* *
Pontos idő: 2024.03.28. 21:54

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.12.06. 20:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bootforce írta:
Üdv Tapasztaltabbak,

A sok szervógond mellé hozok egy kis változatosságot :)

Ezen a képen található 1-es számú alkatrész alsó 2-es számú csavarjánál "kotyog" a csuklóm.
Tekerés irányba mozog, ha le van állítva a kocsi, mellette állok és kicsiket mozgatom a kormányt még hallani is lehet.
Kitapogattam mikor más mozgatta a kormányt.

Kérdésem:
Ez másnak is fennáll? Ez probléma?


e39 523i sedan, 1999.06.17-én született.


Köszi.


Minimális játéka van. Kérdés,hogy te mit érzel és látsz. Ha egy helyben rángatva van a kormány, akkor akár hallható is lehet, de önmagában nem gondolnám hibának. Ha menet közben kopog, vagy vannak irányításbeli anomáliák, akkor érdemes elgondolkodni a cserén.



Menet közben semmi hangja nincsen, teszi rendben a dolgát.
Irányításbeli anomáliák terén viszont bizonytalan vagyok mert:
adott egy nyomvályús útszakasz Pl.: Mogyoród - Fót összekötő, a nyomvályúk el tudják kormányozni az autót, ellen kell neki tartsak ami 1 kézzel olykor már megerőltető, nem tudom hogy ez normális-e.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.12.06. 20:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Az attól függ, hogy 19x10-es vagy 16x6,5-es felniken gurulsz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.12.06. 23:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bootforce írta:

Menet közben semmi hangja nincsen, teszi rendben a dolgát.
Irányításbeli anomáliák terén viszont bizonytalan vagyok mert:
adott egy nyomvályús útszakasz Pl.: Mogyoród - Fót összekötő, a nyomvályúk el tudják kormányozni az autót, ellen kell neki tartsak ami 1 kézzel olykor már megerőltető, nem tudom hogy ez normális-e.


"Peres" gumiknál ez természetes. Ha ballonosaknál is ugyan ezt csinálja, ott nagy a baj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.12.06. 23:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
bootforce írta:

Menet közben semmi hangja nincsen, teszi rendben a dolgát.
Irányításbeli anomáliák terén viszont bizonytalan vagyok mert:
adott egy nyomvályús útszakasz Pl.: Mogyoród - Fót összekötő, a nyomvályúk el tudják kormányozni az autót, ellen kell neki tartsak ami 1 kézzel olykor már megerőltető, nem tudom hogy ez normális-e.


"Peres" gumiknál ez természetes. Ha ballonosaknál is ugyan ezt csinálja, ott nagy a baj.


A gyári 16"-os kerekek vannak fent. Style 33 felni, 225/55 R16 gumi. Gondolom ez ballonosnak számít :)

Tehát merre keresgéljem a problémát?
Amit eddig megnéztem / cseréltem:
- kormányösszekötő nem lóg
- 11-es számú lengőkar szilentjei és gömbcsuklói nem lógnak
- 4-es számú lengőkart cseréltem szilentekkel
- stabilizátor rúd szilenteket cseréltem (2-es)
- kutyacsontokat a hétvégén cserélem ki párban mert az egyik kopog (6-os)

Egyéb ötletek?

Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.12.07. 09:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bootforce írta:
atesz155 írta:
bootforce írta:

Menet közben semmi hangja nincsen, teszi rendben a dolgát.
Irányításbeli anomáliák terén viszont bizonytalan vagyok mert:
adott egy nyomvályús útszakasz Pl.: Mogyoród - Fót összekötő, a nyomvályúk el tudják kormányozni az autót, ellen kell neki tartsak ami 1 kézzel olykor már megerőltető, nem tudom hogy ez normális-e.


"Peres" gumiknál ez természetes. Ha ballonosaknál is ugyan ezt csinálja, ott nagy a baj.


A gyári 16"-os kerekek vannak fent. Style 33 felni, 225/55 R16 gumi. Gondolom ez ballonosnak számít :)

Tehát merre keresgéljem a problémát?
Amit eddig megnéztem / cseréltem:
- kormányösszekötő nem lóg
- 11-es számú lengőkar szilentjei és gömbcsuklói nem lógnak
- 4-es számú lengőkart cseréltem szilentekkel
- stabilizátor rúd szilenteket cseréltem (2-es)
- kutyacsontokat a hétvégén cserélem ki párban mert az egyik kopog (6-os)

Egyéb ötletek?

Köszi.

A nyári gumim nekem is ez a méret, ugyan ez a felni, mikor az van fent akkor az enyémet is viszi a nyomvályú! A futóművem patent!
A 205-ös télivel nincs ilyen gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.12.07. 09:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
bootforce írta:
atesz155 írta:
bootforce írta:

Menet közben semmi hangja nincsen, teszi rendben a dolgát.
Irányításbeli anomáliák terén viszont bizonytalan vagyok mert:
adott egy nyomvályús útszakasz Pl.: Mogyoród - Fót összekötő, a nyomvályúk el tudják kormányozni az autót, ellen kell neki tartsak ami 1 kézzel olykor már megerőltető, nem tudom hogy ez normális-e.


"Peres" gumiknál ez természetes. Ha ballonosaknál is ugyan ezt csinálja, ott nagy a baj.


A gyári 16"-os kerekek vannak fent. Style 33 felni, 225/55 R16 gumi. Gondolom ez ballonosnak számít :)

Tehát merre keresgéljem a problémát?
Amit eddig megnéztem / cseréltem:
- kormányösszekötő nem lóg
- 11-es számú lengőkar szilentjei és gömbcsuklói nem lógnak
- 4-es számú lengőkart cseréltem szilentekkel
- stabilizátor rúd szilenteket cseréltem (2-es)
- kutyacsontokat a hétvégén cserélem ki párban mert az egyik kopog (6-os)

Egyéb ötletek?

Köszi.

A nyári gumim nekem is ez a méret, ugyan ez a felni, mikor az van fent akkor az enyémet is viszi a nyomvályú! A futóművem patent!
A 205-ös télivel nincs ilyen gond.


Téli szettem nekem is 225/55 R16, viszont nem viszi a nyomvályú. Nyári 235/45 R17, azt viszont előszeretettel. Nem tudom, hogy az M-mes futóműnek van-e hozzá köze.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.12.07. 19:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
[/quote]
A nyári gumim nekem is ez a méret, ugyan ez a felni, mikor az van fent akkor az enyémet is viszi a nyomvályú! A futóművem patent!
A 205-ös télivel nincs ilyen gond.[/quote]

Téli szettem nekem is 225/55 R16, viszont nem viszi a nyomvályú. Nyári 235/45 R17, azt viszont előszeretettel. Nem tudom, hogy az M-mes futóműnek van-e hozzá köze.[/quote]


Nekem csak style 33 felnim van (2x5), csak 225/55 R16 gumikkal, viszom M-telen futóművel.
Menet közben nem utal semmi sem a fentebb általam taglalt kormány lógásra, sőt inkább elég közvetlen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 20:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az elmúlt pár hónapban sajnos elég sokat rázta a fék a kormányt, mire le tudtam cserélni (a féket). Szervó nélkül, állóhelyzetben a kormány határozott mozgatásakor koppanó hang hallatszik. Jobbra rántva határozottabban, balra kevésbé. A fogasléc egyik végénél sem érzékelhető kottyanás. A hang forrásának én a kormányoszlopon található tengelycsukló holtjátékát vélem. Állt már szemben valaki ezzel a problémával?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 20:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Az elmúlt pár hónapban sajnos elég sokat rázta a fék a kormányt, mire le tudtam cserélni (a féket). Szervó nélkül, állóhelyzetben a kormány határozott mozgatásakor koppanó hang hallatszik. Jobbra rántva határozottabban, balra kevésbé. A fogasléc egyik végénél sem érzékelhető kottyanás. A hang forrásának én a kormányoszlopon található tengelycsukló holtjátékát vélem. Állt már szemben valaki ezzel a problémával?


300 ezres futás fölött már abszolút előfordulhat. Nem tudom, hogy a te kocsid merre tart. (Ennél kevesebbet nem feltételeznék :lol: , már csak a kor miatt sem)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 20:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Az elmúlt pár hónapban sajnos elég sokat rázta a fék a kormányt, mire le tudtam cserélni (a féket). Szervó nélkül, állóhelyzetben a kormány határozott mozgatásakor koppanó hang hallatszik. Jobbra rántva határozottabban, balra kevésbé. A fogasléc egyik végénél sem érzékelhető kottyanás. A hang forrásának én a kormányoszlopon található tengelycsukló holtjátékát vélem. Állt már szemben valaki ezzel a problémával?


300 ezres futás fölött már abszolút előfordulhat. Nem tudom, hogy a te kocsid merre tart. (Ennél kevesebbet nem feltételeznék :lol: , már csak a kor miatt sem)

Idén meglesz a 400. :roker:
Az a kereszt felújítható?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.03. 15:56
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XXII. kerület
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olvastam itt, hogy a szervótartály szűrője miatt lehet hangja és nehézkes a kormányzás.
Szervótartályból csak a gyári, vagy utángyártott verzió is megfelelő ?

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Az elmúlt pár hónapban sajnos elég sokat rázta a fék a kormányt, mire le tudtam cserélni (a féket). Szervó nélkül, állóhelyzetben a kormány határozott mozgatásakor koppanó hang hallatszik. Jobbra rántva határozottabban, balra kevésbé. A fogasléc egyik végénél sem érzékelhető kottyanás. A hang forrásának én a kormányoszlopon található tengelycsukló holtjátékát vélem. Állt már szemben valaki ezzel a problémával?


300 ezres futás fölött már abszolút előfordulhat. Nem tudom, hogy a te kocsid merre tart. (Ennél kevesebbet nem feltételeznék :lol: , már csak a kor miatt sem)

Idén meglesz a 400. :roker:
Az a kereszt felújítható?


Nem kell azt felújítani, cserélhető emberi összegért. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 22:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
gkali írta:
Sziasztok!

Olvastam itt, hogy a szervótartály szűrője miatt lehet hangja és nehézkes a kormányzás.
Szervótartályból csak a gyári, vagy utángyártott verzió is megfelelő ?

Köszi!

Csak gyári (ZF), nem drága.
Nem a tartályszűrő eltömődése az egyetlen, ami miatt kavitálhat a szivattyú.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 23:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Az elmúlt pár hónapban sajnos elég sokat rázta a fék a kormányt, mire le tudtam cserélni (a féket). Szervó nélkül, állóhelyzetben a kormány határozott mozgatásakor koppanó hang hallatszik. Jobbra rántva határozottabban, balra kevésbé. A fogasléc egyik végénél sem érzékelhető kottyanás. A hang forrásának én a kormányoszlopon található tengelycsukló holtjátékát vélem. Állt már szemben valaki ezzel a problémával?


300 ezres futás fölött már abszolút előfordulhat. Nem tudom, hogy a te kocsid merre tart. (Ennél kevesebbet nem feltételeznék :lol: , már csak a kor miatt sem)

Idén meglesz a 400. :roker:
Az a kereszt felújítható?


Nem kell azt felújítani, cserélhető emberi összegért. :D

A cikkszám (32316753800) kormányoszloppal együtt dobja, nem annyira emberi összegért. :shock: Vagy benézek valamit?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 13:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Az elmúlt pár hónapban sajnos elég sokat rázta a fék a kormányt, mire le tudtam cserélni (a féket). Szervó nélkül, állóhelyzetben a kormány határozott mozgatásakor koppanó hang hallatszik. Jobbra rántva határozottabban, balra kevésbé. A fogasléc egyik végénél sem érzékelhető kottyanás. A hang forrásának én a kormányoszlopon található tengelycsukló holtjátékát vélem. Állt már szemben valaki ezzel a problémával?


300 ezres futás fölött már abszolút előfordulhat. Nem tudom, hogy a te kocsid merre tart. (Ennél kevesebbet nem feltételeznék :lol: , már csak a kor miatt sem)

Idén meglesz a 400. :roker:
Az a kereszt felújítható?


Nem kell azt felújítani, cserélhető emberi összegért. :D

A cikkszám (32316753800) kormányoszloppal együtt dobja, nem annyira emberi összegért. :shock: Vagy benézek valamit?


Hm, valóban elég drágácska. Valamiért, amikor E60-hoz néztem, akkor kevesebb rémlett, pedig ott is ugyan ilyen kondíciókkal érhető el.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 22:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.03. 15:56
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XXII. kerület
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
gkali írta:
Sziasztok!

Olvastam itt, hogy a szervótartály szűrője miatt lehet hangja és nehézkes a kormányzás.
Szervótartályból csak a gyári, vagy utángyártott verzió is megfelelő ?

Köszi!

Csak gyári (ZF), nem drága.
Nem a tartályszűrő eltömődése az egyetlen, ami miatt kavitálhat a szivattyú.

Olajat átöblítettem és friss van benne, de olvastam, hogy a szűrő ettől még el lehet tömődve. Szóval ez majd megy újra.
Mit kell még azon túl megnézni ? "kopott szivattyú, nagy ellenállás a rendszeren belül (túlhúzott, szoruló kormánymű). " ?
Jellemző az E39-re, hogy kissé "macsós" a kormányzás, vagy érdemes keresgélnem? Annó az E30-nál sokkal durvábban lehetett hallani, de nagyon könnyed volt tekerni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.02.15. 01:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gkali írta:
hamoriarpi írta:
gkali írta:
Sziasztok!

Olvastam itt, hogy a szervótartály szűrője miatt lehet hangja és nehézkes a kormányzás.
Szervótartályból csak a gyári, vagy utángyártott verzió is megfelelő ?

Köszi!

Csak gyári (ZF), nem drága.
Nem a tartályszűrő eltömődése az egyetlen, ami miatt kavitálhat a szivattyú.

Olajat átöblítettem és friss van benne, de olvastam, hogy a szűrő ettől még el lehet tömődve. Szóval ez majd megy újra.
Mit kell még azon túl megnézni ? "kopott szivattyú, nagy ellenállás a rendszeren belül (túlhúzott, szoruló kormánymű). " ?
Jellemző az E39-re, hogy kissé "macsós" a kormányzás, vagy érdemes keresgélnem? Annó az E30-nál sokkal durvábban lehetett hallani, de nagyon könnyed volt tekerni.


Nem jellemző, abszolút egyujjas a kormány :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 15:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.25. 17:42
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Adott egy e39 523i. Túl sokáig tűrtem a szervópumpa visítását, így kicseréltem egy jó bontott darabra. Onnantól kezdve, amikor a kormány középen van, úgymond nincs terhelésen a szivattyú, kerregő nem folyamatos hang hallatszik a kormánykerék mögül. A motortèrből alapjáraton szinte semmi :shock:
Bemelegedve erősödik a hang illetve a motor fordszám emelésével is.
Viszont mihelyst fordítok egy lehelletnyit a kormányon csend van.
Szervópumpa ok, csapágya is.
Szerintetek?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 16:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.12. 20:48
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olvasgattam fel-alá a fórumot, de nem találtam hasonló hibát, talán a servotronicos rásegítés lehet a gond?!

Hidegben (mondjuk 5-10 fok alatt) indulva a szervóm egy rövid ideig szuperül működik, egy ujjal tudom tekerni a kormányt, de utána megszűnik a rásegítés (?), ami leginkább parkoláskor zavaró, amúgy nem igazán. Ha melegben indulok, akkor induláskor se jó.
Most, hogy egyik este 2 fok volt kint, megint feltűnt, hogy amíg kiálltam a parkolóhelyről, megint puha volt mint a vaj, fél percig...

Van ötletetek, hogy hol keressem a hibát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 18:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
misika írta:
Sziasztok!

Olvasgattam fel-alá a fórumot, de nem találtam hasonló hibát, talán a servotronicos rásegítés lehet a gond?!

Hidegben (mondjuk 5-10 fok alatt) indulva a szervóm egy rövid ideig szuperül működik, egy ujjal tudom tekerni a kormányt, de utána megszűnik a rásegítés (?), ami leginkább parkoláskor zavaró, amúgy nem igazán. Ha melegben indulok, akkor induláskor se jó.
Most, hogy egyik este 2 fok volt kint, megint feltűnt, hogy amíg kiálltam a parkolóhelyről, megint puha volt mint a vaj, fél percig...

Van ötletetek, hogy hol keressem a hibát?


Szervóolaj?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator