2015.03.10. 14:04
buscsaba írta:Helló. Van egy olyan problémám hogy tegnap óta semmilyen levegőt sem fúj be. Klíma se, semmi sem. Mi lehet a gondja? Köszönöm a segítséget előre is.
2015.03.10. 14:05
buscsaba írta:Imco írta:buscsaba írta:Helló. Van egy olyan problémám hogy tegnap óta semmilyen levegőt sem fúj be. Klíma se, semmi sem. Mi lehet a gondja? Köszönöm a segítséget előre is.
Sün -i.
Tuti hogy az lehet a gond?
2015.03.10. 22:02
dirtydog87 írta:Tisztelt Márkatársak!
A visszaolvasások kapcsán süni problémára gyanakszom, azonban szeretnék egy kis megerősítést/útmutatást kérni tőletek. A középső szellőző hideg tartományba történő tekerése esetén nagyon jól érzékelhetően áramlik a hideg levegő, a meleg tartományba tekerve viszont szinte elenyésző az a meleg, amit az utastérbe fúj. Valóban süni problémáról lenne szó?
Másik kérdés, hogy a motor tartós járás esetén sem éri el az üzemi hőfokot, hanem a középső állás helyett a negatív tartományban marad. Termosztát csere lenne? Ha igen vki tudna némi instrukciót adni, hogy lehet hozzáférni a termosztáthoz M47D20 motor esetén? Találtam youtube videókat, de az mind 6 hengeres motorhoz van és más az elrendezés/hozzáférhetőség.
Előre is kösz!
2015.03.10. 22:45
buscsaba írta:Imco írta:buscsaba írta:Helló. Van egy olyan problémám hogy tegnap óta semmilyen levegőt sem fúj be. Klíma se, semmi sem. Mi lehet a gondja? Köszönöm a segítséget előre is.
Sün -i.
Tuti hogy az lehet a gond?
2015.03.11. 21:11
2015.03.11. 21:17
Frankeee írta:Sziasztok,
Segitseget szeretnek kerni, hatha mar talalkozott mas is ezzel a problemaval:
Menet kozben gazt adok es az auto kb egy olyan par masodperces gondolkodas utan kezd el reagalni, ez mitol lehet?
E39 2002 520d
2015.03.11. 21:24
bendegúz írta:Frankeee írta:Sziasztok,
Segitseget szeretnek kerni, hatha mar talalkozott mas is ezzel a problemaval:
Menet kozben gazt adok es az auto kb egy olyan par masodperces gondolkodas utan kezd el reagalni, ez mitol lehet?
E39 2002 520d
Nekem az EGR szarakodásakor csinált ilyet.
Vez. szelep csere, és jó.
Ezen kívül más is lehet,majd mindjárt írják. Figyelj!
2015.03.12. 10:34
Imco írta:buscsaba írta:Imco írta:buscsaba írta:Helló. Van egy olyan problémám hogy tegnap óta semmilyen levegőt sem fúj be. Klíma se, semmi sem. Mi lehet a gondja? Köszönöm a segítséget előre is.
Sün -i.
Tuti hogy az lehet a gond?
Ne viccelj már! Tuti? Persze, még garit is adok rá!
2015.03.12. 18:56
Bajordi írta:Imco írta:Bajordi írta:Kérdésem: lehet minden előjel nélkül így meghaljon a motor? Este működik, de reggel már nem? Ha a süni lenne rossz, max állásban tényleg mennie kéne a ventillátornak? Megőrülök, egy hogy hideg van, kettő, hogy a venti és a szerelés egy vagyon lesz.
Köszi,
Ádám
Lehet! Lehet! Nem!
Venti csere = műszerfal ki!
Admin képei között van 1-2 inspiráló fotó!
Ne is mondd, botrányos nagy meló, és gyanítom szívesen megcsinálja egy lehúzós szerviz, csak hogy klasszul megcsapoljon.
Jövő hétre bejelentkeztem Muha úrhoz, rábízom a verdám inkább..
2015.03.14. 22:52
Jerry írta:polizei írta:Szép napot!
Pici hiba, de érdekelne a megoldása...
1996. 528i sedan, csomagtartó sem a belső nyitóval, sem a kulcson lévő gombbal nem nyílik...kattanások hallatszanak a kesztyűtartó alól, de nem történik semmi, csak kulccsal kívülről tudok "behatolni"
Amire én gondolok, komfort elektronika dobozba vmi bekakilt (motorvezérlő melletti fekete modul)
Jó a tippem vagy esetleg máshol leledzik a hiba?
Rossz helyre írtad, mert abban a topikban neked kellett volna szolgálnod a megoldással is rögtön.
Itt viszont várhatjuk a tippeket nyugodtan.
Én inkább a hátsó zárad motorjára gyanakodnék. Vezetéktörés esetleg az ajtópántnál?
2015.03.14. 22:55
polizei írta:Jerry írta:polizei írta:Szép napot!
Pici hiba, de érdekelne a megoldása...
1996. 528i sedan, csomagtartó sem a belső nyitóval, sem a kulcson lévő gombbal nem nyílik...kattanások hallatszanak a kesztyűtartó alól, de nem történik semmi, csak kulccsal kívülről tudok "behatolni"
Amire én gondolok, komfort elektronika dobozba vmi bekakilt (motorvezérlő melletti fekete modul)
Jó a tippem vagy esetleg máshol leledzik a hiba?
Rossz helyre írtad, mert abban a topikban neked kellett volna szolgálnod a megoldással is rögtön.
Itt viszont várhatjuk a tippeket nyugodtan.
Én inkább a hátsó zárad motorjára gyanakodnék. Vezetéktörés esetleg az ajtópántnál?
Szóval akkor átnéztem a vezetéket az ajtópántnál, rendben, átnéztem a biztosítéktáblát, rendben, a GM modulban valami viszont kattog amikor nyitnám a csomagtartót....esetleg foglalkozik valaki ground modul javítással?
2015.03.14. 23:28
2015.03.16. 02:54
2015.03.16. 06:50
vetrexo írta:Sziasztok!
Pár napja arra lettem figyelmes, hogy amikor leállítom a motort (M57D30), lehet hallani egy kis szíjnyikorgást, lehetséges hogy a főtengelyszíjtárcsa a ludas? Előre is köszönöm a segítséget.
2015.03.16. 16:51
2015.03.16. 17:10
krissz7575 írta:Szép Napot mindenkinek
E39 520 D TULAJ 2002 AZ ÁLLÓFÜTÉSEM NEM DOLGOZIK NAGY RITKÁN BEKAPCSOL DE TÖBBET NEM MINT IGEN (PERSZE TUDOM H +5 FOK FELETT NEM IS KELL H INDULJON) ,DE DIAGNOSZTIKÁN DEPHI: 1B-PÓTFÜTŐ S 75-TERHELÉSJEL A GENERÁTOR EZT A HIBAKÓDOT DOBJA .VALAKI TUD E MEGOLDÁST VAGY VOLT E HASONLÓ PROBLÉMÁJA?
UI: AZ ÁRAMERÖSSÉGET LEMÉRTEM A JÁRÓ MOTORNÁL VILÁGITÁS MELLET 14,1V
2015.03.16. 21:09
2015.03.16. 22:01
2015.03.22. 21:22
2015.03.22. 21:38
TomFox írta:Sziasztok,
ma nem tudtam felnyitni a motorház-tetőt.
A biztonsági kar kijön a jobb veséből, de utána hiáha húzom felfelé (másik kézzel a tetőt), érhezhetően fogja a bal vesénél valami.
Próbáltam rákeresni de ilyen problémát nem találtam (vagy csak bénázom).
Mi lehet a megoldás ?
Kösz előre is !