2014.08.24. 11:07
beszerkesztettem a mostani, és az elérhető gyári állapotot, az előző hsz-ba!Tomi.i írta:Gallaca írta:Igen megvan, de nem igazán tetszik a dupla s kanyaros kacska gyári vég. Eléggé béna szerintem. Legszívesebben eltüntetném a diffúzorról a kivágást is, hogy ne látsszon!
Ezt mobilról nyomtam.
Aahha.Akkor nem a gyári a cél hanem az izlésednek megfelelő kialakitás.Hhmm....akkor marad a savállóvég felhegesztése.
2014.08.24. 11:12
Gallaca írta:beszerkesztettem a mostani, és az elérhető gyári állapotot, az előző hsz-ba!Tomi.i írta:Gallaca írta:Igen megvan, de nem igazán tetszik a dupla s kanyaros kacska gyári vég. Eléggé béna szerintem. Legszívesebben eltüntetném a diffúzorról a kivágást is, hogy ne látsszon!
Ezt mobilról nyomtam.
Aahha.Akkor nem a gyári a cél hanem az izlésednek megfelelő kialakitás.Hhmm....akkor marad a savállóvég felhegesztése.
Ezt mobilról nyomtam.
2014.08.24. 11:22
Tomi.i írta:Gallaca írta:beszerkesztettem a mostani, és az elérhető gyári állapotot, az előző hsz-ba!Tomi.i írta:Gallaca írta:Igen megvan, de nem igazán tetszik a dupla s kanyaros kacska gyári vég. Eléggé béna szerintem. Legszívesebben eltüntetném a diffúzorról a kivágást is, hogy ne látsszon!
Ezt mobilról nyomtam.
Aahha.Akkor nem a gyári a cél hanem az izlésednek megfelelő kialakitás.Hhmm....akkor marad a savállóvég felhegesztése.
Ezt mobilról nyomtam.
Már látom.A dizel k.dob felfüggesztése nem a legjobb helyen van a savállóvég felhelyezése szempontjából.....Nekem a gyári "kacska" vég is bejönne.
2014.08.24. 11:37
Gallaca írta:Tomi.i írta:Gallaca írta:beszerkesztettem a mostani, és az elérhető gyári állapotot, az előző hsz-ba!Tomi.i írta:Gallaca írta:Igen megvan, de nem igazán tetszik a dupla s kanyaros kacska gyári vég. Eléggé béna szerintem. Legszívesebben eltüntetném a diffúzorról a kivágást is, hogy ne látsszon!
Ezt mobilról nyomtam.
Aahha.Akkor nem a gyári a cél hanem az izlésednek megfelelő kialakitás.Hhmm....akkor marad a savállóvég felhegesztése.
Ezt mobilról nyomtam.
Már látom.A dizel k.dob felfüggesztése nem a legjobb helyen van a savállóvég felhelyezése szempontjából.....Nekem a gyári "kacska" vég is bejönne.
Hát nem. Az tartja az egész kipurendszert. Következő tartó az utasülés alatt van kb. Meglátom, hátha megbarátkozom vele. Jobban tetszett a szérialökinél, hogy nem látszott a vég.
2014.08.24. 12:04
Tomi.i írta:Ha M-esitel akkor kompromisszumot kel hogy köss.Ha elindulsz a "lejtőn" már nincs visszaút.....!
2014.08.24. 13:34
Gallaca írta:Tomi.i írta:Ha M-esitel akkor kompromisszumot kel hogy köss.Ha elindulsz a "lejtőn" már nincs visszaút.....!
Bizony nincs! Főleg, hogy már eladtam az eredeti lökiket! Így nincs más hátra, mint előre!
2014.08.25. 06:36
2014.08.25. 08:31
csiatt írta:Jól értem, hogy a síma és az M-eas dob teljesen ugyanaz, csak gyárilag más a ráheggesztett csővég? (M-esnél S alakó, gyárinál símán lehajlik?)
2014.09.05. 14:27
2014.09.05. 15:02
csiatt írta:Egy jó 530D mennyire kormolja össze a hátulját, ha nem lefelé kanyarított cső van hátul, hanem egyenes, mint a benzineseken?
2014.09.05. 15:31
rockerekhu írta:csiatt írta:Egy jó 530D mennyire kormolja össze a hátulját, ha nem lefelé kanyarított cső van hátul, hanem egyenes, mint a benzineseken?
E61 egyenes nekem es amelet Ezüst szin es azon semmi nem latszik.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014.09.05. 17:21
rockerekhu írta:csiatt írta:Egy jó 530D mennyire kormolja össze a hátulját, ha nem lefelé kanyarított cső van hátul, hanem egyenes, mint a benzineseken?
E61 egyenes nekem es amelet Ezüst szin es azon semmi nem latszik.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014.09.05. 18:33
morv írta:rockerekhu írta:csiatt írta:Egy jó 530D mennyire kormolja össze a hátulját, ha nem lefelé kanyarított cső van hátul, hanem egyenes, mint a benzineseken?
E61 egyenes nekem es amelet Ezüst szin es azon semmi nem latszik.
Sent from my iPhone using Tapatalk
DPF-fel erdekes lenne ha bekormolna. Szerintem ha jo a 30d, minden jol van beallitva, nincs huzva, tuti injektorok stb. akkor DPF nelkul sem kormolhat szamotyevoen.
2014.11.04. 20:43
2014.11.05. 21:43
csiatt írta:Tudna valaki nekem képet adni a tényleges 530i és 540i hátsó dobról, kipufogóvégről M-Packetes kivitelben? (Mert ugye az M-Packet-es dobok végcsövei máshova esnek) Különösen az kipufogó végek és ívei érdekelnének.
Sok kép van ezekeről a neten, de nem tudom melyik dob az eredeti
2014.11.06. 19:05
Bummer írta:csiatt írta:Tudna valaki nekem képet adni a tényleges 530i és 540i hátsó dobról, kipufogóvégről M-Packetes kivitelben? (Mert ugye az M-Packet-es dobok végcsövei máshova esnek) Különösen az kipufogó végek és ívei érdekelnének.
Sok kép van ezekeről a neten, de nem tudom melyik dob az eredeti
Face elott tudtommal dupla kocsogos volt mind...photo by Tomi.i
30i laposa...ha minden igaz ez a dupla vanos 28i es utana ez maradt...
Ha pontosan ertesulve vagyok...
2014.11.06. 19:13
csiatt írta:Bummer írta:csiatt írta:Tudna valaki nekem képet adni a tényleges 530i és 540i hátsó dobról, kipufogóvégről M-Packetes kivitelben? (Mert ugye az M-Packet-es dobok végcsövei máshova esnek) Különösen az kipufogó végek és ívei érdekelnének.
Sok kép van ezekeről a neten, de nem tudom melyik dob az eredeti
Face elott tudtommal dupla kocsogos volt mind...photo by Tomi.i
30i laposa...ha minden igaz ez a dupla vanos 28i es utana ez maradt...
Ha pontosan ertesulve vagyok...
Gondolom a 40i is ugyanez a lapos lehet. De akkor az mind utángyártott tuning kipuff, ahol két vékonyabb cső végződés van?
2014.11.06. 19:35
Bummer írta:csiatt írta:Bummer írta:csiatt írta:Tudna valaki nekem képet adni a tényleges 530i és 540i hátsó dobról, kipufogóvégről M-Packetes kivitelben? (Mert ugye az M-Packet-es dobok végcsövei máshova esnek) Különösen az kipufogó végek és ívei érdekelnének.
Sok kép van ezekeről a neten, de nem tudom melyik dob az eredeti
Face elott tudtommal dupla kocsogos volt mind...photo by Tomi.i
30i laposa...ha minden igaz ez a dupla vanos 28i es utana ez maradt...
Ha pontosan ertesulve vagyok...
Gondolom a 40i is ugyanez a lapos lehet. De akkor az mind utángyártott tuning kipuff, ahol két vékonyabb cső végződés van?
Ooooo...E39-nel tudtamal nem volt dupla...kiveve az Alpina ami tutti...imigyen-e...
De itt minden kocsogbol jon 1-1 szepen kozepre huzva...nem 1-bol 2...de azt nem tudom, h a faces milyen volt...maradt-e vegig a duplakocsog vagy atvettek es ketcsovesitettek az ovalt...
2014.11.06. 20:51
csiatt írta:
Igen de ez nem M-es lököshöz való. Annak máshol van a kivágás. Amit linkeltél 530i-t az M-eshez való, mert van benne egy S kanyar a végen. Szerintem a nem M-es az megint más (egyenes). Így dupla véggel az M-es lenne még érdekes.
2014.11.06. 23:38
Bummer írta:csiatt írta:
Igen de ez nem M-es lököshöz való. Annak máshol van a kivágás. Amit linkeltél 530i-t az M-eshez való, mert van benne egy S kanyar a végen. Szerintem a nem M-es az megint más (egyenes). Így dupla véggel az M-es lenne még érdekes.
Kb azzal jarnal a legjobban, ha dupla veg kell, h a jelenlegi gyari veget levagjak es egy "y" duplat ravarrnak....ami szepen illeszkedik a lokihez...en a kipu rendszert nem vagnam meg egy dob miatt...a veg meg belefer...komplett rendszer meg...hmmm...ritkaaaaa....
Ha jutsz valamire a kesobbiekben ne tartsd magadba...
Aztan lehet jon egy pro es megmondja a tuttit...en csak szakbarbarkodom