* *
Pontos idő: 2024.03.29. 14:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 125  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.12.26. 22:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.09. 23:37
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Toto írta:
rockolo77 írta:
Toto írta:
Skacok!

Abban tud valaki segíteni,hogy adott egy e39 gyári nagy navis. Ezen be lehet állítani az előfűtést, de ez nem akar fűteni. Mi lehet a gond? Alul a kis kipufogó megvan, de azon nem jön ki semmi. A ventilátor megy meleget nem fúj. Szerintetek?

Köszi.

Biztos, hogy a fűtést lehet állítani, és nem a szellőztetést?



Nem hinném hogy csak szellőztetés lenne, ha rajta van a webasto felirat.

Min van rajta? Doblemezen? Mindegyik "d"-n rajta van...
Tévhitek elkerülése végett! Az szellőztetés, ha "aux ventilation" van a kijelzőn. Ahhoz, hogy fűteni tudjon, fel kell programozni az állófűtést, addig csak kiegészítő fűtésként indul a motorral. Programozás után egy heizung, heating, menüpont is megjelenik nyelvtől függően.
Ha olvasgatnál itt a fórumon, már képben lennél, több tízes nagyságrendben van leírva, kitárgyalva. :wink:
Kép
Kép
Ha ezek megvannak, és mégsem indul, akkor kuka a kályha, vagy a szivattyúja.


Köszönöm szépen a segítséget. Utánajárok. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.12.26. 22:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.09. 23:37
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
Toto írta:
rockolo77 írta:
Toto írta:
Skacok!

Abban tud valaki segíteni,hogy adott egy e39 gyári nagy navis. Ezen be lehet állítani az előfűtést, de ez nem akar fűteni. Mi lehet a gond? Alul a kis kipufogó megvan, de azon nem jön ki semmi. A ventilátor megy meleget nem fúj. Szerintetek?

Köszi.

Biztos, hogy a fűtést lehet állítani, és nem a szellőztetést?



Nem hinném hogy csak szellőztetés lenne, ha rajta van a webasto felirat.

Pedig elhiheted, a részleteket itt találod: http://bmw.e39.hu/allofutes.htm


Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.12.27. 23:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.24. 15:58
Hozzászólások: 14
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 20D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csacs írta:
Imco írta:
csacs írta:
bendegúz írta:
csacs írta:
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Olvasgattam vissza, de ez a 112 oldal nagyon sok. 2 hónapja nem megy a fűtés ventilátorom. Méregettem a feszültséget a süni csatlakozóján. Két vastagon 12V. Egy vékony vezetéken pedig nő a feszültség ha emelem a klímapanelen a ventilátor sebességét. Tehát gondolom a süni jó. Akkor csak a ventilátor lehet rossz?

Vagy a biztosíték?

Az jó. Akkor is van villany a süninél?


A süni egy külön állatfaj az autonkba. Pont 2 hete szívtam vele. Kiolvadt az egyik lába.
Diaghead kollega megjavította, ami kb. 20' percig tartott és utána 20percig müködött. :) Tehát vettem egy új sünit. :)
Keress egy autószerelőt -ha nincs márkatárs a közelben- és legalább egy próba erejéig tegyél be egy másikat.
/AZ utószerelő visszatudja küldeni a forgalmazónak, ha szép és karcmentes marad./
Kb 10 perc betenni egy újat.

Köszönöm a hozzászólásokat. Úgy néz ki akkor a kölcsön süni lesz. Semmi kedvem szétszedni a műszerfalat feleslegesen. Azért gondoltam, hogy ventilátor, mert már nyikorgott 2-es fokozaton.


Szia, hasonló gondom volt, este leálltam ment a venti, reggel indulok nem moccan semelyik fokozatban... :-(
A süni teszt előtt érdemes kézzel megmozgatni a ventilátor lapátkerekét, mert nekem pl. szorult de könnyen bejáratódott és azóta is megy :-)
Az egész művelet 1-2 perc, csak a pollenszűrő-könyököt kell levenni és így be tudsz nyúlni megmozgatni a ventit.

_________________
Kép" alt="Kép" class="resize_me" />


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.01. 18:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.01. 18:26
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek!

e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.01. 19:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zeller1.0 írta:
Üdv mindenkinek!

e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!

Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.01. 19:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
F_E_K_ írta:
zeller1.0 írta:
Üdv mindenkinek!

e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!

Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.

Asus Z00AD

...és a vizhőfokot a titkosban.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 15:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.01. 18:26
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
F_E_K_ írta:
zeller1.0 írta:
Üdv mindenkinek!

e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!

Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.

Asus Z00AD

...és a vizhőfokot a titkosban.



Üdv újra :)

mivel kezdő vagyok fogalmam sincs hogy is működik pontosan ez a titkos menü...a hűtővíz szintje normális...újabb megfigyelésem annyi hogy gázadásra jön a meleg...ilyen jelenséggel még nem találkoztam...ha nyomom fűt, ha nem nyomom visszahűl...még jó hogy az ülésfűtés működik...ötlet hogy mi lehet a probléma forrása?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 16:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zeller1.0 írta:
Imco írta:
F_E_K_ írta:
zeller1.0 írta:
Üdv mindenkinek!

e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!

Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.

Asus Z00AD

...és a vizhőfokot a titkosban.



Üdv újra :)

mivel kezdő vagyok fogalmam sincs hogy is működik pontosan ez a titkos menü...a hűtővíz szintje normális...újabb megfigyelésem annyi hogy gázadásra jön a meleg...ilyen jelenséggel még nem találkoztam...ha nyomom fűt, ha nem nyomom visszahűl...még jó hogy az ülésfűtés működik...ötlet hogy mi lehet a probléma forrása?


Titkos menü leírása: felső, vízszintes menüsor--- tippek--- azon belül az első leírás.
A termosztáttal minden oké? ( mondjuk ezt majd a titkos menüben látod, ha menet közben nézed.... )

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 16:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.01. 18:26
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
zeller1.0 írta:
Imco írta:
F_E_K_ írta:
zeller1.0 írta:
Üdv mindenkinek!

e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!

Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.

Asus Z00AD

...és a vizhőfokot a titkosban.



Üdv újra :)

mivel kezdő vagyok fogalmam sincs hogy is működik pontosan ez a titkos menü...a hűtővíz szintje normális...újabb megfigyelésem annyi hogy gázadásra jön a meleg...ilyen jelenséggel még nem találkoztam...ha nyomom fűt, ha nem nyomom visszahűl...még jó hogy az ülésfűtés működik...ötlet hogy mi lehet a probléma forrása?


Titkos menü leírása: felső, vízszintes menüsor--- tippek--- azon belül az első leírás.
A termosztáttal minden oké? ( mondjuk ezt majd a titkos menüben látod, ha menet közben nézed.... )


Titkos menü: max 72 fok...az gondolom nagyon kevés...
Hűtőnél a felső cső meleg de fogható, az alsó bal oldalon hideg...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zeller1.0 2017.01.09. 17:02-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 17:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jól gondolod, 90 körül, inkább felette kellene lennie. Tipikus termosztát probléma, ha automata, cseréld ki mind a kettőt, lehetőleg gyárira.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 19:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.13. 15:07
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztiok!
Tud-e valaki segíteni. Adott az e39-em, amiben egyik pillanatról a másíkra jött két különbözőnek tűnő hiba, de mégis összefügghet, mert egy azon pillanatban jöttek. Az egyik, hogy nem tudom kikapcsolni a fűtés ventilátorát, fél gőzön megy folyamatosan, de még akkor is, ha leállítom a motort és kiszedem a kulcsot, a másik, hogy megszűnt a fűtés. Ami így -10-ben kölönössen jó, hogy még a szél is fúj a kocsiban.
Láttatok már ilyet?
Köszönöm előre is, ha valaki segíteni tud!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 19:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gyögye írta:
Sziasztiok!
Tud-e valaki segíteni. Adott az e39-em, amiben egyik pillanatról a másíkra jött két különbözőnek tűnő hiba, de mégis összefügghet, mert egy azon pillanatban jöttek. Az egyik, hogy nem tudom kikapcsolni a fűtés ventilátorát, fél gőzön megy folyamatosan, de még akkor is, ha leállítom a motort és kiszedem a kulcsot, a másik, hogy megszűnt a fűtés. Ami így -10-ben kölönössen jó, hogy még a szél is fúj a kocsiban.
Láttatok már ilyet?
Köszönöm előre is, ha valaki segíteni tud!

Teljesen egyértelműen klímavezérlő elektronika (süni), Illetve mikori a kocsi? Az adatlapod kitölthetnéd!
Írok privátot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 10:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.01. 18:26
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Jól gondolod, 90 körül, inkább felette kellene lennie. Tipikus termosztát probléma, ha automata, cseréld ki mind a kettőt, lehetőleg gyárira.


ahogy ezt leírtam elértük a 90 fokot...időközben töltöttem rá némi fagyállót, mert a tágulási tartály alján volt a szint (bár ha odáig ér akkor elvileg tele kéne lennie a rendszernek nem?? víz nem fogy...) lehetséges hogy csak levegős lett volna a rendszer? okozhat az ilyen hibát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 21:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont. :shock:
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont. :shock:
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.

Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. :doglotlo: Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
bendegúz írta:
Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont. :shock:
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.

Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. :doglotlo: Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.

Termosztátfűtés. Mapcooling.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 22:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
bendegúz írta:
Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont. :shock:
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.

Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. :doglotlo: Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.

Termosztátfűtés. Mapcooling.

Az meg minek? :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 22:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
bendegúz írta:
Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont. :shock:
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.

Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. :doglotlo: Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.

Termosztátfűtés. Mapcooling.

Az meg minek? :shock:

A pontos TIS definícióra már nem emlékszem.
A lényeg.
Egyes használati helyzetekben még nem nyit ki a termosztát, viszont a hátsó hengereknél már túl meleg a víz. Ilyenkor a motorvezérlő megfűti a termosztátot, így az kinyit és az 5.-6. henger nem fő meg.
Szerintem szenyóznak Veled, küldd vissza, vagy kérj hozzá még 2 hengert! :mrgreen: :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
bendegúz írta:
Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont. :shock:
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.

Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. :doglotlo: Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.

Termosztátfűtés. Mapcooling.

Az meg minek? :shock:

A pontos TIS definícióra már nem emlékszem.
A lényeg.
Egyes használati helyzetekben még nem nyit ki a termosztát, viszont a hátsó hengereknél már túl meleg a víz. Ilyenkor a motorvezérlő megfűti a termosztátot, így az kinyit és az 5.-6. henger nem fő meg.
Szerintem szenyóznak Veled, küldd vissza, vagy kérj hozzá még 2 hengert! :mrgreen: :nyelves:

Teeeeeeeee!!! :hehe
Amúgy igen csak logikus, de ki nem találtam volna. Elég nekem ez a négy. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 10:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
A pontos TIS definícióra már nem emlékszem.
A lényeg.
Egyes használati helyzetekben még nem nyit ki a termosztát, viszont a hátsó hengereknél már túl meleg a víz. Ilyenkor a motorvezérlő megfűti a termosztátot, így az kinyit és az 5.-6. henger nem fő meg.
Szerintem szenyóznak Veled, küldd vissza, vagy kérj hozzá még 2 hengert! :mrgreen: :nyelves:


A motor hatásfoka magasabb hőfokon jobb.Városban,vagy ha a motor nincs terhelés alatt (padlógáz,hegymenet,stb.) 105C-on tartja.Amint megterheled,elég egy-két padlógáz,leviszi 90C-ra.
Ahogy írtad,ez akár lehet a hátsó hengerek védelme is.
Érdekesség,hogy a V8-amban a hátsó 2 hengerben volt a legnagyobb a kompresszió.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 125  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator