* *
Pontos idő: 2024.03.28. 20:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 15:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
handgeschaltet írta:
bzsoltie írta:
Van egy ilyen generátorom: link.
Feszültségingadozás miatt – mielőtt még teljesen megkotlana –, szeretnék szénkefét, csúszógyűrűt és csapágyat cserélni benne.
Ha valaki tudna esetleg segíteni abban, hogy melyikből milyen kellene bele, nagyon megköszönném. Üdv



Szia.
Ők szerintem tudnak segiteni:

http://www.kelle.hu


Köszönöm a tippet, tényleg tudtak. :franko:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 10:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 13:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
F_E_K_ írta:
Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD

Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 13:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
F_E_K_ írta:
Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD

Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.


Amit kinéztem az egy ctek mxs 10.0, (bár lehet hogy elég a 7A-es verzió is).

Legalább jó felé tapogatózom ;)

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 14:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
F_E_K_ írta:
PeterE39 írta:
F_E_K_ írta:
Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD

Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.


Amit kinéztem az egy ctek mxs 10.0, (bár lehet hogy elég a 7A-es verzió is).

Legalább jó felé tapogatózom ;)

Asus Z00AD


Ha szinten tartani akarod, bőven elég a 7A.

Nekem Bosch C1 van, 3.5 Ampert tud. 95Ah akksit is töltöttem már vele, feltöltötte.

Az Aldi/Lidl cuccok megbízhatóak, általában Németországban is bevizsgált, és árusított cuccokat árulnak itthon is. Haver múltkor a Penny-ben vett csepptöltőt ami a Conradban 1,5 annyiba került teszi a dolgát azóta is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 14:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
F_E_K_ írta:
PeterE39 írta:
F_E_K_ írta:
Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD

Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.


Amit kinéztem az egy ctek mxs 10.0, (bár lehet hogy elég a 7A-es verzió is).

Legalább jó felé tapogatózom ;)

Asus Z00AD


Ha szinten tartani akarod, bőven elég a 7A.

Nekem Bosch C1 van, 3.5 Ampert tud. 95Ah akksit is töltöttem már vele, feltöltötte.

Az Aldi/Lidl cuccok megbízhatóak, általában Németországban is bevizsgált, és árusított cuccokat árulnak itthon is. Haver múltkor a Penny-ben vett csepptöltőt ami a Conradban 1,5 annyiba került teszi a dolgát azóta is.


Ritkán használom az autót, és bérelt mélygarázsban áll, így nem mindig van a töltése a maximum közelében sajnos...

Köszönöm a tippet, megnézem az általad ajánlott Bosch C1 típust is!

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 14:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
F_E_K_ írta:
PeterE39 írta:
F_E_K_ írta:
Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD

Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.


Amit kinéztem az egy ctek mxs 10.0, (bár lehet hogy elég a 7A-es verzió is).

Legalább jó felé tapogatózom ;)

Asus Z00AD

nekem 5.0 van.bőven elég.én egy optima yellowtop-ot töltök vele.persze ez is kínában készült,a szomszéd srácnak pont a gari lejárta után romlott el.lehet hogy megérné a lidliben kaphatót megvenni negyed áron.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 20:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.06. 13:09
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E60
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
e39 530d 184lovas verda
Probléma a következő töltésem alapjáraton 12,8 volt ,újra indítódtam felment 13.9 re, azt újra le megy 13 -ra pár km után
De a fura jelenség aksinál történt mert melegszik a pozitív kábel a aksinál.
Azt hitem nem érintkezik rendesen meg tisztítottam minden érintkezőt de nincs változás.
Ez lehet generátor hiba? :shock:

_________________
:) Diesel Power !!! :) E39 530d , E60 530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 21:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
darazs78 írta:
Sziasztok
e39 530d 184lovas verda
Probléma a következő töltésem alapjáraton 12,8 volt ,újra indítódtam felment 13.9 re, azt újra le megy 13 -ra pár km után
De a fura jelenség aksinál történt mert melegszik a pozitív kábel a aksinál.
Azt hitem nem érintkezik rendesen meg tisztítottam minden érintkezőt de nincs változás.
Ez lehet generátor hiba? :shock:


OFF autón belülről, láthatatlanul eloxidálódott a főkábel, szintén az akksisaru melegedett de annyira hogy megolvasztotta az akksidobozt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 00:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 10:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?


Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 10:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?


Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?

Igazából nem kell feszültséget mérni,mert szemmel látható az ingadozás! Alapjáraton van amikor 11,8 ra is leesik... (Aksiról megy a cucc)
Egyébként a bordon szoktam ellenőrizni. A generátort padon megfuttattuk felújítás után akkor jónak tűnt! Aztán megint észrevettem ezt az ingadozást...Újra ki és szabályzó csere. Ettől se lett jobb!
Azon gondolkodok neki állok és az összes GND végig nézem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 22:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
attila94 írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?


Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?

Igazából nem kell feszültséget mérni,mert szemmel látható az ingadozás! Alapjáraton van amikor 11,8 ra is leesik... (Aksiról megy a cucc)
Egyébként a bordon szoktam ellenőrizni. A generátort padon megfuttattuk felújítás után akkor jónak tűnt! Aztán megint észrevettem ezt az ingadozást...Újra ki és szabályzó csere. Ettől se lett jobb!
Azon gondolkodok neki állok és az összes GND végig nézem!


A motor testkábellel kezdeném, valamint akksisaru, akksikivezetés pucolással.
Ne boardon MÉRJ. A board ellenőrzni jó. A board honnan veszi a feszültséget nem tudom, de nekem 0,6V-ot téved.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.11.18. 10:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
kbhont írta:
attila94 írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?


Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?

Igazából nem kell feszültséget mérni,mert szemmel látható az ingadozás! Alapjáraton van amikor 11,8 ra is leesik... (Aksiról megy a cucc)
Egyébként a bordon szoktam ellenőrizni. A generátort padon megfuttattuk felújítás után akkor jónak tűnt! Aztán megint észrevettem ezt az ingadozást...Újra ki és szabályzó csere. Ettől se lett jobb!
Azon gondolkodok neki állok és az összes GND végig nézem!


A motor testkábellel kezdeném, valamint akksisaru, akksikivezetés pucolással.
Ne boardon MÉRJ. A board ellenőrzni jó. A board honnan veszi a feszültséget nem tudom, de nekem 0,6V-ot téved.


Jelen esetben, teljesen mindegy, hogy mi a valós, ill a reális feszültség, mert nem a mennyiségével van gondom, hanem azzal, hogy 2-2.5 volt ingadozás van... Ezt szerintem a motorvezérlő elektronika sem szereti... Egyébként én is valami átmeneti ellenállás növekedésre gondolok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.11.22. 23:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
attila94 írta:
kbhont írta:
attila94 írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?


Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?

Igazából nem kell feszültséget mérni,mert szemmel látható az ingadozás! Alapjáraton van amikor 11,8 ra is leesik... (Aksiról megy a cucc)
Egyébként a bordon szoktam ellenőrizni. A generátort padon megfuttattuk felújítás után akkor jónak tűnt! Aztán megint észrevettem ezt az ingadozást...Újra ki és szabályzó csere. Ettől se lett jobb!
Azon gondolkodok neki állok és az összes GND végig nézem!


A motor testkábellel kezdeném, valamint akksisaru, akksikivezetés pucolással.
Ne boardon MÉRJ. A board ellenőrzni jó. A board honnan veszi a feszültséget nem tudom, de nekem 0,6V-ot téved.


Jelen esetben, teljesen mindegy, hogy mi a valós, ill a reális feszültség, mert nem a mennyiségével van gondom, hanem azzal, hogy 2-2.5 volt ingadozás van... Ezt szerintem a motorvezérlő elektronika sem szereti... Egyébként én is valami átmeneti ellenállás növekedésre gondolok!

Szia!Mérd meg elől a generátornál először.Ha már abból ingadozva jön ki,akkor az a feszszabályzó is kuka.Ha ott stabil,akkor haladhatsz hátrafelé.

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Janek az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2018.01.26. 15:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A generátornak mennyire kell melegnek lennie ha hozzá érünk? Most vettem észre, hogy a generátor felől ilyen visító hangot hallok, és meleg is. Töltésem 13.5 körüli.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 16:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 17:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Sziasztok!

Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?

Szerintem ilyenkor még élesek a kommutátorok és annak hallod a hangját! Majd kölcsönösen bekopnak a kefékkel együtt és elhallgat...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 17:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?

Szerintem ilyenkor még élesek a kommutátorok és annak hallod a hangját! Majd kölcsönösen bekopnak a kefékkel együtt és elhallgat...


Felújított nem zsír új, annál is lehet ilyen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 18:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
kbhont írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?

Szerintem ilyenkor még élesek a kommutátorok és annak hallod a hangját! Majd kölcsönösen bekopnak a kefékkel együtt és elhallgat...


Felújított nem zsír új, annál is lehet ilyen?

Ha új kefét raktak bele, akkor igen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator