2014.04.30. 08:08
F_E_K_ írta:bfoto írta:nagy.matyika írta:Ilyen szarságokat fölösleges rárakni az autóra szerintem. Aki ért hozzá az úgy is elviszi, aki meg nem, az meg úgy is csak összebarmolja. A pajzs védelem valamit segíthet, de egyébként..
Vagy a Cerberos. Azért az Autolok kormányzár sem tűnik annyira rossznak. Persze semmi sem teszi lophatatlanná az autót, de a tulajdonosnak jobb érzés foglalkozni ezzel, mint tétlenül várni.
Az autolok nem rossz, csak pakolászni kényelmetlen (bőrt koptathatja is), az utastérben nem szívesen hagynám mert egy hirtelen fékezésnél nem vicces ha elszabadul, így nyitás/zárás után sétálhatsz a csomagtartóhoz mindig...
TapaTalk4: NexusHD2
2014.04.30. 09:52
leslie írta:Én Autolok-ot használok : kormányra és a váltóra is. A kormánynál, ahol hozzáér az Autolok a kormányhoz, oda egy szövet ( rongy )darabot teszek. A zárakat pedig az anyösülés mögé a földre teszem. Ott elfér és nem indul el semerre sem.
+ remélem, hogy ha a tolvaj azt láűtja, hogy valaki olyan hülye, hogy egyszerre használ kormány és váltó zárat is, akkor azt gondolja, hogy itt lesz valami elektronikus védelem is és tovább megy....
2014.04.30. 12:44
bfoto írta:
A váltózár hogy megy rá E39-re? Nekem úgy tűnik, hogy nagyon nincs egy vonalban a kézifékkel. A másik, hogy ehhez adnak egy ragasztót, amivel ha lejár a váltógomb, rá kell ragasztani - nem tűnik túl hatásos védelemnek. Lehúzott váltógombbal tényleg le lehet venni a zárat felfelé? Milyen sebességfokozatban megy rá, melyik méret kell belőle? Kép van esetleg róla?
2014.04.30. 13:07
Imco írta:bfoto írta:A váltózár hogy megy rá E39-re? Nekem úgy tűnik, hogy nagyon nincs egy vonalban a kézifékkel. A másik, hogy ehhez adnak egy ragasztót, amivel ha lejár a váltógomb, rá kell ragasztani - nem tűnik túl hatásos védelemnek. Lehúzott váltógombbal tényleg le lehet venni a zárat felfelé? Milyen sebességfokozatban megy rá, melyik méret kell belőle? Kép van esetleg róla?
(Egyébként nagy.matyikával értek egyet. Ha kell elviszik, max perceket nyerhetsz.)
A barátomnál első! KATT!
2014.04.30. 13:10
2014.04.30. 13:31
kzolee írta:A "váltózár" csak a váltó rudazatát zárja le, a váltó mint olyan ettől még működőképes marad.
A többit a fantáziátokra bízom. --- Nem biztos, hogy ezért megéri szétfurkálni a kasztnit. ---
2014.04.30. 15:26
2014.04.30. 16:21
2014.04.30. 17:08
nagy.matyika írta:És mindezt egy 2001-es e39-be?
Még mielőtt megkapom a magamét érte, nem sértésnek szánom. Elhiszem, hogy neked szeretett és értékes az autód és a többi, de az a véleményem, hogy az e39 sose tartozott a túl sokat lopott autók közé és mivel kismillió bontott alkatrész van hozzá, már szerintem nem is fog oda tartozni. Egy M5-be tetetnék ilyen rendszereket, ha álladóan az utcán kéne tartanom, , mert az jóval különlegesebb, mint egy átlag e39, de a te esetedben nem sok ráció van benne. ( szerintem). Remélem nem lesz belőle vita
2014.04.30. 17:59
Bummer írta:
Egyetertek, de annyiban hadakoznek...h akarmilyen kocsit megdurrantanak ha szep...vagy alkatresznek vagy csore orszagokba ez meg mindig kiralyi pompa...esetleg egy rablashoz etc...azert a forumos autok a kinalat legfelso reszet kepezik...
A tulzott vedelmet en is feleslegesnek tartom...a masik, hiaba a valtozar, ha a kuplung kinyomhato marad...garazsbol is felrantjak trelerre...
Mindenki az idovel van elfoglalva...ha nem tudja elvinni majd kiulsz az utra ha mar elinditottad.. ha meg rablasgatlos...akkor meg megkerdezik a kodot es te el is fogod mondani etc...az eros "akarat" ellen tul sokat tenni nem lehet...vagy igen magas az ara...nem biztos, h penzben...
A legtutibb a casco...nekem is van ilyen olyan mechanikai vedelem (meg nemi szurkeseg )...meg a jo oreg full casco...mas nincs...SAJNOS...
2014.04.30. 19:49
nagy.matyika írta:És mindezt egy 2001-es e39-be?
Még mielőtt megkapom a magamét érte, nem sértésnek szánom. Elhiszem, hogy neked szeretett és értékes az autód és a többi, de az a véleményem, hogy az e39 sose tartozott a túl sokat lopott autók közé és mivel kismillió bontott alkatrész van hozzá, már szerintem nem is fog oda tartozni. Egy M5-be tetetnék ilyen rendszereket, ha álladóan az utcán kéne tartanom, , mert az jóval különlegesebb, mint egy átlag e39, de a te esetedben nem sok ráció van benne. ( szerintem). Remélem nem lesz belőle vita
2014.04.30. 20:01
leslie írta:- olyan valtozarat hasznalok, amit Petere39 belinkelt
- Autolok kormany a valtozar
...
2014.04.30. 20:30
leslie írta:nagy.matyika írta:És mindezt egy 2001-es e39-be?
Még mielőtt megkapom a magamét érte, nem sértésnek szánom. Elhiszem, hogy neked szeretett és értékes az autód és a többi, de az a véleményem, hogy az e39 sose tartozott a túl sokat lopott autók közé és mivel kismillió bontott alkatrész van hozzá, már szerintem nem is fog oda tartozni. Egy M5-be tetetnék ilyen rendszereket, ha álladóan az utcán kéne tartanom, , mert az jóval különlegesebb, mint egy átlag e39, de a te esetedben nem sok ráció van benne. ( szerintem). Remélem nem lesz belőle vita
- olyan valtozarat hasznalok, amit Petere39 belinkelt
- Autolok kormany a valtozar
- Autolok valtozar: P-bol nem lehet kivenni es nem lehet hozzaferni a gombhoz, hogy le tudd szedni...
- en eveket dolgoztam az autoert, igy nem szeretnem, ha valaki elvinne...ha ezerbol egy e39-et lopnak el, az sem szeretnem, ha az enyem lenne az!!!!
- tizeneves autora mar nem kotnek Casco-t, ugy tudom...
- azt mondjak, hogy az auto aranak a 10%-at erdemes kolteni lopasgatlasra
2014.04.30. 20:38
Bummer írta:leslie írta:nagy.matyika írta:És mindezt egy 2001-es e39-be?
Még mielőtt megkapom a magamét érte, nem sértésnek szánom. Elhiszem, hogy neked szeretett és értékes az autód és a többi, de az a véleményem, hogy az e39 sose tartozott a túl sokat lopott autók közé és mivel kismillió bontott alkatrész van hozzá, már szerintem nem is fog oda tartozni. Egy M5-be tetetnék ilyen rendszereket, ha álladóan az utcán kéne tartanom, , mert az jóval különlegesebb, mint egy átlag e39, de a te esetedben nem sok ráció van benne. ( szerintem). Remélem nem lesz belőle vita
- olyan valtozarat hasznalok, amit Petere39 belinkelt
- Autolok kormany a valtozar
- Autolok valtozar: P-bol nem lehet kivenni es nem lehet hozzaferni a gombhoz, hogy le tudd szedni...
- en eveket dolgoztam az autoert, igy nem szeretnem, ha valaki elvinne...ha ezerbol egy e39-et lopnak el, az sem szeretnem, ha az enyem lenne az!!!!
- tizeneves autora mar nem kotnek Casco-t, ugy tudom...
- azt mondjak, hogy az auto aranak a 10%-at erdemes kolteni lopasgatlasra
Az enyem lassan huszon eves...megis van cascom
2014.04.30. 21:17
Zo78 írta:Bummer írta:leslie írta:nagy.matyika írta:És mindezt egy 2001-es e39-be?
Még mielőtt megkapom a magamét érte, nem sértésnek szánom. Elhiszem, hogy neked szeretett és értékes az autód és a többi, de az a véleményem, hogy az e39 sose tartozott a túl sokat lopott autók közé és mivel kismillió bontott alkatrész van hozzá, már szerintem nem is fog oda tartozni. Egy M5-be tetetnék ilyen rendszereket, ha álladóan az utcán kéne tartanom, , mert az jóval különlegesebb, mint egy átlag e39, de a te esetedben nem sok ráció van benne. ( szerintem). Remélem nem lesz belőle vita
- olyan valtozarat hasznalok, amit Petere39 belinkelt
- Autolok kormany a valtozar
- Autolok valtozar: P-bol nem lehet kivenni es nem lehet hozzaferni a gombhoz, hogy le tudd szedni...
- en eveket dolgoztam az autoert, igy nem szeretnem, ha valaki elvinne...ha ezerbol egy e39-et lopnak el, az sem szeretnem, ha az enyem lenne az!!!!
- tizeneves autora mar nem kotnek Casco-t, ugy tudom...
- azt mondjak, hogy az auto aranak a 10%-at erdemes kolteni lopasgatlasra
Az enyem lassan huszon eves...megis van cascom
De Bummer a casco-val jelenleg nem egy "szimpla" gépjárművet, hanem azt a hiper-high green monster-t biztosítja, ami megvalósítandó tervként a szeme előtt lebeg... nap mint nap...
2014.04.30. 22:57
peetr74 írta:Sziasztok!
Tegnap szereltettem váltózárat a kocsiba, meglepően jónak látom, ugyanis a kulisszánál a váltókar mozgását rögzíti. Ott voltam a szerelésnél, tapasztalatai a következők.
A kaszni sehol sincs fúrva, mert tipus specifikus hozzá a beépített keret.
Ha valaki nekiáll buzerálni, nagyon tönkre kell tenni a kulisszát, de akkor a váltókar nem lesz használhato.
Eleve a középső box szétszedése sem egyszerü, nyilván a tolvaj nem finomkodna a műanyagokkal.
A váltó alulról hozzáférhetetlen, a motor felől is macerás, de javasolt még egy motortér zár.
Aki azt mondja, hogy ha el akarják vinni, akkor elviszik, igaza van.
Igaza van annak is, aki azt mondja, hogy nem szórakoznak macerás kocsikkal, inkább keresnek másikat.
Viszont minél több kütyü van a kocsiban, annál nagyobb az esély, hogy reggel beleülsz.
És még valami, ha látják, hogy tele van mindenféle védelmi kütyüvel, szerintem nem tesz benne kárt, mert itt a lopással eltöltött idő a lényeg, gyorsan kocsit szerezni, meg ilyenek.
Röviden ennyit....
Még agyalok egy blue 16 rendszeren, nem olcsó, de elég komolynak tűnik.
Üdv
Peetr74
2014.05.01. 00:03
admin írta:Automata váltónál nem sok értelme van! OBD-n keresztül lehet váltani a sebességet
2014.05.01. 01:48
polip írta:admin írta:Automata váltónál nem sok értelme van! OBD-n keresztül lehet váltani a sebességet
Szerintem a P,R,N,D fokozatok közötti váltás mechanikusan történik, miután D-ből áthúztad manuálba és már kézzel bökdösöd a fokozatokat, ekkor történik elektronikusan. P állásban ráadásul mechanikusan reteszelve van a váltó.
2014.05.01. 06:11
2014.05.01. 08:15
Gallaca írta:polip írta:admin írta:Automata váltónál nem sok értelme van! OBD-n keresztül lehet váltani a sebességet
Szerintem a P,R,N,D fokozatok közötti váltás mechanikusan történik, miután D-ből áthúztad manuálba és már kézzel bökdösöd a fokozatokat, ekkor történik elektronikusan. P állásban ráadásul mechanikusan reteszelve van a váltó.
Így van, mechanikus. Ezt 1 db 13-as kulccsal meg lehet oldani 3 perc alatt. Kioldod a váltó léptetőkarján a bowden csavarját, átpöccinted D-be, és go.