* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 294 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.06.26. 16:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
MAGura írta:
Sziasztok,

Van nekem egy m62b35 motorral szerelt bringám, amit ha beröffentek, akkor hidegen egy kicsit kulturálatlan az alapjárat, illetve ha akarom nyomni neki, akkor olyan darabos is. Melegen ez a dolog már nem annyira érzékelhető. Mióta megvettem, már azóta tapasztalom ezt, de mivel hosszú volt a hibalista, előbb a magasabb prioritású problémákkal foglalkoztam. Most, hogy már nem súrolja a talpam az aszfaltot és van rajta fék meg alatta futómű, előszedtem a már rég megérkezett kábelt meg az INPA-t és elkezdtem ismerkedni vele. Nem vagyok diagos, inkább csak lelkes... A lényeg az, hogy azt látom, hogy miután beindítom a motort az 1es lambda szenzor feszültsége random értékeket vesz fel, ugrál össze vissza. a 2-es viszonylag konstans értéket mutat, 1-2 század V-ot változik. Ezzel párhuzamosan, a smoothness a bal oldali hengereken sokkal nagyobb értékeket kezd felvenni, mint a jobb oldalikon és be is rak egy lambda szenzor hibát a hibatárolóba. Sajnos a pontos kódot nem jegyeztem meg, de holnap megnézem. Leállított motorral az 1-es lambda szenzor is konstans értéket mutat. Több kérdés is felmerült bennem miközben nézegettem a kijelzőt.

1. Mi az a smoothness? :D olyasmi rémlik, mintha az injektor nyitvatartási idő lenne, de nem vagyok benne biztos
2. Melyik az 1.es lambda szenzor? A jobb, vagy a bal oldali?
3. Kontakt hiba lehet,, vagy ilyen egy döglött lambda szenzor?
4. Ha az "error frequency" érték 1, akkor az azt jelenti hogy nem gyakran fordul elő?

Ezen kívül indítás után egyből bejön egy "139 Output thermostat" és néha egy "210 Knock sensor 1 sensor signal" hiba de nem hiszem hogy ezek összefüggenek a rangatózással. Mit gondoltok?


Én azt gondolom, hogy az összes hibajelzés összefügg a rángatózással.

Első körben a hibás lambdaszondát lenne érdemes cserélni. Szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.06.29. 16:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.17. 16:55
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B35
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:

Én azt gondolom, hogy az összes hibajelzés összefügg a rángatózással.

Első körben a hibás lambdaszondát lenne érdemes cserélni. Szerintem.


Köszi, azt hiszem azzal fogom kezdeni. Azóta vannak gyujtás kimaradás hibák is, de ezek is mind 1000rpm fordulat alatt kerültek be.

_________________
3' E91 BMW 320d. Type Code: VU31


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.06. 19:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet? :roll:

13 - different results from redundant inputs

Error frequency : 1


Valaki tudna segíteni? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.06. 19:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
FuReady írta:
Sziasztok!

Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet? :roll:

13 - different results from redundant inputs

Error frequency : 1


Valaki tudna segíteni? :roll:

Nade melyik vezérlőből olvastad ki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.07. 06:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet? :roll:

13 - different results from redundant inputs

Error frequency : 1


Valaki tudna segíteni? :roll:

Nade melyik vezérlőből olvastad ki?

A vezérlő: LCM_III

Lehet, hogy hülyeséget mondok, de esetleg egy lámpa van valahol kiégőben, és ezt jelzi előre? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 23:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
PeterE39 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet? :roll:

13 - different results from redundant inputs

Error frequency : 1


Valaki tudna segíteni? :roll:

Nade melyik vezérlőből olvastad ki?

A vezérlő: LCM_III

Lehet, hogy hülyeséget mondok, de esetleg egy lámpa van valahol kiégőben, és ezt jelzi előre? :roll:

Zoli, ez nem jósda. Vagy működik, vagy nem, utóbbi esetben "hisztizik". Az Általad vizionált képessége még az E39 vezérlőknek sincs :)

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.09. 08:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
FuReady írta:
PeterE39 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Ez az INPA hiba vajon mit jelenthet? :roll:

13 - different results from redundant inputs

Error frequency : 1


Valaki tudna segíteni? :roll:

Nade melyik vezérlőből olvastad ki?

A vezérlő: LCM_III

Lehet, hogy hülyeséget mondok, de esetleg egy lámpa van valahol kiégőben, és ezt jelzi előre? :roll:

Zoli, ez nem jósda. Vagy működik, vagy nem, utóbbi esetben "hisztizik". Az Általad vizionált képessége még az E39 vezérlőknek sincs :)

Akkor esetleg board pixelhiba lehet? (mert az van egy pici) Illetve múltkor vettem észre, hogy a műszerfal világításban az egyik égő erősebben világít, mint a többi, ez akár lehet "eltérő eredmény redundáns bemeneteknél"? :D
LCM-ben mi számít bemenetnek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 21:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Valaki tudna segíteni, hogy ezek a hibakódok mit jelentenek egészen pontosan?
EWS modul:


15 power on reset
Error frequency : 5
Static error
---------------------------------------------------
----------
67 toleration of changing code increased with ke
y # 4
Error frequency : 1
Sporadic error
====================



PDC modul, miért eltérő a két hiba? tippem szerint a két megnevezett szenzor a szar:

ESULT: 2 errors in error memory !
---------------------------------------------------
----------
20 ultrasonic sensor front left
Error frequency : 50
short circuit suppliercable/datacable to ground
Open circuit
Error present
---------------------------------------------------
----------
23 ultrasonic sensor front middle right
Error frequency : 255
short circuit suppliercable/datacable to ground
Open circuit
oscillationending error
Error present
=================



Motorvezérlő, ezek szerint fullszar, vagy valami lambda felfűtési gond?:

190 Lambda probe heating downstrem sensor 1
Error frequency : 2
Logistic counter: 40
N_32 1984.0
0 rpm
MAF 157.9
6 mg/stk
VLS_DOWN_1 0.7
9 V
R_MV_LS_DIAG_DOWN_1 2827.0
0 Ohm
aufgetreten vor (rel. BZ) 18.8
0 h
---
---
---
Cat-sensor heater defective
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: BE B8 02 28 3E 1D 9D 0B AE 59
==========================================


köszönöm szépen előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 22:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
blueboi69 írta:
Sziasztok!

Valaki tudna segíteni, hogy ezek a hibakódok mit jelentenek egészen pontosan?
EWS modul:


15 power on reset Akksi le volt kötve, vagy kimerült
Error frequency : 5
Static error
---------------------------------------------------
----------
67 toleration of changing code increased with ke Rombuszkulcsokra eléggé sűrűn beírja, az ugrókód nem volt megfelelő.
y # 4
Error frequency : 1
Sporadic error
====================



PDC modul, miért eltérő a két hiba? tippem szerint a két megnevezett szenzor a szar: Jó a tipped

ESULT: 2 errors in error memory !
---------------------------------------------------
----------
20 ultrasonic sensor front left
Error frequency : 50
short circuit suppliercable/datacable to ground
Open circuit
Error present
---------------------------------------------------
----------
23 ultrasonic sensor front middle right
Error frequency : 255
short circuit suppliercable/datacable to ground
Open circuit
oscillationending error
Error present
=================



Motorvezérlő, ezek szerint fullszar, vagy valami lambda felfűtési gond?: Lambdacsere valószínűleg, elment a fűtése. Pontosan nem tudom melyik, de úgy vélem az első katalizátor(1-3 henger) utáni szonda.

190 Lambda probe heating downstrem sensor 1
Error frequency : 2
Logistic counter: 40
N_32 1984.0
0 rpm
MAF 157.9
6 mg/stk
VLS_DOWN_1 0.7
9 V
R_MV_LS_DIAG_DOWN_1 2827.0
0 Ohm
aufgetreten vor (rel. BZ) 18.8
0 h
---
---
---
Cat-sensor heater defective
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: BE B8 02 28 3E 1D 9D 0B AE 59
==========================================


köszönöm szépen előre is!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 22:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.22. 09:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újra itt: kérlek erősítsetek meg, hogy jól gondolom, ugye ez a fojtószelep hibáját jelenti? (időként dob mellé egy motorvészprogramot is) :roll:

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára FuReady 2016.07.22. 10:57-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.22. 10:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Újra itt: kérlek erősítsetek meg, hogy jól gondolom, ugye ez a folytószelep hibáját jelenti? (időként dob mellé egy motorvészprogramot is) :roll:

Kép



Inkább foJtószelep... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek blueboi69 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.22. 10:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
FuReady írta:
Újra itt: kérlek erősítsetek meg, hogy jól gondolom, ugye ez a fojtószelep hibáját jelenti? (időként dob mellé egy motorvészprogramot is) :roll:

Kép



Inkább foJtószelep... :wink:

Uppssz, javítva. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.08.03. 09:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.25. 17:42
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Pár hónapja hengerfejet újítottam fel az 523i blokkomon (m52b25)
Összeraktam a hengerfejet, vanos-t összeraktam szépen célszerszámok nélkül.
Később azt vettem észre, hogy mintha az autó gyengébb lenne, de lehet csak megszoktam a manuált, mert azelőtt automata volt.
INPA 23.22-t jelez vezérműtengely pozíciónak, ez helyes érték ?
Köszi előre is ;)

u.i.: vanos testre szépen reagál, az alapjárat subaru jellegűvé válik :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 14:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Mint eddig mindig, kérem ismét a segítségeteket: ma futtattam egy rutin diag-ot, a DIS nem is írt ki semmi újat az eddig ismerteken kívül (ülésfoglaltsági, olajszint jeladó + egy ismeretlen LCM hiba), de megütötte a fülemet, hogy az INPÁ-ban van valami "shadow memory", amit eddig nem néztem.
A motornál meg is találtam a menüpontot, és hát volt pár tétel, amiket mellékelek: ezek mire utalhatnak? Ez a "shadow memory" a régi hibákat őrzi, vagy mi a szerepe? Törölni nem tudtam, mert nem volt olyan menüpont. (ha a "Clear"-re nyomtam, akkor az alap hibát törölte, ami meg nem volt)
Majdnem az összes hiba a "solenoid"-ot mondja: ez a Vanos-hoz tartozó is henger, vajon mi lehet vele? :roll: (bocsánat a laikus megfogalmazásért, akkor találkoztam az alkatrésszel, amikor le kellett szerelnem a vezérműtengely holtponti jeladóm cseréjekor)

KépKépKép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.12. 23:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
P0340 , a google szerint nem jelent jot M52-s motoron.
Van valakinek tapasztalata, hogy mennyire? Elmeletileg a szivooldalit kodolja, de ettol meg a kipuf is lehet.
Koszi

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.27. 22:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni (remélem jó topikba írtam) hibakód értelmezéssel és az alkatrészek beazonosításával kapcsolatban.

Az alábbi problémáim vannak: https://s15.postimg.org/61kh24ibv/hiba.png




(1) 13 Oxygen sensors-Heater for cat.

Ez a katalizátor előtt és után lévő két szenzor?

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0371
8-as alkatrész. Ezek szerint nekem nincs katalizátor előtti vagy ha van merre keressem?

Ezekből az alkatrészekből jó lehet az utángyártott vagy feltétlenül gyárit vegyek?




(2) 140 Output Thermostat Map cooling

Termosztát és szenzor egyben?

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1535
6-os alkatrész.

Érdemes cserélni (szerintem még nem volt cserélve) a vízpumpát is a termosztáttal együtt? A vízpumpából jó az utánygyártott vagy feltétlenül gyárit vegyek?




(3) 141 Output Engine fan

Ez melyik alkatrész?



(4) DK-Potentiometer

Melyik alkatrész ez? Pillangószelep potméter szívó oldalon?




(5) 119 Throttle-valve potentiometer 2

Melyik alkatrész ez?




Nekem az a sejtésem, hogy a 4 és 5 hibával kapcsolatos alkatrészek egy egységben vannak.
Ebben: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0810



A válaszokat előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.28. 10:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Először nézd meg, nem rágta -e meg valami a kábeleket, ennyi elektromos hiba hirtelen elég sok... :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.28. 16:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Először nézd meg, nem rágta -e meg valami a kábeleket, ennyi elektromos hiba hirtelen elég sok... :szerintem


Én attól tartok, hogy ezek a hibák régóta megvannak csak eddig nem tudtam kiolvasni mert rossz volt a motorvezérlő és a váltóvezérlő egy-egy része. Elhárult a hiba a diag elől (hozzú történet) így most látom ezeket a hibákat és szeretném megszüntetni mert akkor vagyok nyugodt ha hibamentes a gépjármű.

Holnap tudok időt szakítani erre és átnézem a kábeleket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.03. 22:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
kzolee írta:
Először nézd meg, nem rágta -e meg valami a kábeleket, ennyi elektromos hiba hirtelen elég sok... :szerintem


Én attól tartok, hogy ezek a hibák régóta megvannak csak eddig nem tudtam kiolvasni mert rossz volt a motorvezérlő és a váltóvezérlő egy-egy része. Elhárult a hiba a diag elől (hozzú történet) így most látom ezeket a hibákat és szeretném megszüntetni mert akkor vagyok nyugodt ha hibamentes a gépjármű.

Holnap tudok időt szakítani erre és átnézem a kábeleket.


Átvizsgáltam a kábeleket (amit tudtam) és a csatlakozók kiváló állapotban vannak. Töröltem a hibákat de újra beírta a vezérlő. https://ibb.co/hBe5BF

Kérlek segítsetek egyértelműen beazonosítani ezeket az alkatrészeket, hogy cserélhessem. Az "Oxygen sensors-Heater for cat" a "lambda szonda" lenne a katalizátor előtt/után?


A segítséget előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 294 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator