* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2412 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 17:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.25. 18:44
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
zsolti325i írta:
hamoriarpi írta:
zsolti325i írta:
sziasztok
szerintetek gumi lehet a gond? fel tettem a télieket,205/60 16. azt tapasztaltam hogy csuszik az autó hátulja,instabilnak érzem az autót. a minta nem rossz,tapintásra nem tünik keménynek. vagy a futóműben keresem a problémát? dsc-t nem teszi ki. valaki tapasztalt ilyet? köszi

DOT?

2013 30heti

Nincs túlfújva?
Nem lettek az eddigi elsők hátra betéve?

Köszi a segítséget. Nem a gumi a ludas.hatul egy lengokar nem jó.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo P70-A eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 18:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Padre540 írta:
Gallaca írta:
Padre540 írta:
morv írta:
Nemreg olvastam egy 330d automatarol 6-os manualra atepitest, es ott irtak, hogy 6-ban a fordulatszamok annyira eltertek a sebesseg szerint a motorvezerlo altal elvart ertektol, hogy nem volt tempomat abban a fokozatban, csak otodikben.


E39 35i csak 5-ös váltóval jött ki.Rá lett rakva egy 40i 6-osa,nekem sem volt 6.-ban tempomat.

Az érdekes, akkor hogy lehet a kockacserés téma? :shock: Hmmm... Ott talán nagyobb az eltérés, mint egy hatodik fokozat.


Egész pontosan a V8 5.-ben 160-nál 4000-et forgott.
6.-ban 3200-at.
Ez 98/10 volt,már elektromos fojtószeleppel,DSC-vel.Ezt a nagy motorfordulatszám-keréksebesség különbséget nem tolerálta gondolom..

Felvetődik még 1 kérdés, 6-os váltónál az összes fokozat áttétele más. Miért csak 6-ban nem volt?
Illetve még 1, automatánál azonos fordulaton ugyanabban a fokozatban 30-40+ km/ó sebességnövekedés van mire elvált, akkor ilyenkor mi van, miért van tempomat? :roll:
Mondjuk jobban belegondolva, a tempomatot a motorvezérlő szabályozza, az ABS csak a sebességjelet adja neki.


Az 5. ha jól emlékszem mind a két váltónál 1:1.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 19:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Emberek, valaki árulja már el, hogy mi köze a gumiméretnek (kerék átmérőnek) a kilométer órán jelzett értékhez?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 21:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bendegúz írta:
Emberek, valaki árulja már el, hogy mi köze a gumiméretnek (kerék átmérőnek) a kilométer órán jelzett értékhez?

1. Talán rémlik még általánosból, hogy a kör kerülete egyenesen arányos az átmérőjével (2×R×PI).
2. A km. óra a kerék fordulatszámát ismeri, a kerületét nem.
3. Azonos kerék fordulatszámnál (tehát azonos főtengely fordulat, és váltó/difi áttétel mellett) egy nagyobb átmérőjű (tehát nagyobb kerületű) kerék nagyobb utat tesz meg.
4. Remélem ennél jobban nem kell elmagyarázni. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 21:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
bendegúz írta:
Emberek, valaki árulja már el, hogy mi köze a gumiméretnek (kerék átmérőnek) a kilométer órán jelzett értékhez?

1. Talán rémlik még általánosból, hogy a kör kerülete egyenesen arányos az átmérőjével (2×R×PI).
2. A km. óra a kerék fordulatszámát ismeri, a kerületét nem.
3. Azonos kerék fordulatszámnál (tehát azonos főtengely fordulat, és váltó/difi áttétel mellett) egy nagyobb átmérőjű (tehát nagyobb kerületű) kerék nagyobb utat tesz meg.
4. Remélem ennél jobban nem kell elmagyarázni. :facepalm:

1. Köszi, hogy ennyire hülyének nézel! Nem ment át, hogy a kérdésem egy kicsit szarkasztikus volt.
2. Pont azért kérdeztem, mert ha jól emlékszem volt itt aki azt írta, hogy nem működik ez vagy az más méretű gumival. Holott szerintem semmi köze sincs hozzá, ha mind egyforma. Ha gokart méretű kerékkel is működni kell a tempomatnak, és az ABS-nek is.
A harmadik pontod pedig egyenesen sértésnek veszem. Sőt mindet! :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 22:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bendegúz írta:
A harmadik pontod pedig egyenesen sértésnek veszem. Sőt mindet! :doglotlo:

Ez megnyugtató, visszaadtad a magyar oktatási rendszerbe vetett hitem (na jó azt mégsem, mert az sajnos PISA) :) :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 22:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
bendegúz írta:
A harmadik pontod pedig egyenesen sértésnek veszem. Sőt mindet! :doglotlo:

Ez megnyugtató, visszaadtad a magyar oktatási rendszerbe vetett hitem (na jó azt mégsem, mert az sajnos PISA) :) :franko:

Jót röhögtem amúgy, csak a vigyorit elfelejtettem odatenni. :facepalm: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 23:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Emberek, valaki árulja már el, hogy mi köze a gumiméretnek (kerék átmérőnek) a kilométer órán jelzett értékhez?

Egyébként rohadtul igazad van, még jó, hogy valaki figyel! :franko: A kerékméret megváltoztatásával a motorfordulatszám, mért sebességérték nem változik meg. Az eltérő gumiméretnek(kerékkerületnek) marhára semmi köze a váltócserével megváltoztatott áttételhez, mint írtam nincs pitot cső az E39-en, így fogalma sincs az aktuális haladási sebességről, mert csak a kerékcsapágy fordulatszámát nézi, a kerék kerületét nem ismeri. Ez az egész csak a váltásokat tudja befolyásolni automatánál, mert a nyomatékok elmennek, így elbutul a váltó, mint mikor valamelyik nyomásátalakító hibája miatt nyomatékszegény lesz a motor.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 04:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Autózás közben jutott eszembe,hogy ez alapján végül is a 2-2 különböző gumiméret eltérése sem kellene hogy gondot okozzon.Sőt 4 különböző sem.Amikor megyek a hóba keresztbe 60-70km/h-val (valósan) a műszer mutat 90-100-at mivel a hátsó kerekek folyamatosan forognak,jóval többet mint az elsők.Sőt továbbmegyek, "kanyarkodás" közben az elsők sem ugyanannyit forognak sokszor :D Viszont nem tudom.....így autózva egy bizonyos távolság megtétele után miért nem villan fel soha az ABS?Mert ilyen még nem történt.Nem megyek eleget folyamatosan forgó kerekekkel?Nem hiszem.Akiknek felvillant az ABS kerékcsere után (nem gyári gumiméret),akkor megmagyarázhatatlan hogy miért?Vagy pont kerékcsere után jutott eszébe mindegyiknél hogy tönkremegy a kerékcsapágy?Lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 11:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 373
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, ha magas terhelési indexe van a guminak, ráadásul defekttűrő, az azt is jelenti, hogy bazi kemény és üt mint a tégla?
Van egy kiszemelt áldozat, ami a mostani 640 kg-oshoz képest közel duplája az index szerint...

Köszönöm,

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 11:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Papi írta:
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, ha magas terhelési indexe van a guminak, ráadásul defekttűrő, az azt is jelenti, hogy bazi kemény és üt mint a tégla?
Van egy kiszemelt áldozat, ami a mostani 640 kg-oshoz képest közel duplája az index szerint...
Köszönöm,
Papi

Nagyjából jól összefoglaltad.
Defekttűrőt amúgy is csak olyan autóra szabad tenni tudtommal, amiben van valamilyen abroncsnyomás ellenőrző rendszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 12:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Amikor megyek a hóba keresztbe 60-70km/h-val (valósan) a műszer mutat 90-100-at mivel a hátsó kerekek folyamatosan forognak,jóval többet mint az elsők


De ezt csak kikapcsolt kipörgésgátlóval tudod megtenni,azaz az ABS is ki van kapcsolva.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 12:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Papi írta:
Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, ha magas terhelési indexe van a guminak, ráadásul defekttűrő, az azt is jelenti, hogy bazi kemény és üt mint a tégla?


Ég és föld a sima és a defekttűrő közötti komfortérzet.Ahogy írtad,kis túlzással tégla.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: Papi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 12:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 373
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Papi írta:
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, ha magas terhelési indexe van a guminak, ráadásul defekttűrő, az azt is jelenti, hogy bazi kemény és üt mint a tégla?
Van egy kiszemelt áldozat, ami a mostani 640 kg-oshoz képest közel duplája az index szerint...
Köszönöm,
Papi

Nagyjából jól összefoglaltad.
Defekttűrőt amúgy is csak olyan autóra szabad tenni tudtommal, amiben van valamilyen abroncsnyomás ellenőrző rendszer.


Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 12:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 373
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Papi írta:
Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, ha magas terhelési indexe van a guminak, ráadásul defekttűrő, az azt is jelenti, hogy bazi kemény és üt mint a tégla?


Ég és föld a sima és a defekttűrő közötti komfortérzet.Ahogy írtad,kis túlzással tégla.



Minden bizonnyal így van, nekem nincs viszonyítási alapom, a nyári és a téli is defekttűrő, így vettük, viszont a téli már öreg és cserélni szeretném (a nyári meg már nincs meg)...
Azt nem értem, miért ezt ajánlják a gumisok, ha meghallják, hogy Continental gumit keres az ember BMW-re. Illetve mi igaz abból, hogy könnyebb megfogni a defekttűrőt ha kidurran vagy eresztett menet közben?
(Vagy nem kell ennyire bef...ni, a sima gumitól, és bátran be lehet vállalni?)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 12:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Papi írta:
Minden bizonnyal így van, nekem nincs viszonyítási alapom, a nyári és a téli is defekttűrő, így vettük, viszont a téli már öreg és cserélni szeretném (a nyári meg már nincs meg)...
Azt nem értem, miért ezt ajánlják a gumisok, ha meghallják, hogy Continental gumit keres az ember BMW-re. Illetve mi igaz abból, hogy könnyebb megfogni a defekttűrőt ha kidurran vagy eresztett menet közben?
(Vagy nem kell ennyire bef...ni, a sima gumitól, és bátran be lehet vállalni?)


Van egy német papíros Compactom, amin defekttűrő gumik vannak. Az autó sokat állt, a gumik tönkrementek rajta.
Felfújtuk őket, másnapra a jobb hátsó oldalfalán kis repedések keletkeztek, mintha vékony késsel böködték volna ki (az sem kizárt, hogy a hozzánk betévedt elmebeteg, akit feljelentettünk segített rajta, de ez most lényegtelen), és a gumiból elment az összes levegő.

225/45-ös gumi, miután elengedte a levegőt, kb. úgy nézett ki, mintha /30 - /35-ös lenne. Csak az autó jobbra lejtéséből vettem észre, hogy ennek vége.

A lényeg, hogy az utcában mentem vele simán kb. 1km-t. A gumisúrlást lehet hallani, de olyan erős az oldalfala, hogy a felni nem tud leérni az úttestre. Stabilan irányítható még így teljesen kidurranva is.

Én nem vennék ilyen defekttűrő gumit itthoni útviszonyok mellett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: Papi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 13:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Johny540 írta:
Amikor megyek a hóba keresztbe 60-70km/h-val (valósan) a műszer mutat 90-100-at mivel a hátsó kerekek folyamatosan forognak,jóval többet mint az elsők


De ezt csak kikapcsolt kipörgésgátlóval tudod megtenni,azaz az ABS is ki van kapcsolva.

Hogyne lenne ABS.Attól még van,hogy kikapcsolod az ASC-t, DSC-t.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2016.12.20. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
bendegúz írta:
Laca, idézném a 18:09 órakor küldött hozzászólásomat: "Ha mind a négy egyforma, akkor mi a nyűgje az ABS-nek?
Viszont átmérőben nagy a külömbség, 57mm! Kicsit már ballonosnak gondolnám."
"Pitot cső nincs az E39-en." :hehe Ez jó volt!

Tempomat mukodik ikyenkor, vagy ez meg tul kicsi fordulatszam kulonbseg neki? (Sebesseg-fordulatszam elvart es valos ertek)

A gumiméret miatt nem fog változni a fordulatszám-sebesség aránya, mivel a sebességjelet a kerékagyról kapja.



Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 23:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak,

használ valaki Michelin Cross Climate 4 évszakos gumit?

A teszteken nagyon jól szerepel, tkp. az egyetlen használható 4 évszakos gumi (csak a jeget nem bírja), és pont az olyan autókra találták ki, mint pl. a mi 523i-nk, ami megy évi 5000 km-t...

De azért érdekelne valakinek a véleménye, aki már hallott olyanról, aki ilyet használt viszonylag erős, hátsókerekes kocsin :)

A téli gumim már nagyon szar, a nyári is a végét járja, és "valahogy" nincs kedvem erre az évi 5000 km-re 8 vadiúj gumit venni... (használtat meg még annyira sem.)

Köszönöm, ha valaki tud valamit :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 15:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.06. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Pest Megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
Urak,

használ valaki Michelin Cross Climate 4 évszakos gumit?

A teszteken nagyon jól szerepel, tkp. az egyetlen használható 4 évszakos gumi (csak a jeget nem bírja), és pont az olyan autókra találták ki, mint pl. a mi 523i-nk, ami megy évi 5000 km-t...

De azért érdekelne valakinek a véleménye, aki már hallott olyanról, aki ilyet használt viszonylag erős, hátsókerekes kocsin :)

A téli gumim már nagyon szar, a nyári is a végét járja, és "valahogy" nincs kedvem erre az évi 5000 km-re 8 vadiúj gumit venni... (használtat meg még annyira sem.)

Köszönöm, ha valaki tud valamit :)



Friss tapasztalat Hankook Optimo 4S-el (mivel ezek voltak fennt az autón vásárláskor) - a hétvégén letoltunk 1700km-ert, +6 és -8 fok között, változó időjárási körülmények között:
Azt kell mondjam, hogy a négyévszakossal meg voltam elégedve. Csak a Madarasi Hargitán kellett feltennem a hóláncot, de ott igazából a télire is fel kellett volna rakni. (Jeges, havas útviszonyok, 10km-es emelkedő szerpentinnel és kitaposott jégbordás nyomvályúval) Teljesen meg vagyok elégedve a gumikkal, így nem hiszem, hogy ilyen keveset használt autóra cserélgetném a kerékszetteket.
A saját autómon ennek ellenére tavasszal felkerülnek a nyári gumik (másik felniken), de ezeket elrakom tartalékba - nekem bevált a mosatni hétvége alatt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2412 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator