* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  KövetkezÅ‘

Használsz-e a gyári védelmen kívül egyebet is?
Igen 55%  55%  [ 95 ]
Nem 45%  45%  [ 79 ]
Szavazatok száma : 174
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.09.02. 12:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
igen, sajna már senkit nem érdekel a riasztó, de azért ha beriaszt a kocsi, mert feltörték biztos nem fog sokáig ott matatni a tettes, hogy kivegyen ezt-azt.
A karcolások ellen semmivel nem tudsz védekezni. Valami riasztó féleséget szeretnék a kocsiba...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.05.12. 16:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Végéig olvastam ezt a topicot de dönteni nem tudok. Autóban semmi riasztó nincs, valamit szeretnék. Lehetséges, hogy az ocsmány Autolok 2000 a legjobb megoldás? Később esetleg valami titkos gombos dolog?

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.12. 18:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Daani írta:
Sziasztok. Végéig olvastam ezt a topicot de dönteni nem tudok. Autóban semmi riasztó nincs, valamit szeretnék. Lehetséges, hogy az ocsmány Autolok 2000 a legjobb megoldás? Később esetleg valami titkos gombos dolog?

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Szerintem a titkos gomb a legjobb, a riasztó vinnyogása a kutyát sem érdekli már!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.12. 18:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Daani írta:
Sziasztok. Végéig olvastam ezt a topicot de dönteni nem tudok. Autóban semmi riasztó nincs, valamit szeretnék. Lehetséges, hogy az ocsmány Autolok 2000 a legjobb megoldás? Később esetleg valami titkos gombos dolog?

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Szerintem a titkos gomb a legjobb, a riasztó vinnyogása a kutyát sem érdekli már!

Még egy 1 szavazat a titkos gombra...

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.12. 19:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
bendegúz írta:
Daani írta:
Sziasztok. Végéig olvastam ezt a topicot de dönteni nem tudok. Autóban semmi riasztó nincs, valamit szeretnék. Lehetséges, hogy az ocsmány Autolok 2000 a legjobb megoldás? Később esetleg valami titkos gombos dolog?

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Szerintem a titkos gomb a legjobb, a riasztó vinnyogása a kutyát sem érdekli már!

Még egy 1 szavazat a titkos gombra...


Budapesten kik megbízhatók ebben? Mennyire kell barmolni hozzá a kocsit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.13. 12:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mondjuk a titkos gombbal az a baj, hogy általában az üzemanyag szivattyúra van kötve és annak meg elég gyorsan lehet tápot adni egy másik akksiról.
:szerintem

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.13. 18:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Daani írta:
Zo78 írta:
bendegúz írta:
Daani írta:
Sziasztok. Végéig olvastam ezt a topicot de dönteni nem tudok. Autóban semmi riasztó nincs, valamit szeretnék. Lehetséges, hogy az ocsmány Autolok 2000 a legjobb megoldás? Később esetleg valami titkos gombos dolog?

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Szerintem a titkos gomb a legjobb, a riasztó vinnyogása a kutyát sem érdekli már!

Még egy 1 szavazat a titkos gombra...


Budapesten kik megbízhatók ebben? Mennyire kell barmolni hozzá a kocsit?

Nem nagyon kell rombolni. Attól függ, hova akarod rejteni.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.13. 22:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Daani írta:
Zo78 írta:
bendegúz írta:
Daani írta:
Sziasztok. Végéig olvastam ezt a topicot de dönteni nem tudok. Autóban semmi riasztó nincs, valamit szeretnék. Lehetséges, hogy az ocsmány Autolok 2000 a legjobb megoldás? Később esetleg valami titkos gombos dolog?

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Szerintem a titkos gomb a legjobb, a riasztó vinnyogása a kutyát sem érdekli már!

Még egy 1 szavazat a titkos gombra...


Budapesten kik megbízhatók ebben? Mennyire kell barmolni hozzá a kocsit?

Nem nagyon kell rombolni. Attól függ, hova akarod rejteni.


Ha biztosra mész, akkor a beépítő szakit a végén sajnos meg kell ölnöd, hogy elvarrd a szálakat.
És itt a fórumon egy csomó tagnak van titkos gombja.
A többit a képzeletedre bízom....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 10:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Majd megmondom nekik, hogy a mésszel meg az ásóval a csomagtartóban ne foglalkozzanak meg hogy miért kell az erdő közepén átadni a járgányt.:)

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 20:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Zo78 írta:
Nem nagyon kell rombolni. Attól függ, hova akarod rejteni.


Ha biztosra mész, akkor a beépítő szakit a végén sajnos meg kell ölnöd, hogy elvarrd a szálakat.
És itt a fórumon egy csomó tagnak van titkos gombja.
A többit a képzeletedre bízom....


Aki nekem beszerkesztette, még él... :D
Viszont az autóban ugyanoda tettük a gombot, ahol az övé van, szóval bármikor ellophatjuk egymás gépét.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 00:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Bár az autóm garázsban áll, szeretnék bele utólagos riasztót. Végigolvastam a topikot, nem szeretnék hardveres megoldást, marad a riasztó. Sokat gondolkodtam, hogy can-bus-os legyen-e,de végül amellett döntöttem, hogy ne az legyen.

Tudna valaki segíteni a bekötésben? Nem kell személyesen, csak kicsit megfelelően irányba állítani, hogy mit hogyan érdemes. Kötöttem már be riasztót, de nem can-bus-os autóba, és nem szeretnék semmit se elrontani, sem szétbarmolni. Jelenleg csak a kulcs nyitja az autót fizikailag, nincs gyári riasztó előkészítés.

Szóval ki tudna ebben segíteni? Akár privátban is. Köszönöm előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 08:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Sziasztok!

Bár az autóm garázsban áll, szeretnék bele utólagos riasztót. Végigolvastam a topikot, nem szeretnék hardveres megoldást, marad a riasztó. Sokat gondolkodtam, hogy can-bus-os legyen-e,de végül amellett döntöttem, hogy ne az legyen.

Tudna valaki segíteni a bekötésben? Nem kell személyesen, csak kicsit megfelelően irányba állítani, hogy mit hogyan érdemes. Kötöttem már be riasztót, de nem can-bus-os autóba, és nem szeretnék semmit se elrontani, sem szétbarmolni. Jelenleg csak a kulcs nyitja az autót fizikailag, nincs gyári riasztó előkészítés.

Szóval ki tudna ebben segíteni? Akár privátban is. Köszönöm előre is!

Can bus-ost nem is tudnál betenni.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 08:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
blueboi69 írta:
Sziasztok!

Bár az autóm garázsban áll, szeretnék bele utólagos riasztót. Végigolvastam a topikot, nem szeretnék hardveres megoldást, marad a riasztó. Sokat gondolkodtam, hogy can-bus-os legyen-e,de végül amellett döntöttem, hogy ne az legyen.

Tudna valaki segíteni a bekötésben? Nem kell személyesen, csak kicsit megfelelően irányba állítani, hogy mit hogyan érdemes. Kötöttem már be riasztót, de nem can-bus-os autóba, és nem szeretnék semmit se elrontani, sem szétbarmolni. Jelenleg csak a kulcs nyitja az autót fizikailag, nincs gyári riasztó előkészítés.

Szóval ki tudna ebben segíteni? Akár privátban is. Köszönöm előre is!

Can bus-ost nem is tudnál betenni.

Tapatalk



Akkor mégjobb :)
Első körben az is segítség lenne, hogy pl hol érdemes figyelni az ajtónyitást. Hol érdemes bekötni a központizár vezérlést, ilyesmi. Köszi előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 09:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:

Akkor mégjobb :)
Első körben az is segítség lenne, hogy pl hol érdemes figyelni az ajtónyitást. Hol érdemes bekötni a központizár vezérlést, ilyesmi. Köszi előre is!


Észnél kell lenni az ilyenek beszerelésénél. Inkább bízd szakemberre a beépítést. 10-15-öt megér pluszba, hogy ne kelljen össze-vissza bújni a WDS-t, meg kutakodni a kábelek, csatlakozók között, le-fel szerelgetni a burkolatokat, meg elb*szni egy csomó idöt. Legalábbis nekem megér. Tényleg, abszolút nem rossz szándékból írom, de a fenti két kérdésedböl kiindulva szerintem ne kezdj bele egy ilyen komplexebb projektbe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 10:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
blueboi69 írta:

Akkor mégjobb :)
Első körben az is segítség lenne, hogy pl hol érdemes figyelni az ajtónyitást. Hol érdemes bekötni a központizár vezérlést, ilyesmi. Köszi előre is!


Észnél kell lenni az ilyenek beszerelésénél. Inkább bízd szakemberre a beépítést. 10-15-öt megér pluszba, hogy ne kelljen össze-vissza bújni a WDS-t, meg kutakodni a kábelek, csatlakozók között, le-fel szerelgetni a burkolatokat, meg elb*szni egy csomó idöt. Legalábbis nekem megér. Tényleg, abszolút nem rossz szándékból írom, de a fenti két kérdésedböl kiindulva szerintem ne kezdj bele egy ilyen komplexebb projektbe.

Egy nem megfelelő bekötés miatt előfordulhat az is, hogy nem hagyja alvóba menni a modulokat és állandóan leszívja az akksit.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 10:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
atesz155 írta:
blueboi69 írta:

Akkor mégjobb :)
Első körben az is segítség lenne, hogy pl hol érdemes figyelni az ajtónyitást. Hol érdemes bekötni a központizár vezérlést, ilyesmi. Köszi előre is!


Észnél kell lenni az ilyenek beszerelésénél. Inkább bízd szakemberre a beépítést. 10-15-öt megér pluszba, hogy ne kelljen össze-vissza bújni a WDS-t, meg kutakodni a kábelek, csatlakozók között, le-fel szerelgetni a burkolatokat, meg elb*szni egy csomó idöt. Legalábbis nekem megér. Tényleg, abszolút nem rossz szándékból írom, de a fenti két kérdésedböl kiindulva szerintem ne kezdj bele egy ilyen komplexebb projektbe.

Egy nem megfelelő bekötés miatt előfordulhat az is, hogy nem hagyja alvóba menni a modulokat és állandóan leszívja az akksit.

Tapatalk

Nálam is hasonló volt a helyzet, annyival súlyosbítva hogy az akksi lemerülés melett egyéb zavarokat is okozott. Mondjuk nálam elég kókány módon is volt beszerelve az előző tulajnál.

Egy nap alatt kiműtöttük ;)


Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 11:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pontosan ezért kérdezek. Nem sajnálom az időt az autó megismerésére, mert ha valami gebasz van, akkor ott fogok zokogni az útszélén miközben próbálom elérni a riasztóst, hogy micsinált és hogy hatástalanítsam mert csak. Nyugodtabb vagyok, ha én csinálom, viszont belátom azt, hogy nem akarok vakon nekiesni, inkább információt gyűjtök a szakszerű beszerelésről. Nemhiszem, hogy ez akkora titok lenne, hogy mik a jó bekötési pontok stb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 16:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oké, másik kérdés, akinek van nemgyári riasztója.

Ilyenkor a kulcsos távnyitó ha kinyitja a zárat akkor az hatástalanítja is a riasztót egyben? És fordítva is? Tehát ha a riasztó kapcsolja ki a távirányító, akkor kinyílnak a zárak is vagy ez hogy van megoldva párhuzamosan?
Ez utóbbi nem lehet akkora gond, hiszen a központizár motorokat tudja vezérelni a riasztó, nade mivan akkor ha a kulcsos távkapcs nyitja az autót, urambocsá a bedugott kulcs+elfordítás?

Tudtok valami olyan specifikus riasztót mondani ami jó e39-hez?

pl vmi ilyesmi?

http://www.ebay.com/itm/7165-Alarmanlag ... 0971398404?

vagy

http://www.ebay.com/itm/Auto-Alarmanlag ... R#shpCntId

(bár ez a bicskakulcs annyira nem bejövős)

esetleg:

http://www.ebay.com/itm/401125753761?eu ... Tags=bu=bu

Vélemény? Segítsetek pls. (az nem segítség, hogy toljam be valahová ahol kitudja, hogy egy raklap pénzért milyen munkát végeznek...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.19. 12:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Találtam egy német vinnyogót E39-hez.
Mennyire hihető ez? Kicsit gyenge a németem...

http://shop.afterbuy.de/Alarmanlagen-fu ... 26cda8cfb/


vélemény?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.19. 15:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Találtam egy német vinnyogót E39-hez.
Mennyire hihető ez? Kicsit gyenge a németem...

http://shop.afterbuy.de/Alarmanlagen-fu ... 26cda8cfb/


vélemény?

Ebben az égvilágon semmi extra nincsen. A rablásgátló funkciót is hiányolom,
szerintem annak legalább annyi értelme van, mint a szirénának. Jó lenne tudni,
milyen leírást, kábeleket, esetleg csatlakozót adnak hozzá, az lenne az egyetlen
előnye, ha könnyen beszerelhető lenne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator