekem a fábiámban sem emlékszem hogy lett volna sem a zafiránkban nincs tudtommal de azok lezaráskor villannak. Esetleg valahogy nem lehet ezt aktiválni riaszto beszerelése nélkül?

Alapból nem villan, de be lehet kapcsolni a riasztó funkciót, akkor be lehet programozni a villanást és a hangot is. Hibát fog írni a riasztó komponenseire, de ez csak diagon látható.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 22:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 84
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Oké. Köszi a választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.19. 06:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
És akkor nem villan soha? Nekem a fábiámban sem emlékszem hogy lett volna sem a zafiránkban nincs tudtommal de azok lezaráskor villannak. Esetleg valahogy nem lehet ezt aktiválni riaszto beszerelése nélkül?

Alapból nem villan, de be lehet kapcsolni a riasztó funkciót, akkor be lehet programozni a villanást és a hangot is. Hibát fog írni a riasztó komponenseire, de ez csak diagon látható.

Nálam is így van.-részben
Nyitásra nem lehet programozni és nem ad hangot.
Magyarul csak zárásra villan. :)
Most mondj ellent, és kirugom a Diagheadem! :)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.20. 12:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.20. 11:54
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Nekem olyan problémám volna hogy hideg motornál a fordulatszámmérőm nem megy,ill ha pár perc járás után elindul akkor is késve mutatja az értéket. Esetleg valami ötlet, 525tds a beteg .Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.21. 10:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
veneszp írta:
Sziasztok! Nekem olyan problémám volna hogy hideg motornál a fordulatszámmérőm nem megy,ill ha pár perc járás után elindul akkor is késve mutatja az értéket. Esetleg valami ötlet, 525tds a beteg .Köszi


Vedd le az akksit tíz percre majd csinálj egy tesztet a titkosmenüben, hogy mit mutat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.21. 18:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Reggel óta töltőn volt a kocsi, most levettem, de ha gyújtásra teszem világít a refi úgy, hogy nincs a világítás bekapcsolva.

Ha a refi karrt előretolom, tehát felkapcsolom, akkor kapcsol ki! :shock:

Ugye nem LCM? :facepalm: :D

Gallaca segítség!!!!!!!! :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.21. 21:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Sziasztok!

Reggel óta töltőn volt a kocsi, most levettem, de ha gyújtásra teszem világít a refi úgy, hogy nincs a világítás bekapcsolva.

Ha a refi karrt előretolom, tehát felkapcsolom, akkor kapcsol ki! :shock:

Ugye nem LCM? :facepalm: :D

Gallaca segítség!!!!!!!! :mrgreen:

Vagy indexkapcsoló.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.22. 08:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!

Reggel óta töltőn volt a kocsi, most levettem, de ha gyújtásra teszem világít a refi úgy, hogy nincs a világítás bekapcsolva.

Ha a refi karrt előretolom, tehát felkapcsolom, akkor kapcsol ki! :shock:

Ugye nem LCM? :facepalm: :D

Gallaca segítség!!!!!!!! :mrgreen:

Vagy indexkapcsoló.

Köszi!
Azt hogy lehet kiszűrni?
Vagy meg kell, hogy látogassalak asszem! :facepalm: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.22. 16:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!

Reggel óta töltőn volt a kocsi, most levettem, de ha gyújtásra teszem világít a refi úgy, hogy nincs a világítás bekapcsolva.

Ha a refi karrt előretolom, tehát felkapcsolom, akkor kapcsol ki! :shock:

Ugye nem LCM? :facepalm: :D

Gallaca segítség!!!!!!!! :mrgreen:

Vagy indexkapcsoló.

Köszi!
Azt hogy lehet kiszűrni?
Vagy meg kell, hogy látogassalak asszem! :facepalm: :D

Mindenképp laptopmóka.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.22. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!

Reggel óta töltőn volt a kocsi, most levettem, de ha gyújtásra teszem világít a refi úgy, hogy nincs a világítás bekapcsolva.

Ha a refi karrt előretolom, tehát felkapcsolom, akkor kapcsol ki! :shock:

Ugye nem LCM? :facepalm: :D

Gallaca segítség!!!!!!!! :mrgreen:

Vagy indexkapcsoló.

Köszi!
Azt hogy lehet kiszűrni?
Vagy meg kell, hogy látogassalak asszem! :facepalm: :D

Mindenképp laptopmóka.

Ami, ugyebár, rendelkezésedre áll (egy telefonos egyeztetést követően). :wink:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 00:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!

Reggel óta töltőn volt a kocsi, most levettem, de ha gyújtásra teszem világít a refi úgy, hogy nincs a világítás bekapcsolva.

Ha a refi karrt előretolom, tehát felkapcsolom, akkor kapcsol ki! :shock:

Ugye nem LCM? :facepalm: :D

Gallaca segítség!!!!!!!! :mrgreen:

Vagy indexkapcsoló.

Köszi!
Azt hogy lehet kiszűrni?
Vagy meg kell, hogy látogassalak asszem! :facepalm: :D

Mindenképp laptopmóka.

Ami, ugyebár, rendelkezésedre áll (egy telefonos egyeztetést követően). :wink:

Na az jól hangzik!
Felhívlak András hétfő körül!
Köszi addig is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 23:43 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv Urak!

Még mindig küzdök a JH szintező szenzorommal.
Egy ideje panaszkodik a CC, hogy a szintező inaktív. Ráolvasás, a JH szenzor nem kap delejt a hibatárolóban és az online tesztben sem.
A bal oldalon jelzi a kb 2,5V-ot a jobbon folyamatos 0V.
A csati nem látszik oxidosnak, de azért kapott kenést, a kábelen nem látni sérülést.
Ma kapott egy új Febi szenzort (THX to bendegúz! ;) ), de a helyzet nemigazán változott.
Az érdekes az, hogy a hátulja rendesen áll, korrigál, ha kell, a két sárvédőívnél kb megegyzik a magasság sík terepen, ha egyenetlen, akkor hozzáigazítja az elejének megfelelően....
Lecsatlakoztattam a vezérlőt is, de ott sem látok oxidot, a biztik rendben vannak...
Talán már csak a méregetés jöhet szóba, de azt csak valami WDS guru segítségével tudom...

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.29. 19:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWFUN írta:
Ãœdv Urak!

Még mindig küzdök a JH szintező szenzorommal.
Egy ideje panaszkodik a CC, hogy a szintező inaktív. Ráolvasás, a JH szenzor nem kap delejt a hibatárolóban és az online tesztben sem.
A bal oldalon jelzi a kb 2,5V-ot a jobbon folyamatos 0V.
A csati nem látszik oxidosnak, de azért kapott kenést, a kábelen nem látni sérülést.
Ma kapott egy új Febi szenzort (THX to bendegúz! ;) ), de a helyzet nemigazán változott.
Az érdekes az, hogy a hátulja rendesen áll, korrigál, ha kell, a két sárvédőívnél kb megegyzik a magasság sík terepen, ha egyenetlen, akkor hozzáigazítja az elejének megfelelően....
Lecsatlakoztattam a vezérlőt is, de ott sem látok oxidot, a biztik rendben vannak...
Talán már csak a méregetés jöhet szóba, de azt csak valami WDS guru segítségével tudom...


Nézd csak, ez kell neked, ha a fényszóród automata szintezős :wink:


Kép

:franko:

Ha pedig a nem, akkor ez alapján méricskélj:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: BMWFUN
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator