* *
Pontos idő: 2024.03.28. 09:58

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 21:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
Oroszlan írta:
491523 írta:
Oroszlan írta:
2006.-ban történt, még 523i 98-as.

Az történt, hogy a benzintank aktív szenes szűrője eltömődött (kb. 12.000.Ft). Általában tele szoktam tenni a gépet, de korán lecsapott a pisztoly és valójában nem volt tele a tank, de erre csak később lettem figyelmes. Szűrőcsere után ok. Nálam ez volt a gond. A cső nálam is tiszta volt.


Merre van / melyik alkatrészben van ez a szűrő?


Passz.
Valahol ott van hátul a tank mellett a beöntőnyílás mögött, ha jól emlékszem.
Olyan hengeres alakú volt, kb,6-7 cm átmérő és 20-30 cm hosszú lehetett, talán, már nem emlékszem.
Azt nem tudom, hogy diesel-ben is van-e.


Az üzemanyagtank környékén nem találtam semmit ezzel kapcsolatban.
Itt sem: http://parts.bmwofsouthatlanta.com/show ... odelYear=0

Az általad megadott méretű (kb,6-7 cm átmérő és 20-30 cm hosszú) szűrő az üzemanyagszűrő de az az autó alján van és az üzemanyag betöltésével nem kapcsolatos (szerintem).
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0326
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0625


Lehet rosszul emlékeztem, elnézést kérek, 10 éve volt.

Most kicsit elbizonytalanodtam a kinézetével kapcsolatban:
http://www.bmwfanatics.hu/galeria/kepek ... 461289.jpg

gyakorikerdesek.hu:
Normális, az újabb autóknak már aktívszenes tankszellőztető rendszere van, ami elnyeli a tankban képződő benzingőzt, majd elégeti a motorba vezeve. Vákumot tart fenn a tankban, hogy még véletlenül se juthasson ki a környezetbe benzingőz. ez okozza a szusszano hangot a fedél nyitásakor. Környezetvédelem. A lyukas tanksapka, a Ladák, Wartburgok idejében volt divat. a 2000-es évektől minden autó zárt tanksapkával készül, nincs szellőzés a külvilág felé.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 21:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
gyakorikerdesek.hu:
Normális, az újabb autóknak már aktívszenes tankszellőztető rendszere van, ami elnyeli a tankban képződő benzingőzt, majd elégeti a motorba vezeve. Vákumot tart fenn a tankban, hogy még véletlenül se juthasson ki a környezetbe benzingőz. ez okozza a szusszano hangot a fedél nyitásakor. Környezetvédelem. A lyukas tanksapka, a Ladák, Wartburgok idejében volt divat. a 2000-es évektől minden autó zárt tanksapkával készül, nincs szellőzés a külvilág felé.


Igen, viszont ez üzem közbeni folyamat amikor jár a motor. Az üzemanyag betöltése során viszont pont az a szabályos ha a motor áll :) Így vákuum sincs amit a járó motor állíthat elő.

Tehát az üzemanyag betöltése esetén a különálló szellőző cső biztosítja, hogy a kiszorított levegő távozhasson a tankból. Ennek a csőnek az egyik vége értelem szerűen a tankban a másik vége a záró csappantyú mögött van. Így csak tankolás közben a pisztoly által kinyitott csappantyún keresztül (a pisztoly csöve mellett) juthat levegő+benzingőz a szabadba.

http://www.agcoauto.com/content/images/ ... vapors.jpg

Szerintem más magyarázat nem nagyon van arra ha letilt a pisztoly, mint az, hogy ez a levegő nem tud megfelelő ütemben távozni a tankból. Ha a szellőző cső rendben van akkor esetleg lehet még az, hogy a töltő pisztoly mellett kicsi a hely a távozó levegőnek...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.03.15. 08:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
491523 írta:
Oroszlan írta:
gyakorikerdesek.hu:
Normális, az újabb autóknak már aktívszenes tankszellőztető rendszere van, ami elnyeli a tankban képződő benzingőzt, majd elégeti a motorba vezeve. Vákumot tart fenn a tankban, hogy még véletlenül se juthasson ki a környezetbe benzingőz. ez okozza a szusszano hangot a fedél nyitásakor. Környezetvédelem. A lyukas tanksapka, a Ladák, Wartburgok idejében volt divat. a 2000-es évektől minden autó zárt tanksapkával készül, nincs szellőzés a külvilág felé.


Igen, viszont ez üzem közbeni folyamat amikor jár a motor. Az üzemanyag betöltése során viszont pont az a szabályos ha a motor áll :) Így vákuum sincs amit a járó motor állíthat elő.

Tehát az üzemanyag betöltése esetén a különálló szellőző cső biztosítja, hogy a kiszorított levegő távozhasson a tankból. Ennek a csőnek az egyik vége értelem szerűen a tankban a másik vége a záró csappantyú mögött van. Így csak tankolás közben a pisztoly által kinyitott csappantyún keresztül (a pisztoly csöve mellett) juthat levegő+benzingőz a szabadba.

http://www.agcoauto.com/content/images/ ... vapors.jpg

Szerintem más magyarázat nem nagyon van arra ha letilt a pisztoly, mint az, hogy ez a levegő nem tud megfelelő ütemben távozni a tankból. Ha a szellőző cső rendben van akkor esetleg lehet még az, hogy a töltő pisztoly mellett kicsi a hely a távozó levegőnek...


Pedig van karbonszűrő:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DN61-EUR-04-2001-E39-BMW-540i&diagId=16_0195


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.03.15. 09:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
491523 írta:
Oroszlan írta:
gyakorikerdesek.hu:
Normális, az újabb autóknak már aktívszenes tankszellőztető rendszere van, ami elnyeli a tankban képződő benzingőzt, majd elégeti a motorba vezeve. Vákumot tart fenn a tankban, hogy még véletlenül se juthasson ki a környezetbe benzingőz. ez okozza a szusszano hangot a fedél nyitásakor. Környezetvédelem. A lyukas tanksapka, a Ladák, Wartburgok idejében volt divat. a 2000-es évektől minden autó zárt tanksapkával készül, nincs szellőzés a külvilág felé.


Igen, viszont ez üzem közbeni folyamat amikor jár a motor. Az üzemanyag betöltése során viszont pont az a szabályos ha a motor áll :) Így vákuum sincs amit a járó motor állíthat elő.

Tehát az üzemanyag betöltése esetén a különálló szellőző cső biztosítja, hogy a kiszorított levegő távozhasson a tankból. Ennek a csőnek az egyik vége értelem szerűen a tankban a másik vége a záró csappantyú mögött van. Így csak tankolás közben a pisztoly által kinyitott csappantyún keresztül (a pisztoly csöve mellett) juthat levegő+benzingőz a szabadba.

http://www.agcoauto.com/content/images/ ... vapors.jpg

Szerintem más magyarázat nem nagyon van arra ha letilt a pisztoly, mint az, hogy ez a levegő nem tud megfelelő ütemben távozni a tankból. Ha a szellőző cső rendben van akkor esetleg lehet még az, hogy a töltő pisztoly mellett kicsi a hely a távozó levegőnek...


Pedig van karbonszűrő:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DN61-EUR-04-2001-E39-BMW-540i&diagId=16_0195


Ez az, a 10-es.
Így nézett, ki most már emlékszem, a tetején a kis csőcsatlakozásokra is.

Köszönjük Zoltán. :taps:

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.03.15. 09:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
491523 írta:
Oroszlan írta:
gyakorikerdesek.hu:
Normális, az újabb autóknak már aktívszenes tankszellőztető rendszere van, ami elnyeli a tankban képződő benzingőzt, majd elégeti a motorba vezeve. Vákumot tart fenn a tankban, hogy még véletlenül se juthasson ki a környezetbe benzingőz. ez okozza a szusszano hangot a fedél nyitásakor. Környezetvédelem. A lyukas tanksapka, a Ladák, Wartburgok idejében volt divat. a 2000-es évektől minden autó zárt tanksapkával készül, nincs szellőzés a külvilág felé.


Igen, viszont ez üzem közbeni folyamat amikor jár a motor. Az üzemanyag betöltése során viszont pont az a szabályos ha a motor áll :) Így vákuum sincs amit a járó motor állíthat elő.

Tehát az üzemanyag betöltése esetén a különálló szellőző cső biztosítja, hogy a kiszorított levegő távozhasson a tankból. Ennek a csőnek az egyik vége értelem szerűen a tankban a másik vége a záró csappantyú mögött van. Így csak tankolás közben a pisztoly által kinyitott csappantyún keresztül (a pisztoly csöve mellett) juthat levegő+benzingőz a szabadba.

http://www.agcoauto.com/content/images/ ... vapors.jpg

Szerintem más magyarázat nem nagyon van arra ha letilt a pisztoly, mint az, hogy ez a levegő nem tud megfelelő ütemben távozni a tankból. Ha a szellőző cső rendben van akkor esetleg lehet még az, hogy a töltő pisztoly mellett kicsi a hely a távozó levegőnek...


Pedig van karbonszűrő:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DN61-EUR-04-2001-E39-BMW-540i&diagId=16_0195


Köszi.


Tehát akkor a komplett rendszer úgy néz ki, hogy az üzemanyag betöltőnél két szellőző nyílás van.

http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1322489459

(1) vastag cső A/20-as alkatrész szabad vége a csappantyú mögött van és közvetlenül a tankhoz csatlakozik.

(2) vékony cső A/22-es alkatrész szabad vége a betöltő nyílás alatti pici lukban végződik és a szűrőhöz B/10-es alkatrész csatlakozik


A / http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0325
B / http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0195


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.03.15. 11:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dízelnél is van ilyen aktív szén szűrő, vagy csak benzinesnél?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.03.15. 11:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Dízelnél is van ilyen aktív szén szűrő, vagy csak benzinesnél?

A ETK szerint nincs.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 09:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Remelem most sikerult eltalalnom a megfelelo topicot. :D Kicsereltem az uzemanyagtankomba levo benzincsovet es ezt kovetoen a kocsi egy hosszabb allast kovetoen csak masodik inditasra indul be. Ugy tunik mintha nem tudna elso korbe a megfelelo benzin mennyiseget bepumpalni a motorba. A benzinszivattyu korulbelul fel eve lett cserelve egy vadonatujra. Valakinek valami tipp?

Minden otletet szivesen veszek :)

udv.:
Tamas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 16:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Sziasztok!
Remelem most sikerult eltalalnom a megfelelo topicot. :D Kicsereltem az uzemanyagtankomba levo benzincsovet es ezt kovetoen a kocsi egy hosszabb allast kovetoen csak masodik inditasra indul be. Ugy tunik mintha nem tudna elso korbe a megfelelo benzin mennyiseget bepumpalni a motorba. A benzinszivattyu korulbelul fel eve lett cserelve egy vadonatujra. Valakinek valami tipp?

Minden otletet szivesen veszek :)

udv.:
Tamas

Szia!

Nekem akkor indult mindig másodjára az autóm, amikor a vezérműtengely holtponti jeladóm szórakozott (amit a diagnosztika is hibára hozott), kicseréltem és azóta első pöccre indul. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 16:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Amúgy érdekes tapasztalatot szereztem (áthozva ebbe a topikba az üzemanyagtank működési elvének kitárgyalását): tegnap Horvátországba lefelé jövet, a tankjelző felénél kíváncsi voltam, mit mutat a titkos menü, az üzemanyag szint jelző hibám és a sugárszivattyú okán.
Nos, nálam az történt, hogy a bal oldali tankot totál kiürítette a rendszer, majd folytatta a jobb oldal elhasználásával. :roll:
Akkor ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha huzamosabban nem tankolok 30 liternél többet (azaz a bal oldalra nem jut át semmi), akkor egy idő után a fedélzeti hibásnak gondolja a bal oldali jeladómat csak azért, mert állandóan üresnek mondja magát? :roll: (azaz az ellenállás értéke sokáig nulla)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 17:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Akkor ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha huzamosabban nem tankolok 30 liternél többet (azaz a bal oldalra nem jut át semmi), akkor egy idő után a fedélzeti hibásnak gondolja a bal oldali jeladómat csak azért, mert állandóan üresnek mondja magát? :roll: (azaz az ellenállás értéke sokáig nulla)
Biztos nem! Én ritkán tankolok 30-nál többet /csak ha hosszút utazunk/ és no problem.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 17:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Sziasztok!
Remelem most sikerult eltalalnom a megfelelo topicot. :D Kicsereltem az uzemanyagtankomba levo benzincsovet es ezt kovetoen a kocsi egy hosszabb allast kovetoen csak masodik inditasra indul be. Ugy tunik mintha nem tudna elso korbe a megfelelo benzin mennyiseget bepumpalni a motorba. A benzinszivattyu korulbelul fel eve lett cserelve egy vadonatujra. Valakinek valami tipp?

Minden otletet szivesen veszek :)

udv.:
Tamas

Az AC a gyújtás pillanatától építi fel a nyomást. Ha igazad lenne, akkor pár másodperccel tovább vársz az indítózással és akkor már tuti van elég üa. nyomás.
De valószínűbb, hogy más a problémád.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 17:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
superbutt írta:
Sziasztok!
Remelem most sikerult eltalalnom a megfelelo topicot. :D Kicsereltem az uzemanyagtankomba levo benzincsovet es ezt kovetoen a kocsi egy hosszabb allast kovetoen csak masodik inditasra indul be. Ugy tunik mintha nem tudna elso korbe a megfelelo benzin mennyiseget bepumpalni a motorba. A benzinszivattyu korulbelul fel eve lett cserelve egy vadonatujra. Valakinek valami tipp?

Minden otletet szivesen veszek :)

udv.:
Tamas


ezzel minden rendben van, simán okozhatja? http://www.schmiedmann.hu/displayproduc ... 382&pty=uj

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 19:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is behalt a hátsó szivattyú a tankban.
Kicseréltük,minden okés,csak a tankjelzö a müszerfalon össze-vissza mutatott mindent.
Félállás,ide oda koválygott a mutató,majd lement totál üres jelzésre,pedig volt benne vagy 50 liter.
Kb 5-ször szedtük szét,nem birtunk rájönni mi okozza.
Vezeték nincs leszakadva.Pumpa megy.
Uszó tartója nincs elgörbülve.
Mégis ha az uszót mozgatod összevissza mutat.
Az érintkezés felfekszik szépen arra a részre,ahol az uszó mozgatja a kis müanyag kereket,ami a jelet adja,hogy mennyi a szint.
A hiba oka:Ha mozgatod az uszót,az forgat egy kis kereket,amiben végülis egy ellenállás van ami egy pici 2 centis nyomtatott áramkör.
Ahogy az üzemanyagszint változik,ennek az ellenállása is változik,hiszen a csúszka mozog rajta föl le.
Oké,akkor miért nem mutat helyesen?
Mert eltörik ketté,méghozzá hajszálrepedés lesz rajta.
Szabad szemmel alig látható,csak ha rendesen megvilágitod.
Vagyis megszakad az ellenálláskör,ezért mutat baromságot.
Betettem egy bontottat,tökéletes,mert ott nem volt elrepedve ez a kis panel.
Szerény nyomott véleményem szerint 8) ugy vettem ki az egész cuccost,hogy levettem az úszótartót,amit ki lehet pattintani,mivel nem akartam elgörbiteni kiszedés közben.
Eközben viszont bármilyen finoman dolgoztam,elpattant a kis panel.
Hozzátenném,most volt kivéve,17 évesen elöször.
Vagy anyaghiba,vagy én voltam túl durva,bár ennél finomabban nökön sem dolgozom,hiszen ez BMW :lol:
:oops: Most azon töröm a fejem,hogy lehetne megjavitani.
Forrasztás felejtös,elég az egész.
Megpróbálom olyan anyaggal,ami fém alapú és leheletfinoman lehet felvinni,pl amivel a hátsó szélvédök fütöszálát javitják.
Leheletvékonyan felviszik a fém alapú ragasztót.
Biztos örülni fog nekem a csávó,ha ezt odaviszem :lol:
Ha szerencsém van,akkor fanatikus lesz,vagyis megoldjuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.07.22. 18:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.10.14. 15:27
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Olyanban kérnék segítséget, hogy a vezetö ülés alatt vannak az üzemanyag csövek, fém csövek.
Motorbol jön 2db majd egy muanyag elosztó 3at csinál belöle, és 3 megy hátra.

Ezek a csövek elrozsdásodtak, és elrepedtek, folyt a gázolaj.
Csere közben eltört a muanyag elosztóm is.

Most megtákoltuk de jólenne kicserélni.

Valakinek van ilyen?
Ujat kapok valahol?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.07.22. 19:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
krancsik írta:
Sziasztok.

Olyanban kérnék segítséget, hogy a vezetö ülés alatt vannak az üzemanyag csövek, fém csövek.
Motorbol jön 2db majd egy muanyag elosztó 3at csinál belöle, és 3 megy hátra.

Ezek a csövek elrozsdásodtak, és elrepedtek, folyt a gázolaj.
Csere közben eltört a muanyag elosztóm is.

Most megtákoltuk de jólenne kicserélni.

Valakinek van ilyen?
Ujat kapok valahol?

Szevasz.
Nekem ugyanilyen gondom volt,mikor alul megnéztük,a végsö állapotban voltak a csövek.
Nekem a szerelöm kicserélte saját maga által által gyártott csövekkel,ennek folyómétere kb, 2-300 Ft ért beszerezhetö.
Nem tudom merre laksz,próbálj a környéken olyan szakit keresni aki fékcsövek felujitásával foglalkozik,ök ezt is megszokták csinálni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.07.22. 20:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.10.14. 15:27
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
krancsik írta:
Sziasztok.

Olyanban kérnék segítséget, hogy a vezetö ülés alatt vannak az üzemanyag csövek, fém csövek.
Motorbol jön 2db majd egy muanyag elosztó 3at csinál belöle, és 3 megy hátra.

Ezek a csövek elrozsdásodtak, és elrepedtek, folyt a gázolaj.
Csere közben eltört a muanyag elosztóm is.

Most megtákoltuk de jólenne kicserélni.

Valakinek van ilyen?
Ujat kapok valahol?

Szevasz.
Nekem ugyanilyen gondom volt,mikor alul megnéztük,a végsö állapotban voltak a csövek.
Nekem a szerelöm kicserélte saját maga által által gyártott csövekkel,ennek folyómétere kb, 2-300 Ft ért beszerezhetö.
Nem tudom merre laksz,próbálj a környéken olyan szakit keresni aki fékcsövek felujitásával foglalkozik,ök ezt is megszokták csinálni.

Köszönöm.
Miskolcon lakom.


De gondoltam hátha van valakinek bontott...
Mert az elosztó tört el..
Az legnagyobb gond.
Sajnos


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 17:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem :)

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209

Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?

köszi a választ


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 18:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
atesz155 írta:
Sziasztok,

megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem :)

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209

Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?

köszi a választ

Úgy rémlik, hogy a "sucking jet pump/sugárszivattyút" nem az előremenő, hanem a visszatérő üzemanyag üzemelteti.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
PeterE39 írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,

megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem :)

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209

Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?

köszi a választ

Úgy rémlik, hogy a "sucking jet pump/sugárszivattyút" nem az előremenő, hanem a visszatérő üzemanyag üzemelteti.

Nem jól rémlik!
Szerk: Lentebb!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gallaca 2017.08.08. 22:02-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 31 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator