* *
Pontos idő: 2024.03.28. 20:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.06.19. 09:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
atesz155 írta:
rockerekhu írta:
Gabeee írta:
Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.

Segítség!!!

2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod :) lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...

Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ki javít itt veszprémben ?nincs gond a géppel,de a kisördög nem alszik!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.06.19. 09:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
atesz155 írta:
rockerekhu írta:
Gabeee írta:
Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.

Segítség!!!

2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod :) lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...

Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ki javít itt veszprémben ?nincs gond a géppel,de a kisördög nem alszik!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.07.02. 19:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 02:35
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vecsés
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Folytatódik az ABS/ASC kálvária :facepalm: Ma kicseréltem a bal első jeladót egy bontottra, a diag ezt írta be hibásnak. Mentem vele egy próbakört, minden jó semmi nem világít, kb 10km után megint világítani kezdtek. Visszafelé jött a gyümölcsízű meglepetés: 60-as tempónál belerúg egyet a fékbe, majd pár másodperccel később leállt a motor. Első indításra nem indult, másodikra beindult. Szerintetek ez ABS kocka lesz, vagy valami nagyobb a galiba? Válaszaitokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 09:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
rockerekhu írta:
atesz155 írta:
rockerekhu írta:
Gabeee írta:
Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.

Segítség!!!

2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod :) lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...

Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ki javít itt veszprémben ?nincs gond a géppel,de a kisördög nem alszik!

Nevre mar nem emlekszem pontosan de itt a szam
+36 30 502 8382


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 08:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 09:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

2 hszel irtam egy telo szamo vagy pixelfixesek et garanciaval javitanak,es nem kell legteleniteni leveszed a tombot es mikor kesz visza meg hibat sem kell torolni egybol mesz vele 200m es ha jo minden akkor elalszanak a hiba lampak,es mig nincs tomb ugy is tudod hasznalni a verdat igaz ovatosban.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 09:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 21:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 16:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.07.16. 16:30
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Új vagyok még itt mind a fórumon, mind a BMW-s körökben. Nemrég egy 520i (2001, már faceliftes) boldog tulaja lettem, egészen idáig nem is volt semmi problémám a vassal. Ma viszont menet közben felvillant a kézifék visszajelző lámpája sárgán, és vele együtt a DSC visszajelzője is, olyan 50 km/h-s tempónál. Az ABS nem villant fel ekkor. Először eléggé megijedtem, de hál' az égnek volt fékhatás. Miután megálltam fellapoztam a kézikönyvet, ami szerint ez lehet akár alacsony fékfolyadék szint miatt is. Bementem a boltba, vettem ezt-azt (pl. DOT 4-es fékfolyadékot is) utána kíváncsiságból ráadtam a gyújtást és fel sem villant az ABS lámpája. Kb. háromszori újrapróbálkozás után felvillant, a motort beindítottam, és így már mind a három visszajelző folyamatosan világított (DSC, ABS és a kézifék visszajelzője, sárgán!). Szerintetek mi lehet, ABS kocka hiba? Tudom, rá kellene dugni a számítógépet, de szombaton délután ez eléggé esélytelen, úgyhogy hétfőig ott marad az autó (remélem nem lesz semmi baja, a hipermarket parkolóházában...).

Talán lehet hozzá köze, hogy ez előtt, amikor jöttem be Budapestre kétszer is úgy éreztem, mintha hirtelen egy pillanatra befogna a fék. Nem nagyon, meg ez gáz elvétellel is párosult, gondoltam nincsen gond, biztos belementem egy nagyobb tócsába. De most már bizonytalan vagyok.

Remélem nem nagyon zsebbe nyúlós, mert nemrég vettem és most jól jött volna pár hibamentes hónap.

Előre is köszönöm a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 06:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
malark írta:
Sziasztok!

Új vagyok még itt mind a fórumon, mind a BMW-s körökben. Nemrég egy 520i (2001, már faceliftes) boldog tulaja lettem, egészen idáig nem is volt semmi problémám a vassal. Ma viszont menet közben felvillant a kézifék visszajelző lámpája sárgán, és vele együtt a DSC visszajelzője is, olyan 50 km/h-s tempónál. Az ABS nem villant fel ekkor. Először eléggé megijedtem, de hál' az égnek volt fékhatás. Miután megálltam fellapoztam a kézikönyvet, ami szerint ez lehet akár alacsony fékfolyadék szint miatt is. Bementem a boltba, vettem ezt-azt (pl. DOT 4-es fékfolyadékot is) utána kíváncsiságból ráadtam a gyújtást és fel sem villant az ABS lámpája. Kb. háromszori újrapróbálkozás után felvillant, a motort beindítottam, és így már mind a három visszajelző folyamatosan világított (DSC, ABS és a kézifék visszajelzője, sárgán!). Szerintetek mi lehet, ABS kocka hiba? Tudom, rá kellene dugni a számítógépet, de szombaton délután ez eléggé esélytelen, úgyhogy hétfőig ott marad az autó (remélem nem lesz semmi baja, a hipermarket parkolóházában...).

Talán lehet hozzá köze, hogy ez előtt, amikor jöttem be Budapestre kétszer is úgy éreztem, mintha hirtelen egy pillanatra befogna a fék. Nem nagyon, meg ez gáz elvétellel is párosult, gondoltam nincsen gond, biztos belementem egy nagyobb tócsába. De most már bizonytalan vagyok.

Remélem nem nagyon zsebbe nyúlós, mert nemrég vettem és most jól jött volna pár hibamentes hónap.

Előre is köszönöm a segítséget!

Lehet kocka es lehet jelado hiba is diag megmondja,tudok benne segiteni akar ma is,Csak Vac melle kene kigyere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.08.08. 15:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.


Sziasztok!

Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak??  Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?

Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.08.08. 18:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.29. 09:13
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budaörs
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.


Sziasztok!

Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak??  Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?

Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…


Szia!

Elvileg a VDO a gyári beszállító, én is olyat vettem azóta is jó minden. "Padre540" kollégától vettem. www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.08.08. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lackosor6 írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.


Sziasztok!

Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak??  Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?

Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…

Mindenkinek leírjuk, hogy inkább bontott gyárit, mint utángyártottat mindenből. Jól mondta a villanyász, nem szoktak jók lenni az utángyáriak. Cseréld meg a 2 elsőt ellenőrzésképp, úgy diagoljátok meg.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.08.11. 08:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
lackosor6 írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.


Sziasztok!

Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak??  Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?

Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…

Mindenkinek leírjuk, hogy inkább bontott gyárit, mint utángyártottat mindenből. Jól mondta a villanyász, nem szoktak jók lenni az utángyáriak. Cseréld meg a 2 elsőt ellenőrzésképp, úgy diagoljátok meg.


Sziasztok!

Végre megoldódott! A gyökér ok valóban a vezérlő meghibásodása volt, de bekavart mellé az utólag beszerelt utángyártott jeladó is. Másodjára az volt a probléma. Megcseréltük a két oldal, a hiba is átkerült a jobb oldalra. Szerencsére nem dobtam ki a korábban kiszerelt, gyári jeladót. Vittem is magammal a villanyász sráchoz. Betettük, jó lett! Örő és bódottá van!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.11.15. 21:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.10. 17:40
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Hatvan.
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Az a problémám hogy kicseréltettem a jeladókat most minden világít és nem megy a km óra előtte minden jó volt csak az automata váltó nehezen váltotta a 5. et Segitsetek
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.11.16. 21:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Fagyi71 írta:
Sziasztok Az a problémám hogy kicseréltettem a jeladókat most minden világít és nem megy a km óra előtte minden jó volt csak az automata váltó nehezen váltotta a 5. et Segitsetek
Köszi

Diag sokat segitene neki,és miért cseréltél jeladókat? gondolom nem gyárit raktál bele?

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 22:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.04. 21:31
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!!
Egy olyan problémában kérem a tanácsokat van egy 99-es E39-es 523i touringom és világít a műszerfalon az kipörgésgátló és az abs lámpa így vettem.
Először jobb hátsó szálszakadást írt ezt mondta az előző tulaj is és kiolvastattam nekem is ezt írta,cseréltem de nem változott semmi ezért kiolvastattam még egyszer akkor már jobb első kerék járati jeladót vagy mit írt (annyira nem értek hozzá) most cserélt rajta a szerelő kerék csapágyat és jeladót de még mindig világít most azt mondta hogy a abs kockánál keresi a hibát.
Sok bmw-t szerelt már tehát nem hiszem ha a szokásos kocka hiba lenne azt nem látná.
Van valami ötletetek mi lehet vagy csak szívat a szerelő és még kicseréltet 20 dolgot a kocsin feleslegesen?????
Hozzászólásokat előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.13. 18:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.10. 22:46
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló nekem egy olyan kérdésem lenne hogy az ABS összefügésben van a tempomatal mert kivilágitott az ABSem és a tempomat sem működik a kettő összefügghet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.13. 19:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Davee22 írta:
Heló nekem egy olyan kérdésem lenne hogy az ABS összefügésben van a tempomatal mert kivilágitott az ABSem és a tempomat sem működik a kettő összefügghet?

Nem függhet, hanem függ! Ha a sebességjelet az ABS jeladóról/vezérlőből veszi az autó, akkor ennek hiányában honnan tudná milyen sebességgel megy, és mit kell tartania?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 18:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.08. 19:24
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Mai napon ABS kockát cseréltem!
Hogyan légtelenitsem le a rendszert??
Gondolom nem elég csak a kerekeknél


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator