2013.09.24. 07:49
Gallaca írta:Üdv!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2000/03 hó előtti EU2 , és az utáni EU3 30d katalizátor miben különbözik? Ránézésre egyformák, de cikkszám szerint másak, és az EU besorolás is más, az ETK szerint.
Még egy cserélendő darab!?
2013.09.24. 08:27
Gallaca írta:Üdv!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2000/03 hó előtti EU2 , és az utáni EU3 30d katalizátor miben különbözik? Ránézésre egyformák, de cikkszám szerint másak, és az EU besorolás is más, az ETK szerint.
Még egy cserélendő darab!?
2013.09.24. 13:18
Padre540 írta:Gallaca írta:Üdv!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2000/03 hó előtti EU2 , és az utáni EU3 30d katalizátor miben különbözik? Ránézésre egyformák, de cikkszám szerint másak, és az EU besorolás is más, az ETK szerint.
Még egy cserélendő darab!?
Biztos vagy benne hogy van EU2-es 30d?
Szerintem a TDS volt az.
2013.09.24. 13:39
Gallaca írta:Biztos nem vagyok benne, majd otthonról megnézem mégegyszer, de a 184 lovas szerintem eu2 mert csak a 193 lovas injektorai eu3-ok, és annak a katalizátorára van írva hogy eu3. Már ha jól értelmeztem... Ami korántsem biztos!
De a lényeg az az, hogy ki kell-e cserélnem azt a részt is, vagy elég csak a közepét!?
2013.09.24. 16:53
Pako írta:jlaci74 írta:hamoriarpi írta:Pako írta:Sziasztok
530d-n kilyukadt a két rezó csövem ami elől van a váltónál, venni akartam de kérik a hoszot és az átmérőt :S valaki esetleg tud segiteni ebbe hogy milyen méretőt kell vennem stb ??? köszönöm előre is!
JLacit keresd.
Itt jól látszik miért kényes a szitu:
Az e39 alá 50 mm csőátmérőjű rezgőcső kell(ene) , de ennek a csőnek a hazai forgalomban olcsón kapható verziójának a külső átmérője 74 mm, ami azt jelenti, hogy a két egymás mellett elhelyezkedő cső összeér.
Tehát vagy leszűkíted 45-re , aminek a külseje csak 67 , vagy megveszed a jóval drágább német javítócsöveket, amik 50-esek de elférnek egymás mellett ( ráadásul csak az egyik végét kell hegeszteni mert ezek típus-specifikus csövek ).
Ráadásul megkavarja a dolgokat , hogy a piacon többféle rétegvastagságú cső van ...
Mindenki mérlegelhet ( pénztárca szerint ) :
- magyar csövek ( 45/50 ) - 4000 körül / db
- német csövek ( 45 ) - 12 000 körül / db
- német típus-specifikus csővek - 22-23 000 / db ( lásd a képen ) ( szerk. az ár, kicsit elírtam..., így már jó )
Köszönöm a tájékoztatást
http://kepfeltoltes.hu/130914/20130914_ ... es.hu_.jpg
De én ma alá mentem lefotóztam még nekem fent a gyári van de jól látszik ak épen is hogy legaláb a kettő között másfél centi hely van, ergo hétfőn hoznak nekem kettő db magyar 50x200 as rezó csövet aminek álitásod szerint 75mm a mérete, nem tudom fogalmam sincs de nagyon ugy nézki hogy simán elfér! De azért köszönöm szépen
2013.09.27. 20:59
Bugajauzsi írta:Pako írta:jlaci74 írta:hamoriarpi írta:Pako írta:Sziasztok
530d-n kilyukadt a két rezó csövem ami elől van a váltónál, venni akartam de kérik a hoszot és az átmérőt :S valaki esetleg tud segiteni ebbe hogy milyen méretőt kell vennem stb ??? köszönöm előre is!
JLacit keresd.
Itt jól látszik miért kényes a szitu:
Az e39 alá 50 mm csőátmérőjű rezgőcső kell(ene) , de ennek a csőnek a hazai forgalomban olcsón kapható verziójának a külső átmérője 74 mm, ami azt jelenti, hogy a két egymás mellett elhelyezkedő cső összeér.
Tehát vagy leszűkíted 45-re , aminek a külseje csak 67 , vagy megveszed a jóval drágább német javítócsöveket, amik 50-esek de elférnek egymás mellett ( ráadásul csak az egyik végét kell hegeszteni mert ezek típus-specifikus csövek ).
Ráadásul megkavarja a dolgokat , hogy a piacon többféle rétegvastagságú cső van ...
Mindenki mérlegelhet ( pénztárca szerint ) :
- magyar csövek ( 45/50 ) - 4000 körül / db
- német csövek ( 45 ) - 12 000 körül / db
- német típus-specifikus csővek - 22-23 000 / db ( lásd a képen ) ( szerk. az ár, kicsit elírtam..., így már jó )
Köszönöm a tájékoztatást
http://kepfeltoltes.hu/130914/20130914_ ... es.hu_.jpg
De én ma alá mentem lefotóztam még nekem fent a gyári van de jól látszik ak épen is hogy legaláb a kettő között másfél centi hely van, ergo hétfőn hoznak nekem kettő db magyar 50x200 as rezó csövet aminek álitásod szerint 75mm a mérete, nem tudom fogalmam sincs de nagyon ugy nézki hogy simán elfér! De azért köszönöm szépen
Kipufogozni ajanlanam neked a Proex-et. Nagyon korrektek a sracok, nekem eddig mindent megoldottak. Katalizator hereles, dob gyartas, turbo cso keszites fembol, egyedi dobot, mindent. Legutobb is ok csinaltak meg a rendszerem mert az aki elotte takolta, ferdere rakta a rendszert. Csereltek a harmonika csoveket, es a leomlo vege gomb alaku, igy szinte korlatlan a variacio, hogy rakod vissza a rendszert. Ebben az esetben is elcsesztek, meghuztak lefele, igy a rendszer elorebb kerult, es feszult, illetve allandoan belevert az alvazba a hatso dob. Ott is a felutes gatlo kis lemezke felett volt a dob fule, holott alatte kellene lennie. A sracok 1 ora alatt rendberaktak. A flexi csovet is kicserelik, es le sem veszik a rendszert. Kivagjak, megmerik, hozzak az uj flexit, es a helyen felvarrjak. Van egy golfom, amin 4 eve csereltek, es azota is tokeletes. Smart 0.8 cdi-men is gyartottak egy dobot. Az viszont elsore nem sikerult, mert belevert a lokosombe. De ez sem az o hibajuk volt, hanem az enyem, mert szetszedett autot vittem nekik, h ne kuzdjenek sokat. De igy nem volt mihez allitani.
2014.04.09. 17:41
2014.04.09. 21:03
2014.04.09. 21:06
Dunaújváros írta:Sziasztok; 2002 530d alá tennék valami sport kipufogót. Van valakinek 530d alatt? Nem akarok üvöltőset mint a benzineseknél, a youtub-on van pár video és ott van egy-két dögös hangú. A legfontosabb kérdés viszont az hogy a dob kicserélésével éri valami technikai hátrány az autót? Gondolok ilyenre hogy visszaöblítés stb.
2014.04.10. 06:17
kzolee írta:Dunaújváros írta:Sziasztok; 2002 530d alá tennék valami sport kipufogót. Van valakinek 530d alatt?
Peteqee kollégát keresd.
2014.06.06. 17:15
2014.06.06. 22:58
csiatt írta:Kipufogó véget szeretnék a verdára /e39 530D facelift M-lökös/ a meglévő dobra két csövet a végére (ilyen 66-os króm eredeti BMW véget gondoltam, amit csőre lehet ráhúzni), vagy diffuzor cserével kétoldalit (M5 design), de a kis hely és az 530D csavart félretolt hátsó kivezetése miatt Szegeden nem vállalják. Tudnátok valakit ajánlani? Vagy tippet képeket....
2014.06.17. 08:31
2014.08.23. 19:14
2014.08.24. 08:18
csiatt írta:Miért van az, hogy a benzines és a diesel kipufogó dob elméletileg nem kompatibilis gyáriban, de utángyártott doboknál meg mindegy mire teszi fel az ember?
2014.08.24. 09:43
2014.08.24. 10:18
Gallaca írta:Mennyibe került a kipu átalakítása? Dilemmázok, hogy 30d gyári M dobot tegyem fel, vagy csináltassak a régi dobra valami szebb véget.
Ezt mobilról nyomtam.
2014.08.24. 10:30
2014.08.24. 11:03
Gallaca írta:Igen megvan, de nem igazán tetszik a dupla s kanyaros kacska gyári vég. Eléggé béna szerintem. Legszívesebben eltüntetném a diffúzorról a kivágást is, hogy ne látsszon!
Ezt mobilról nyomtam.