2014.12.11. 22:44
2014.12.12. 10:30
Bakker 525TDS írta:
ott kell ráütni a gyertyára és kb 3-4 apró ütés és kijön a belseje utána sima ügy minden
2014.12.12. 15:24
bendegúz írta:Bakker 525TDS írta:
ott kell ráütni a gyertyára és kb 3-4 apró ütés és kijön a belseje utána sima ügy minden
Abban nem valószínű,hogy ilyen a gyertya.
2014.12.12. 20:17
Bakker 525TDS írta:
Lehet, de mindegyik gyertya felépítése megközelítőleg ugyan az, csak azt akartam illusztrálni, hogy hol kell kettéválasztani a gyertyát.
2014.12.12. 21:55
kovessyroli írta:Bakker 525TDS írta:
Lehet, de mindegyik gyertya felépítése megközelítőleg ugyan az, csak azt akartam illusztrálni, hogy hol kell kettéválasztani a gyertyát.
Köszi, de a CR motorokban olyan vékony és olyan mélyen van az izzítógyertya a HF-ben, hogy ott nem igazán lehet koppogatni.
Beszéltem a Pumatoolsoos fickóval, nem szívbajosak az árképzés terén, de még így is olcsóbb, mint gépmunkáztatni a HF-t.
Jövőre kerül rá a sor.
2014.12.30. 10:24
2014.12.30. 11:04
bmw39 írta:Sziasztok! Segítségre lenne szükségem e39 530d 2002es Bmw-ben hol találom az izzítás vezérlő modult és az izzítás biztiét.Köszi...
2014.12.30. 11:35
2014.12.30. 11:52
imi36 írta:bmw39 írta:Sziasztok! Segítségre lenne szükségem e39 530d 2002es Bmw-ben hol találom az izzítás vezérlő modult és az izzítás biztiét.Köszi...
Először is Isten hozott "minálunk"!
Kérdésedre a válasz:
Az ún. E-boxban.
Anyós előtti pollent leszeded, ott találsz egy fehér "dobozt" annal leszeded a fedelét és az alatt lesz.
Pollenszűrő leszedésének leírása:
KATTINTS IDE!
Így néz ki amit keresel:
Itt van:
Csendben megjegyezném:
Amúgy nem biztos, hogy csak az, vagy, hogy egyáltalán az szar benne. Mivel ha sokáig rossz izzítóval járkálsz, az megöli a relét is. Illetve a relé hiba fals bejelzése közismert.
Szóval én egy izzítócserével egybekötött relécserét javasolnék, hacsak nem rég cserélted őket, vagy le tudod tesztelni az izzítókat. Izzítóban pedig, ha lehet BERU-t vegyél.
Fontos:
Rohadt könnyen beleszakad az izzító. Üzem meleg motornál próbáld cserélni, és előtte ha teheted áztasd meg 1-2 napot gázolajban(bespriccelsz a "fészkéhez").
És kicsit ki, kicsit vissza, kicsit ki kicsit vissza, mozdulatokkal hajtsd ki az izzítókat, nehogy egyból megpróbáld kitekerni.
De ez csak az én személyes tapasztalatom, majd a jobban hozzáértők megmondják, hogy pontosan, hogy, s mint.
Hangosan megjegyezném:
A "bemutatkozás" topicban kérnénk egy bemutatkozást, hogy tudjuk kit tisztelhetünk szerény személyedben!
Köszönöm a többiek nevében is.
2014.12.30. 11:56
bmw39 írta:Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.
2014.12.30. 12:04
imi36 írta:bmw39 írta:Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.
Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Az indítás, egy új 90 amperes akkuval szerintem nem kéne, hogy gondot okozzon.
Generátorod tölt rendesen? Önindítód nem szar? Nem az rántja meg az áramot? Testkábeleket átnéztétek?
30D -10 fokban is indul pöccre, mindenféle izzítás nélkül is! Persze nem ez az üzemszerű használat, csak mondom.
2014.12.30. 12:08
bmw39 írta:imi36 írta:bmw39 írta:Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.
Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Az indítás, egy új 90 amperes akkuval szerintem nem kéne, hogy gondot okozzon.
Generátorod tölt rendesen? Önindítód nem szar? Nem az rántja meg az áramot? Testkábeleket átnéztétek?
30D -10 fokban is indul pöccre, mindenféle izzítás nélkül is! Persze nem ez az üzemszerű használat, csak mondom.
Generátor tölt,test ok,önindító ok.Lassan teker nem kevés a 720 indítóáram? Bikázva pöccre indul de miért?
2014.12.30. 19:08
imi36 írta:
Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
2014.12.30. 19:10
bmw39 írta:imi36 írta:bmw39 írta:Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.
Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Az indítás, egy új 90 amperes akkuval szerintem nem kéne, hogy gondot okozzon.
Generátorod tölt rendesen? Önindítód nem szar? Nem az rántja meg az áramot? Testkábeleket átnéztétek?
30D -10 fokban is indul pöccre, mindenféle izzítás nélkül is! Persze nem ez az üzemszerű használat, csak mondom.
Generátor tölt,test ok,önindító ok.Lassan teker nem kevés a 720 indítóáram? Bikázva pöccre indul de miért?
2014.12.30. 19:27
morv írta:imi36 írta:
Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!
2014.12.30. 19:45
imi36 írta:morv írta:imi36 írta:
Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!
Remélem, hogy nem... Azóta ránéztél?
2014.12.30. 20:07
morv írta:imi36 írta:morv írta:imi36 írta:
Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!
Remélem, hogy nem... Azóta ránéztél?
Meg nem csereltem ki, most eppen turbo csere van folyamatban, de meg az elso inditas elott a relet is megejtem.
2014.12.30. 23:09
imi36 írta:morv írta:imi36 írta:morv írta:imi36 írta:
Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!
Remélem, hogy nem... Azóta ránéztél?
Meg nem csereltem ki, most eppen turbo csere van folyamatban, de meg az elso inditas elott a relet is megejtem.
Vasárnap én is csigáztam...
Turbocsere.
2014.12.30. 23:13
En ennyire nem merultem bele, alulrol tamadtam es a szelepfedel maradt a helyen
2015.05.16. 14:38