* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.11.16. 17:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A Passat nem bmw. És ha nem szereti a Diesel hangját? A benzines még gázzal is más mint a Diesel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.11.16. 23:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
waresz írta:
bendegúz írta:
waresz írta:
Szitu írta:
Sziasztok!

Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.

Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.

Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?

Üdv.

Szitu

Vegyél suzukit. Az 6litert eszik benzinből.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Attól még meghalsz ha ütközöl, mindegy mennyit eszik. :doglotlo:

A benzines bmw-zés 9 liter fölött kezdődik, ezt sajnos be kell látni. Gázszett halott ötlet volt már a zsigulis korszakban is.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Teljesen jól működnek a gázos E39-ek, néhányan már jártak nálam alkatrészért, megelégedéssel használják, a motor simán tolerálja. Adatokat nem tudok sajnos, csak annyit, hogy 3-350 a jó szett ára. És nem, nem volt halott ötlet a zsigulis korszakban! Bár én daciás voltam, magam szereltem be a szettet, én is megelégedéssel használtam, több haverommal egyetemben! Akkoriban 270ft volt egy palack pb gáz, én 270 km-t tudtam menni egy palackkal. (kb. 1992-93) :wink: De azért kíváncsi lennék, Te hogyan emlékszel erre az időszakra!? :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.11.17. 00:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
waresz írta:
bendegúz írta:
waresz írta:
Szitu írta:
Sziasztok!

Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.

Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.

Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?

Üdv.

Szitu

Vegyél suzukit. Az 6litert eszik benzinből.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Attól még meghalsz ha ütközöl, mindegy mennyit eszik. :doglotlo:

A benzines bmw-zés 9 liter fölött kezdődik, ezt sajnos be kell látni. Gázszett halott ötlet volt már a zsigulis korszakban is.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Teljesen jól működnek a gázos E39-ek, néhányan már jártak nálam alkatrészért, megelégedéssel használják, a motor simán tolerálja. Adatokat nem tudok sajnos, csak annyit, hogy 3-350 a jó szett ára. És nem, nem volt halott ötlet a zsigulis korszakban! Bár én daciás voltam, magam szereltem be a szettet, én is megelégedéssel használtam, több haverommal egyetemben! Akkoriban 270ft volt egy palack pb gáz, én 270 km-t tudtam menni egy palackkal. (kb. 1992-93) :wink: De azért kíváncsi lennék, Te hogyan emlékszel erre az időszakra!? :D

Nekem kellemes emlekeim vannak a palackos Daciarol :)
Hogy a temahoz is hozza szoljak, nem hiszem, hogy ezekbe az autokba erdemes hazt szerelni. Eleg idosek mar, log a levegoben egy esetleges komolyabb hiba, rozsdasodas stb, nem biztos, hogy kitart a gazszett megteruleseig az auto vagy a tulaj a kocsi mellett.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.11.17. 07:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
waresz írta:
bendegúz írta:
waresz írta:
Szitu írta:
Sziasztok!

Mi a véleményetek az LPG szett beszerelésről?
Van tapasztalat 520 i-ről, 2.2 170 le.

Benzinből kb. 10 varosban, kinti mért adatom még nincs.
Úgy olvasom kb 12 lenne a gáz fogyasztása.
egyszerű matekkal 10*340=3400, míg 12*180=2160 van közte 1240/100 km.

Reális ez a számítás?
Van itt valakinek gázos tapasztalata?

Üdv.

Szitu

Vegyél suzukit. Az 6litert eszik benzinből.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Attól még meghalsz ha ütközöl, mindegy mennyit eszik. :doglotlo:

A benzines bmw-zés 9 liter fölött kezdődik, ezt sajnos be kell látni. Gázszett halott ötlet volt már a zsigulis korszakban is.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Teljesen jól működnek a gázos E39-ek, néhányan már jártak nálam alkatrészért, megelégedéssel használják, a motor simán tolerálja. Adatokat nem tudok sajnos, csak annyit, hogy 3-350 a jó szett ára. És nem, nem volt halott ötlet a zsigulis korszakban! Bár én daciás voltam, magam szereltem be a szettet, én is megelégedéssel használtam, több haverommal egyetemben! Akkoriban 270ft volt egy palack pb gáz, én 270 km-t tudtam menni egy palackkal. (kb. 1992-93) :wink: De azért kíváncsi lennék, Te hogyan emlékszel erre az időszakra!? :D

Jó, persze, mert akkor még nem volt autóm, nem is tudhatom a hátrányait.
A gázszett vagy a pótkereket, vagy a csomagtartó felét váltja ki. De a lényeget te is leírtad. Most már nem olyan sokkal olcsóbb a gáz mint akkor. A gázszett ára nagyon magas. Visszatérve a zsigulis korszakra, volt szerencsém ilyen karburátoros autóba szerelt gáz szetthez. Ha az ember nem használta a benzines részt rendszeresen, akkor az egy idő után szépen eldugult, tele ment kosszal, aztán alig volt olyan kút ahol lehetett gázt kapni. Most is csak néhány helyen. Gáz üzemben a hidegindítás nyavajás volt, és igazából a motor sem köszönte meg. A pb-palack meg a legjobb tudomásom szerint akkor sem volt legális. Ennyi erővel most bemehetek a ketyegővel egy lángossütőbe is tankolni. Na, ezt überelje valaki takarékosságban!

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.11.17. 23:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
waresz írta:
Jó, persze, mert akkor még nem volt autóm, nem is tudhatom a hátrányait.
A gázszett vagy a pótkereket, vagy a csomagtartó felét váltja ki. De a lényeget te is leírtad. Most már nem olyan sokkal olcsóbb a gáz mint akkor. A gázszett ára nagyon magas. Visszatérve a zsigulis korszakra, volt szerencsém ilyen karburátoros autóba szerelt gáz szetthez. Ha az ember nem használta a benzines részt rendszeresen, akkor az egy idő után szépen eldugult, tele ment kosszal, aztán alig volt olyan kút ahol lehetett gázt kapni. Most is csak néhány helyen. Gáz üzemben a hidegindítás nyavajás volt, és igazából a motor sem köszönte meg. A pb-palack meg a legjobb tudomásom szerint akkor sem volt legális. Ennyi erővel most bemehetek a ketyegővel egy lángossütőbe is tankolni. Na, ezt überelje valaki takarékosságban!

Az első mondatodon jót nevettem! Lelki szemeim előtt megjelent, amint abban az időben a csattogós lepkét tologatva futkároztál, max pedálos moszkvicsod lehetett az életkorodból fakadóan, amire megvallom, kicsit irigy is vagyok. :nyelves:
És hidd el tudom mit beszélek, az én Fiam 22 éves, és szerinte az én fiatalkorom dolgaihoz, körülményeihez, minimum paleontológus kell. :twisted:
Ja ha a pótkereket váltja ki, az talán nem akkora probléma, a hatosomban gyárilag nem volt, a pár nap híján 1 év együtt töltött idő alatt nem is igazán hiányzott. Igen drága, de vannak olyanok, mint pl én, ha egy összegben kiadhatok egy nagyobb tételt, hogy aztán hosszú távon spórolhassak,(olcsóbban üzemeltethessek) akkor kiadom. Még akkor is, ha soha nem térül meg. Egyszerűen azért, mert soha nem tudhatom, mikor változnak meg a körülmények, mikor leszek rászorulva erre. Én nem szeretnék azért semmimet eladni, mert épp beba...ott valami és nem tudom fenntartani, használni.
Látod ezért kérdeztem, hogy hogyan emlékszel erre az időszakra, mert ha akkoriban aktív használója lettél volna az akkori technológiáknak, tudnád, hogy az általam használt középkori Lovato gázszettel szerelt kocsit nem is nagyon lehetett, illetve nem volt ildomos gázzal indítani. Egészen egyszerűen azért, mert míg nem volt meleg a víz, befagyott a reduktor. Ez a fegyvertény egyből kiszűrte az általad említett dugulásos problémát, mert a benzint rendszeresen használni kellett! Jahhh hát nem az volt a kérdés, hogy legális-e, gyorshajtani is az, de gázcseretelep minden faluban volt már akkor is. :wink: Mi ezt a problémát így hidaltuk át. Be is mehetnél simán, van egy ismerősöm, időnként futárkodni szokott nekünk egy régi diesel trafficcal, kap a motyó mellé egy kanna fáradt olajat, beborítja, aztán mehet isten hírével. Mindegy neki, hogy az váltóolaj, vagy sütőzsiradék. Na ezt tényleg nem lehet überelni! :franko: Kivéve, hogy a BMW-ben nincs ilyen igényű motor, a kollega pedig E39-ezni szeretne. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.11.18. 00:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
waresz írta:
Jó, persze, mert akkor még nem volt autóm, nem is tudhatom a hátrányait.
A gázszett vagy a pótkereket, vagy a csomagtartó felét váltja ki. De a lényeget te is leírtad. Most már nem olyan sokkal olcsóbb a gáz mint akkor. A gázszett ára nagyon magas. Visszatérve a zsigulis korszakra, volt szerencsém ilyen karburátoros autóba szerelt gáz szetthez. Ha az ember nem használta a benzines részt rendszeresen, akkor az egy idő után szépen eldugult, tele ment kosszal, aztán alig volt olyan kút ahol lehetett gázt kapni. Most is csak néhány helyen. Gáz üzemben a hidegindítás nyavajás volt, és igazából a motor sem köszönte meg. A pb-palack meg a legjobb tudomásom szerint akkor sem volt legális. Ennyi erővel most bemehetek a ketyegővel egy lángossütőbe is tankolni. Na, ezt überelje valaki takarékosságban!

Az első mondatodon jót nevettem! Lelki szemeim előtt megjelent, amint abban az időben a csattogós lepkét tologatva futkároztál, max pedálos moszkvicsod lehetett az életkorodból fakadóan, amire megvallom, kicsit irigy is vagyok. :nyelves:
És hidd el tudom mit beszélek, az én Fiam 22 éves, és szerinte az én fiatalkorom dolgaihoz, körülményeihez, minimum paleontológus kell. :twisted:
Ja ha a pótkereket váltja ki, az talán nem akkora probléma, a hatosomban gyárilag nem volt, a pár nap híján 1 év együtt töltött idő alatt nem is igazán hiányzott. Igen drága, de vannak olyanok, mint pl én, ha egy összegben kiadhatok egy nagyobb tételt, hogy aztán hosszú távon spórolhassak,(olcsóbban üzemeltethessek) akkor kiadom. Még akkor is, ha soha nem térül meg. Egyszerűen azért, mert soha nem tudhatom, mikor változnak meg a körülmények, mikor leszek rászorulva erre. Én nem szeretnék azért semmimet eladni, mert épp beba...ott valami és nem tudom fenntartani, használni.
Látod ezért kérdeztem, hogy hogyan emlékszel erre az időszakra, mert ha akkoriban aktív használója lettél volna az akkori technológiáknak, tudnád, hogy az általam használt középkori Lovato gázszettel szerelt kocsit nem is nagyon lehetett, illetve nem volt ildomos gázzal indítani. Egészen egyszerűen azért, mert míg nem volt meleg a víz, befagyott a reduktor. Ez a fegyvertény egyből kiszűrte az általad említett dugulásos problémát, mert a benzint rendszeresen használni kellett! Jahhh hát nem az volt a kérdés, hogy legális-e, gyorshajtani is az, de gázcseretelep minden faluban volt már akkor is. :wink: Mi ezt a problémát így hidaltuk át. Be is mehetnél simán, van egy ismerősöm, időnként futárkodni szokott nekünk egy régi diesel trafficcal, kap a motyó mellé egy kanna fáradt olajat, beborítja, aztán mehet isten hírével. Mindegy neki, hogy az váltóolaj, vagy sütőzsiradék. Na ezt tényleg nem lehet überelni! :franko: Kivéve, hogy a BMW-ben nincs ilyen igényű motor, a kollega pedig E39-ezni szeretne. :D


Az hogy a fiadnak nem volt trabantja az a te érdemed. Nekem ezen kellett felnőnöm, és bizisten sajnálhatja, hogy nem kellett belenyalnia. Soha nem fogja úgy értékelni az újabb technikát mint én, mert abba született bele. Másrészről, szerintem a te korodhoz nem kell paleontológia, egy sima érettségivel is fel tudom fogni a szoci autózás szépségeit, és kor szemétségeit. :) A titok az hogy érdekelt a történelem, és nem az iskola mellé jártam, hanem bele, és könyvtár, meg a korabeli műszaki irodalom sem riasztott el magától. Mondjuk agyon is vertek volna anyámék ha nem így van. :D Egy dolgot sajnálok nagyon... hogy nem lehettem katona. A sok buzi menekült előle, én meg hiába akartam, már nem volt katonaság. Na mindegy, A koromon meg nyugodtan lehet csámcsogni, meg csattogós lepkézni, de megnézném ki tud még itt karburátort precízen beállítani, vagy egy változtatott vezérlésű motorhoz felfúvókázni, úgy hogy az tisztességesen működjön is. A gázozasra nincs több reakcióm, mert a végén még le is leszek hülyézve, hogy nem gázosítottam el az autómat ahelyett hogy eladtam. Amúgy meg túl precíz voltál, gázzal is lehetett indítani, csak a baromi szegény keverék miatt fulladt a motor egészen a szükséges melegedésig. Az igazi trógerok a mai gázszettekkel is azt játsszák, hogy folyton nyomják a benzinkifogyasi esetre bekészített vészgombot -így gázzal indítva- hogy még annyi benzin se fogyjon. Az más kérdés, hogy magukkal basznak ki, mert a szegény keveréket nagyobb toroknyitással kompenzálva sokkal többe kerül az indítás mint benzinnel.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek waresz az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.12.28. 10:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.12.26. 10:17
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: Diesel
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok lenne egy kérdésem van 530 vasam lemerült az akuja mindent vissza tudtam állítani rajta de az üzemanyagszint jelző azóta meg sem mozdúl és a lámpa is világit folyamatosan,tud nekem valaki erre valami tanácsot adni mi lehet a probléma előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2016.12.28. 13:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Eettele írta:
Sziasztok lenne egy kérdésem van 530 vasam lemerült az akuja mindent vissza tudtam állítani rajta de az üzemanyagszint jelző azóta meg sem mozdúl és a lámpa is világit folyamatosan,tud nekem valaki erre valami tanácsot adni mi lehet a probléma előre is köszönöm!

Vedd le a negatív akksisarut pár percre.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.05. 20:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.19. 21:09
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: m51
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem 525 tds touring van az 7,5 ből lazán kijön.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 11:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ati525tds írta:
Nekem 525 tds touring van az 7,5 ből lazán kijön.


Jó neked. :twisted:

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 18:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
ati525tds írta:
Nekem 525 tds touring van az 7,5 ből lazán kijön.


Jó neked. :twisted:



Most mit gonoszkodol, legalább jó topikba írta! :mrgreen: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.08. 10:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ati525tds írta:
Nekem 525 tds touring van az 7,5 ből lazán kijön.

korulmenyektol fuggetlenul :D :D :taps:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.08. 10:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem a 30d automata 11litert fogyaszt városban.
Mindkettő termosztát új benne.
A 20d manuál után kicsit sokallottam, mert az városban is elvolt 6literrel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.08. 14:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Nekem a 30d automata 11litert fogyaszt városban.
Mindkettő termosztát új benne.
A 20d manuál után kicsit sokallottam, mert az városban is elvolt 6literrel.


Nagyjából ennyi pedig. Nekem tisztán városban a 35d ennél többet eszik, Pesten viszont szellősebb időben 8-ból elcsorgok vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.08. 15:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Nekem a 30d automata 11litert fogyaszt városban.
Mindkettő termosztát új benne.
A 20d manuál után kicsit sokallottam, mert az városban is elvolt 6literrel.

Gyári adat 10.8!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.08. 23:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
Nekem a 30d automata 11litert fogyaszt városban.
Mindkettő termosztát új benne.
A 20d manuál után kicsit sokallottam, mert az városban is elvolt 6literrel.

Gyári adat 10.8!

e61m városi 10 környéki de a Rolié e39 face az az a 11 nem sokk egy kicsit városban?
e39 530d face automata nekem 8.5 volt max a városi,

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.08. 23:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
Nekem a 30d automata 11litert fogyaszt városban.
Mindkettő termosztát új benne.
A 20d manuál után kicsit sokallottam, mert az városban is elvolt 6literrel.

Gyári adat 10.8!

e61m városi 10 környéki de a Rolié e39 face az az a 11 nem sokk egy kicsit városban?
e39 530d face automata nekem 8.5 volt max a városi,


Erre szoktuk mondani, hogy város és város között is van különbség! :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 00:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
Nekem a 30d automata 11litert fogyaszt városban.
Mindkettő termosztát új benne.
A 20d manuál után kicsit sokallottam, mert az városban is elvolt 6literrel.

Gyári adat 10.8!

e61m városi 10 környéki de a Rolié e39 face az az a 11 nem sokk egy kicsit városban?
e39 530d face automata nekem 8.5 volt max a városi,


De szerintem is sok, az okát még sajnos nem tudom.
Le kell tennem szervizbe egyik este, hogy másnap reggel hideg motornál tudják megnézni diaggal a porlasztókat.
Még csak sejtésem sincs, hogy mi lehet, mert pöccre indul, nem füstöl sem indításkor, sem nagygázas gyorsításkor.
Váltóm D-be húzáskor rendesen működik, rendesen kúszik, így az olyan mértékű wandler kopottságot is kizárnám, ami ekkora hajtási veszteséget okozna.
Ahogy számoltam kb., kint is 8-9 között fogyasztott, ami rengeteg.
Volt eddig 3db 30d-m, ez a negyedik, és mindegyiknél lényegesen alacsonyabb volt a fogyasztás.
Ha tisztázódik, hogy mi okozta, akkor jelzem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 01:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
Nekem a 30d automata 11litert fogyaszt városban.
Mindkettő termosztát új benne.
A 20d manuál után kicsit sokallottam, mert az városban is elvolt 6literrel.

Gyári adat 10.8!

e61m városi 10 környéki de a Rolié e39 face az az a 11 nem sokk egy kicsit városban?
e39 530d face automata nekem 8.5 volt max a városi,


De szerintem is sok, az okát még sajnos nem tudom.
Le kell tennem szervizbe egyik este, hogy másnap reggel hideg motornál tudják megnézni diaggal a porlasztókat.
Még csak sejtésem sincs, hogy mi lehet, mert pöccre indul, nem füstöl sem indításkor, sem nagygázas gyorsításkor.
Váltóm D-be húzáskor rendesen működik, rendesen kúszik, így az olyan mértékű wandler kopottságot is kizárnám, ami ekkora hajtási veszteséget okozna.
Ahogy számoltam kb., kint is 8-9 között fogyasztott, ami rengeteg.
Volt eddig 3db 30d-m, ez a negyedik, és mindegyiknél lényegesen alacsonyabb volt a fogyasztás.
Ha tisztázódik, hogy mi okozta, akkor jelzem.

Enyém vegyesben most 8.5-8-6 között ugrál a boardon, mérve inkább 9 felé húz, pályán lemegy 7-8 közé. A 193Le átalakításnál önhibámon kívül chippelt vezérlő került bele, véletlenül ilyet vettem. :roll: Maradt is, RS4 csak füstölgött mellette, egyik turbó lehet, h otthon maradt. :mrgreen: Ehhez a powerhez ezt a fogyasztást én megfelelőnek tartom.
184le chippelt eredeti vezérlővel 7.2 volt mérve, 5,2 a boardon. Váltócsere után 9.5 lett!
Váltó tökéletesen tette a dolgát, kúszott, nem rángatott. Egyedül elindulásnál nem éreztem a közvetlenséget a motor és a hátsó kerék között. Fáradt volt már a wandler, ennyit jelentett.
Hidegen mért magas korrekció nem hinném, hogy okozná ezt. Nálam hidegen 3 injektor is 3 felett van, melegen rendeződik 1,1-1,2 köré. Ez kb. 60e km óta nem változik, mikor bemérettem említették, hogy ilyen lesz, a padon is ezt mutatták a mennyiségek, szórásképpel állítólag nem volt gond.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag fogyasztás.
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 17:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Hidegen mért magas korrekció nem hinném, hogy okozná ezt. Nálam hidegen 3 injektor is 3 felett van, melegen rendeződik 1,1-1,2 köré. Ez kb. 60e km óta nem változik, mikor bemérettem említették, hogy ilyen lesz, a padon is ezt mutatták a mennyiségek, szórásképpel állítólag nem volt gond.


Úgy úgy. Nem szabad átesni a ló túloldalára és ész nélkül cserélni a porlasztókat, főleg, hogy a kompresszió is becsapós lehet. Amíg pöccre indul, szépen jár, nem füstöl, teljesen fölösleges cserélni bármit is. Haveromnak 7-es és most 0.5-es korrekciókkal is ugyan annyit evett. Általában, ha egy porlasztó szar, az önindító fordulaton és alapjáraton okoz gondot, felsőbb tartományban nem. Ha betenne az ember 6 vatta újat, akkor is deci különbségek lennének csak. Ezek idős, sokat látott, használt autók, újat nem lehet csinálni belőlük.

Én tartom továbbra is, hogyha városban mész és minden sarkon lámpa van, akkor normális érték egy ekkora, automata autótól.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator