* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 21:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
Laci20 írta:
bendegúz írta:
Laci20 írta:
Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(


Neked is volt hasonló tapasztalatod?Vagy valaki járt már így az ismerősök közül?Nincs rá esély hogy esetleg valamivel halkabb lesz ha bekopnak a lapátok ? :(

Nem fog bekopni, sajnos az olcsó utángyártott szivattyúk általában hangosak.

Sajnos én sem Pierburgot tetem bele, de legközelebb az lesz! Nem nagyon halkul. :facepalm: :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Laci20
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.28. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
Laci20 írta:
bendegúz írta:
Laci20 írta:
Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(


Neked is volt hasonló tapasztalatod?Vagy valaki járt már így az ismerősök közül?Nincs rá esély hogy esetleg valamivel halkabb lesz ha bekopnak a lapátok ? :(

Nem fog bekopni, sajnos az olcsó utángyártott szivattyúk általában hangosak.


Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!!! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 21:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laci20 írta:
rockolo77 írta:
Laci20 írta:
bendegúz írta:
Laci20 írta:
Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(


Neked is volt hasonló tapasztalatod?Vagy valaki járt már így az ismerősök közül?Nincs rá esély hogy esetleg valamivel halkabb lesz ha bekopnak a lapátok ? :(

Nem fog bekopni, sajnos az olcsó utángyártott szivattyúk általában hangosak.


Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!!! :)

Ment privát üzenet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.22. 09:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
itt most amúgy a vezetőülés alatti szivattyúról van szó? vagy ami a tanknál van?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.22. 14:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
itt most amúgy a vezetőülés alatti szivattyúról van szó? vagy ami a tanknál van?

Szerintem az ülés alattiról :oops: .
Én akárhogy füleltem, a nagynyomású AC-n kívül másnak nem hallottam a hangját, hátulról is maximum a rechner-t hallom ahogy olvassa a CD-t.
De lehet hogy tévedek, és a kedves fórumtársak a tank szivattyúra gondolnak :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.22. 20:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
itt most amúgy a vezetőülés alatti szivattyúról van szó? vagy ami a tanknál van?

Arról van szó, hogy ha a tankban lévő szivattyú vacakol, akkor Pierburg-ra kell cserélni, mer' az (a) jó. :D

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.22. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
dreizwanzig írta:
itt most amúgy a vezetőülés alatti szivattyúról van szó? vagy ami a tanknál van?

Arról van szó, hogy ha a tankban lévő szivattyú vacakol, akkor Pierburg-ra kell cserélni, mer' az (a) jó. :D

Van valami tapasztalatod a Pierburgal, esetleg! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.22. 20:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Zo78 írta:
dreizwanzig írta:
itt most amúgy a vezetőülés alatti szivattyúról van szó? vagy ami a tanknál van?

Arról van szó, hogy ha a tankban lévő szivattyú vacakol, akkor Pierburg-ra kell cserélni, mer' az (a) jó. :D

Van valami tapasztalatod a Pierburgal, esetleg! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D

Még nincs, csak megelőlegeztem a bizalmat a kb 100 itteni hozzászólásnak, ahol csak erre márkára hivatkoztak. :roll: :)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.22. 20:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
bendegúz írta:
Zo78 írta:
dreizwanzig írta:
itt most amúgy a vezetőülés alatti szivattyúról van szó? vagy ami a tanknál van?

Arról van szó, hogy ha a tankban lévő szivattyú vacakol, akkor Pierburg-ra kell cserélni, mer' az (a) jó. :D

Van valami tapasztalatod a Pierburgal, esetleg! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D

Még nincs, csak megelőlegeztem a bizalmat a kb 100 itteni hozzászólásnak, ahol csak erre márkára hivatkoztak. :roll: :)

És igazuk van! Én bolond, magamnak nem azt tettem, hát már bánom, mert egy kissé hangos lett. Illetve nem hangos, csak hallani. Előtte sosem hallottam a gyárit. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 00:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
És igazuk van! Én bolond, magamnak nem azt tettem, hát már bánom, mert egy kissé hangos lett. Illetve nem hangos, csak hallani. Előtte sosem hallottam a gyárit. :doglotlo:

Sose bánd!
Így legalább már időben hallani fogod, ha döglődik. :mrgreen:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 20:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 87
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Motor tipusa: 528 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak!

Lehet bagatel a kérdés, de most nem egyértelmű számomra, hogy a benzinesekben is 2 db üzemanyag szivattyú van (tankba és vezető ülés alatt) mint a dieselekbe, vagy benzinesbe csak egy van (tankba)??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 20:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kok írta:
Urak!

Lehet bagatel a kérdés, de most nem egyértelmű számomra, hogy a benzinesekben is 2 db üzemanyag szivattyú van (tankba és vezető ülés alatt) mint a dieselekbe, vagy benzinesbe csak egy van (tankba)??

Utóbbi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: kok
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.10.05. 10:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
Tegnap utolért engem is a tankban lévő üzemanyag pumpa elhalálozása Trailer lett a vége, hál istennek nem messze történt. Tesztelgettem , de csak az első pumpa megy, éppen csak csordogál a gázolaj, a csövet lehúzva a szűrő előtt.
A kérdésem, az lenne milyenre érdemes cserélni?
Ez a Schmiedmann 16e ?

http://www.schmiedmann.hu/mutasd-mint-e ... 83178.aspx

Köszi

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 19:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most cserélünk szerelömmel éppen üzemanyagszivattyút :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 19:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
327-nél ájult be,de rendes volt,vészüzemmódba hazahozott :franko:
Diag egyértelmüen mutatta,hogy az üzemanyagszivattyú,valamint a figyelö rendszer,Fehler.
A régit levette,most hajlitunk hozzá egy új csövet,mert rozsdás,uj gumicsatlakozás,bilincsek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 19:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bocs,átmenten online-ba teljesen :D
A régi levett pumpa Pierburg,ilyet teszünk be helyette,az eredeti elment 17 évet,hát meglátjuk ez mennyit fog.
Ami érdekes,hogy levéve az elektromos csatlakozást,ez a pumpa nem müködött.
Az auto nem állt le,vészüzemmödban,de hazahozott.
Mindjárt bennt az új pumpa.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vader-1 2017.06.07. 19:56-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 19:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bennt van az új üzemanyagszivattyú :mrgreen: vagyis pumpa 8)
Tanulságok:gyújtás, izzitás ráadásnál van egy kellemes halk hang a lábnál,jó pumpa esetén.
Abszolút hallásuak elönyben :D
A régi pumpa teljesen néma volt,annyit viszont átengedett,hogy vészüzemben hazahozott.
Gyújtás állásban 60-80 sec-ig dolgozik a pumpa hallhatóan,utána megáll,hogy kimélje a rendszert.
Mindjárt végzünk,próbaútnak is megirom elfogulatlan véleményem 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 19:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tankba:Wdo szivattyú,elöre Pierburg.
Borsos ára van az elsönek sajna,meg a hátsónak is.
DE erre vannak a barátok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 20:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor konkluzió :franko:
Gyújtás ráadásnál egészséges pumpa hang.Finom kellemes hang az utastérben.-csak vájtfülüeknek!
(Tudom hülye vagyok,de én hallom,amikor a pumpa még rossz volt volt csodálkoztam miért megy ez a kramanc??)
Motor kifinomultabban,csendesebben jár.
Pöccintés a gázra-minden leszakad :franko:
Bocs az online tudósitásért,a segiteniakarás miatt irtam,klassz lett a kocsi :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2017.06.22. 01:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:14
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Ma dél előtt a 25D csak nehezen indult. A motortér (olyan mint ha a magnóból) felől nyüszítős hangot hallok ami idővel gyengül, a tank felől pedig halk kattogás hallatszik gyújtás ráadásakor. Letudná írni valaki, hogy hány szivattyú működteti az üzemanyag rendszert, illetve hol találom őket. Illetve szívesen fogadok tippeket, hogy ki szerint mi adja be a kulcsot :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 54 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator