* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.14. 21:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.14. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

BMW.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.14. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Én gyárit rendeltem, kb ugyanennyibe került. A rossznyelvek szerint az is Corteco. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.14. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Én gyárit rendeltem, kb ugyanennyibe került. A rossznyelvek szerint az is Corteco. :)


Az is, mert gyári beszállító a Corteco és 100%-ban úgy is néz ki, mint a gyári :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.14. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Én gyárit rendeltem, kb ugyanennyibe került. A rossznyelvek szerint az is Corteco. :)


Az is, mert gyári beszállító a Corteco és 100%-ban úgy is néz ki, mint a gyári :)

Szar ügy. Irány egy márkafüggetlen szervíz -pl Muha Ati- s majd kibontáskor elválik a szar a májtól.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.15. 10:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.15. 12:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.


Akkor az egész jól bírta ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.15. 19:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.16. 19:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Szint ugy jartam mint te utana a masik gyari is csak 2 hetet birt neztek is Angliaban a Bmw nel mikor megteklamaltam,de igazam hogy szar a termosztat es ki is csereltek szo nelkul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.16. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
[quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Szint ugy jartam mint te utana a masik gyari is csak 2 hetet birt neztek is Angliaban a Bmw nel mikor megteklamaltam,de igazam hogy szar a termosztat es ki is csereltek szo nelkul.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Mik voltak a feltetelek illetve milyen lehetseges koltseggel probaltak elijeszteni?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.16. 23:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
[quote="bomostomi"][quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Szint ugy jartam mint te utana a masik gyari is csak 2 hetet birt neztek is Angliaban a Bmw nel mikor megteklamaltam,de igazam hogy szar a termosztat es ki is csereltek szo nelkul.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Mik voltak a feltetelek illetve milyen lehetseges koltseggel probaltak elijeszteni?[/quote]
Ott vettem a alkatreszeket megreklamaltam hogy nem jo,mivel en szereltem be anyi volt hogy rarakjak az sajat diagjukra es ha mas a problema nem a termosztat akkor a diagolast nekem kell fizetni,de ha a termosztat rosz ugy ahogy alitom akkor ingyen bermentve kicserelik,igy mivel a termosztat volt a ludas nekem volt igazam,igy egy arva fontba sem kerult nekem,uj termosztat full diagolas es teljes atvizsgalas.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.16. 23:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
morv írta:
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
[quote="NagyMatyas"][quote="bomostomi"][quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Szint ugy jartam mint te utana a masik gyari is csak 2 hetet birt neztek is Angliaban a Bmw nel mikor megteklamaltam,de igazam hogy szar a termosztat es ki is csereltek szo nelkul.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Mik voltak a feltetelek illetve milyen lehetseges koltseggel probaltak elijeszteni?[/quote]
Ott vettem a alkatreszeket megreklamaltam hogy nem jo,mivel en szereltem be anyi volt hogy rarakjak az sajat diagjukra es ha mas a problema nem a termosztat akkor a diagolast nekem kell fizetni,de ha a termosztat rosz ugy ahogy alitom akkor ingyen bermentve kicserelik,igy mivel a termosztat volt a ludas nekem volt igazam,igy egy arva fontba sem kerult nekem,uj termosztat full diagolas es teljes atvizsgalas.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Nekem is ilyesmit mondtak anno, amikor reklamaltam. A vegen vettem inkabb egy ujat, az egyszerubb volt (szijhoz gorgo).

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 20:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti

Következő körben lengéscsillapítókat kell majd cserélnem.

2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

Beépítve MuhaAti által.
Egy ideje elég stabilan üzemel az autó. Semmiről nem tudok beszámolni. Már a februári wandlercsere, váltótisztítás is tervezett volt, a fékbetét pedig kopó alkatrész. Gátlókat a következő kötelező szervízzel mindenképpen ki kell cserélnem, mert érezhetően romlott az autó úttartása. Egy szavam nem lehet. 230-nál eredeti gátlókat fogok kiszedni, ami szép teljesítmény.
Kezdek az eddigi negatív tapasztalatok felől egy semleges vélemény felé eljutni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 07:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyakorlatilag majdnem minden cserélve ami elromolhat.....mostmár csak szinten kell tartani,eladni nem nagyon érdemes.Az elmult évek és a megtett kilométerek ezt hozzák mindegy milyen auto ezeket ki kell cserélni másképpen nem lesz olyan mint amilyennek lennie kell ha nem az meg kompromisszum melynek esetében mindegy ha pl suzukit vesz az ember.Ha jot akarsz akkor ez van ezt fel kell válalni tudomásul kell venni.Élményautozás sokba kerül,döglött lovat nem élmény megülni.......

Tapatalkkal küldve az én S308 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.08.11. 16:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.15. 01:00
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Szabolcs megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57/TU
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti

Következő körben lengéscsillapítókat kell majd cserélnem.

2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

Beépítve MuhaAti által.
Egy ideje elég stabilan üzemel az autó. Semmiről nem tudok beszámolni. Már a februári wandlercsere, váltótisztítás is tervezett volt, a fékbetét pedig kopó alkatrész. Gátlókat a következő kötelező szervízzel mindenképpen ki kell cserélnem, mert érezhetően romlott az autó úttartása. Egy szavam nem lehet. 230-nál eredeti gátlókat fogok kiszedni, ami szép teljesítmény.
Kezdek az eddigi negatív tapasztalatok felől egy semleges vélemény felé eljutni.


Üdv! Azt meg lehet kérdezni hogy a wandler csere váltó tisztítással mibe fájt? Persze Pü-ben a diszkréció végett. Én is gondolkodom rajta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.08.12. 17:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bomostomi írta:

Üdv! Azt meg lehet kérdezni hogy a wandler csere váltó tisztítással mibe fájt? Persze Pü-ben a diszkréció végett. Én is gondolkodom rajta.

A baráti viszony miatt nem tudok erre válaszolni. Keresd Mikit és biztosan ad rá árat.
Kétséget kizáróan ez a baja?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.09.01. 00:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
tökmöc írta:
Szép estét!!!

Szóval egy picit késve de megvolt a nagy átnézés "BMW 530XD CS24707 " ami majdnem 3 órát vett igénybe de azért sikerült megtudni, hogy az autó kisebb bajai igaz vannak de nagyon jó állapotban van! Azért ide írom mert volt költség is.

Vásároltam 307000 km!

313000 kilométernél
Olaj csere minden tartozékával "liqui moly olaj, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő, olaj szűrő" 72000 Ft!
A hátsó ablaktörlő is kiderült "nincs semmi szakadásom csak a motor berozsdásodott és az üveg ajtóm is nyílik már :D "28000 Ft
A munka díjra elkértek 45000 Ft de ebben volt teljes autó átnézése minden porcikája és számítógépes ellenőrzés is!

Ami még vissza van mert ezt most nem tudtam finanszírozni de hetek múlva meg lesz csinálva. Az autót nem használom. Még hiba " Olajszűrő ház tömítés, EGR előtti termosztát, Vízcsőcsonk, Izzítógyertya 4 nem igazán jó és Izzítás vezérlő.
Még nagy hiba hogy a szívósornál látnak olaj folyást most két hibája lehet amit mondanak, hogy le lett már dugózva és valamit nem tettek vissza jól vagy még nincs és ott van galiba. Ők az egész szívósor cseréjét ajánlották. Szerintem csak dugózni kell és tömítéseket cserélni. Ebben szeretnék egy kis segítséget kérni is tömítés és dugó hol milyet éri meg?!
Panoráma is jó egy érzékelő miatt nem bukik vissza de erre még jobban rá szeretne keresni az illető 2-3 hét múlva!

2015.10.12

314000km

Az autón EGR termosztát "5000ft" lett cserélve és izzítás vezérlő "25000ft".
A dugózás is megtörtént "pillangószelepek igen oda voltak és ömlött már ott minden :D" a szett volt 23000ft
Az egészre munka díj volt 30000ft tehát 85000ft volt az egész!

2015.10.13

4 darab 225/50R17 Nokian - WR D4 XL TL 98H " 138 000 ft "
4 darab használt felni Styling 138 " 100 000 ft "

2016.01.12

Termosztát csere megtörtént " 18000 ft" vele a motortartó bakok "56000 ft", első stab. pálcák " 18500 ft", toronycsapágy és felütközés gátló " 35000 Ft" és a hűtővíz "4000". Annyira piszkos volt hogy nem engedtem hogy vissza rakják :D !
A munka díjra kértek " 40000 ft" de csak ők vállalták az autót gyorsítottba!
Eddig a szervizre költöttem fél év alatt 375000 ft és plussz 4 felni meg gumik ami 238000 ft volt!!!


2016.08.26

Nos írtam más topicba, hogy volt kékes füst és ezt egy turbó csere megoldotta!
A teljes költség a turbóra meg minden hozzá tartozó alkatrész megtisztítása: 280000 ft volt!
Volt közben olaj csere " meg minden szűrő " és teljes átnézetés ami 65000 ft

Ezzel megnöveltem a kiadásaimat aminek az összege: 585000 forint és az óra állása 330000 kilométer vagyis egy év alatt 23000 kilométert mentünk az autóval! A havi kiadásom így meglehetősen sok 49000 forint de még mindig jobban állok mint az X5-el mert ott egy év alatt közel 1.2 milliót költöttem csak szervizre! :D

Nos folyt.köv. !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 16:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti


2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.10.29. 09:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti


2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás

Arpi mi a helyzet a dpf nalad?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.10.29. 11:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
2013.04.30. megvesz. 169.300Km.
2013.05.08. bal hátsó agycsapágy cs.
2013.05.10. 2 első nagyszilent (gyári) (futómű áll)
2013.05.10. Hűtők tisztítása.
2013.05.17. 3db Bosch ablaktörlő csere.
2013.05.18-20, Ceptorok beszerelése.
2013.05.21. 2db pollenszűrő cs.
2013.05.29 VIZSGA 169.749.km.
2013.06.10. Hátsó embléma, 4 felni emléma cs, kipuff. Cink kezelés.
2013.06.20. WALLIS kulcs kész,
2013.06.21. Motorolaj+szűrő (LQ TT4100 ), osztómű olaj cs,(Gyári olaj )
Autómata váltó olajcsere, +szűrő+átvezető ( ZF. Gyári )
Első difi, hátsó difi olajcsere, ( Castrol Sintrax 75/140)
170.000.km.
2013.07.02. Transzponder beszerelés ( Sanyi )
2013.07.18. Banner AGM akkumlátor
2013.10.30. Téli komplett kerekek megvesz.
2013.12.22. Első lámpák ki, tisztítás, új xenon izzók.
2014.03.01. Zimmermann első féktárcsák
2014.06.18. Nyári gumik ( 245/40R18 W ZE914 XL MFS Falken SI: W=270 km/h LI: 97=730kg )
2014.07.01. Szoftver frissítés (2012.11.havi szoftver.)
2014.08.17. Bal féklámpa izzó csere.
2014.11.15. Motorolaj (LQ TT4100), olajszűrő (Mann), légszűrő JFO), pollenszűrők (Alco szenes), 6db izzítógyertya (NGK). 176.000.km.
2015.01.14. Protec adalék motorba. 176.800.-
2015.01.24. 2e. Stabilizátor gumi csere. 177.000.-km.
2015.05.18. VIZSGA
2015.10.01. 180.000. km !!!!!
2015.11.30. 3 ablaktörlő lapát csere.
2016.01.07. Tolatólámpa izzók csere.
2016.06.09. Olaj LQ tt.4100, olajszűrő Mann, Légszűrő Bluprint, Pollenek, Szenes Alco, BERU izzítórelé. 183.300.-km
2016.08.10. DPF teljes tisztítás, leszerelve. 183.800,-km

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator