* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.29. 10:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
awolf1 írta:
muhaati írta:
awolf1 írta:
Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?

Koszi a valaszt.


Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.


Hu meg egy kerdes, aztan nem ertetlenkedek tobbet: mekkora nyomatekkal kell lehuzni az adagolo tengelyen az anyat?


No, ezt fejből nem tudom, de nem kell "agyon húzni" , mivel kónuszos. Ha jól gondolom VP adagolót cserélsz????

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: awolf1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.29. 10:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
awolf1 írta:
muhaati írta:
awolf1 írta:
Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?

Koszi a valaszt.


Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.


Hu meg egy kerdes, aztan nem ertetlenkedek tobbet: mekkora nyomatekkal kell lehuzni az adagolo tengelyen az anyat?


No, ezt fejből nem tudom, de nem kell "agyon húzni" , mivel kónuszos. Ha jól gondolom VP adagolót cserélsz????


Igen VP44 adagoló, csak a pontos értékre akarom meghúzni, mert már megjártam egyszer az "érzésre" történő meghúzással.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 23:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
awolf1 írta:
muhaati írta:
awolf1 írta:
muhaati írta:
awolf1 írta:
Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?

Koszi a valaszt.


Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.


Hu meg egy kerdes, aztan nem ertetlenkedek tobbet: mekkora nyomatekkal kell lehuzni az adagolo tengelyen az anyat?


No, ezt fejből nem tudom, de nem kell "agyon húzni" , mivel kónuszos. Ha jól gondolom VP adagolót cserélsz????


Igen VP44 adagoló, csak a pontos értékre akarom meghúzni, mert már megjártam egyszer az "érzésre" történő meghúzással.


110Nm, emlékeim szerint, ha M18 csavar sűrű menettel akkor ennyivel nyugodtan meghúzhatod. Talán valaki még megerősít ebben, mert nem vagyok 100%-ig biztos benne, de erre emlékszem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw750i az itt látható tagok köszönték meg: awolf1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 16:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Csak egy rövid megjegyzés. Tegnap olvasgattam a reingoldot. PORLASZTÓ résolajra 2-10 ccm/perc közötti értéket hoz. 10-nél már a ház is tönkre van menve.
Ha volt már ez az info, akkor töröljétek.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 3 KissGSV, NagyMatyas, rockolo77
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 14:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Csak egy rövid megjegyzés. Tegnap olvasgattam a reingoldot. PORLASZTÓ résolajra 2-10 ccm/perc közötti értéket hoz. 10-nél már a ház is tönkre van menve.
Ha volt már ez az info, akkor töröljétek.


Árpi! Picit részleteznéd a dolgot? Ez az érték milyen fordulatszám esetén értendő?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.12.10. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
hamoriarpi írta:
Csak egy rövid megjegyzés. Tegnap olvasgattam a reingoldot. PORLASZTÓ résolajra 2-10 ccm/perc közötti értéket hoz. 10-nél már a ház is tönkre van menve.
Ha volt már ez az info, akkor töröljétek.


Árpi! Picit részleteznéd a dolgot? Ez az érték milyen fordulatszám esetén értendő?

Alapjárat.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.12.10. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm szépen :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 20:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Porlasztócsúcsot kellene cserélnem,kímértük diaggal melyik rossz.Egy gyári az 100e.Erre garantálják,hogy elmegy 3oo ezret.
Aztán belekeveredtem egy beszélgetésbe ahol autószerelö barátok szerint,ezek felujithatóak,nem kell új.
Ugy mint a régiek,a hagyományos adagoló által mozgatott befecskendezök,a common rail is megjavitható egy csúcs cserével.
Hát árban nem mindegy,mert van olyan oldal ahol a cucc beszerezhetö 10.000Ft -ért,mondjuk munkadijnak mondanak egy 10-est
az is oké.Valaki szerint meg azért nem lehet csak ezt cserélni,mert elektronika is van a csúcsban,igazából az megy tönkre a hötöl,
ezért megy gallyra.
Tanácsot kérnék ha volt valakinek tapasztalata ebben,köszi 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 21:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Vader-1 írta:
Sziasztok!
Porlasztócsúcsot kellene cserélnem,kímértük diaggal melyik rossz.Egy gyári az 100e.Erre garantálják,hogy elmegy 3oo ezret.
Aztán belekeveredtem egy beszélgetésbe ahol autószerelö barátok szerint,ezek felujithatóak,nem kell új.
Ugy mint a régiek,a hagyományos adagoló által mozgatott befecskendezök,a common rail is megjavitható egy csúcs cserével.
Hát árban nem mindegy,mert van olyan oldal ahol a cucc beszerezhetö 10.000Ft -ért,mondjuk munkadijnak mondanak egy 10-est
az is oké.Valaki szerint meg azért nem lehet csak ezt cserélni,mert elektronika is van a csúcsban,igazából az megy tönkre a hötöl,
ezért megy gallyra.
Tanácsot kérnék ha volt valakinek tapasztalata ebben,köszi 8)


Felújíthatóak, de el kell keserítselek, nem 10 ezer/db. Leírtam a kalandjaimat, inkább 50 körül számolj darabonként.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Vader-1 írta:
Sziasztok!
Porlasztócsúcsot kellene cserélnem,kímértük diaggal melyik rossz.Egy gyári az 100e.Erre garantálják,hogy elmegy 3oo ezret.
Aztán belekeveredtem egy beszélgetésbe ahol autószerelö barátok szerint,ezek felujithatóak,nem kell új.
Ugy mint a régiek,a hagyományos adagoló által mozgatott befecskendezök,a common rail is megjavitható egy csúcs cserével.
Hát árban nem mindegy,mert van olyan oldal ahol a cucc beszerezhetö 10.000Ft -ért,mondjuk munkadijnak mondanak egy 10-est
az is oké.Valaki szerint meg azért nem lehet csak ezt cserélni,mert elektronika is van a csúcsban,igazából az megy tönkre a hötöl,
ezért megy gallyra.
Tanácsot kérnék ha volt valakinek tapasztalata ebben,köszi 8)


Felújíthatóak, de el kell keserítselek, nem 10 ezer/db. Leírtam a kalandjaimat, inkább 50 körül számolj darabonként.


Elvileg az E39 porlasztó felújítás, már valamivel olcsóbb. Én javaslom a gyári felújítottat, hogyha van. Az az aranyközépút és az biztos, hogy jó lesz. (Persze csak, ha hosszú távon meg akarod tartani a kocsit).Egyébként a diag nagyon hozzávetőleges és csak alapjárati korrekciós értékeket mutat, padon kellene vizsgálni őket :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 21:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Vader-1 írta:
Sziasztok!
Porlasztócsúcsot kellene cserélnem,kímértük diaggal melyik rossz.Egy gyári az 100e.Erre garantálják,hogy elmegy 3oo ezret.
Aztán belekeveredtem egy beszélgetésbe ahol autószerelö barátok szerint,ezek felujithatóak,nem kell új.
Ugy mint a régiek,a hagyományos adagoló által mozgatott befecskendezök,a common rail is megjavitható egy csúcs cserével.
Hát árban nem mindegy,mert van olyan oldal ahol a cucc beszerezhetö 10.000Ft -ért,mondjuk munkadijnak mondanak egy 10-est
az is oké.Valaki szerint meg azért nem lehet csak ezt cserélni,mert elektronika is van a csúcsban,igazából az megy tönkre a hötöl,
ezért megy gallyra.
Tanácsot kérnék ha volt valakinek tapasztalata ebben,köszi 8)


6 db, E39-be való diesel injektor teljes és szakszerű felújítása 200e Ft-os összegtől INDUL. Ha golyósfészket és lökőrudat is cserélni kell, akkor ez 300e-ig felmehet.
A felújíttatás 39-nél még szakszerűen elvégezhető. 60-61-nél a tapasztalat szerint már nem. Itt csak a BOSCH, gyári felújított a nyerő.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 3 kzolee, NagyMatyas, Rjani530d
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.01.13. 17:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólását :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 17:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.02. 16:51
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves Fórumozók!

Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?

Várom a segítségeteket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 17:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
marcokovacs írta:
Kedves Fórumozók!

Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?

Várom a segítségeteket!

:diag

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
marcokovacs írta:
Kedves Fórumozók!

Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?

Várom a segítségeteket!

Nekem az ilyen kihagyások az EGR szarakodásakor jelentkeztek, vezérlő csere, tisztítás...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.02.03. 11:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.02. 16:51
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
marcokovacs írta:
Kedves Fórumozók!

Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?

Várom a segítségeteket!

Nekem az ilyen kihagyások az EGR szarakodásakor jelentkeztek, vezérlő csere, tisztítás...

Köszi szépen a segítséget, ezen a nyomon fogok elindulni. Ha tudok többet írok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.02.03. 18:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
marcokovacs írta:
bendegúz írta:
marcokovacs írta:
Kedves Fórumozók!

Van nekem egy 2002-es Októberi gyártású E39 520d M47 motorral (WBADR71090GV67388).
3 éve vettem Németből 220e kilométerrel. Kartergázszűrőt 60 ezrenként, olajat 18-20 ezrenként cserélem, Castrol Edge vagy BMW olajat hasznalunk. A jeladós befecskendező hibás volt már a vásárláskor, így azt kicseréltettem egy újra még tavaly, kb 280e km-nél. A szerelő nem a legeslegprofibb volt de nagyon megbízható és tisztességes (nem a legjobb rendelkezésre álló műszerei vannak), de a többi csúcs be lett mérve és elméletileg jók voltak, nem folytak stb. Már a csúcs cseréje előtt éreztem néha hogy 1500-2000 es fordulat között ha elengedem a gázt, majd újra gázt adok a motor "kihagy" egy pillanatra. Ez a csere után erősödött, de nem volt vészes, viszont egy új probléma keletkezett, langyos inditásnál viszonylag nehezen és fehér füsttel indult a kocsi, gyenge akksival be sem indult. Akkumlátor csere óta azonban ez a jelenség nem jelentkezett jelentősen, csak egy pici fehér füst volt, de pöccre indult.
A napokban azonban ijesztő mértékben tapasztaltam a motor "kihagyás" jelenségét, konkrétan a teljesítmény nullára vagy negatícra csökkent egy pillanatra (mintha fékeznék) majd visszatért és ez többször is előfordult azóta. Jelenleg 320e van a kocsiban.
Több kérdésem is lenne:
Szerintetek mi lehet a probléma valószínű forrása?
Kihez forduljak a dologgal? Egyedül nem szívesen nyúlnék hozzá mert nincs szabadidőm mélyebben utánanézni.
Kellett volna az adagoló vezérlésén átállítani valamit az új injektor behelyezésekor? Mitől jelentkezhet a meleg inditási probéma?
Melyik szakembert javasoljátok akihez elviszem a kocsit, szétszedi, megcsinálja és összerakja?

Várom a segítségeteket!

Nekem az ilyen kihagyások az EGR szarakodásakor jelentkeztek, vezérlő csere, tisztítás...

Köszi szépen a segítséget, ezen a nyomon fogok elindulni. Ha tudok többet írok.

A legegyszerűbb módja, hogy lehúzod a vákuumcsövet a szelepről, bedugózod egy csavarral, és próba. Ha elmúlik a hiba akkor vez. csere,vagy tisztítás, de az szerintem nem elég. Aztán nem úgy hagyni a vákuumcsövet, az nem javítás :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.03.10. 21:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.10. 20:15
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Tiszalök
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

_________________
BMW!!! What else?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.03.10. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johnny1982 írta:
Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.03.10. 21:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.10. 20:15
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Tiszalök
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Johnny1982 írta:
Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?

Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

_________________
BMW!!! What else?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator