2016.06.01. 08:36
2016.06.01. 09:09
waresz írta:Szevasztok!
Klíma ügyben érdeklődnék.
Nagyjából képben vagyok már a fűtéssel, szar sünit cseréltem, tisztítottam a belső hőmérő ventilátorát, nem folyt kondenzviz, lefolyókat pucoltam, döglött hűtőventit javítottam, igazából megy is minden, de a klima nem valami erős. Hosszú idő kell neki már ezekben a 25 fokokban is mire elkezd hűteni. Egy éve sincs hogy töltettem gázt. Nem is hiányzott sok, az is ki lett pótolva. Előtte sem volt rosszabb, azóta sem sokkal jobb. Azt hallottam egy szerelő haveromtól, hogy a kompresszor néha kikapcsol amikor jó a rendszer. Na,ilyet sosem tapasztaltam.
Mostanság hallom, hogy a kompresszor ha be van kapcsolva, nyavajog. A szíj jó. Lehet, kezd bedögleni, gyengén termel nyomást? Vagy más baja van? Amikor még nem nyavajgott, akkor sem volt jobb.
Mi tévő legyek?
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
2016.06.01. 09:48
2016.06.16. 21:29
2016.06.16. 21:54
FuReady írta:Sziasztok!
Keresgéltem a hozzászólások között, de a kérdéseimre nem találtam választ: a klímahűtő ventilátorommal van a baj, mert nem hajlandó elindulni...
1 éve cseréltem, és ránézésre nincs baja, akadás mentesen pörög a lapát.
INPA kihozta az "125 avtivate electric fun" hibát, illetve rámértem a csatlakozóra: alig mértem pár volt-ot egyik-másik érintkező között, nincs sehol se több bekapcsolt klímával.
A kérdéseim: az én ventilátorom 3 vezetékes, melyik kettő között kéne lennie mekkora feszültségnek? (és ebből kiindulva, melyik kettő csatlakozóval tudom direktbe kipróbálni, hogy forog-e a motor)
Az INPA hiba utalhat hűtő hőmérséklet jeladó bajra, amit tesztből lehúztam és visszadugtam, tehát lehet amiatt írta be.
A biztosítékokat megnéztem, jónak tűnnek, de holnap tüzetesebben megvizsgálom őket.
Olvastam valami 50 amperes biztosítékról: lehet az a baja?
2016.06.16. 21:58
FuReady írta:FuReady írta:Sziasztok!
Keresgéltem a hozzászólások között, de a kérdéseimre nem találtam választ: a klímahűtő ventilátorommal van a baj, mert nem hajlandó elindulni...
1 éve cseréltem, és ránézésre nincs baja, akadás mentesen pörög a lapát.
INPA kihozta az "125 avtivate electric fun" hibát, illetve rámértem a csatlakozóra: alig mértem pár volt-ot egyik-másik érintkező között, nincs sehol se több bekapcsolt klímával.
A kérdéseim: az én ventilátorom 3 vezetékes, melyik kettő között kéne lennie mekkora feszültségnek? (és ebből kiindulva, melyik kettő csatlakozóval tudom direktbe kipróbálni, hogy forog-e a motor)
Az INPA hiba utalhat hűtő hőmérséklet jeladó bajra, amit tesztből lehúztam és visszadugtam, tehát lehet amiatt írta be.
A biztosítékokat megnéztem, jónak tűnnek, de holnap tüzetesebben megvizsgálom őket.
Olvastam valami 50 amperes biztosítékról: lehet az a baja?
Újabb kérdés: ha lehúzom a "Temperature sensor, coolant", akkor lesz ez bármilyen hatással a klímaventilátorra? (vagy ez mutatja a vízhőfokot a műszerfalon?) Vagy máshogy be tudom valahogy indítani? (próbáltuk kivezérelni, de meg sem moccant)
2016.06.16. 22:02
FuReady írta:Sziasztok!
Keresgéltem a hozzászólások között, de a kérdéseimre nem találtam választ: a klímahűtő ventilátorommal van a baj, mert nem hajlandó elindulni...
1 éve cseréltem, és ránézésre nincs baja, akadás mentesen pörög a lapát.
INPA kihozta az "125 avtivate electric fun" hibát, illetve rámértem a csatlakozóra: alig mértem pár volt-ot egyik-másik érintkező között, nincs sehol se több bekapcsolt klímával.
A kérdéseim: az én ventilátorom 3 vezetékes, melyik kettő között kéne lennie mekkora feszültségnek? (és ebből kiindulva, melyik kettő csatlakozóval tudom direktbe kipróbálni, hogy forog-e a motor)
Az INPA hiba utalhat hűtő hőmérséklet jeladó bajra, amit tesztből lehúztam és visszadugtam, tehát lehet amiatt írta be.
A biztosítékokat megnéztem, jónak tűnnek, de holnap tüzetesebben megvizsgálom őket.
Olvastam valami 50 amperes biztosítékról: lehet az a baja?
2016.06.16. 22:16
FuReady írta:FuReady írta:Sziasztok!
Keresgéltem a hozzászólások között, de a kérdéseimre nem találtam választ: a klímahűtő ventilátorommal van a baj, mert nem hajlandó elindulni...
1 éve cseréltem, és ránézésre nincs baja, akadás mentesen pörög a lapát.
INPA kihozta az "125 avtivate electric fun" hibát, illetve rámértem a csatlakozóra: alig mértem pár volt-ot egyik-másik érintkező között, nincs sehol se több bekapcsolt klímával.
A kérdéseim: az én ventilátorom 3 vezetékes, melyik kettő között kéne lennie mekkora feszültségnek? (és ebből kiindulva, melyik kettő csatlakozóval tudom direktbe kipróbálni, hogy forog-e a motor)
Az INPA hiba utalhat hűtő hőmérséklet jeladó bajra, amit tesztből lehúztam és visszadugtam, tehát lehet amiatt írta be.
A biztosítékokat megnéztem, jónak tűnnek, de holnap tüzetesebben megvizsgálom őket.
Olvastam valami 50 amperes biztosítékról: lehet az a baja?
Újabb kérdés: ha lehúzom a "Temperature sensor, coolant", akkor lesz ez bármilyen hatással a klímaventilátorra? (vagy ez mutatja a vízhőfokot a műszerfalon?) Vagy máshogy be tudom valahogy indítani? (próbáltuk kivezérelni, de meg sem moccant)
2016.06.17. 18:01
Gallaca írta:Abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy valahol a környékeden lakik nagysparco, FB nevén Robert Löffler, ezeket a ventiket javítja.
2016.06.18. 16:04
2016.06.18. 16:43
jété73 írta:Sziasztok.
Olyan gondom van,hogy nem hűt a klímám.Szíjam vadi új,kompresszor forog,megnéztem.Próbálgattam,feltettem a fűtést 32 fokra,nem érzem,hogy nagyon meleget fújna,úgy tűnik,mintha mindig u.a.-t a hőmérsékletet fújná.
Igaz nehéz megítélni,bazi meleg van itt.
Egyedül a szélvédő fűtés tol forrót,lehet,hogy ez független ettől?!
Álló autó mellett,alapjáraton kísérleteztem....
Lehet a kompresszorom adta meg magát?
2016.06.18. 18:03
Gallaca írta:jété73 írta:Sziasztok.
Olyan gondom van,hogy nem hűt a klímám.Szíjam vadi új,kompresszor forog,megnéztem.Próbálgattam,feltettem a fűtést 32 fokra,nem érzem,hogy nagyon meleget fújna,úgy tűnik,mintha mindig u.a.-t a hőmérsékletet fújná.
Igaz nehéz megítélni,bazi meleg van itt.
Egyedül a szélvédő fűtés tol forrót,lehet,hogy ez független ettől?!
Álló autó mellett,alapjáraton kísérleteztem....
Lehet a kompresszorom adta meg magát?
Klímaventi forog?
2016.06.18. 19:06
jété73 írta:Gallaca írta:jété73 írta:Sziasztok.
Olyan gondom van,hogy nem hűt a klímám.Szíjam vadi új,kompresszor forog,megnéztem.Próbálgattam,feltettem a fűtést 32 fokra,nem érzem,hogy nagyon meleget fújna,úgy tűnik,mintha mindig u.a.-t a hőmérsékletet fújná.
Igaz nehéz megítélni,bazi meleg van itt.
Egyedül a szélvédő fűtés tol forrót,lehet,hogy ez független ettől?!
Álló autó mellett,alapjáraton kísérleteztem....
Lehet a kompresszorom adta meg magát?
Klímaventi forog?
Hááát......,izé....,azt nem néztem.Hol is van az?
2016.06.18. 19:30
kovessyroli írta:jété73 írta:Gallaca írta:jété73 írta:Sziasztok.
Olyan gondom van,hogy nem hűt a klímám.Szíjam vadi új,kompresszor forog,megnéztem.Próbálgattam,feltettem a fűtést 32 fokra,nem érzem,hogy nagyon meleget fújna,úgy tűnik,mintha mindig u.a.-t a hőmérsékletet fújná.
Igaz nehéz megítélni,bazi meleg van itt.
Egyedül a szélvédő fűtés tol forrót,lehet,hogy ez független ettől?!
Álló autó mellett,alapjáraton kísérleteztem....
Lehet a kompresszorom adta meg magát?
Klímaventi forog?
Hááát......,izé....,azt nem néztem.Hol is van az?
A klímaventi keretben
2016.06.24. 20:47
2016.06.24. 20:53
bendegúz írta:Helló!
A feleségem azt jelentette, hogy a két ülés közti könyöklő alól buborékoláshoz hasonló hangot hallott, és a levegő befúvó rácsoknál mintha vizes lett volna. Aztán néhány km. után visszakapcsolta klímát akkor már nem volt gond.
Nem folyik ki a kondenzvíz? De mit keres ott? A kocsi alatt van víz ha megállok.
Mi lehet a gebasz?
2016.06.24. 20:55
barbrady írta:bendegúz írta:Helló!
A feleségem azt jelentette, hogy a két ülés közti könyöklő alól buborékoláshoz hasonló hangot hallott, és a levegő befúvó rácsoknál mintha vizes lett volna. Aztán néhány km. után visszakapcsolta klímát akkor már nem volt gond.
Nem folyik ki a kondenzvíz? De mit keres ott? A kocsi alatt van víz ha megállok.
Mi lehet a gebasz?
Lehet hogy csak az egyik oldalról folyik ki.
Tapatalk
2016.06.24. 21:12
bendegúz írta:barbrady írta:bendegúz írta:Helló!
A feleségem azt jelentette, hogy a két ülés közti könyöklő alól buborékoláshoz hasonló hangot hallott, és a levegő befúvó rácsoknál mintha vizes lett volna. Aztán néhány km. után visszakapcsolta klímát akkor már nem volt gond.
Nem folyik ki a kondenzvíz? De mit keres ott? A kocsi alatt van víz ha megállok.
Mi lehet a gebasz?
Lehet hogy csak az egyik oldalról folyik ki.
Tapatalk
Teendő?
2016.06.24. 22:00
barbrady írta:bendegúz írta:barbrady írta:bendegúz írta:Helló!
A feleségem azt jelentette, hogy a két ülés közti könyöklő alól buborékoláshoz hasonló hangot hallott, és a levegő befúvó rácsoknál mintha vizes lett volna. Aztán néhány km. után visszakapcsolta klímát akkor már nem volt gond.
Nem folyik ki a kondenzvíz? De mit keres ott? A kocsi alatt van víz ha megállok.
Mi lehet a gebasz?
Lehet hogy csak az egyik oldalról folyik ki.
Tapatalk
Teendő?
Alulról dróttal megtisztítani, vagy megnyomni levegővel.
Tapatalk
2016.06.24. 22:19
atesz155 írta:barbrady írta:bendegúz írta:barbrady írta:bendegúz írta:Helló!
A feleségem azt jelentette, hogy a két ülés közti könyöklő alól buborékoláshoz hasonló hangot hallott, és a levegő befúvó rácsoknál mintha vizes lett volna. Aztán néhány km. után visszakapcsolta klímát akkor már nem volt gond.
Nem folyik ki a kondenzvíz? De mit keres ott? A kocsi alatt van víz ha megállok.
Mi lehet a gebasz?
Lehet hogy csak az egyik oldalról folyik ki.
Tapatalk
Teendő?
Alulról dróttal megtisztítani, vagy megnyomni levegővel.
Tapatalk
Képet mutathatnál, hogy pontosan hol is van a kifolyó