* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.27. 13:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zotya írta:
Rolly írta:
Beszéltem a sráccal, akitől vettem. Megtudtam, hogy vízpumpa hiba miatt az autó vize egyszer felforrt.



NA nekem is volt egy ilyen sztorim nem is olyan régen leszállt a vízpumpa lapát.
Pont lenéztem a műszerfalra amikor ment felfele a mutató 20 métert mentem vele megálltam.hazajöttem vele 20km ert nem ment fel a vízhőfok , kicseréltem a vízpumpát aztán utána is folyamatosan csökkent a víz napi szintem fél litert kért. (nyomtalanul eltünt)
DE ma megláttam , hogy hol tűnt el. 2db fűtéscső a termosztát mögött (szépen belerohadt a hengerfejbe és eltört.... és ott szivárgott kifele.
Nem volt nehéz kicserélni csak a szívósort kellett levenni .. :D
de fény derült még közben a hideg indítás utáni alapjárat ingadozásra is , (olajteknőbe vezető kartercső szakadt volt szétette az idő.)
és a vákuumcső is le volt rohadva az olajszeparátorról.
holnap lesz minden kicserélve majd írok egy regényt hogy mi lett belőle..
túl sok olyan cső és csatlakozás van ahol szivárogni tud , 1-2 nél még talán látni is lehet hogy szivárog , de nekem nem lehetett. érdemes lenne ilyen korú autóknál az összes csövet kicserélni , mert lassan megeszi mindet az idő ... és ez nem az autó hibája ...

:shock:
Kép
Kép
Kép
Kép


Köszönöm szépen a segítséget! Éppen ma akartam írni, hogy már a hócipőm tele van vele. Tegnap mentem vele és elindult felfelé a vízhőfok visszajelző. Fűtés csumára fel, meleg levegő nem jön. Motor leállít, motorháztető felnyit. Néztem, hogy a kiegyenlítőtartály teljesen üres. Óvatosan kezdtem letekerni a kiegyenlítőtartály kupakját, sziszegés és a tartály kb. a feléig megtelt vízzel. Kitekertem a termosztátnál lévő kis csavart is ott csak úgy dőlt kifelé a levegő, közben a kiegyenlítőtartályban ment lefele a vízszint. Természetesen volt nálam desztvíz. Kb. 1-1,5 liter víz ment bele. Motor beindít, jött a meleg levegő is és a vízhőfok megállt kb. 93 fok körül. Meg azt sem értem, hogy mi az istenért füstöl fehéren 5 alkalomból 3x amíg be nem melegszik a motor...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.27. 14:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
zotya írta:
Rolly írta:
Meg azt sem értem, hogy mi az istenért füstöl fehéren 5 alkalomból 3x amíg be nem melegszik a motor...


Nem vagyok autószerelő, de ha már füstje van ott azért lehet baj.
És ha felöntöd a tartály (max fölé 1-2 cm re ) és sapka nélkül beindítod nem tolja ki a vizet?
mondjuk a fűtőradiátornál szivárog a víz azt nem hiszem hogy ki tudod deríteni.
Kicsit több fagyállót önts bele, amikor meleg akkor azt lehet érezni ha szivárog.





Mai Tákolás::
Megtörtént az életmentő műtét, vízcsövek+ ellendarabokban o gyűrűket is kicseréltem.
légtelenítés, szint beállít . próbakör light próbakör nagy gáz kis fék... autó leállít vízszint tökéletes.(egyenlőre )
Holnap reggel még lecsekkolom, biztos ami FIX.

olajszeparátor + kartercsöveket is lecseréltem + vákuumcsövet is remélem a közeljövőben nem kell megbontani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.27. 14:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zotya írta:
Rolly írta:
zotya írta:
Rolly írta:
Meg azt sem értem, hogy mi az istenért füstöl fehéren 5 alkalomból 3x amíg be nem melegszik a motor...


Nem vagyok autószerelő, de ha már füstje van ott azért lehet baj.
És ha felöntöd a tartály (max fölé 1-2 cm re ) és sapka nélkül beindítod nem tolja ki a vizet?
mondjuk a fűtőradiátornál szivárog a víz azt nem hiszem hogy ki tudod deríteni.
Kicsit több fagyállót önts bele, amikor meleg akkor azt lehet érezni ha szivárog.





Mai Tákolás::
Megtörtént az életmentő műtét, vízcsövek+ ellendarabokban o gyűrűket is kicseréltem.
légtelenítés, szint beállít . próbakör light próbakör nagy gáz kis fék... autó leállít vízszint tökéletes.(egyenlőre )
Holnap reggel még lecsekkolom, biztos ami FIX.

olajszeparátor + kartercsöveket is lecseréltem + vákuumcsövet is remélem a közeljövőben nem kell megbontani.


Bárcsak én is itt tartanék! Mekkora anyagi vonzata volt ennek az életmentő műtétnek?
Nem tolja ki a vizet! Hengerfejességet kizárnám, mert nem rég lett szétkapva és nem volt repedt. A tömítésen volt egy pici rozsdafolt és azt cseréltük+nyomáspróba stb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.27. 19:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ha jól emlékszem a 2db cső 25eft
olajszeparátor +csövek 15eft
szívósor tömítés kb 8eft


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.27. 19:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zotya írta:
ha jól emlékszem a 2db cső 25eft
olajszeparátor +csövek 15eft
szívósor tömítés kb 8eft


Hol csinálták?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.28. 00:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
zotya írta:
ha jól emlékszem a 2db cső 25eft
olajszeparátor +csövek 15eft
szívósor tömítés kb 8eft


Hol csinálták?



ÉN itthon :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.28. 07:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zotya írta:
Rolly írta:
zotya írta:
ha jól emlékszem a 2db cső 25eft
olajszeparátor +csövek 15eft
szívósor tömítés kb 8eft


Hol csinálták?



ÉN itthon :D


Hát gratula hozzá!
Egy napod ráment?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.28. 12:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
zotya írta:
Rolly írta:
zotya írta:
ha jól emlékszem a 2db cső 25eft
olajszeparátor +csövek 15eft
szívósor tömítés kb 8eft


Hol csinálták?



ÉN itthon :D


Hát gratula hozzá!
Egy napod ráment?


4 órát vett el az életemből.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.09. 10:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok! olyan kérdésem lenne 528i m52b28 ,hogy az normális jelenség hogy a titkos menübe mindig 105 fokra áll be a hűtővizem? de a vízhőfok meg középen áll


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.09. 11:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
fsoul írta:
sziasztok! olyan kérdésem lenne 528i m52b28 ,hogy az normális jelenség hogy a titkos menübe mindig 105 fokra áll be a hűtővizem? de a vízhőfok meg középen áll


Normálisnak nem nevezném. Általában 92-94 C körül kellene mozognia, ha a rendszerben minden klappol.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.09. 12:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
fsoul írta:
sziasztok! olyan kérdésem lenne 528i m52b28 ,hogy az normális jelenség hogy a titkos menübe mindig 105 fokra áll be a hűtővizem? de a vízhőfok meg középen áll


Normálisnak nem nevezném. Általában 92-94 C körül kellene mozognia, ha a rendszerben minden klappol.


több embertől hallottam,hogy ezek a 6 hengeres motorok ilyen 104 105 fokon üzemelnek mert így tervezték meg jobb a fogyasztása de én se tartom normálisnak lehet a visco haldoklik akkor...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.09. 15:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fsoul írta:
Zo78 írta:
fsoul írta:
sziasztok! olyan kérdésem lenne 528i m52b28 ,hogy az normális jelenség hogy a titkos menübe mindig 105 fokra áll be a hűtővizem? de a vízhőfok meg középen áll


Normálisnak nem nevezném. Általában 92-94 C körül kellene mozognia, ha a rendszerben minden klappol.


több embertől hallottam,hogy ezek a 6 hengeres motorok ilyen 104 105 fokon üzemelnek mert így tervezték meg jobb a fogyasztása de én se tartom normálisnak lehet a visco haldoklik akkor...

Szia nekem 98 c termosztát van benne és 97-100c közötti az üzemi hőmérsékletem. Anno amikor rossz volt a hűtőm akkor volt úgy hogy 118 c is fel ment és még akkor is középen volt a mutató. Ezek mivel nagy nyomáson működnek jobban bírják a meleget, de ilyenkor vigyázni kell a régi gumicsövek hamar megadják magukat. Szerintem a 105c (40c fokban klímával?) határ eset akár valami kiss probléma is lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.09. 17:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
fsoul írta:
Zo78 írta:
fsoul írta:
sziasztok! olyan kérdésem lenne 528i m52b28 ,hogy az normális jelenség hogy a titkos menübe mindig 105 fokra áll be a hűtővizem? de a vízhőfok meg középen áll


Normálisnak nem nevezném. Általában 92-94 C körül kellene mozognia, ha a rendszerben minden klappol.


több embertől hallottam,hogy ezek a 6 hengeres motorok ilyen 104 105 fokon üzemelnek mert így tervezték meg jobb a fogyasztása de én se tartom normálisnak lehet a visco haldoklik akkor...

Szia nekem 98 c termosztát van benne és 97-100c közötti az üzemi hőmérsékletem. Anno amikor rossz volt a hűtőm akkor volt úgy hogy 118 c is fel ment és még akkor is középen volt a mutató. Ezek mivel nagy nyomáson működnek jobban bírják a meleget, de ilyenkor vigyázni kell a régi gumicsövek hamar megadják magukat. Szerintem a 105c (40c fokban klímával?) határ eset akár valami kiss probléma is lehet.


szia! hát a kocsit nem rég vettem és pont akkor cserélte a tulaj a hűtőt nem azért mert rosz volt csak a kiegyenlitő tartálynak a kupakja nem volt jó így egybe vette de mindig pontosan olyan 105 fokra beáll csak mát teljesen tanácstalan vagyok mert mindenki mást mond valaki szerint ez teljesen normális ezek ilyen üzemi hőfokon működnek és pont ezt a 105 fokot irják csak megfőzni sem szeretném a motort ezért nem tudom mit csináljak eddig nagy melegbe néztem most hogy hűvösebb van talán picivel lejjebb van


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.10. 16:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fsoul írta:
stupeki69 írta:
fsoul írta:
Zo78 írta:
fsoul írta:
sziasztok! olyan kérdésem lenne 528i m52b28 ,hogy az normális jelenség hogy a titkos menübe mindig 105 fokra áll be a hűtővizem? de a vízhőfok meg középen áll


Normálisnak nem nevezném. Általában 92-94 C körül kellene mozognia, ha a rendszerben minden klappol.


több embertől hallottam,hogy ezek a 6 hengeres motorok ilyen 104 105 fokon üzemelnek mert így tervezték meg jobb a fogyasztása de én se tartom normálisnak lehet a visco haldoklik akkor...

Szia nekem 98 c termosztát van benne és 97-100c közötti az üzemi hőmérsékletem. Anno amikor rossz volt a hűtőm akkor volt úgy hogy 118 c is fel ment és még akkor is középen volt a mutató. Ezek mivel nagy nyomáson működnek jobban bírják a meleget, de ilyenkor vigyázni kell a régi gumicsövek hamar megadják magukat. Szerintem a 105c (40c fokban klímával?) határ eset akár valami kiss probléma is lehet.


szia! hát a kocsit nem rég vettem és pont akkor cserélte a tulaj a hűtőt nem azért mert rosz volt csak a kiegyenlitő tartálynak a kupakja nem volt jó így egybe vette de mindig pontosan olyan 105 fokra beáll csak mát teljesen tanácstalan vagyok mert mindenki mást mond valaki szerint ez teljesen normális ezek ilyen üzemi hőfokon működnek és pont ezt a 105 fokot irják csak megfőzni sem szeretném a motort ezért nem tudom mit csináljak eddig nagy melegbe néztem most hogy hűvösebb van talán picivel lejjebb van

szia menetszél alatt kb 90 km/ó nem szabad bekapcsolnia sem a viszkónak sem az elektromos vész ventillátornak (az elektromos venti a klíma alatt normális ha megy folyamatosan) amit a titkos menü kiír az a hengerfej hőmérséklete nem a hűtőben lévő vízé. Azt kell kideríteni, hogy milyen termosztát van benne mert ha jól tudom létezik 102c fokos is mert az tuti hogy van 82, 98 c fokos mert olyanok voltak az autómban. Hűtőt pedig senki sem vesz azért mert nem jó a kupak az lehet külön is venni úgy hogy szerintem az kamu. De ha új a hűtő tutira és jó az áramlás is (vízpumpa) akkor egy termosztát csere megoldhatja a problémádat és csak pár ezer forintos tétel (én 98c-ost vennék bele szerintem). De az adatlapodat kitölthetnéd mert szerintem többen is hozzá szólnának a kérdésedhez!!!!!! Sokan nem kultiválják az anonim embereket!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 10:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jogos kitöltöm :) aha én azt hittem az a vizet méri de akkor elvileg nincs gond mert a vízhőfok meg középen áll viszont most van másik gond sajnos beázik vezető oldalnál a szőnyegnél és nem tudom mitől... ha valakinek lenne valami tippje megköszönném


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 10:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fsoul írta:
jogos kitöltöm :) aha én azt hittem az a vizet méri de akkor elvileg nincs gond mert a vízhőfok meg középen áll viszont most van másik gond sajnos beázik vezető oldalnál a szőnyegnél és nem tudom mitől... ha valakinek lenne valami tippje megköszönném


Ajto membran vagy a gitomu torony mogotti resz vizelvezetoje el van dugulva (pollenszuro alatt). Ha hatso, akkor szoba johet meg a klima kondenzviz csovenek dugulasa, ilyenkor a hatso szellozobol johet a viz.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 10:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
fsoul írta:
jogos kitöltöm :) aha én azt hittem az a vizet méri de akkor elvileg nincs gond mert a vízhőfok meg középen áll viszont most van másik gond sajnos beázik vezető oldalnál a szőnyegnél és nem tudom mitől... ha valakinek lenne valami tippje megköszönném


Ajto membran vagy a gitomu torony mogotti resz vizelvezetoje el van dugulva (pollenszuro alatt). Ha hatso, akkor szoba johet meg a klima kondenzviz csovenek dugulasa, ilyenkor a hatso szellozobol johet a viz.


köszi szépen! :) csak ott vizes a vezető oldali ülésnél meg ahol van a kormány alatt az a szövet boitás én a fütiradiatora gondoltam még,hogy esetleg nem az vagy azt még elfelejtettem irni hogy ez napfény tetős ott nem ázhat be? de amiket mondtál mindenképp megnézem 1x már kitisztitottam ott a pollenszürönél de lehet akkor megint eldugult és ez ami az ajtonál van pontosan hol van és hol lehet ilyet rendelni milyen néven van?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 10:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fsoul írta:
morv írta:
fsoul írta:
jogos kitöltöm :) aha én azt hittem az a vizet méri de akkor elvileg nincs gond mert a vízhőfok meg középen áll viszont most van másik gond sajnos beázik vezető oldalnál a szőnyegnél és nem tudom mitől... ha valakinek lenne valami tippje megköszönném


Ajto membran vagy a gitomu torony mogotti resz vizelvezetoje el van dugulva (pollenszuro alatt). Ha hatso, akkor szoba johet meg a klima kondenzviz csovenek dugulasa, ilyenkor a hatso szellozobol johet a viz.


köszi szépen! :) csak ott vizes a vezető oldali ülésnél meg ahol van a kormány alatt az a szövet boitás én a fütiradiatora gondoltam még,hogy esetleg nem az vagy azt még elfelejtettem irni hogy ez napfény tetős ott nem ázhat be? de amiket mondtál mindenképp megnézem 1x már kitisztitottam ott a pollenszürönél de lehet akkor megint eldugult és ez ami az ajtonál van pontosan hol van és hol lehet ilyet rendelni milyen néven van?

Az ajto karpit mogott van egy viz zaro reteg az ajtora ragasztva. Idovel ez a ragasztas elenged, ilyenkor ott befolyik a viz az utasterbe. Ha futoradiator gondod lenne, akkor fogyna a hutofolyadekod is, nem? Esetleg vizsgald meg, hogy a szonyegen levo cucc viz vagy fagyallo.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 15:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
fsoul írta:
morv írta:
fsoul írta:
jogos kitöltöm :) aha én azt hittem az a vizet méri de akkor elvileg nincs gond mert a vízhőfok meg középen áll viszont most van másik gond sajnos beázik vezető oldalnál a szőnyegnél és nem tudom mitől... ha valakinek lenne valami tippje megköszönném


Ajto membran vagy a gitomu torony mogotti resz vizelvezetoje el van dugulva (pollenszuro alatt). Ha hatso, akkor szoba johet meg a klima kondenzviz csovenek dugulasa, ilyenkor a hatso szellozobol johet a viz.


köszi szépen! :) csak ott vizes a vezető oldali ülésnél meg ahol van a kormány alatt az a szövet boitás én a fütiradiatora gondoltam még,hogy esetleg nem az vagy azt még elfelejtettem irni hogy ez napfény tetős ott nem ázhat be? de amiket mondtál mindenképp megnézem 1x már kitisztitottam ott a pollenszürönél de lehet akkor megint eldugult és ez ami az ajtonál van pontosan hol van és hol lehet ilyet rendelni milyen néven van?

Az ajto karpit mogott van egy viz zaro reteg az ajtora ragasztva. Idovel ez a ragasztas elenged, ilyenkor ott befolyik a viz az utasterbe. Ha futoradiator gondod lenne, akkor fogyna a hutofolyadekod is, nem? Esetleg vizsgald meg, hogy a szonyegen levo cucc viz vagy fagyallo.


oké köszi a tanácsokat meglesem akkor majd!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.12. 17:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fsoul írta:
morv írta:
fsoul írta:
morv írta:
fsoul írta:
jogos kitöltöm :) aha én azt hittem az a vizet méri de akkor elvileg nincs gond mert a vízhőfok meg középen áll viszont most van másik gond sajnos beázik vezető oldalnál a szőnyegnél és nem tudom mitől... ha valakinek lenne valami tippje megköszönném


Ajto membran vagy a gitomu torony mogotti resz vizelvezetoje el van dugulva (pollenszuro alatt). Ha hatso, akkor szoba johet meg a klima kondenzviz csovenek dugulasa, ilyenkor a hatso szellozobol johet a viz.


köszi szépen! :) csak ott vizes a vezető oldali ülésnél meg ahol van a kormány alatt az a szövet boitás én a fütiradiatora gondoltam még,hogy esetleg nem az vagy azt még elfelejtettem irni hogy ez napfény tetős ott nem ázhat be? de amiket mondtál mindenképp megnézem 1x már kitisztitottam ott a pollenszürönél de lehet akkor megint eldugult és ez ami az ajtonál van pontosan hol van és hol lehet ilyet rendelni milyen néven van?

Az ajto karpit mogott van egy viz zaro reteg az ajtora ragasztva. Idovel ez a ragasztas elenged, ilyenkor ott befolyik a viz az utasterbe. Ha futoradiator gondod lenne, akkor fogyna a hutofolyadekod is, nem? Esetleg vizsgald meg, hogy a szonyegen levo cucc viz vagy fagyallo.


oké köszi a tanácsokat meglesem akkor majd!

A napfénytetősnél mind a négy sarka felé van egy egy levezető cső ha az el van dugulva akkor is befolyhat a víz de az nagyon minimális mert a tető gumija körül átengedett vízet vezeti el az pedig nagyon kevés. Nekem újra kellett ragasztatni a szélvédőt mert ott ázott be. Kivülről slaggal locsoltasd és bent figyeld hol ázik be de úgy hogy csak az ajtókeretre menjen a víz majd a szélvédő aljától felfelé haladva és szép lassan mert a víz lassan találja meg a réseket!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator