* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.10.07. 20:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Gallaca írta:
kopasze-28 írta:
SvidronyA írta:
kopasze-28 írta:
köszi a segítséget,fogok venni mindenképp,már csak azt volna jó tudnom,ami csak szétszedés után valószínű,h mekkora dugó kell bele...

Hívd fel Admin által, eggyel fentebb hivatkozott Klubtársunkat, valószínű, hogy fejből vágja (csodálkoznék az ellenkezőjén) :wink:


már beszéltem is vele,fogok is rendelni,csak pénz legyen meg térerő :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nameg erőm,h lekapjam a szívósort :facepalm: :facepalm: :mrgreen:

Ha nem vagy eléggé ellátva korpával, akkor nemes egyszerűséggel, a kirángatott pillangók tengelyei helyére tekerj be megfelelő méretű lemezcsavarokat, némi tömítéssel a fejük alatt. Kár kidobálni annyi pénzt a kupakokra, ami csak a lelkednek jó,(a szívósort úgysem tudod úgy felszerelni úgy, hogy látsszanak eme elegáns megoldások) az árán pedig vehetsz hasznos dolgot is az autóhoz. :szerintem


Annyit tennék hozzá, hogy a tömítések minőségétől függően időtálló a megoldás, nálam kb. 100 ezret bírt, azután Danitól vettem dugókat.



Én pedig annyit, hogy soha többé nem dugóznám le, hanem a sima csavaros megoldást választanám, vagy inkább először kivenném, és csak akkor barmolnám szét, ha kopottságot látnék rajta.
E61 30d touringon, lehet, hogy placebo, de dugózás után, mintha kicsit szarabbul ment volna alul. A szerelőm csinálta, de már a művelet után mondta, hogy kár volt, mert 0 kopás volt rajta 180ekm-nél.
E46 20td-n levettük a szívósort 295ekm-nél, és minden precízen - pontosan a helyén volt, semmi lógást vagy holtjátékot nem vettünk észre, így tisztítás után ugyanúgy tettük vissza új tömítésekkel. A mai napig hibátlanul üzemel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.10.07. 20:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Én pedig annyit, hogy soha többé nem dugóznám le, hanem a sima csavaros megoldást választanám, vagy inkább először kivenném, és csak akkor barmolnám szét, ha kopottságot látnék rajta.
E61 30d touringon, lehet, hogy placebo, de dugózás után, mintha kicsit szarabbul ment volna alul. A szerelőm csinálta, de már a művelet után mondta, hogy kár volt, mert 0 kopás volt rajta 180ekm-nél.
E46 20td-n levettük a szívósort 295ekm-nél, és minden precízen - pontosan a helyén volt, semmi lógást vagy holtjátékot nem vettünk észre, így tisztítás után ugyanúgy tettük vissza új tömítésekkel. A mai napig hibátlanul üzemel.[/quote]

A lapkák nem kopnak, hanem a béna szegecselés adja meg magát, jellemzően az E6x, E7x széria korai darabjainál.

Nem a tengely esik be. E46, E39 pedig régenmindejobbvót.

Meg a faceliftes E6x is jobb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 02:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak,

arra tud valaki valamilyen ésszerű magyarázatot, hogy mi köze az autó váltójának ahhoz, hogy a szívósorban vannak-e lapkák vagy sem...?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 02:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
Urak,

arra tud valaki valamilyen ésszerű magyarázatot, hogy mi köze az autó váltójának ahhoz, hogy a szívósorban vannak-e lapkák vagy sem...?


....főleg annak tükrében, hogy itt
http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html
például egy igencsak részletes lista van, hogy melyik BMW motorokban VAN lapka, és azt írják, hogy az M57D25, azaz magyarul az 525d-k közül valóban csak az automatákban van, ellenben amikor az M57D30 motorokat listázza, akkor a 142 kw-os E38 és E39-ek mellett NEM SZEREPEL ez a korlátozó szöveg:
*Vehicles With Automatic Transmission ONLY*

amiből az jön le, hogy ha a fenti lista pontos, akkor bizony ezekben MIND van lapka (váltótól függetlenül):
* 193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 models:
o E38 730d
o E39 530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 19:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
HG írta:
HG írta:
Urak,

arra tud valaki valamilyen ésszerű magyarázatot, hogy mi köze az autó váltójának ahhoz, hogy a szívósorban vannak-e lapkák vagy sem...?


....főleg annak tükrében, hogy itt
http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html
például egy igencsak részletes lista van, hogy melyik BMW motorokban VAN lapka, és azt írják, hogy az M57D25, azaz magyarul az 525d-k közül valóban csak az automatákban van, ellenben amikor az M57D30 motorokat listázza, akkor a 142 kw-os E38 és E39-ek mellett NEM SZEREPEL ez a korlátozó szöveg:
*Vehicles With Automatic Transmission ONLY*

amiből az jön le, hogy ha a fenti lista pontos, akkor bizony ezekben MIND van lapka (váltótól függetlenül):
* 193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 models:
o E38 730d
o E39 530d

Ez úgy van, hogy a 193-as manuálban nincs lapka, az automatában van! 25d ugyanígy! Pont! Gondolom azért van, mert eltérő fordulatokon dolgozik az automata és a manuál, teljesen másképp terhelődik a motor.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 21:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
HG írta:
HG írta:
Urak,

arra tud valaki valamilyen ésszerű magyarázatot, hogy mi köze az autó váltójának ahhoz, hogy a szívósorban vannak-e lapkák vagy sem...?


....főleg annak tükrében, hogy itt
http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html
például egy igencsak részletes lista van, hogy melyik BMW motorokban VAN lapka, és azt írják, hogy az M57D25, azaz magyarul az 525d-k közül valóban csak az automatákban van, ellenben amikor az M57D30 motorokat listázza, akkor a 142 kw-os E38 és E39-ek mellett NEM SZEREPEL ez a korlátozó szöveg:
*Vehicles With Automatic Transmission ONLY*

amiből az jön le, hogy ha a fenti lista pontos, akkor bizony ezekben MIND van lapka (váltótól függetlenül):
* 193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 models:
o E38 730d
o E39 530d

Ez úgy van, hogy a 193-as manuálban nincs lapka, az automatában van! 25d ugyanígy! Pont! Gondolom azért van, mert eltérő fordulatokon dolgozik az automata és a manuál, teljesen másképp terhelődik a motor.

Szerintem az emisszióval van összefüggésben, a váltó rossz hatásfoka miatt az automaták fajlagossan több károsanyagot bocsátanak ki, ezt próbálják kompenzálni az örvénycsappantyúkkal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 23:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
rockolo77 írta:
Gallaca írta:
HG írta:
HG írta:
Urak,

arra tud valaki valamilyen ésszerű magyarázatot, hogy mi köze az autó váltójának ahhoz, hogy a szívósorban vannak-e lapkák vagy sem...?


....főleg annak tükrében, hogy itt
http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html
például egy igencsak részletes lista van, hogy melyik BMW motorokban VAN lapka, és azt írják, hogy az M57D25, azaz magyarul az 525d-k közül valóban csak az automatákban van, ellenben amikor az M57D30 motorokat listázza, akkor a 142 kw-os E38 és E39-ek mellett NEM SZEREPEL ez a korlátozó szöveg:
*Vehicles With Automatic Transmission ONLY*

amiből az jön le, hogy ha a fenti lista pontos, akkor bizony ezekben MIND van lapka (váltótól függetlenül):
* 193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 models:
o E38 730d
o E39 530d

Ez úgy van, hogy a 193-as manuálban nincs lapka, az automatában van! 25d ugyanígy! Pont! Gondolom azért van, mert eltérő fordulatokon dolgozik az automata és a manuál, teljesen másképp terhelődik a motor.

Szerintem az emisszióval van összefüggésben, a váltó rossz hatásfoka miatt az automaták fajlagossan több károsanyagot bocsátanak ki, ezt próbálják kompenzálni az örvénycsappantyúkkal.

Igazából ez összefügg, az örvénycsappantyú alacsony fordulaton "megkeveri a levegőt", légörvényt hoz létre a hengerben, ezáltal jobb lesz az égés. Tudomásom szerint. http://www.injektor.hu/10-hogyisvanez/2 ... ,-ha-nincs
E46-ban már mindkettőben van.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 23:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm, akkor még egy érv, hogy örüljek, hogy kézi váltósat választottam :)

Viszont felmerül egy újabb kérdés ennek kapcsán: ha is nem kell ledugóznom a szívosort (mert nincs benne lapka), attól még nem kéne lekapni kitisztítani azt a szívósort, mert így 247e tájékán azért elég csúnya kormos lehet...

Visszaolvastam, és többen javasoltátok, hogy HA MÁR EGYSZER valaki leveszi a szívósort, akkor cserélje ki a kartergáz szűrőt, mert hogy 10e körül van, nem tétel, plusz az izzítógyertyákat.

De preventív jelleggel kell ezeket kicserélni, ha amúgy hiba nincs, vagy "nyugodtan" megvárhatom, míg tönkremennek?
(azaz nem fognak MAJD AKKOR további károkat okozni)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 23:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
Köszönöm, akkor még egy érv, hogy örüljek, hogy kézi váltósat választottam :)

Viszont felmerül egy újabb kérdés ennek kapcsán: ha is nem kell ledugóznom a szívosort (mert nincs benne lapka), attól még nem kéne lekapni kitisztítani azt a szívósort, mert így 247e tájékán azért elég csúnya kormos lehet...

Visszaolvastam, és többen javasoltátok, hogy HA MÁR EGYSZER valaki leveszi a szívósort, akkor cserélje ki a kartergáz szűrőt, mert hogy 10e körül van, nem tétel, plusz az izzítógyertyákat.

De preventív jelleggel kell ezeket kicserélni, ha amúgy hiba nincs, vagy "nyugodtan" megvárhatom, míg tönkremennek?
(azaz nem fognak MAJD AKKOR további károkat okozni)


Kipucolhatod, de nem javasolt a házilagos megvalósítása a dolognak. Benzinnel, gázolajjal, brigéciollal és társaival csak részlegesen tudod feloldani a lerakódott korom és olajsarat. Sajnos ebben az esetben előfordulhat az, hogy egy nagyobb darab lerakódás ezek után leválik a szívósorral és az égéstérben vagy az onnan való távozás során galibát okoz. Ennek elkerülése érdekében ultrahangos tisztítás javasolt :wink: Ha már leveszed a szívósort, akkor cseréld ki a vákuumcsöveket, hogy ne két hét múlva kelljen emiatt újra levenni :)

Izzítógyertyákat még akkor érdemes cserélni, amikor jók. Ebben az esetben elméletileg ki kell, hogy jöjjenek a helyükről probléma mentesen. Ha elfáradnak, akkor abban a pillanatban elkezdődik rajtuk a lerakódás és fokozódik a beszakadás esélye. A cserét meleg motornál érdemes megejteni, úgy, hogy előző este befújásra kerülnek csavarlazítóval.

Kartergázszűrő cseréjéhez nem kell levenni a szívósort. Ettől függetlenül 2-3 olajcserénként javasolt a cseréje :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 23:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
HG írta:
Köszönöm, akkor még egy érv, hogy örüljek, hogy kézi váltósat választottam :)

Viszont felmerül egy újabb kérdés ennek kapcsán: ha is nem kell ledugóznom a szívosort (mert nincs benne lapka), attól még nem kéne lekapni kitisztítani azt a szívósort, mert így 247e tájékán azért elég csúnya kormos lehet...

Visszaolvastam, és többen javasoltátok, hogy HA MÁR EGYSZER valaki leveszi a szívósort, akkor cserélje ki a kartergáz szűrőt, mert hogy 10e körül van, nem tétel, plusz az izzítógyertyákat.

De preventív jelleggel kell ezeket kicserélni, ha amúgy hiba nincs, vagy "nyugodtan" megvárhatom, míg tönkremennek?
(azaz nem fognak MAJD AKKOR további károkat okozni)

Kartergázszűrőt szívósor levétel nélkül ki lehet cserélni. Annak tönkremenetelét csak a turbóhalál fogja jelezni, az izzítógyertyákét pedig az, ha hidegben nehezen indul a motor.
Tehát a kartergázszűrő feltétel nélküli cseréje javasolt.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 22:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.22. 19:36
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Találtam az autómhóz lapkamentes szívósort face előtti automata, az enyém facelift tehát az erősebb szintén automata, passzolni fog minden vagy kell valamit faragni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Malcolm írta:
Találtam az autómhóz lapkamentes szívósort face előtti automata, az enyém facelift tehát az erősebb szintén automata, passzolni fog minden vagy kell valamit faragni?


Miért nem viszed el a tied egy ultrahangos tisztításra, majd dugózod le? Ezért fölösleges szívósort cserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 05:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.22. 19:36
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Malcolm írta:
Találtam az autómhóz lapkamentes szívósort face előtti automata, az enyém facelift tehát az erősebb szintén automata, passzolni fog minden vagy kell valamit faragni?


Miért nem viszed el a tied egy ultrahangos tisztításra, majd dugózod le? Ezért fölösleges szívósort cserélni.


Levenni mindkét esetben kell, 10e Ft a szívósor ennyiből a dugók nincsenek meg, persze ha csavarral oldom meg az majdnem ingyen van, de annál talán ez kulturáltabb megoldás szerintem, ha passzol.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 13:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.22. 19:36
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Malcolm írta:
NagyMatyas írta:
Malcolm írta:
Találtam az autómhóz lapkamentes szívósort face előtti automata, az enyém facelift tehát az erősebb szintén automata, passzolni fog minden vagy kell valamit faragni?


Miért nem viszed el a tied egy ultrahangos tisztításra, majd dugózod le? Ezért fölösleges szívósort cserélni.


Levenni mindkét esetben kell, 10e Ft a szívósor ennyiből a dugók nincsenek meg, persze ha csavarral oldom meg az majdnem ingyen van, de annál talán ez kulturáltabb megoldás szerintem, ha passzol.


A lényeget kihagytam, az enyén 530d, amiről levették az 525d, passzol vagy nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Malcolm írta:
Malcolm írta:
NagyMatyas írta:
Malcolm írta:
Találtam az autómhóz lapkamentes szívósort face előtti automata, az enyém facelift tehát az erősebb szintén automata, passzolni fog minden vagy kell valamit faragni?


Miért nem viszed el a tied egy ultrahangos tisztításra, majd dugózod le? Ezért fölösleges szívósort cserélni.


Levenni mindkét esetben kell, 10e Ft a szívósor ennyiből a dugók nincsenek meg, persze ha csavarral oldom meg az majdnem ingyen van, de annál talán ez kulturáltabb megoldás szerintem, ha passzol.


A lényeget kihagytam, az enyén 530d, amiről levették az 525d, passzol vagy nem?

Ugyanaz, nyugodtan ráteheted.
Fordítva nem működik, mert a vákuumvezeték felül megy a vízcsőcsonk felett, ha felhúzatod a szívósort, eltöri a csonkot.
Mielőtt megkérdezitek ki tenne ilyet, az, akinek elpukkan a szívósora, és hirtelen csak lapkás van, lapkátlanítva, dugózva, csavarozva, mindegy. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Malcolm
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2017.05.20. 12:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
E46 20d,manuál 2003/6.
1 hete kicseréltem a létező összes vákumcsövet,a szívósort is levettem és flap-os volt.Vákumdob megmaradt,bekötve,hogy ne írja hibának,lapkák kiszedve,nem dugóztam hanem a csavaros-anyás-menetrögzítős dolgot választottam.Semmilyen negatív dolgot nem tapasztaltam se alacsony,se magasabb fordulaton.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator