* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 00:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.21. 00:47
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
adamtoth írta:
Imco írta:
adamtoth írta:
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!

Elég kevés már a TDS és kölcsönözni is lehet szerszámot.
Lehet jobban jársz ha meghirdeted.
Illetve ha már megtérülésre építesz akkor mi a terv?
Hány autóból kéne megtérülni a vételárnak? Jaj most nézem 2-3.
Akkor inkább a vételárat kellett volna kérdeznem.
Tehát mennyi a TDS vezérlés csere hozott anyagból?


30-ért vállalnám hozott anyagból és kb 3 nap. Ha én szerzem be az alkatrészeket akkor 90 mindenestől.


Hello, ti nem veszitek le a hengerfejet ehhez a művelethez? Mert állítólag le kell, és hát ezt egy barátomnak 200.000huf-ért cserélték.
Hisz hfej javítás plusz tömítések csavarok stb.
Ha 90000huf-ért kicseréled a teljes vezérlést az tényleg nagyon jó ár.


Szia! A hengerfej tömítésben van egy gumi tömítés ami a termosztát felett van. Gondolom ez miatt szedi le valaki ha leszedi egyáltalán de ezt ki lehet cserélni ha rossz ha nem akkor meg visszamehet a helyére a motor elején lévő burkolat anélkül, hogy a hengefejhez hozzányúlnál. Még arra tudok gondolni, hogy ha amatőr volt a szerelő akkor nem tudta, hogy azt a bizonyos tőcsavart hogyan kell kiszedni ami a hengerfejhez fogja az elülső burkolatot de ezt kétlem. Ez a kettő van aminek köze van a hengerfejhez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 14:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Valaki cserélt már otthon laposszíj feszítő görgőt.

Úgy hallom,hogy egyre csúnyább hangja van.

Nagy meló kicserélni? Kell valamire kiváltképpen odafigyelni?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 17:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
oleez írta:
Sziasztok!

Valaki cserélt már otthon laposszíj feszítő görgőt.

Úgy hallom,hogy egyre csúnyább hangja van.

Nagy meló kicserélni? Kell valamire kiváltképpen odafigyelni?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv!

Szia.
Én cseréltem már,de előtte egy ideig kerülgettem mint macska a forró kását. :)
Csináltam hozzá "szerszámot", ami egy erősebb laposvas két helyen meghajtva. Azért érdemes meghajtani, mert egy két dolog útban van, és egy egyenes "karral" nem tudnád megfelelően feszteleníteni. De majd látni fogod hogy miről van szó.
A himba, és a feszítő görgő közé kell bedugni, és lefelé nyomni,addig míg a szíjat le nem tudod venni. Utána régi görgő ki, új be.
Ha már van egy ilyen vasdarabod, az egész művelet kb 5-10 perc.
Cserélhető más megbontása nélkül is, de ha mégsem férsz hozzá,(én hozzáfértem) akkor le kell bontani a viszkót, meg a hűtő burkolatát.
Jó tanács: rajzold le hogy fut a szíj a görgők,stb között.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 17:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Devon írta:
oleez írta:
Sziasztok!

Valaki cserélt már otthon laposszíj feszítő görgőt.

Úgy hallom,hogy egyre csúnyább hangja van.

Nagy meló kicserélni? Kell valamire kiváltképpen odafigyelni?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv!

Szia.
Én cseréltem már,de előtte egy ideig kerülgettem mint macska a forró kását. :)
Csináltam hozzá "szerszámot", ami egy erősebb laposvas két helyen meghajtva. Azért érdemes meghajtani, mert egy két dolog útban van, és egy egyenes "karral" nem tudnád megfelelően feszteleníteni. De majd látni fogod hogy miről van szó.
A himba, és a feszítő görgő közé kell bedugni, és lefelé nyomni,addig míg a szíjat le nem tudod venni. Utána régi görgő ki, új be.
Ha már van egy ilyen vasdarabod, az egész művelet kb 5-10 perc.
Cserélhető más megbontása nélkül is, de ha mégsem férsz hozzá,(én hozzáfértem) akkor le kell bontani a viszkót, meg a hűtő burkolatát.
Jó tanács: rajzold le hogy fut a szíj a görgők,stb között.


Jól leírtad :wink: Annyit hozzá tennék, hogy a mai világban talán egy fénykép beszédesebb :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 19:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Devon írta:
oleez írta:
Sziasztok!

Valaki cserélt már otthon laposszíj feszítő görgőt.

Úgy hallom,hogy egyre csúnyább hangja van.

Nagy meló kicserélni? Kell valamire kiváltképpen odafigyelni?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv!

Szia.
Én cseréltem már,de előtte egy ideig kerülgettem mint macska a forró kását. :)
Csináltam hozzá "szerszámot", ami egy erősebb laposvas két helyen meghajtva. Azért érdemes meghajtani, mert egy két dolog útban van, és egy egyenes "karral" nem tudnád megfelelően feszteleníteni. De majd látni fogod hogy miről van szó.
A himba, és a feszítő görgő közé kell bedugni, és lefelé nyomni,addig míg a szíjat le nem tudod venni. Utána régi görgő ki, új be.
Ha már van egy ilyen vasdarabod, az egész művelet kb 5-10 perc.
Cserélhető más megbontása nélkül is, de ha mégsem férsz hozzá,(én hozzáfértem) akkor le kell bontani a viszkót, meg a hűtő burkolatát.
Jó tanács: rajzold le hogy fut a szíj a görgők,stb között.


Jól leírtad :wink: Annyit hozzá tennék, hogy a mai világban talán egy fénykép beszédesebb :D

Jogos, de minden erőfeszítésem ellenére sem sikerült képet mellékelni. :hangos: (pedig csináltam!)
Vagy én vagyok hülye, vagy egyszerűen nem lehet.
Egy kis pontosítás: a "szerszámot" a feszítőpatron, és a himba forgáspontja közé kell tenni.
off: hol lehet képfeltöltéssel kapcsolatban segítséget kérni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 20:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Devon írta:
off: hol lehet képfeltöltéssel kapcsolatban segítséget kérni?

Offtopic :
Idézet a Gyik-ből:
"Megjeleníthetsz képeket a hozzászólásaidban. Azonban, ha az adminisztrátor engedélyezte a csatolmányok hozzáadását, akkor a képeket egyenesen a fórumra is feltöltheted. Ellenkező esetben a képeket egy publikus, mindenki által elérhető szerveren kell tárolnod, és onnan belinkelned – például: http://www.akarmi.hu/en-kepem.gif. Nem tudsz belinkelni képeket a saját gépedről (hacsak az nem érhető el kívülről is), azonosítást igénylő oldalakról (mint például freemail, gmail, yahoo postafiókok), jelszóval védett weblapokról stb. A képek megjelenítéséhez használd az [img] BBCode címkét."

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 20:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Devon írta:
off: hol lehet képfeltöltéssel kapcsolatban segítséget kérni?

Offtopic :
Idézet a Gyik-ből:
"Megjeleníthetsz képeket a hozzászólásaidban. Azonban, ha az adminisztrátor engedélyezte a csatolmányok hozzáadását, akkor a képeket egyenesen a fórumra is feltöltheted. Ellenkező esetben a képeket egy publikus, mindenki által elérhető szerveren kell tárolnod, és onnan belinkelned – például: http://www.akarmi.hu/en-kepem.gif. Nem tudsz belinkelni képeket a saját gépedről (hacsak az nem érhető el kívülről is), azonosítást igénylő oldalakról (mint például freemail, gmail, yahoo postafiókok), jelszóval védett weblapokról stb. A képek megjelenítéséhez használd az [img] BBCode címkét."

Ebben a formában utána néztem, olvastam.
Sőt,fel is tettük a facéra, csak szarul néz ki ott egy laposvasról készült fotó. :facepalm:
Pláne hogy én nem vagyok a fészen, csak a párom.
Majd keresek rá megoldást, tovább ne offoljunk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 21:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Devon írta:
Ebben a formában utána néztem, olvastam.
Sőt,fel is tettük a facéra, csak szarul néz ki ott egy laposvasról készült fotó. :facepalm:
Pláne hogy én nem vagyok a fészen, csak a párom.
Majd keresek rá megoldást, tovább ne offoljunk.

Videó segítség topicban meg van filmesítve a hogyan és miként!

*************
Megkerestem neked:

Videó segítség KATT!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Devon
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.21. 21:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Devon írta:
oleez írta:
Sziasztok!

Valaki cserélt már otthon laposszíj feszítő görgőt.

Úgy hallom,hogy egyre csúnyább hangja van.

Nagy meló kicserélni? Kell valamire kiváltképpen odafigyelni?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv!

Szia.
Én cseréltem már,de előtte egy ideig kerülgettem mint macska a forró kását. :)
Csináltam hozzá "szerszámot", ami egy erősebb laposvas két helyen meghajtva. Azért érdemes meghajtani, mert egy két dolog útban van, és egy egyenes "karral" nem tudnád megfelelően feszteleníteni. De majd látni fogod hogy miről van szó.
A himba, és a feszítő görgő közé kell bedugni, és lefelé nyomni,addig míg a szíjat le nem tudod venni. Utána régi görgő ki, új be.
Ha már van egy ilyen vasdarabod, az egész művelet kb 5-10 perc.
Cserélhető más megbontása nélkül is, de ha mégsem férsz hozzá,(én hozzáfértem) akkor le kell bontani a viszkót, meg a hűtő burkolatát.
Jó tanács: rajzold le hogy fut a szíj a görgők,stb között.


Jól leírtad :wink: Annyit hozzá tennék, hogy a mai világban talán egy fénykép beszédesebb :D

Végre! :roker:
Képek:(nem voltak a körülmények ideálisak,de remélem értékelhetőek a képek)
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 11:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló Devon...Májlsz:)

Nagyjából értettem a leírásod alapján is és én is kerülgetem a kérdést már egy jó ideje.

Köszi a képeket:)

Lehet megpróbálkozom vele:)

Tehát csak lenyomod a himbát...gondolom addig tartod a laposvasat még kiszeded a görgőt meg visszarakod az újat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 18:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
oleez írta:
Heló Devon...Májlsz:)

Nagyjából értettem a leírásod alapján is és én is kerülgetem a kérdést már egy jó ideje.

Köszi a képeket:)

Lehet megpróbálkozom vele:)

Tehát csak lenyomod a himbát...gondolom addig tartod a laposvasat még kiszeded a görgőt meg visszarakod az újat?

Szia.
Én miután fesztelenítettem a spannolót, levettem a szíjat, talán úgy egyszerűbb.
De ez itt :offtopic :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.18. 00:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.24. 14:03
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
TDS-be keresek 11-es nyomóelemet. Tud e valaki gyári számot vagy cikkszámot hozzá, tipus azonos is érdekel. Honnan tudnék ilyet rendelni? Minden megoldás érdekel! Ha valakinek van ilyen már az adagolójába kérem írd már le a véleményed. Kinai utángyártott nyomóelemek állítólag fél évig bírják, erről van e valami tapasztalat? Keszthelyi mágusról tudtok véleményt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.02. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali
Lenne egy kérdésem :roll: a 525tds-nek a 180-190es pályatempó mennyire jó??
Én úgy éreztem lehet hogy egy kicsit kűszködik ebben a sebesség tartományba


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.02. 22:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Hali
Lenne egy kérdésem :roll: a 525tds-nek a 180-190es pályatempó mennyire jó??
Én úgy éreztem lehet hogy egy kicsit kűszködik ebben a sebesség tartományba


Nem igazán. Az már nagyon a vége. Omegából úgy rémlik, hogy 160-170-ig érezte jól magát :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.04. 09:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Hali
Lenne egy kérdésem :roll: a 525tds-nek a 180-190es pályatempó mennyire jó??
Én úgy éreztem lehet hogy egy kicsit kűszködik ebben a sebesség tartományba

Tud annyival menni egyáltalán?! :shock:
A gyár 205-öt ad meg egy új TDS végének.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.04. 12:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Jerry írta:
lepke írta:
Hali
Lenne egy kérdésem :roll: a 525tds-nek a 180-190es pályatempó mennyire jó??
Én úgy éreztem lehet hogy egy kicsit kűszködik ebben a sebesség tartományba

Tud annyival menni egyáltalán?! :shock:
A gyár 205-öt ad meg egy új TDS végének.


Zolikám! Amikor felhívtál, mondtam neked, 160 a kellemes neki, ne tovább!!!! Pláne most már, amikor HDK fej csere előtt áll a masina.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.05. 08:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Jerry írta:
lepke írta:
Hali
Lenne egy kérdésem :roll: a 525tds-nek a 180-190es pályatempó mennyire jó??
Én úgy éreztem lehet hogy egy kicsit kűszködik ebben a sebesség tartományba

Tud annyival menni egyáltalán?! :shock:
A gyár 205-öt ad meg egy új TDS végének.


Zolikám! Amikor felhívtál, mondtam neked, 160 a kellemes neki, ne tovább!!!! Pláne most már, amikor HDK fej csere előtt áll a masina.

Hali
Tegnap megjártam Pestet a 25tds sel, 150-155 utazó tempóban csodálatosan megtette a 400 kilómétert
verseny nem volt senkivel :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.05. 08:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
lepke írta:
Hali
Lenne egy kérdésem :roll: a 525tds-nek a 180-190es pályatempó mennyire jó??
Én úgy éreztem lehet hogy egy kicsit kűszködik ebben a sebesség tartományba

Tud annyival menni egyáltalán?! :shock:
A gyár 205-öt ad meg egy új TDS végének.

Hali Jerry
Megyen annyit mert a kiváncsiság az nagy úr, én meg kíváncsi vagyok.
De nem neki találták ki ezt a tempót mert küszködik rendesen 180 fölött, a 150 es tempóval kimegy a világból

Még azt hozzá teszem hogy a RÉGI gazdája teljesen rendben tartotta működik minden a kocsin és élmény vele közlekedni :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.05. 21:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1568
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Lepke, lemaradtam valamiről, 35d helyett 25TDS? Agysejtek bírják a különbséget?

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 14:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.07.14. 21:24
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Goulens FRance
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Adott egy tds, aprócska problémával.. Alapjáraton csattog valami a motorban. Volt valakinek hasonló tapasztalata mi lehet a gond? 1500 fordulatnál már eltűnik a zaj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator