* *
Pontos idő: 2024.03.29. 06:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 18:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.25. 18:13
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Olyan problémám van a tds-el hogy gázadásnál megtorpan és olyan 1600-1800 rpm-nél bologat is,utána már elindul de "lassan"gyorsul!Olyan mintha csökkentett üzemmodban müködne!Ha lenne valakinek tipje vagy olyan bp. környéki szerelö aki ismeri a tipust és tudna segiteni...Elöre is köszönöm..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 10:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali
525tds alapjáraton csattogás, csörgés-zörgés hallható, minimális gázadásnál minden a régi a hangzavar megszünik
Valamilyen betegségről lehet szó :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 12:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Hali
525tds alapjáraton csattogás, csörgés-zörgés hallható, minimális gázadásnál minden a régi a hangzavar megszünik
Valamilyen betegségről lehet szó :?:

Ha a kor annak mondható, akkor igen! ;) :)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 13:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.26. 11:26
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Hali
525tds alapjáraton csattogás, csörgés-zörgés hallható, minimális gázadásnál minden a régi a hangzavar megszünik
Valamilyen betegségről lehet szó :?:


Eseteleg motortartó bak(ok)?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.31. 16:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
Hali
525tds alapjáraton csattogás, csörgés-zörgés hallható, minimális gázadásnál minden a régi a hangzavar megszünik
Valamilyen betegségről lehet szó :?:

Esetleg egy főtengely szíjtárcsa? Vedd le a szíjat, úgy próbáld ki.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 20:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.10. 20:03
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget/tapasztalatot kérni tőletek!

Folyt az adagoló,de indult hidegen-melegen ugyanúgy...
Levették,ma elvittem az adagolóshoz,azt mondta 70-100.000 Ft között lesz a javítás...ez reális ár?
Valamint azt hallottam,hogy ilyenkor érdemes a feszítőt is kicserélni...erről mi a véleményetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 13:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KOGYI írta:
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget/tapasztalatot kérni tőletek!

Folyt az adagoló,de indult hidegen-melegen ugyanúgy...
Levették,ma elvittem az adagolóshoz,azt mondta 70-100.000 Ft között lesz a javítás...ez reális ár?
Valamint azt hallottam,hogy ilyenkor érdemes a feszítőt is kicserélni...erről mi a véleményetek?

Hello, hááátt. Nálam is rosszak voltak a tömítések. Szerelőhöz reggel elvittem este hoztam. A munka: adagolót levette teljes tömítés csere, majd vissza, beállítás és kész is. Ez 45.000huf volt.
Ha hidegen melegen jól indul akkor miért kellene mást is cserélni, csinálni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 09:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.04. 10:19
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Egyházasrádóc
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, nekem is folyt az adagoló kicserélték a tömítéseket Szhelyen 55E-ért. Előtte is nyáron kicsit nehezen indult melegen de most majdnem lemerül az aksi mire beindul üzemi hőfokon. Hidegen nincs gond. Szerintetek??? :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 11:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
ImiEsztergom írta:
Sziasztok, nekem is folyt az adagoló kicserélték a tömítéseket Szhelyen 55E-ért. Előtte is nyáron kicsit nehezen indult melegen de most majdnem lemerül az aksi mire beindul üzemi hőfokon. Hidegen nincs gond. Szerintetek??? :cry:

Résolaj-ellenőrzés.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: ImiEsztergom
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 17:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.14. 10:52
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Egyházasrádóc
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szevasztok Kedves E39 tulajok és rajongók!

Leírnám nektek én is a véleményem erről a csodálatos precíziós autóról. Nyugodtan lehet negatív és pozitív hozzászólásokat írni és szívesen venném is! Főleg az építő jellegűeket. Szakmám hegesztő, kint dolgoztam Uruguay-ban onnan kezdtem el ismerős által intézni autó vásárlásomat. Vasvári haver volt, mire hazajöttem választhattam egy Ford Mondeo touring diesel vajbelső 6 sebességes kézi váltós 2003-as és egy 1997-es Bmw E39 525 TDS touring, sport automataváltós, M-pakettes gépjármű között. Mivel jobban tettszett az utóbbi és nagyobb hely is volt benne (3 gyermekem van+csomagok) az utóbbi mellett döntöttem. Az autó Bécsből lett hozva első magyar tulaja lettem 1M 50E forintért cakompakk. Nagyon örültem és megkímélt szép állapotban is volt és van is kívül, mint belül. Aztán kezdődtek a bajok! :? Aksi megatta magát. Tény lehet régi volt csere lett ez van. Abs jeladó beszart, állandóan darált. Megcsináltam jó lett. Egyik este Lidl parkolóban vásárlás után Kulcs nincs az autóban le is van zárva. Elindult az ablaktörlő, kinyomta az összes mosófolyadékot. Először UFO általi behatásra gondoltam hátha el akarnak rabolni engem és családomat :facepalm: , mivel eddig ilyet még csak sci-fi filmekben láttam mikor megjelennek egy autó felett. De erről letettem az ésszerűség miatt. :D Az ablak mosótartály is tönkre ment nem az intenzív mosó hanem csak a sima. Oké ez is meg lett javítva. Az autón elment a tv-ben az adás mivel digitális jelet már nem fog :? ennek is örültem. Aztán a vezető oldali ajtón meghalt minden kivéve a háttér világítás. Az index működött de nem jelzett vissza és nem is kattogott. Kigyulladt a légzsáklámpa, kiderült valami érzékelő ment tönkre a sofőr ülésben cseréje drága, viszont van valami "háló" amit ha oda raknak akkor jó lesz és 60E forint kb. Rádió ment de nem kapcsolt a képernyő. Mikor nem ment a rádió akkor gondolt egyet a precíziós műszer és bekapcsolt a rádió képe, mintha menne. Aztán egy téli napon az autó csoda úgy gondolta megjavul és szopatja gazdáját. Éjszakár mentem dolgozni Szhelyen és egyszer csak láss csodát működött az index visszajelző és még kattogott is! Nagyon megörültem neki :taps: Egy időre utána vissza jött a sofőr ajtón lévő gombok funkció is működtek rendesen. Ez sem tartott sokáig de legalább az index okés azóta. Behalt az önindító, leszedtem, felújították, visszaraktam patika is lett. Volt első tengelyen féktárcsa és pofa csere oké ez természetes dolog. Kormányösszekötő és teherviselő lengőkar csere is lett akkor. aztán mikor 60km/h-ról fékeztem normál körülmények között rázni kezdett a kormány. Kiderült ba..ták a csavarokat rendesen meghúzni a lengőkaroknál :nyelves: Ezek után az adagoló kezdte engedi a gázolajat :kalapács Elvittem Szhelyen adagolóshoz, cserélte a tömítéseket 55E-ért. Előtte is picit mondom picit melegen nehezen indult a gép de azóta meg katasztrofálisan indult ha nem izzított. Most az idei nagy hideg vagy pedig a nehezen indulás de valamelyik kinyírta az aksimat is. Ráadásul a visco kuplung is megadta magát. Vettem aksit, kuplungot, olajcseréhez cuccokat, mert esedékes ez is. Beraktam az aksit ma, szépen tekert minden f..za. Megyek Körmendre tankolni ma erre a kereszteződés kellős közepén a forgalomban megállt a motor és nem indult. Égett a pofám, mint a rongy. :sírás: Szerelő jött behúzott a műhelybe és közölte valószínűleg adagoló hiba :mereg: Kedves olvasók, tagok! Én azért vettem BMW-t, mert három gyermek és + cucc nagy teret kíván. Ez az autó teljesen megfelelt igényeink számára. Jól is néz ki főleg, hogy M pakettes. Kiváló menettulajdonságokkal bír és nagyon jól fogyaszt (én alattam) 7-7.5l ami nem rossz egy 6 hengeres sport automataváltós diesel autótól szerintem. Erő is van benne és kényelmes és felszerelt is. A másik előny ha ne adja isten valami gond tragédia történik a forgalomban akkor nem döglünk bele és jó eséllyel nem nyomorékan szállunk ki az autóból. Én nem villogni a haverok előtt raktam le a voksom emellett az autó mellett hanem a leírtak miatt. De kezdek kételkedni és félni, hogy mennyit szo...ja még a családot és megéri? :( Ezek a tapasztalataim és véleményem ezzel a típussal kapcsolatban. Senkit nem akartam megbántani ezzel de nálam már elérkezett a határ közeli élmény. :kalapács
Nagyon szépen köszönöm akik vették az időt és elolvasták írásomat! :taps: :kösz
U.i.: Óvakodjatok mindenféle sztár autószerelőtől... :evil:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 20:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BaloghImre83 írta:
Szevasztok Kedves E39 tulajok és rajongók!

Jól is néz ki főleg, hogy M pakettes.


Na most a gond szerintem valahol itt kezdődik. TDS-ből sosem volt M-csomagos gyárilag. :roll: Gondolom az osztrákok sem a jó ízlés nevében építettek át. Valószínűleg látott már ezt azt a gép, de ezért nem kell utálni, főleg, hogy 20 éves.

Hibáid:
- adagoló, szerintem nem gond, hanem üzemben tartással járó tétel
- rádió, általában mindben meghal
- többi elektromos nyűg miatt pedig illene csinálni egy diagot, úgy hamarabb kiderülne, hogy melyik modul szarakodik


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 BaloghImre83, jimbi525d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.29. 08:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Látom leült teljesen a TDS topic:) Majdnem én is eladtam,de mivel nem volt soha bajom vele úgy döntöttem inkább szánok még rá egy kis pénzt és rendbe tettem. Futómű, motor, hajtás és a többi és a többi. Lehet hülye vagyok,de 2018-ban még mindig szeretem ezt a vénlányt:) Sosem hagyott cserben.

A kérdés. Most akarok turbót felújíttatni . Mekkora az E39 TDS-nek a gyári turbónyomás értéke? Semmi tuning, szigorúan gyári.

Köszönöm a választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator