* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2014.12.16. 17:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.31. 02:26
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Problema megoldódott, elsiklottam egy bizti felett...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 16:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.30. 16:28
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Én Erdélyből tartottam Ausztriába, az autóm egész úton rángatott, vagy ha nagyobb gázt adtam egyszerűen nem reagált rá, néha búgó hangot is hallottam amit nem tudtam beazonosítani. Továbbá ha megálltam tankolni vagy szünetet tartani nehezen indult meg. Az utolsó szlovén stopomnál már szinte meg sem akart indulni, majd a szlovén pályán egyszerűen megállt a motor menet közben, s kiírta : einspritzeinlage (befecskendezés) hibaüzenetet. Szégyen szemre egy Hondával vontattuk le a pályáról :oops: , majd Ausztriából hívtam segítséget. Hoztak új üzemanyagszűrőt is magukkal mit helyben cseréltünk egy elhagyatott benzinkútnál. A 40A biztosíték sincs kiégve ami elméletileg az ac pumpát biztosítja az akku fölött. Az autó nem indult el, egyszerűen nem tudtunk, üzemanyagot eljuttatni a gázolaj szűrőig, még akkor sem, ha a hátsó ac pumpát direktbe kötöttük az akkuhoz. A pumpa működésbe lépett (zúgott) de üzemanyag nem jött elé. Az utazási idő alatt végig mínusz fokok voltak kb:-7 -5 között mozgott a hőmérséklet. Végül az autót ott hagytuk trailerrel fogom elhozatni Ausztriába hogy itt átnézzék. :doglotlo:
Valakinek valami ötlete hogy mi baja lehet.? Mire jó a második (vezető ülés alatt lévő) ac pumpa?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 17:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A tank ac hiaba mukodik, ha a vezeto ules alatti nem. Diag, aztan ha pumpa, akkor jobb a kettot egyszerre cserelni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 17:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.30. 16:28
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
petya1 írta:
A tank ac hiaba mukodik, ha a vezeto ules alatti nem. Diag, aztan ha pumpa, akkor jobb a kettot egyszerre cserelni.

thx, értem, másra nem tudok gondolni, hisz amint már írtam elő sem jön a gázolaj. Az autó még mindig ott van Szlovéniában sajna :( , remélem holnap már el tudjuk hozni. Már nézegettem ac pumpákat is az ebayen 27 eurótól 70 euróig találtam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 17:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt77 írta:
petya1 írta:
A tank ac hiaba mukodik, ha a vezeto ules alatti nem. Diag, aztan ha pumpa, akkor jobb a kettot egyszerre cserelni.

thx, értem, másra nem tudok gondolni, hisz amint már írtam elő sem jön a gázolaj. Az autó még mindig ott van Szlovéniában sajna :( , remélem holnap már el tudjuk hozni. Már nézegettem ac pumpákat is az ebayen 27 eurótól 70 euróig találtam.

Erdemes gyarit venni, vagy gyari minosegut. Nekem itt olaszban 400 euro korul volt a ketto gyari. Hidd el megeri.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 18:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt77 írta:
petya1 írta:
A tank ac hiaba mukodik, ha a vezeto ules alatti nem. Diag, aztan ha pumpa, akkor jobb a kettot egyszerre cserelni.

thx, értem, másra nem tudok gondolni, hisz amint már írtam elő sem jön a gázolaj. Az autó még mindig ott van Szlovéniában sajna :( , remélem holnap már el tudjuk hozni. Már nézegettem ac pumpákat is az ebayen 27 eurótól 70 euróig találtam.

Sztem vegyel egy pierburg ules alatti pumpat, es par szerszammal, emelovel es bakkal felszerelkezve a helyszinen is ki tudod cserelni, utana labon elmegy a kocsi amennyiben az volt a problema.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 19:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.08.15. 18:57
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok nekem 525d van 2001 év végi . Ha leállítom az autót a vezető ülés körül hangos zúgás hallatszik van amikor még egy percig is megy a leállítás után.Volt már, hogy füstölt is .de az autó megy .Szerintetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 20:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kaszalakalyha írta:
Sziasztok nekem 525d van 2001 év végi . Ha leállítom az autót a vezető ülés körül hangos zúgás hallatszik van amikor még egy percig is megy a leállítás után.Volt már, hogy füstölt is .de az autó megy .Szerintetek?

Az a webasto, ami kiegészítő fűtésként üzemel.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: kaszalakalyha
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 20:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.08.15. 18:57
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
kaszalakalyha írta:
Sziasztok nekem 525d van 2001 év végi . Ha leállítom az autót a vezető ülés körül hangos zúgás hallatszik van amikor még egy percig is megy a leállítás után.Volt már, hogy füstölt is .de az autó megy .Szerintetek?

Az a webasto, ami kiegészítő fűtésként üzemel.

Tapatalk

Köszi.Ez autómatikusan működik vagy vagy lehet ki és bekapcsolni mert nekem ez csak kb egy hónapja működik .Eddig azt sem tudtam ,hogy van benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 08:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kaszalakalyha írta:
barbrady írta:
kaszalakalyha írta:
Sziasztok nekem 525d van 2001 év végi . Ha leállítom az autót a vezető ülés körül hangos zúgás hallatszik van amikor még egy percig is megy a leállítás után.Volt már, hogy füstölt is .de az autó megy .Szerintetek?

Az a webasto, ami kiegészítő fűtésként üzemel.

Tapatalk

Köszi.Ez autómatikusan működik vagy vagy lehet ki és bekapcsolni mert nekem ez csak kb egy hónapja működik .Eddig azt sem tudtam ,hogy van benne.

Itt megtalálsz róla mindent:

viewtopic.php?t=20

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: kaszalakalyha
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 13:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.18. 23:21
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?530 D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok drága, aranyos és okos Szakik!

Van egy komoly problematikám.
99-es 530D-ről lenne szó, és olyan gondom-gondunk van, hogy a motor nem pörgött fel 2500-2700 ford/percnél jobban. A fórumon kiokosodva, rögvest AC pumpára gyanakodtam, el is ruccantam egy szakihoz, aki diag után kijelentette, hogy ülés alatti AC lesz a gond, mivel kb.1,5-1,6 bar a nyomás. Alvázszám, motorszám, meg ami még kell és ezek alapján meghozat az új AC. Beszerelés után azonban a nyomás még kevesebb, diag szerint 1,43 bar, és az autó ugyanúgy nem megy. A motor jár szépen, indul, ahogy kell, de nem pörög fel a már fentebb emlitebb mértéknél jobban, tehát 2500-2700-as a max fordulata. Üz.a. szűrőt is cseréltünk, hátha...
Szerintetek, mi lehet a gond? Esetleg a tank AC is kuka? Vagy valami motorvezérlési probléma lehet? A diag nem mutat semmilyen egyéb hibát.
Válaszokat előre is köszönöm!

_________________

Kedvelem az életet, imádom a Kedvesem, de a BMW az örök szerelem!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 19:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
fékállító írta:
Sziasztok drága, aranyos és okos Szakik!

Van egy komoly problematikám.
99-es 530D-ről lenne szó, és olyan gondom-gondunk van, hogy a motor nem pörgött fel 2500-2700 ford/percnél jobban. A fórumon kiokosodva, rögvest AC pumpára gyanakodtam, el is ruccantam egy szakihoz, aki diag után kijelentette, hogy ülés alatti AC lesz a gond, mivel kb.1,5-1,6 bar a nyomás. Alvázszám, motorszám, meg ami még kell és ezek alapján meghozat az új AC. Beszerelés után azonban a nyomás még kevesebb, diag szerint 1,43 bar, és az autó ugyanúgy nem megy. A motor jár szépen, indul, ahogy kell, de nem pörög fel a már fentebb emlitebb mértéknél jobban, tehát 2500-2700-as a max fordulata. Üz.a. szűrőt is cseréltünk, hátha...
Szerintetek, mi lehet a gond? Esetleg a tank AC is kuka? Vagy valami motorvezérlési probléma lehet? A diag nem mutat semmilyen egyéb hibát.
Válaszokat előre is köszönöm!


1.6 bar-al be sem indul. Valami nem gömbölyű!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 19:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
muhaati írta:
fékállító írta:
Sziasztok drága, aranyos és okos Szakik!

Van egy komoly problematikám.
99-es 530D-ről lenne szó, és olyan gondom-gondunk van, hogy a motor nem pörgött fel 2500-2700 ford/percnél jobban. A fórumon kiokosodva, rögvest AC pumpára gyanakodtam, el is ruccantam egy szakihoz, aki diag után kijelentette, hogy ülés alatti AC lesz a gond, mivel kb.1,5-1,6 bar a nyomás. Alvázszám, motorszám, meg ami még kell és ezek alapján meghozat az új AC. Beszerelés után azonban a nyomás még kevesebb, diag szerint 1,43 bar, és az autó ugyanúgy nem megy. A motor jár szépen, indul, ahogy kell, de nem pörög fel a már fentebb emlitebb mértéknél jobban, tehát 2500-2700-as a max fordulata. Üz.a. szűrőt is cseréltünk, hátha...
Szerintetek, mi lehet a gond? Esetleg a tank AC is kuka? Vagy valami motorvezérlési probléma lehet? A diag nem mutat semmilyen egyéb hibát.
Válaszokat előre is köszönöm!


1.6 bar-al be sem indul. Valami nem gömbölyű!

Esetleg egy üa szűrő nyomásérzékelő?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 11:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.18. 23:21
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?530 D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
muhaati írta:
fékállító írta:
Sziasztok drága, aranyos és okos Szakik!

Van egy komoly problematikám.
99-es 530D-ről lenne szó, és olyan gondom-gondunk van, hogy a motor nem pörgött fel 2500-2700 ford/percnél jobban. A fórumon kiokosodva, rögvest AC pumpára gyanakodtam, el is ruccantam egy szakihoz, aki diag után kijelentette, hogy ülés alatti AC lesz a gond, mivel kb.1,5-1,6 bar a nyomás. Alvázszám, motorszám, meg ami még kell és ezek alapján meghozat az új AC. Beszerelés után azonban a nyomás még kevesebb, diag szerint 1,43 bar, és az autó ugyanúgy nem megy. A motor jár szépen, indul, ahogy kell, de nem pörög fel a már fentebb emlitebb mértéknél jobban, tehát 2500-2700-as a max fordulata. Üz.a. szűrőt is cseréltünk, hátha...
Szerintetek, mi lehet a gond? Esetleg a tank AC is kuka? Vagy valami motorvezérlési probléma lehet? A diag nem mutat semmilyen egyéb hibát.
Válaszokat előre is köszönöm!


1.6 bar-al be sem indul. Valami nem gömbölyű!

Esetleg egy üa szűrő nyomásérzékelő?

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásotokat! :franko:

Továbbítottam a szerelőmnek az észrevételeket, aki azt mondta, hogy a nyomásérzékelő - szerinte - nem lehet gond, mert az már a nagynyomású rendszerben van, és, ha az lenne rossz, be sem indulna a szekér.
Az 1.43 bar-t a diag méri - a régi AC-nál 1.6-1.7 bar-t - és nem magát a szivattyút mértük. Holnapra lesz egy gyári AC, amivel újra próbálkozunk, mert ami most belekerült, valami olasz gyártmány, és - szerinte - az nem tökéletes, bár az alkatrészesek vélenye alapján, nem volt még gond ezekkel sem ezidáig.
Amúgy, mint említettem, járok az autóval, de csak itt a városban, indul rendesen, jár a motor szépen, csak 2500-2700-as fordulatnál nem megy feljebb a motor pörgése. :(

_________________

Kedvelem az életet, imádom a Kedvesem, de a BMW az örök szerelem!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 13:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fékállító írta:
Gallaca írta:
muhaati írta:
fékállító írta:
Sziasztok drága, aranyos és okos Szakik!

Van egy komoly problematikám.
99-es 530D-ről lenne szó, és olyan gondom-gondunk van, hogy a motor nem pörgött fel 2500-2700 ford/percnél jobban. A fórumon kiokosodva, rögvest AC pumpára gyanakodtam, el is ruccantam egy szakihoz, aki diag után kijelentette, hogy ülés alatti AC lesz a gond, mivel kb.1,5-1,6 bar a nyomás. Alvázszám, motorszám, meg ami még kell és ezek alapján meghozat az új AC. Beszerelés után azonban a nyomás még kevesebb, diag szerint 1,43 bar, és az autó ugyanúgy nem megy. A motor jár szépen, indul, ahogy kell, de nem pörög fel a már fentebb emlitebb mértéknél jobban, tehát 2500-2700-as a max fordulata. Üz.a. szűrőt is cseréltünk, hátha...
Szerintetek, mi lehet a gond? Esetleg a tank AC is kuka? Vagy valami motorvezérlési probléma lehet? A diag nem mutat semmilyen egyéb hibát.
Válaszokat előre is köszönöm!


1.6 bar-al be sem indul. Valami nem gömbölyű!

Esetleg egy üa szűrő nyomásérzékelő?

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásotokat! :franko:

Továbbítottam a szerelőmnek az észrevételeket, aki azt mondta, hogy a nyomásérzékelő - szerinte - nem lehet gond, mert az már a nagynyomású rendszerben van, és, ha az lenne rossz, be sem indulna a szekér.
Az 1.43 bar-t a diag méri - a régi AC-nál 1.6-1.7 bar-t - és nem magát a szivattyút mértük. Holnapra lesz egy gyári AC, amivel újra próbálkozunk, mert ami most belekerült, valami olasz gyártmány, és - szerinte - az nem tökéletes, bár az alkatrészesek vélenye alapján, nem volt még gond ezekkel sem ezidáig.
Amúgy, mint említettem, járok az autóval, de csak itt a városban, indul rendesen, jár a motor szépen, csak 2500-2700-as fordulatnál nem megy feljebb a motor pörgése. :(

A szerelőd rosszul tudja, mert amit a diag kiír "pre supply" nyomást, azt az üzemanyagszűrőn található jeladó adja. Amit a szerelőd mond, az a railnyomás szenzora. Az valóban a nagynyomású rendszerben van.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 14:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.18. 23:21
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?530 D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
fékállító írta:
Gallaca írta:
muhaati írta:
fékállító írta:
Sziasztok drága, aranyos és okos Szakik!

Van egy komoly problematikám.
99-es 530D-ről lenne szó, és olyan gondom-gondunk van, hogy a motor nem pörgött fel 2500-2700 ford/percnél jobban. A fórumon kiokosodva, rögvest AC pumpára gyanakodtam, el is ruccantam egy szakihoz, aki diag után kijelentette, hogy ülés alatti AC lesz a gond, mivel kb.1,5-1,6 bar a nyomás. Alvázszám, motorszám, meg ami még kell és ezek alapján meghozat az új AC. Beszerelés után azonban a nyomás még kevesebb, diag szerint 1,43 bar, és az autó ugyanúgy nem megy. A motor jár szépen, indul, ahogy kell, de nem pörög fel a már fentebb emlitebb mértéknél jobban, tehát 2500-2700-as a max fordulata. Üz.a. szűrőt is cseréltünk, hátha...
Szerintetek, mi lehet a gond? Esetleg a tank AC is kuka? Vagy valami motorvezérlési probléma lehet? A diag nem mutat semmilyen egyéb hibát.
Válaszokat előre is köszönöm!


1.6 bar-al be sem indul. Valami nem gömbölyű!

Esetleg egy üa szűrő nyomásérzékelő?

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásotokat! :franko:

Továbbítottam a szerelőmnek az észrevételeket, aki azt mondta, hogy a nyomásérzékelő - szerinte - nem lehet gond, mert az már a nagynyomású rendszerben van, és, ha az lenne rossz, be sem indulna a szekér.
Az 1.43 bar-t a diag méri - a régi AC-nál 1.6-1.7 bar-t - és nem magát a szivattyút mértük. Holnapra lesz egy gyári AC, amivel újra próbálkozunk, mert ami most belekerült, valami olasz gyártmány, és - szerinte - az nem tökéletes, bár az alkatrészesek vélenye alapján, nem volt még gond ezekkel sem ezidáig.
Amúgy, mint említettem, járok az autóval, de csak itt a városban, indul rendesen, jár a motor szépen, csak 2500-2700-as fordulatnál nem megy feljebb a motor pörgése. :(

A szerelőd rosszul tudja, mert amit a diag kiír "pre supply" nyomást, azt az üzemanyagszűrőn található jeladó adja. Amit a szerelőd mond, az a railnyomás szenzora. Az valóban a nagynyomású rendszerben van.


Köszi a reakciót! :)
Majd holnap közlöm vele személyesen és nyílván igazad is van, ugyanis azt a szerelő is elismerte, hogy ő is csodálja amiért egyáltalán, íly kicsinyke nyomás ellenére is, beindul.
És azt lehet tudni, hogy kb. mibe fáj egy olyan üz.a.szűrő nyomásérzékelő és, hogy egyszerű e a beszerzés? Mert hétvégén már szükségem lenne az autó ténylegeshez közeli teljesítményére.

_________________

Kedvelem az életet, imádom a Kedvesem, de a BMW az örök szerelem!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.02.13. 16:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.18. 23:21
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?530 D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szervusztok!

Köszönöm Gallaca klubtársnak az ötletet!
:kösz
Több órányi kínlódás után, 3. AC-val, tank tisztítással, üz.a.vezetékek átfújásával, tank AC ellenőrzésével stb. együtt, végre meghallgatta a szaki azirányú kérésem, hogy nézzük már meg azt a "fránya" üzemanyagszűrő nyomásérzékelőt.
Láss csodát, a szűrőház tetején lévő el.csati lehúzása után, felpörgött a motor, az üz.a.nyomás pedig 3.3-3.5 bár lett! Mindez az eredeti AC-val!
Mostmár csak egy szűrőházat kell szerezni és működik majd, ahogy kell...

_________________

Kedvelem az életet, imádom a Kedvesem, de a BMW az örök szerelem!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 20:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.04.30. 21:39
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szervusztok Márkatársak!
Imádott autómnak az utóbbi időkben érdekes problémája akadt, és köszönettel vennék minden olyan észrevételt ami a probléma megoldásának az irányába elmozdít!
- Időnként érdekes búgó hangot hallok az ülésem alól, és sokszor (de nem rendszeresen, szinte teljesen random szinten) hiába adok gáz, nem történik semmi, csak gurul, ha nagyobb gázt adok, akkor meg úgy elindul mint a puskagolyó. Kizárólag kis gázadásnál jelentkezik a probléma. Szépen leizzadtam amikor kifordultam valami nagy vasaló elé, adok gázt, de a drága nem lendül, csak mélázik...vasaló meg jön nagy lendülettel, és csak a hirtelen padlógáz mentette meg a helyzetet. Sajnos sűrüsödik a tünet, de nem tudom kötni semmi megelőző jelenséghez. 2000-es évjárat, 530D.
Minden tanácsot, ötletet, véleményt előre is Köszönök!!!
Üdvözlettel:
Csonti
- komoly ember komoly gépet vezet -


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 20:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csonti írta:
Szervusztok Márkatársak!
Imádott autómnak az utóbbi időkben érdekes problémája akadt, és köszönettel vennék minden olyan észrevételt ami a probléma megoldásának az irányába elmozdít!
- Időnként érdekes búgó hangot hallok az ülésem alól, és sokszor (de nem rendszeresen, szinte teljesen random szinten) hiába adok gáz, nem történik semmi, csak gurul, ha nagyobb gázt adok, akkor meg úgy elindul mint a puskagolyó. Kizárólag kis gázadásnál jelentkezik a probléma. Szépen leizzadtam amikor kifordultam valami nagy vasaló elé, adok gázt, de a drága nem lendül, csak mélázik...vasaló meg jön nagy lendülettel, és csak a hirtelen padlógáz mentette meg a helyzetet. Sajnos sűrüsödik a tünet, de nem tudom kötni semmi megelőző jelenséghez. 2000-es évjárat, 530D.
Minden tanácsot, ötletet, véleményt előre is Köszönök!!!
Üdvözlettel:
Csonti
- komoly ember komoly gépet vezet -

Szia!
Ules alatti bugas az ules alatti uzemanyagpumpa lehet. De diag lenne az igazi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek petya1 az itt látható tagok köszönték meg: Csonti
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 21:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.04.30. 21:39
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm!
Javasolnál valakit a diagra? Akihez Te is elmennél?
Csonti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 51 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator