* *
Pontos idő: 2017.09.22. 10:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 917 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Multi kormány
HozzászólásElküldve: 2006.08.29. 12:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.22. 00:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello mindenki!


Gyors hülye kérdés!

Nem multikormányos autóba be lehet építeni multikormányt? Mármint átrakni biztosan át lehet, de cd vezérlés, tempomat működik? Csak felprogramozás kérdése, vagy más kiegészítőkön is múlik?


Köszi előre is a választ!!!!


Üdv: Bence


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Multi kormány
HozzászólásElküldve: 2006.08.29. 22:50 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bvanko1 írta:
Hello mindenki!


Gyors hülye kérdés!

Nem multikormányos autóba be lehet építeni multikormányt? Mármint átrakni biztosan át lehet, de cd vezérlés, tempomat működik? Csak felprogramozás kérdése, vagy más kiegészítőkön is múlik?


Köszi előre is a választ!!!!


Üdv: Bence

Szia!

Meglehet csinálni.Vanak itt tagok akik csináltak ilyet azt hiszem Efer klubtársunk is.De van valami vizválasztó gyártási év ami előt bonyolult. De majd ők meg mondják a frankót.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Multi kormány
HozzászólásElküldve: 2006.08.30. 00:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
bvanko1 írta:
Hello mindenki!


Gyors hülye kérdés!

Nem multikormányos autóba be lehet építeni multikormányt? Mármint átrakni biztosan át lehet, de cd vezérlés, tempomat működik? Csak felprogramozás kérdése, vagy más kiegészítőkön is múlik?


Köszi előre is a választ!!!!


Üdv: Bence

Szia!

Meglehet csinálni.Vanak itt tagok akik csináltak ilyet azt hiszem Efer klubtársunk is.De van valami vizválasztó gyártási év ami előt bonyolult. De majd ők meg mondják a frankót.


Mintha a légzsákkal lenne valami furmány :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.30. 12:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha jól emlékszem, a sima multi és az M-es multi légzsákjánál van valami keverés.. de valamelyik topicban volt róla szó...De hogy hol...? :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.30. 19:20 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi525tds írta:
Ha jól emlékszem, a sima multi és az M-es multi légzsákjánál van valami keverés.. de valamelyik topicban volt róla szó...De hogy hol...? :?



Légzsákba is van különbség mert van az egyfokozatu ezek a régiek és van a kétfokozatu ezek az ujak.
De a tempomatnál vanak még problémák.Efert kérdezd meg!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.31. 18:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Norbi525tds írta:
Ha jól emlékszem, a sima multi és az M-es multi légzsákjánál van valami keverés.. de valamelyik topicban volt róla szó...De hogy hol...? :?



Légzsákba is van különbség mert van az egyfokozatu ezek a régiek és van a kétfokozatu ezek az ujak.
De a tempomatnál vanak még problémák.Efert kérdezd meg!


Elsőként, a multi nincs kikábelezve, de mivel 3 szál kábelről beszélünk, nem egy nagy mutatvány bevezetékelni.
99/03 a fő vízválasztó, előtte egy fokozatú légzsák van, kormányra szerelt szalagkábel gyűrűvel. Lehetséges, hogy ezt a gyűrűt is ki kell cserélni, de találkoztam már olyannal, amelyikben a gyűrű multis volt, annak ellenére, hogy nyoma nem volt multis előkészítésnek. :)
98/09 előtt ráadásul bowdenes folytószelepvezérlés van.
Itt a legszarabb megoldani a tempomatot, mert kell egy elektromotor, ami egy bowden segítségével mozgatja a folytószelepet, a motort pedig egy külön elektronika vezérli.
98/09 és 99/03 között ugyan bowdenes a gázpedál, de a tempomat már elektromos folytószeleppel működik, így ott is csak a multit kell bekábelezni, és minden működik :)

99/03 után már két fokozatú a légzsák, és a kormányoszlopra van szerelve a szalagkábel gyűrű. Ezeknél nem kell már gyűrűt cserélni, mert szerencsére csak egyfélét gyártottak beőle. Ráadásul elektromos a gázpedál is, itt is csak a 3 szál vezeték kell a multihoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.31. 21:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rhantos írta:
admin írta:
Norbi525tds írta:
Ha jól emlékszem, a sima multi és az M-es multi légzsákjánál van valami keverés.. de valamelyik topicban volt róla szó...De hogy hol...? :?



Légzsákba is van különbség mert van az egyfokozatu ezek a régiek és van a kétfokozatu ezek az ujak.
De a tempomatnál vanak még problémák.Efert kérdezd meg!


Elsőként, a multi nincs kikábelezve, de mivel 3 szál kábelről beszélünk, nem egy nagy mutatvány bevezetékelni.
99/03 a fő vízválasztó, előtte egy fokozatú légzsák van, kormányra szerelt szalagkábel gyűrűvel. Lehetséges, hogy ezt a gyűrűt is ki kell cserélni, de találkoztam már olyannal, amelyikben a gyűrű multis volt, annak ellenére, hogy nyoma nem volt multis előkészítésnek. :)
98/09 előtt ráadásul bowdenes folytószelepvezérlés van.
Itt a legszarabb megoldani a tempomatot, mert kell egy elektromotor, ami egy bowden segítségével mozgatja a folytószelepet, a motort pedig egy külön elektronika vezérli.
98/09 és 99/03 között ugyan bowdenes a gázpedál, de a tempomat már elektromos folytószeleppel működik, így ott is csak a multit kell bekábelezni, és minden működik :)

99/03 után már két fokozatú a légzsák, és a kormányoszlopra van szerelve a szalagkábel gyűrű. Ezeknél nem kell már gyűrűt cserélni, mert szerencsére csak egyfélét gyártottak beőle. Ráadásul elektromos a gázpedál is, itt is csak a 3 szál vezeték kell a multihoz.


ez ám a perfekt kiszólgálás!! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.31. 21:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rhantos írta:
admin írta:
Norbi525tds írta:
Ha jól emlékszem, a sima multi és az M-es multi légzsákjánál van valami keverés.. de valamelyik topicban volt róla szó...De hogy hol...? :?



Légzsákba is van különbség mert van az egyfokozatu ezek a régiek és van a kétfokozatu ezek az ujak.
De a tempomatnál vanak még problémák.Efert kérdezd meg!


Elsőként, a multi nincs kikábelezve, de mivel 3 szál kábelről beszélünk, nem egy nagy mutatvány bevezetékelni.
99/03 a fő vízválasztó, előtte egy fokozatú légzsák van, kormányra szerelt szalagkábel gyűrűvel. Lehetséges, hogy ezt a gyűrűt is ki kell cserélni, de találkoztam már olyannal, amelyikben a gyűrű multis volt, annak ellenére, hogy nyoma nem volt multis előkészítésnek. :)

Még szerencse hogy közülünk valaki tényleg ért is a BMW-khez! :franko:

Nemcsak okoskodik, mint én :D

98/09 előtt ráadásul bowdenes folytószelepvezérlés van.
Itt a legszarabb megoldani a tempomatot, mert kell egy elektromotor, ami egy bowden segítségével mozgatja a folytószelepet, a motort pedig egy külön elektronika vezérli.
98/09 és 99/03 között ugyan bowdenes a gázpedál, de a tempomat már elektromos folytószeleppel működik, így ott is csak a multit kell bekábelezni, és minden működik :)

99/03 után már két fokozatú a légzsák, és a kormányoszlopra van szerelve a szalagkábel gyűrű. Ezeknél nem kell már gyűrűt cserélni, mert szerencsére csak egyfélét gyártottak beőle. Ráadásul elektromos a gázpedál is, itt is csak a 3 szál vezeték kell a multihoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 00:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
a rico által elmondottakkal mindenben egyetértve annyit tennék hozzá, hogy a 99.03 utáni modellek teljesen plug&play módszerrel multikormányosíthatók - ez volt az én nagy szerencsém. az említett kis kábelt be kell húzni az lcm-be, kormány a helyére, és kész. az egyetlen dolog, amiért mégis szükség lesz a modicra: mivel a légzsák kábelét le kell húzni, világítani fog a kontrollámpa, és azt csak géppel lehet kiütni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.05. 12:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.22. 00:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek!


Eszméletlen kimerítő volt a válasz, ezer hála mindenkinek. Gondolom ez minden típusú bmw-re igaz nem csak e39-re. A kérdés azért volt, mert még mindig nem tudtam eldönteni, h mit vegyek. Az igazság az (remélem, nem köveztek meg) h az utóbbi időben szemezek a 320d kombival is mert ugyanazért az árért 2003-okat is lehet kapni igaz sokkal szerényebb felszereltséggel. Nem gondoltam volna h ennyire nehéz ráakadni valami jó bmw-re de borzalmasan kiábrándító az itthoni piac.


Bence


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.05. 13:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ha minden igaz lesz egy légzsák nélküli M-es multikormányom eladó...
mivel tudom, hogy drága bele a légzsák, így majd kikalkulálok valami jó árat, ha már látom az állapotát..

esetleg, ha valaki foglalkozik a gondolattal keressen nyugodtan :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 12:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.27. 00:00
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
a rico által elmondottakkal mindenben egyetértve annyit tennék hozzá, hogy a 99.03 utáni modellek teljesen plug&play módszerrel multikormányosíthatók - ez volt az én nagy szerencsém. az említett kis kábelt be kell húzni az lcm-be, kormány a helyére, és kész. az egyetlen dolog, amiért mégis szükség lesz a modicra: mivel a légzsák kábelét le kell húzni, világítani fog a kontrollámpa, és azt csak géppel lehet kiütni.

És azt a kábelt hol lehet veni, hová kell bekötni, és hogyan?

_________________
dok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 12:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

mennyi lehet egy m-es légzsák?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 20:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.27. 00:00
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
a rico által elmondottakkal mindenben egyetértve annyit tennék hozzá, hogy a 99.03 utáni modellek teljesen plug&play módszerrel multikormányosíthatók - ez volt az én nagy szerencsém. az említett kis kábelt be kell húzni az lcm-be, kormány a helyére, és kész. az egyetlen dolog, amiért mégis szükség lesz a modicra: mivel a légzsák kábelét le kell húzni, világítani fog a kontrollámpa, és azt csak géppel lehet kiütni.

mi a kábel cikkszáma?

_________________
dok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 22:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
a kábellel az a helyzet, hogy a szerelő rendelte, aki berakta a kormányt. valami olyasmit mondott, hogy a multikormányosító upgrade szettből csak a kábelt rendelte meg. a számának utána kellene néznem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 22:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
találtam egy számot: 61 12 0 022 875
ez 99-es évjárat, tehát a schleifring a kormányoszlopon van, azt nem kellett cserélni.

azért kérdezzük meg a gurukat, mit szólnak e szám láttán. pl. Rico véleménye sokat számítana :wink:

most jut eszembe: 2 kábel volt. az egyik a kormánytól az lcm-be, a másik onnan a motorelektronikába. ez a szám nem tudom melyik, egyelőre csak ezt az egyet találtam. ennek becsületes neve: nachrüstkabelsatz multifunktionslenkrad - lehet, hogy mind a kettőt tartalmazza?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 23:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
találtam egy számot: 61 12 0 022 875
ez 99-es évjárat, tehát a schleifring a kormányoszlopon van, azt nem kellett cserélni.

azért kérdezzük meg a gurukat, mit szólnak e szám láttán. pl. Rico véleménye sokat számítana :wink:

most jut eszembe: 2 kábel volt. az egyik a kormánytól az lcm-be, a másik onnan a motorelektronikába. ez a szám nem tudom melyik, egyelőre csak ezt az egyet találtam. ennek becsületes neve: nachrüstkabelsatz multifunktionslenkrad - lehet, hogy mind a kettőt tartalmazza?


Ez az egy kábel kell hozzá, ebben benne van minden. 7 437,- az ára, és akár nálam is rendelhető. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.28. 07:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.27. 00:00
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
mindkettőtöknek THX

_________________
dok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.28. 07:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.27. 00:00
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ja, M-es-hez is ez kell?

_________________
dok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.28. 08:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dok írta:
ja, M-es-hez is ez kell?


Ez a kábel kormányfüggetlen. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 917 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator