2017.01.13. 22:48
Bor3sz írta:Srácok! Próbáltam a minap az inpa kábelt az obd csatihoz, hát hogy is mondjam, kurvakevés a hely. Hogy a pitsába csatlakoztatok oda én egy scannert?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2017.01.14. 18:46
Gallaca írta:Bor3sz írta:Srácok! Próbáltam a minap az inpa kábelt az obd csatihoz, hát hogy is mondjam, kurvakevés a hely. Hogy a pitsába csatlakoztatok oda én egy scannert?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Nyugi, bemegy!
2017.01.14. 23:56
NagyMatyas írta:Gallaca írta:Bor3sz írta:Srácok! Próbáltam a minap az inpa kábelt az obd csatihoz, hát hogy is mondjam, kurvakevés a hely. Hogy a pitsába csatlakoztatok oda én egy scannert?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Nyugi, bemegy!
Én haveromén nem tudtam egyszerűen bedugni. Vettem inkább egy kábel hosszabbítót. Úgy már oké
2017.01.15. 00:36
Gallaca írta:NagyMatyas írta:Gallaca írta:Bor3sz írta:Srácok! Próbáltam a minap az inpa kábelt az obd csatihoz, hát hogy is mondjam, kurvakevés a hely. Hogy a pitsába csatlakoztatok oda én egy scannert?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Nyugi, bemegy!
Én haveromén nem tudtam egyszerűen bedugni. Vettem inkább egy kábel hosszabbítót. Úgy már oké
Érdekes, az enyémmel már néhány kocsit megdugtam, még nem volt ilyen probléma! Lehet, hogy hosszabb volt az előjáték?
2017.03.11. 10:35
2017.03.11. 11:12
bootforce írta:Sziasztok,
Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.
Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT
Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.
A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)
Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.
Ötletek?
Köszi:b.
2017.03.11. 14:43
rockerekhu írta:bootforce írta:Sziasztok,
Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.
Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT
Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.
A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)
Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.
Ötletek?
Köszi:b.
ugy ahogy van szar a inpád adtak hozzá win7 regisztert? mindent xp sp3ban telepitetél? sp3 kompatibilitásban inditotad el? ifsrv32t futatad?
2017.03.11. 14:59
bootforce írta:rockerekhu írta:bootforce írta:Sziasztok,
Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.
Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT
Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.
A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)
Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.
Ötletek?
Köszi:b.
ugy ahogy van szar a inpád adtak hozzá win7 regisztert? mindent xp sp3ban telepitetél? sp3 kompatibilitásban inditotad el? ifsrv32t futatad?
"ugy ahogy van szar a inpád":
nem azt az Inpa-t használom amit adtak hozzá, letöltöttem valahonnan egy BMW Full nevezetű dolgot ami még tartamazza a DIS-t is vmware-es kiszerelésben
"win7 regiszter": win7 x64-nél használatos registry kulccsal én csak az obdsetup.exe résznél találtam, ha hibásan futna le akkor kell használni, nálam jól fut le
"mindent xp sp3ban telepitetél?":
igen
"sp3 kompatibilitásban inditotad el?":
igen
"ifsrv32t futatad?":
igen
Ha van tuti Inpa telepítő + leírás(angolt is értem), azt szívesen venném.
egyéb ötletek?
Köszi.: b.
2017.03.11. 15:45
bootforce írta:Sziasztok,
Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.
Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT
Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.
A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)
Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.
Ötletek?
Köszi:b.
2017.03.11. 16:31
Gallaca írta:bootforce írta:Sziasztok,
Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.
Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT
Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.
A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)
Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.
Ötletek?
Köszi:b.
99 évjárat az autód, ott előfordul, hogy van körcsati a motortérben, és obd a műszerfalban. OBD-n csak a motort éred el, többi a körcsatin megy!
2017.03.11. 16:34
bootforce írta:Gallaca írta:bootforce írta:Sziasztok,
Segítséget kérnék mert elakadtam és nincs több ötletem.
Vettem egy kínai K+DCAN kábelt.EZT
Feltelepítettem leírások alapján az Inpa-t a W7 x64 laptopomra.
A problémám viszont hogy a motorvezérlőn kívül semmit nem tudok kiolvasni, még a váltót sem.(manuális 5 seb.)
Az a hibakód jelenik meg minden más esetben hogy IFH-0009 No response from control unit Program will be stopped!
Erre a hibára több helyen, itt is, megtaláltam hogy a 7-es 8-as lábat össze kell kötni. Megtörtént, nincs változás.
Ötletek?
Köszi:b.
99 évjárat az autód, ott előfordul, hogy van körcsati a motortérben, és obd a műszerfalban. OBD-n csak a motort éred el, többi a körcsatin megy!
Igen, valóban van mind2 fajta csati. Ebben már / még az M52TUB25 motor van.
Ezek szerint kell vennem egy átalakítót is hozzá, szerintetek jó lesz [u]EZ?
Köszi: b.
2017.03.19. 18:47
2017.04.10. 11:29
2017.04.10. 17:43
Jerry írta:Sziasztok!
Megpróbáltam újraprogramozni a MULF modult DIS-sel, de a programozás menüben nem ismerte az E90 szériát. Diagolni csodálatosan lediagolja.
Mi hiányzik a DIS image-emből?
2017.04.14. 13:11
kzolee írta:Jerry írta:Sziasztok!
Megpróbáltam újraprogramozni a MULF modult DIS-sel, de a programozás menüben nem ismerte az E90 szériát. Diagolni csodálatosan lediagolja.
Mi hiányzik a DIS image-emből?
Szerintem semmi nem hiányzik, úgy tudom ISTA/P-vel tudod programozni az újabbakat csak.
2017.04.14. 21:00
Jerry írta:kzolee írta:Jerry írta:Sziasztok!
Megpróbáltam újraprogramozni a MULF modult DIS-sel, de a programozás menüben nem ismerte az E90 szériát. Diagolni csodálatosan lediagolja.
Mi hiányzik a DIS image-emből?
Szerintem semmi nem hiányzik, úgy tudom ISTA/P-vel tudod programozni az újabbakat csak.
Köszi Zoli!
Hát akkor nekiesek lerángatni a netről egy ISTA-t.
2017.04.17. 14:29
2017.04.18. 12:49
vaszarig írta:Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni?
2017.04.18. 13:14
rockerekhu írta:vaszarig írta:Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni?
Igen van es hasznalom is Andridost verziot az meg a k-dcan kabelel is tudod hasznalni ,iphone verzio vagy elm327 wifisel ez egy kicsit korlatozot meg ha dpft akarod regeneralni vagy codolni akarsz vele akkor nem tudsz csak a gyari fejel,de hibat olvasni torolni eloadatokat nezni tudsz az elm327 ami 5-6000ft a fej a hozzavalo fej az meg 20000ft,ja es csak a fizetos progi er valamit,ha mindent akarsz vele diagolni kodolni dpft az kb 50000ftba kerul.
Ha tobbet akarsz tudni akkor keres viberen
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2017.04.21. 17:40
rockerekhu írta:vaszarig írta:Srácok! A carly nevezetű diag progiról mi a véleményetek, tapasztalatotok? Érdemes lehet vele foglalkozni?
Igen van es hasznalom is Andridost verziot az meg a k-dcan kabelel is tudod hasznalni ,iphone verzio vagy elm327 wifisel ez egy kicsit korlatozot meg ha dpft akarod regeneralni vagy codolni akarsz vele akkor nem tudsz csak a gyari fejel,de hibat olvasni torolni eloadatokat nezni tudsz az elm327 ami 5-6000ft a fej a hozzavalo fej az meg 20000ft,ja es csak a fizetos progi er valamit,ha mindent akarsz vele diagolni kodolni dpft az kb 50000ftba kerul.
Ha tobbet akarsz tudni akkor keres viberen
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével