* *
Pontos idő: 2024.03.28. 19:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 329 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Gallaca írta:
kzolee írta:
8,4 liter.

Sok lesz az! E39-be 6.8-at írnak hozzá, de gyakorlatilag 7 literrel lesz maxon. Az imént cseréltük a 30d-ben, 8-ból 1 liter megmaradt.


E60-nál annyi. Ezek szerint van valami különbség...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 22:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
8,4 liter.

Sok lesz az! E39-be 6.8-at írnak hozzá, de gyakorlatilag 7 literrel lesz maxon. Az imént cseréltük a 30d-ben, 8-ból 1 liter megmaradt.


E60-nál annyi. Ezek szerint van valami különbség...

Ezek szerint, biztos más a teknyő. Vagy, vagy. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 09:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A hétvégén összekötném az olajcserét az izzításvezérlő cseréjével. Kinek milyen tapasztalata van a vezérlő cseréjével? Mennyire nehéz, mire kell figyelni? Így elsőre nem tűnik nagy „etwas”-nak. Javítsatok ki, de jól sejtem, hogy le kell bontani hozzá a szívósort? Ha kicseréltem, kell hozzá valami „bájer-voodoo” praktika vagy csak csatlakozó be, akksi saru vissza oszt jónapot??

Olajcserénél, ha nekem a kartergáz szűrőből a lecsapatós, újabb fajta van, akkor azt is cserélni kell?

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

A hétvégén összekötném az olajcserét az izzításvezérlő cseréjével. Kinek milyen tapasztalata van a vezérlő cseréjével? Mennyire nehéz, mire kell figyelni? Így elsőre nem tűnik nagy „etwas”-nak. Javítsatok ki, de jól sejtem, hogy le kell bontani hozzá a szívósort? Ha kicseréltem, kell hozzá valami „bájer-voodoo” praktika vagy csak csatlakozó be, akksi saru vissza oszt jónapot??

Olajcserénél, ha nekem a kartergáz szűrőből a lecsapatós, újabb fajta van, akkor azt is cserélni kell?

Köszönöm!


E39-nel az izzitas rele az e-boxban van a pollenszuro alatt. A szivosorhoz nem kell nyulnod.
Az ujabb fajta kartergaz szurot is ajanlott idonkent cserelni,de nem kell olyan rendszeresseggel, mint a regit.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2018.11.25. 10:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Létezik, hogy az injektornál engedi a gázolajat? Csináltam videót, 0:38-nál látszik is, ahogy megcsillan a tövében. Sajnos elég nehéz volt felvenni normálisan.

https://www.youtube.com/watch?v=_doyfXA ... e=youtu.be

Van Valakinek valami ötlete, hogy engedhet?

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2018.11.25. 12:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Létezik, hogy az injektornál engedi a gázolajat? Csináltam videót, 0:38-nál látszik is, ahogy megcsillan a tövében. Sajnos elég nehéz volt felvenni normálisan.

https://www.youtube.com/watch?v=_doyfXA ... e=youtu.be

Van Valakinek valami ötlete, hogy engedhet?

Köszönöm!

Persze, hogy létezhet ilyen jelenség.
Az egy több részből álló, összecsavarozott egység, több tömítéssel, simán ereszthet több helyen is.
Rossz a YouTube link!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 10:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ma menet közben újra előjött a hibaüzenet "Ölstand Motor prüfen". Korábban is előfordult már egyszer, akkor kinulláztam a szervizszámlálót (ráfért) és nem adta be többet, egészen ma reggelig. Olaj van benne, a szokásos mennyiség, bőven a minimumszint felett. Valószínű szintérzékelő? Ha igen, akkor milyen utángyártottat érdemes venni bele? Megnéztem, a gyári 70 ezer újonnan...Hetente-két hetente csekkolom az olajszintet, emiatt ezt feleslegesen soknak érzem!
Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 11:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ma menet közben újra előjött a hibaüzenet "Ölstand Motor prüfen". Korábban is előfordult már egyszer, akkor kinulláztam a szervizszámlálót (ráfért) és nem adta be többet, egészen ma reggelig. Olaj van benne, a szokásos mennyiség, bőven a minimumszint felett. Valószínű szintérzékelő? Ha igen, akkor milyen utángyártottat érdemes venni bele? Megnéztem, a gyári 70 ezer újonnan...Hetente-két hetente csekkolom az olajszintet, emiatt ezt feleslegesen soknak érzem!
Előre is köszönöm!

Vannak utángyártottak is, de azok ki tudja meddig bírják, bár én biztos nem tennék bele gyárit.
Még 1 éve beletettem volna, de... :facepalm:
Na és ekkor szokták ezt úgy megoldani (hogy a következő tulajnak legyen ezzel is gondja ha akarja), hogy diagnosztikai eszközzel lepipálják a motorolajszint figyelmeztetést és nem adja be többet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 13:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ma menet közben újra előjött a hibaüzenet "Ölstand Motor prüfen". Korábban is előfordult már egyszer, akkor kinulláztam a szervizszámlálót (ráfért) és nem adta be többet, egészen ma reggelig. Olaj van benne, a szokásos mennyiség, bőven a minimumszint felett. Valószínű szintérzékelő? Ha igen, akkor milyen utángyártottat érdemes venni bele? Megnéztem, a gyári 70 ezer újonnan...Hetente-két hetente csekkolom az olajszintet, emiatt ezt feleslegesen soknak érzem!
Előre is köszönöm!

Vannak utángyártottak is, de azok ki tudja meddig bírják, bár én biztos nem tennék bele gyárit.
Még 1 éve beletettem volna, de... :facepalm:
Na és ekkor szokták ezt úgy megoldani (hogy a következő tulajnak legyen ezzel is gondja ha akarja), hogy diagnosztikai eszközzel lepipálják a motorolajszint figyelmeztetést és nem adja be többet.


Még bő négyezer kilométer van a következő olajcseréig, szerintem megvárom vele. Ha sokszor beadja, akkor legfeljebb kicserélem azzal együtt. Inkább veszek utángyártottat, mint szoftverrel kiüssem, nekem azért nem férne a képemre...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lackosor6 az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 329 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator