* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 14:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.22. 01:00
Hozzászólások: 768
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330iA
Évjárata: 2002
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Lassan esedékes egy akkumulátor csere, mert mióta nálam van az autó (5év) még egyszer sem volt és nem akarom megvárni, hogy ne induljon az autó. A kérdés, hogy mennyire érdemes gyári akksiban gondolkozni vagy esetleg alternatívaként egy sima BOSCH is elég. Ha jól értesültem egy gyári több mint 100 ezer, ennek a BOSCH töredéke és annyival nem tart rövidebb ideig. Ha nagyon igénytelen nem gyárit venni akkor nem ugrálok. Másik dolog, hogy generátort megint nem nagyon érdemes kompletten kicserélni ha esetleg rosszalkodik vagy elég rajta a szükséges dolgokat kicserélni vagy egy kicsit upgradelni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 15:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
afcajax írta:
Lassan esedékes egy akkumulátor csere, mert mióta nálam van az autó (5év) még egyszer sem volt és nem akarom megvárni, hogy ne induljon az autó. A kérdés, hogy mennyire érdemes gyári akksiban gondolkozni vagy esetleg alternatívaként egy sima BOSCH is elég. Ha jól értesültem egy gyári több mint 100 ezer, ennek a BOSCH töredéke és annyival nem tart rövidebb ideig. Ha nagyon igénytelen nem gyárit venni akkor nem ugrálok. Másik dolog, hogy generátort megint nem nagyon érdemes kompletten kicserélni ha esetleg rosszalkodik vagy elég rajta a szükséges dolgokat kicserélni vagy egy kicsit upgradelni?


Akksi: ez megint olyan, hogy ki-mire eskuszik. Nekem sajat tapasztalatom, hogy a Banner akksi 2-3 evig birta. Most gyari akksi van benne es nekem sokkal jobbnak tunik. SAJNOS!!! mar tobbszor is csontra lemerult, majd feltoltottem es semmi baja.
Generator: fel kell ujitani. Nem egy hatalmas osszeg es legalabb evekre le van tudva rola a gond:)
Upgrade-re nincs szukseg a generator eseteben. Felujitas, oszt jovan' :)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 15:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.22. 01:00
Hozzászólások: 768
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330iA
Évjárata: 2002
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
afcajax írta:
Lassan esedékes egy akkumulátor csere, mert mióta nálam van az autó (5év) még egyszer sem volt és nem akarom megvárni, hogy ne induljon az autó. A kérdés, hogy mennyire érdemes gyári akksiban gondolkozni vagy esetleg alternatívaként egy sima BOSCH is elég. Ha jól értesültem egy gyári több mint 100 ezer, ennek a BOSCH töredéke és annyival nem tart rövidebb ideig. Ha nagyon igénytelen nem gyárit venni akkor nem ugrálok. Másik dolog, hogy generátort megint nem nagyon érdemes kompletten kicserélni ha esetleg rosszalkodik vagy elég rajta a szükséges dolgokat kicserélni vagy egy kicsit upgradelni?


Akksi: ez megint olyan, hogy ki-mire eskuszik. Nekem sajat tapasztalatom, hogy a Banner akksi 2-3 evig birta. Most gyari akksi van benne es nekem sokkal jobbnak tunik. SAJNOS!!! mar tobbszor is csontra lemerult, majd feltoltottem es semmi baja.
Generator: fel kell ujitani. Nem egy hatalmas osszeg es legalabb evekre le van tudva rola a gond:)
Upgrade-re nincs szukseg a generator eseteben. Felujitas, oszt jovan' :)


De akkor a gyári se bírta sokáig nálda?Nekem azzal pont az lenne a cél hogy min. 4-5 évig tölteni se kelljen (eddig sose töltöttem a mostanit).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 16:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
afcajax írta:
De akkor a gyári se bírta sokáig nálda?Nekem azzal pont az lenne a cél hogy min. 4-5 évig tölteni se kelljen (eddig sose töltöttem a mostanit).

Az akksis topicban hosszas eszmefuttatások találhatóak a témában.
Többek között én is leírtam 4 akksi tapasztalatát.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 16:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.15. 19:28
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
vestits írta:
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon és az oldalon de már nem tudok mit kitalálni ezért az én hibámra keresgetni kezdtem mert az én környékemen nincsen olyan szerelő akire rá merném bízni az autót aki elektronikában jól jártas.
A problémám a következő lenne! van egy Bmw e39 530d touringom ami 2001-es évjárat és olyan problémám volt vele hogy nem aludt ki a töltésjelző lámpa a müszerfalon és 100%-ba generátor hiba volt mert nem is töltött rendesen. Mivel minden nap kell az autó így a leggyorsabb megoldás az volt hogy bontóból rendeltem ugyan olyan generátort amire garanciát is vállaltak hogy tökéletes. Miután ez másnap meg is érkezett kicserélte benne a szerelő és a töltés rendben is volt csak a visszajelző ugyan úgy világit indítás után is pedig van töltés rendesen a 14,2-14,4. Felhítam egy környékbeli generátorost hogy mi a helyzet azt mondta menjek el az autóval és megnézi, ez meg is történt de azt mondta ,hogy valami nem jó a rendelt generátorban és azért nem alszik el a töltésjelző lámpa, rendben megértettem de mivel igy használni tudtam az autót azt mondta hogy a régi generátort ami amúgy is benne volt azt fel kell ujítani és jó lessz. Rendben, ott is hagytam 2 nap múlva meg is volt egy csomó minden lett benne cserélve ott hagytam majdnem 30at aztán ujra szerelő és generátor csere. Mikor kész szól a szerelő rendben minden van töltés csak a visszajelző ugyan úgy világít mint eddig. Aztán másnap vissza a generátoros fickóhoz aki azt mondta teljesen felujította és le is probalta padon is hogy tölt és a töltésjelző is kialszik. Akkor most mi van? A kocsi működik rendesen tölt is meg minden csak a visszajelző világít folyamatossan. Hibaolvasóval semmi hiba nincs az autóban. Azt szeretném kérdezni ,hogy valakinek volt e már ilyen hibálya vagy hasonló vagy valakinek van e ötlete mit nézzek meg rajta mert sajnos én már kifogytam az ötletekből és felénk senki nincs olyan villamossági szerelő akinél ott merném hagyni az autót. Előre is köszönöm a segitséget!
Üdv Attila

Biztitáblát nézted már a kesztyűtartóban? Egyik ismerősnek 3 volt kidurranva generátorhiba után, az csinált ilyet.

Most néztem meg de nem találtam egyiket sem rossznak nem tudod véletlenül melyikeket vagy hányas számúakat cserélte ki? Vagy nem tudnád megkérdezni tőle és utána ellenőrizném én is azokat! vagy mik lehetnek még ezzel kapcsolatban mert az autó megy és tölt rendesen csak a lámpa nem alszik ki a műszerfalon. Szerintem nem nagy dolod miatt lehet de egyszerűen nem tudom mi okozhatja mikor a generátor ujitása után probapadon kialudt szépen tehát én kizárnám a generátor hibát aztán ki tudja, de egy másik generátorral is ezt csinalta!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 16:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Imco írta:
afcajax írta:
De akkor a gyári se bírta sokáig nálda?Nekem azzal pont az lenne a cél hogy min. 4-5 évig tölteni se kelljen (eddig sose töltöttem a mostanit).

Az akksis topicban hosszas eszmefuttatások találhatóak a témában.
Többek között én is leírtam 4 akksi tapasztalatát.

A cikkekhez is belinkeltem, de itt is elkél egy kis olvasnivaló.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 18:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
afcajax írta:
leslie írta:
afcajax írta:
Lassan esedékes egy akkumulátor csere, mert mióta nálam van az autó (5év) még egyszer sem volt és nem akarom megvárni, hogy ne induljon az autó. A kérdés, hogy mennyire érdemes gyári akksiban gondolkozni vagy esetleg alternatívaként egy sima BOSCH is elég. Ha jól értesültem egy gyári több mint 100 ezer, ennek a BOSCH töredéke és annyival nem tart rövidebb ideig. Ha nagyon igénytelen nem gyárit venni akkor nem ugrálok. Másik dolog, hogy generátort megint nem nagyon érdemes kompletten kicserélni ha esetleg rosszalkodik vagy elég rajta a szükséges dolgokat kicserélni vagy egy kicsit upgradelni?


Akksi: ez megint olyan, hogy ki-mire eskuszik. Nekem sajat tapasztalatom, hogy a Banner akksi 2-3 evig birta. Most gyari akksi van benne es nekem sokkal jobbnak tunik. SAJNOS!!! mar tobbszor is csontra lemerult, majd feltoltottem es semmi baja.
Generator: fel kell ujitani. Nem egy hatalmas osszeg es legalabb evekre le van tudva rola a gond:)
Upgrade-re nincs szukseg a generator eseteben. Felujitas, oszt jovan' :)


De akkor a gyári se bírta sokáig nálda?Nekem azzal pont az lenne a cél hogy min. 4-5 évig tölteni se kelljen (eddig sose töltöttem a mostanit).

Gyári ólom-savas akksi nem hiszem, hogy 100e lenne, tegnap néztem, a 110Ah-s gyári akksi 50e körül, a 90Ah-s gyári AGM volt 110e körül van. Összehasonlításképp egy 100Ah-s Exide 38e ft. De ha megkérdezel egy fórumos alkatrészest, biztos meg tudja mondani pontosan.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 20:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.22. 01:00
Hozzászólások: 768
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330iA
Évjárata: 2002
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
afcajax írta:
leslie írta:
afcajax írta:
Lassan esedékes egy akkumulátor csere, mert mióta nálam van az autó (5év) még egyszer sem volt és nem akarom megvárni, hogy ne induljon az autó. A kérdés, hogy mennyire érdemes gyári akksiban gondolkozni vagy esetleg alternatívaként egy sima BOSCH is elég. Ha jól értesültem egy gyári több mint 100 ezer, ennek a BOSCH töredéke és annyival nem tart rövidebb ideig. Ha nagyon igénytelen nem gyárit venni akkor nem ugrálok. Másik dolog, hogy generátort megint nem nagyon érdemes kompletten kicserélni ha esetleg rosszalkodik vagy elég rajta a szükséges dolgokat kicserélni vagy egy kicsit upgradelni?


Akksi: ez megint olyan, hogy ki-mire eskuszik. Nekem sajat tapasztalatom, hogy a Banner akksi 2-3 evig birta. Most gyari akksi van benne es nekem sokkal jobbnak tunik. SAJNOS!!! mar tobbszor is csontra lemerult, majd feltoltottem es semmi baja.
Generator: fel kell ujitani. Nem egy hatalmas osszeg es legalabb evekre le van tudva rola a gond:)
Upgrade-re nincs szukseg a generator eseteben. Felujitas, oszt jovan' :)


De akkor a gyári se bírta sokáig nálda?Nekem azzal pont az lenne a cél hogy min. 4-5 évig tölteni se kelljen (eddig sose töltöttem a mostanit).

Gyári ólom-savas akksi nem hiszem, hogy 100e lenne, tegnap néztem, a 110Ah-s gyári akksi 50e körül, a 90Ah-s gyári AGM volt 110e körül van. Összehasonlításképp egy 100Ah-s Exide 38e ft. De ha megkérdezel egy fórumos alkatrészest, biztos meg tudja mondani pontosan.

Az jó lenne ha ennyiből meg lehetne úszni akkor egy percig se haboznék. Tudnál 2-3 nevet mondani? Alpinafan, Llaci?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 21:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
afcajax írta:
Gallaca írta:
afcajax írta:
leslie írta:
afcajax írta:
Lassan esedékes egy akkumulátor csere, mert mióta nálam van az autó (5év) még egyszer sem volt és nem akarom megvárni, hogy ne induljon az autó. A kérdés, hogy mennyire érdemes gyári akksiban gondolkozni vagy esetleg alternatívaként egy sima BOSCH is elég. Ha jól értesültem egy gyári több mint 100 ezer, ennek a BOSCH töredéke és annyival nem tart rövidebb ideig. Ha nagyon igénytelen nem gyárit venni akkor nem ugrálok. Másik dolog, hogy generátort megint nem nagyon érdemes kompletten kicserélni ha esetleg rosszalkodik vagy elég rajta a szükséges dolgokat kicserélni vagy egy kicsit upgradelni?


Akksi: ez megint olyan, hogy ki-mire eskuszik. Nekem sajat tapasztalatom, hogy a Banner akksi 2-3 evig birta. Most gyari akksi van benne es nekem sokkal jobbnak tunik. SAJNOS!!! mar tobbszor is csontra lemerult, majd feltoltottem es semmi baja.
Generator: fel kell ujitani. Nem egy hatalmas osszeg es legalabb evekre le van tudva rola a gond:)
Upgrade-re nincs szukseg a generator eseteben. Felujitas, oszt jovan' :)


De akkor a gyári se bírta sokáig nálda?Nekem azzal pont az lenne a cél hogy min. 4-5 évig tölteni se kelljen (eddig sose töltöttem a mostanit).

Gyári ólom-savas akksi nem hiszem, hogy 100e lenne, tegnap néztem, a 110Ah-s gyári akksi 50e körül, a 90Ah-s gyári AGM volt 110e körül van. Összehasonlításképp egy 100Ah-s Exide 38e ft. De ha megkérdezel egy fórumos alkatrészest, biztos meg tudja mondani pontosan.

Az jó lenne ha ennyiből meg lehetne úszni akkor egy percig se haboznék. Tudnál 2-3 nevet mondani? Alpinafan, Llaci?

Például, + Padre540, Atitdi, Bendegúz.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: afcajax
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.11.11. 10:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Én is generétort cseréltem, németből, utángyártott, teszi a dolgát.
Amit tapasztaltam, hogy mondhatni "sugár-hajtóműves" a hangja ill. félóra után kb. 60-65 fokot méregetek rajta.
/Autómodell hengerfej hőmérséklet mérővel nézegettem./
Kérdésem az lenne, hogy akkor mennyi lehet a normális egy 90-120A-es generátornál kézzel taperolva?
Még meg lehet fogni de azért jó meleg vagy tökéletes rendszernél csak langyos még nyáron is két óra autózás után?
/Aksi is lett cserélve, tök új./
Üdv: Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.11.12. 14:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy írta:
Sziasztok!
Én is generétort cseréltem, németből, utángyártott, teszi a dolgát.
Amit tapasztaltam, hogy mondhatni "sugár-hajtóműves" a hangja ill. félóra után kb. 60-65 fokot méregetek rajta.
/Autómodell hengerfej hőmérséklet mérővel nézegettem./
Kérdésem az lenne, hogy akkor mennyi lehet a normális egy 90-120A-es generátornál kézzel taperolva?
Még meg lehet fogni de azért jó meleg vagy tökéletes rendszernél csak langyos még nyáron is két óra autózás után?
/Aksi is lett cserélve, tök új./
Üdv: Oldboy!

Tippem szerint a fogdosható meleg egy hosszabb etap után elfogadható.
Nem véletlen van hozzá hútés vezetve, illetve a nagyobbak vízhűtésesek!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 11:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
......Tippem szerint a fogdosható meleg egy hosszabb etap után elfogadható.
Nem véletlen van hozzá hútés vezetve, illetve a nagyobbak vízhűtésesek!......

Köszi a választ!
Végül is ami megnyugtatott, hogy a haverom 528i-jába is hasonlóan meleg a generátor.
Abban gyár által berakott Valeo van, Elől 65-67 fok, hátul 50-55 fok.
Egy autóvillamosságis is azt mondta, hogy ezek melegednek szépen, nyáron még több is lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.12.17. 21:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A fórumos kereső nem dobott használható találatot ezért felvetem a témát: generátor szabadonfutó?

Vélemény? Tapasztalat?

Ismerős autószerelő generátorfelújításkor ha szabadonfutós volt, ha nem, szabadonfutót rak fel. Szerinte kíméli a szíjat és a feszítőt is. A távoli jövőben egy preventív generátor TMK-t szeretnék, gondolkozzak-e rajta?

Más kérdés: szoktátok takarítani a generátor hűtését? Otthon, nagyobb bontás nélkül kivitelezhető? Itt a benzinesekre gondolok akiknek bal elölről van odavezetve a levegő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 08:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:

Más kérdés: szoktátok takarítani a generátor hűtését? Otthon, nagyobb bontás nélkül kivitelezhető? Itt a benzinesekre gondolok akiknek bal elölről van odavezetve a levegő.

Jobb az a bal.
Egyébként ha nem vagy patikus, akkor felesleges.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 10:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Jobb az a bal.

Menetirány szerint? :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 12:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
attila94 írta:

Más kérdés: szoktátok takarítani a generátor hűtését? Otthon, nagyobb bontás nélkül kivitelezhető? Itt a benzinesekre gondolok akiknek bal elölről van odavezetve a levegő.

Jobb az a bal.
Egyébként ha nem vagy patikus, akkor felesleges.


Nálam bal oldalon van.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 18:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Imco írta:
attila94 írta:

Más kérdés: szoktátok takarítani a generátor hűtését? Otthon, nagyobb bontás nélkül kivitelezhető? Itt a benzinesekre gondolok akiknek bal elölről van odavezetve a levegő.

Jobb az a bal.
Egyébként ha nem vagy patikus, akkor felesleges.


Nálam bal oldalon van.


Úgy tudtam a nyolchengeresekben vízhűtéses, a sorhatosokban egyformán menetirány szerint bal oldalról van odavezetve. Ezért írtam benzinest.

Még mindig kíváncsi vagyok, van-e olyan aki takarítja. A vízhűtőm állapotából indultam ki, ősszel annyi falevelet begyűjtőtt (garázsban lakik pedig) hogy már nem tudott bezárni a vízhűtő flepnije. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 23:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.29. 09:13
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budaörs
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én kb fél éve pucoltam ki, de nem a csőben voltak(vannak) a falevelek és maradványai hanem már a generátor végénél félig bedarálva, úgyhogy nem hülye ötlet kipucolni...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 20:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Van egy ilyen generátorom: link.
Feszültségingadozás miatt – mielőtt még teljesen megkotlana –, szeretnék szénkefét, csúszógyűrűt és csapágyat cserélni benne.
Ha valaki tudna esetleg segíteni abban, hogy melyikből milyen kellene bele, nagyon megköszönném. Üdv

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 20:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.29. 09:13
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budaörs
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Van egy ilyen generátorom: link.
Feszültségingadozás miatt – mielőtt még teljesen megkotlana –, szeretnék szénkefét, csúszógyűrűt és csapágyat cserélni benne.
Ha valaki tudna esetleg segíteni abban, hogy melyikből milyen kellene bele, nagyon megköszönném. Üdv



Szia.
Ők szerintem tudnak segiteni:

www.kelle.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator