* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 220 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 16:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.02. 00:00
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: BP
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m51
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 16:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 17:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.


Én kérek elnézést, Münchenbe nem megyek el turbót cserélni. :?

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 17:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.02. 00:00
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: BP
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m51
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.


Hat holnap elviszem megnzeteni szetszedetni ,itt Münchenben egesz olcson....40 euro/ora atlag nemet szerelok 100 at kernek/ora..
ha a Turbo a gond akkor mindenképpen haza kuldenem a turbot mert itt a felujitas is ami mar normalis ..gyari alkatreszekbol 650 euronal kezdodik.
persze lehet kapni 300 ert is utangyartott valamiket ...nem igazan bizok meg ezekben..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 17:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.02. 00:00
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: BP
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m51
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.


Én kérek elnézést, Münchenbe nem megyek el turbót cserélni. :?


Szia!

Mier nem jössz ki? :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 17:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.


Hat holnap elviszem megnzeteni szetszedetni ,itt Münchenben egesz olcson....40 euro/ora atlag nemet szerelok 100 at kernek/ora..
ha a Turbo a gond akkor mindenképpen haza kuldenem a turbot mert itt a felujitas is ami mar normalis ..gyari alkatreszekbol 650 euronal kezdodik.
persze lehet kapni 300 ert is utangyartott valamiket ...nem igazan bizok meg ezekben..

Garett turbóhoz csak kínai középrész van. Gyári nincs. Aki azt mondja van, az ködösít. Én is majdnem megjártam. Ha turbóval van gond, akkor újat vegyél.
Ez az információ a Garett turbók hivatalos magyarországi forgalmazójától és szakműhelyétől származik.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
E60 szériánál 535 esetén a turbo actuator elektromos, vagy vákuum vezérelt? Ha üresben túráztatva van a motor, akkor is változik a turbó geometria vagy csak menet közben? Az esetleges hiba megoldással, már tisztában vagyok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 17:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
nagy.matyika írta:
E60 szériánál 535 esetén a turbo actuator elektromos, vagy vákuum vezérelt? Ha üresben túráztatva van a motor, akkor is változik a turbó geometria vagy csak menet közben? Az esetleges hiba megoldással, már tisztában vagyok.

Vákuum vezérelt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 17:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
nagy.matyika írta:
E60 szériánál 535 esetén a turbo actuator elektromos, vagy vákuum vezérelt? Ha üresben túráztatva van a motor, akkor is változik a turbó geometria vagy csak menet közben? Az esetleges hiba megoldással, már tisztában vagyok.

Kép Van vákuumcső rendesen. Meg probléma is.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm! Én is rájuk gondoltam, de azért bevásárlás előtt végig nézem a vákuumcsöveket a biztonság kedvéért. :D

szerk: Ezek szerint, akkor üresben is kellene mozognia a geo állítónak?

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45

Ez a link érvényes elvileg. Jól érzem, hogy mind a két nyomásátalakító hibás lehet? Hogyan lehet diagnosztizálni, hogy melyik működik megfelelően és melyik nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 19:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 19:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 19:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

De f@sz vagyok! A márka érdekelt volna!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 19:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bendegúz írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

De f@sz vagyok! A márka érdekelt volna!


EU 3 Garrett

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 19:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
bendegúz írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

De f@sz vagyok! A márka érdekelt volna!


EU 3 Garrett

És ez helyett más márka? Bár ez elég jó, csak az árérzékenység miatt, vagy inkább a többit ne?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 23:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 23:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.11. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Schnitzer írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk. :cry:

Namost! Az szerelő aki csinálja ezt a bizonyos 30D-t elküldte a számot a turbóról, hogy nézzem meg az árát.
A szám amit leolvasott egy javító szett száma :facepalm: ! Visszahívtam, hogy akkor meg is van, miért fosta el magát!
Új Garrett lesz ebből, bár láttam ha jól emlékszem GP turbo nevezetűt, de azt nem tudom milyen. Esetleg a MAHLE?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 16:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
nagy.matyika írta:
Schnitzer írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk. :cry:

Namost! Az szerelő aki csinálja ezt a bizonyos 30D-t elküldte a számot a turbóról, hogy nézzem meg az árát.
A szám amit leolvasott egy javító szett száma :facepalm: ! Visszahívtam, hogy akkor meg is van, miért fosta el magát!
Új Garrett lesz ebből, bár láttam ha jól emlékszem GP turbo nevezetűt, de azt nem tudom milyen. Esetleg a MAHLE?

Gp az kinai szar azt feljtsd el a szerelom a sogoranak 3x cserelte,anyiszor vontatak be fel ev alat.Mahle azt nem tudom nem is latam opcioba mikor en kerestem turbot az enyembe.Igy gyari uj garetet vettem bele.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
nagy.matyika írta:
Schnitzer írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk. :cry:


Ez a 20d-re igaz , a 30d-n teljesen más turbo van , abból van Garrett gyári felújított ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 220 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator