* *
Pontos idő: 2024.03.28. 15:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 123 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.09.17. 13:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tarci írta:
Szia Haminda.

Most csak az a kérdés miet érdemes venni mert az e-bayon meg az alliexpressen is van ezer féle ezer áron?

Köszi

OBD II topicba olvass! Le van írva minden.
Ettől függetlenül nem árt egy diagos kollega.
Ha rutin nélkül bele esel a digba akkor sem jársz jobban. :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.25. 15:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.14. 14:46
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Ajka
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok márkatársak!!

Újra és újra visszatérő probléma a DSC lámpa világítása.Minden hibaolvasásnál az előtöltő szivattyura panaszkodik.
Az érdekes az hogy ha külsőleg adok rá 12V-ot akkor hallani hogy megy a szivattyu motor.Arra volnék kiváncsi hogy a vezetékei honnan jönnek és van-e biztosítékja vagy valami működtető reléje.Vagy esetleg közvetlen valami vezérlő táplálja-e.Mert most már arra gyanakszom hogy valahogy nem kap vezérlést hogy mennie kellene?!
Az is érdekelne hogy a vezérlés mi alapján dönti el hogy megy-e az előtöltő szivattyu vagy nem.?honnan állapitja meg a hibáját?
Segitségeteket előre is köszönöm. :franko:

_________________
A BMW egy pénztemető de nagyon szerethető!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.25. 16:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
tarci írta:
Sziasztok márkatársak!!

Újra és újra visszatérő probléma a DSC lámpa világítása.Minden hibaolvasásnál az előtöltő szivattyura panaszkodik.
Az érdekes az hogy ha külsőleg adok rá 12V-ot akkor hallani hogy megy a szivattyu motor.Arra volnék kiváncsi hogy a vezetékei honnan jönnek és van-e biztosítékja vagy valami működtető reléje.Vagy esetleg közvetlen valami vezérlő táplálja-e.Mert most már arra gyanakszom hogy valahogy nem kap vezérlést hogy mennie kellene?!
Az is érdekelne hogy a vezérlés mi alapján dönti el hogy megy-e az előtöltő szivattyu vagy nem.?honnan állapitja meg a hibáját?
Segitségeteket előre is köszönöm. :franko:

Szia!
Az ABS tömb hátuljában van a nyomásszenzora, onnan. Az, hogy a szivattyú forog, nem jelenti azt, hogy megfelelő a nyomása is. Az sem mindegy panaszkodás közben mit ír ki. Ha van diagod (INPA), akkor aktiválni is kell tudnod, ne csak hibaolvasásra használd. A héten cseréltem egyet E38-ban, ott a prepump2 aktiválta, activation menüben Shift+F8-on, persze lehet, hogy Inpa verziófüggő. Egyébként nincs biztosítéka, és egyenest a tömb csatlakozójából jön a kábele.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: tarci
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.25. 16:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.14. 14:46
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Ajka
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm az infót Gallaca.
Igen INPA amivel néztem. Holnap kipróbálom az aktiválást mert eddig mindig álló helyzetben próbáltam a hibaolvasással.
Természetesen törlés után mindig eltűnt a hiba de a motor indítása után ismét előjött.
Már régen kezdte ezt a dolgot de eddig változó idő után jött be mindíg ugyanez a hiba.Most viszont rögtön indítás után.
Csak még egy kérdésem volna hogy a szivattyu a motor indításakor azonnal indul és megy addig amig le nem állitom a motort?
Köszi

_________________
A BMW egy pénztemető de nagyon szerethető!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.25. 16:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
tarci írta:
Köszönöm az infót Gallaca.
Igen INPA amivel néztem. Holnap kipróbálom az aktiválást mert eddig mindig álló helyzetben próbáltam a hibaolvasással.
Természetesen törlés után mindig eltűnt a hiba de a motor indítása után ismét előjött.
Már régen kezdte ezt a dolgot de eddig változó idő után jött be mindíg ugyanez a hiba.Most viszont rögtön indítás után.
Csak még egy kérdésem volna hogy a szivattyu a motor indításakor azonnal indul és megy addig amig le nem állitom a motort?
Köszi

Álló helyzetben aktiváld! Az a pumpa tudomásom szerint csak akkor megy, ha a DSC épp beavatkozik, és fékez helyetted. Amiben most cseréltem, ott indításkor nem, hanem kb 35km/ó elérésekor gyulladt ki a hibalámpa. Az a pumpa nem forgott egyáltalán, viszont nem volt szakadt, az áramot felvette.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.25. 19:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.14. 14:46
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Ajka
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves Gallaca

Viszont akkor nem értem hogy álló helyzetben mért jön vissza ez a hiba!
Amikor külső táprol működtetem akkor hallani hogy forog a motor nert mintha nyomná valahova a folyadékot,nem csak áramfelvétele van a szivattyumotornak.
Holnap megpróbálom az INPA-val megmozgatni,talán sikerül és akkor esetleg többet tudok majd. :?:
Bár nagyon érdekes ez a hiba ilyen módon. Korábban csak 10-40km megtétele után jelentkezett de most azonnal ha elindítom a motort.
Ha kitörlöm a hibát akkor elalszik a lámpa de ha beindítom a motort akkor ujra kigyullad.

_________________
A BMW egy pénztemető de nagyon szerethető!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.25. 19:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
tarci írta:
Kedves Gallaca

Viszont akkor nem értem hogy álló helyzetben mért jön vissza ez a hiba!
Amikor külső táprol működtetem akkor hallani hogy forog a motor nert mintha nyomná valahova a folyadékot,nem csak áramfelvétele van a szivattyumotornak.
Holnap megpróbálom az INPA-val megmozgatni,talán sikerül és akkor esetleg többet tudok majd. :?:
Bár nagyon érdekes ez a hiba ilyen módon. Korábban csak 10-40km megtétele után jelentkezett de most azonnal ha elindítom a motort.
Ha kitörlöm a hibát akkor elalszik a lámpa de ha beindítom a motort akkor ujra kigyullad.

Gondolom azért, mert teszteli magát. Ha van lehetőséged fotózd be ide a hibaüzenetet.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.25. 20:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.14. 14:46
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Ajka
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rendben holnap megpróbálom.
Addig is köszi

_________________
A BMW egy pénztemető de nagyon szerethető!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.26. 17:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.14. 14:46
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Ajka
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A mai nap ismét nekiestem az előtöltő szivattyunak.
Érdekes volt a dolog.Ha az autó adott neki tápot akkor nem ment a nyomás 0 volt a hiba elő jött, ha külső táprol adtam neki akkor a motor ment és a nyomás felment 14barra és a hibajel eltünt.
Tehát a szivattyum jó.Akkor csak az a kérdés hogx az ABS tömbből mért nem kap feszültséget a motor??? Mert nem kap.
Az INPAval megpróbáltam bekapcsolni de akkor sem jött táp, hát ezért nem megy a szivattyu!!!
A ludas ezek szerint nem lehet más mint az a fránya ABS vezérlő tömb elektronikája.
A kérdés csak az hogy javítani lehet-e vagy csak csere???

_________________
A BMW egy pénztemető de nagyon szerethető!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.26. 18:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tarci írta:
A mai nap ismét nekiestem az előtöltő szivattyunak.
Érdekes volt a dolog.Ha az autó adott neki tápot akkor nem ment a nyomás 0 volt a hiba elő jött, ha külső táprol adtam neki akkor a motor ment és a nyomás felment 14barra és a hibajel eltünt.
Tehát a szivattyum jó.Akkor csak az a kérdés hogx az ABS tömbből mért nem kap feszültséget a motor??? Mert nem kap.
Az INPAval megpróbáltam bekapcsolni de akkor sem jött táp, hát ezért nem megy a szivattyu!!!
A ludas ezek szerint nem lehet más mint az a fránya ABS vezérlő tömb elektronikája.
A kérdés csak az hogy javítani lehet-e vagy csak csere???


http://www.pixelfix.net


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.27. 09:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tarci írta:
A mai nap ismét nekiestem az előtöltő szivattyunak.
Érdekes volt a dolog.Ha az autó adott neki tápot akkor nem ment a nyomás 0 volt a hiba elő jött, ha külső táprol adtam neki akkor a motor ment és a nyomás felment 14barra és a hibajel eltünt.
Tehát a szivattyum jó.Akkor csak az a kérdés hogx az ABS tömbből mért nem kap feszültséget a motor??? Mert nem kap.
Az INPAval megpróbáltam bekapcsolni de akkor sem jött táp, hát ezért nem megy a szivattyu!!!
A ludas ezek szerint nem lehet más mint az a fránya ABS vezérlő tömb elektronikája.
A kérdés csak az hogy javítani lehet-e vagy csak csere???

Javítható, cserélhető.
Az enyémen test szakadás volt valahol az elektronikában. Sikerült itthon megoldani.
Valahol írtam róla talán.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 15:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.14. 14:46
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Ajka
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha jól sejtem akkor ha kicserélném az ABS tömb vezérlőjét egy másik kocsiéra akkor azt programozni kell.??
Tudna ebben nekem valaki segíteni illetve valakit ajánlani aki ezt korrektül meg tudja csinálni???
:hangos: :facepalm:

_________________
A BMW egy pénztemető de nagyon szerethető!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 15:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tarci írta:
Ha jól sejtem akkor ha kicserélném az ABS tömb vezérlőjét egy másik kocsiéra akkor azt programozni kell.??
Tudna ebben nekem valaki segíteni illetve valakit ajánlani aki ezt korrektül meg tudja csinálni???
:hangos: :facepalm:


Nem kell programozni, ha csak a vezérlést cseréled, azt egyedül is meg tudod oldani:
- csatit lehúzod, 6 csavart kicsavarod, és lehúzod a vezérlést, majd fordított sorrendben visszarakod az újat.
Ha az egész tömböt cseréled, akkor kell egy segítő a légtelenítéshez, egyébként azt is el tudod végezni egyedül.

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 18:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Taxi969 írta:
tarci írta:
Ha jól sejtem akkor ha kicserélném az ABS tömb vezérlőjét egy másik kocsiéra akkor azt programozni kell.??
Tudna ebben nekem valaki segíteni illetve valakit ajánlani aki ezt korrektül meg tudja csinálni???
:hangos: :facepalm:


Nem kell programozni, ha csak a vezérlést cseréled, azt egyedül is meg tudod oldani:
- csatit lehúzod, 6 csavart kicsavarod, és lehúzod a vezérlést, majd fordított sorrendben visszarakod az újat.
Ha az egész tömböt cseréled, akkor kell egy segítő a légtelenítéshez, egyébként azt is el tudod végezni egyedül.

A légtelenítésről:

http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2 ... a/?rnd=673

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2015.01.04. 14:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

2 napja haverom picit pörgött tacskó parkolóban az 540i-vel.
Nem küldte szét a gépet, csak szépen módjával.
Arra lett figyelmes, hogy beállt a diffi. (zárt állapotban van), azóta mintha driftautóvá vált volna a gép.
A legkisebb kanyarodásra is már pörög a hátsó kerék, sír minden hátul, elég rossz hangja van.
ASC gombra reagál a rendszer, magától nem gyulladt fel. ABS tömbhöz tud kapcsolódni INPA, fékezéskor érezni, hogy van ABS.

Kiolvastuk INPA-val a hibát:
Kép

Kitöröltem a hibát, mentünk vele, nem gyógyult meg.
Kiolvastuk megint, már nem írta vissza magát.
Alámásztunk, diffi körül nem láttunk semmilyen mágneskapcsolót, vagy bármit amit szét lehetett volna húzni és összerakni, hátha kontakt vagy ilyesmi. (nem bontottuk szét persze az alját, csak amit ilyenkor kb látni lehet alul)
Olvasgattam külföldi fórumon, azt írták, hogy valamelyik wheel sensor lehet a ludas.
Élő adat tökéletesen jelzi, hogy a sensorok mérik a kerekeket. Kilőve.
Valaki írta, hogy streering angel sensor is lehet a baj - na erre az INPA nem is tud kapcsolódni. (bár mi köze lenne hozzá?)

Szerelőhöz menni fog a gép, de hátha addig okosabbak leszünk és találkozott már valaki ezzel a hibával.
Ha nem a megfelelő topájk, elnézést.

Köszönöm szépen


MEGOLDÓDOTT:
A szerelőnek INPA-n kívül volt mást szoftvere is.
Ráküldtek azzal is egy hibatároló törlést, és helyreállt a diffi.

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 20:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.28. 18:28
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: 2330
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Kérdezném a tapasztaltabbakat a mostanában jelentkező hibajelenségemről. Az asc ikonja megjelenik a műszerfalon amint picit elnehezedik a lábam a gázpedálon. De ha finomkodva közlekedek akkor nem jelez semmit. Hibakód olvasásra egyenlőre sajnos nincs lehetőségem ezért erről nem tudok nyilatkozni :( Vélemény vagy ötlet valakinek? tenkjúúú


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 20:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Gabeesz00 írta:
Sziasztok

Kérdezném a tapasztaltabbakat a mostanában jelentkező hibajelenségemről. Az asc ikonja megjelenik a műszerfalon amint picit elnehezedik a lábam a gázpedálon. De ha finomkodva közlekedek akkor nem jelez semmit. Hibakód olvasásra egyenlőre sajnos nincs lehetőségem ezért erről nem tudok nyilatkozni :( Vélemény vagy ötlet valakinek? tenkjúúú

Ötlet: Vegyél olyan gumit, ami tapad. Akkor nem fog villogni. :D Az akkor jelenik meg(is), ha beavatkozik, szabályoz a kipörgésgátló.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 20:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabeesz00 írta:
Sziasztok

Kérdezném a tapasztaltabbakat a mostanában jelentkező hibajelenségemről. Az asc ikonja megjelenik a műszerfalon amint picit elnehezedik a lábam a gázpedálon. De ha finomkodva közlekedek akkor nem jelez semmit. Hibakód olvasásra egyenlőre sajnos nincs lehetőségem ezért erről nem tudok nyilatkozni :( Vélemény vagy ötlet valakinek? tenkjúúú

Lóerők túltengése van a hajtott kerekeken, ezért közbeavatkozik az ASC. Ez nem hiba, nehogy elmenj diagra,mert kinevetnek! :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 21:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.28. 18:28
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: 2330
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Gabeesz00 írta:
Sziasztok

Kérdezném a tapasztaltabbakat a mostanában jelentkező hibajelenségemről. Az asc ikonja megjelenik a műszerfalon amint picit elnehezedik a lábam a gázpedálon. De ha finomkodva közlekedek akkor nem jelez semmit. Hibakód olvasásra egyenlőre sajnos nincs lehetőségem ezért erről nem tudok nyilatkozni :( Vélemény vagy ötlet valakinek? tenkjúúú

Lóerők túltengése van a hajtott kerekeken, ezért közbeavatkozik az ASC. Ez nem hiba, nehogy elmenj diagra,mert kinevetnek! :facepalm:


És nem kéne utána ennek a visszajelzőnek elaludnia? A többi autómban úgy volt....bmw nél nincs tapasztalat még sok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabeesz00 írta:
bendegúz írta:
Gabeesz00 írta:
Sziasztok

Kérdezném a tapasztaltabbakat a mostanában jelentkező hibajelenségemről. Az asc ikonja megjelenik a műszerfalon amint picit elnehezedik a lábam a gázpedálon. De ha finomkodva közlekedek akkor nem jelez semmit. Hibakód olvasásra egyenlőre sajnos nincs lehetőségem ezért erről nem tudok nyilatkozni :( Vélemény vagy ötlet valakinek? tenkjúúú

Lóerők túltengése van a hajtott kerekeken, ezért közbeavatkozik az ASC. Ez nem hiba, nehogy elmenj diagra,mert kinevetnek! :facepalm:


És nem kéne utána ennek a visszajelzőnek elaludnia? A többi autómban úgy volt....bmw nél nincs tapasztalat még sok

Ja, hogy nem alszik el? Akkor :diag Elég sok mindentől lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Gabeesz00
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 123 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator