* *
Pontos idő: 2024.03.29. 06:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 262 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.02.12. 00:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
morv írta:
Tomi.i írta:
Bummer írta:
gulyasalex írta:
Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről

Nemreg bongesztem a realoemet ez ugyben es arra jutottam, hogy mindegyik e39-ben megegyezik a fofekhenger es a rasegites. Azert mindenki csekkolja a sajat vin-je alapjan a cikkszamokat! Az en vinem alapjan a beszerelt fofekhenger es szervo volt szerelve pl M5-be is.

Ez nem igaz. Nekem mindkettőt cserélni kellett automatásításkor, tehát eleve nem lehet csak 1 tipus. Szervodobból is van szimpla és dupla is. Ezekre más-más főfékhenger való. 98/9 előtti és utáni sem egyezik meg.

Akkor nem egeszen jol fejtettem ki a dolgot. Azonos evjarat es valtotipus eseten lehet igaz a dolog. Ezert irtam, hogy mindenki ellenorizze a vin szama alapjan, hogy mi a helyzet.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 17:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyári ATE tárcsa és JURID betét jött le elölről a kocsiról. Az én vezetési stílusommal (visszafogott) meglehetősen gyorsan fogytak a betétek. Most ATE tárcsát és betétet kapott. A fékerő szerintem jobb és sokkal kevésbé kopik a betét :wink: Úgy gondolom nem hiába mondják, hogy 300 mm fölött csak ATE. Hátul maradt az ATE-JURID páros, mert arra még 60 ezer km-et ír és látszólag is van rajta még bőven, viszont ott korántsem kopik olyan szépen a tárcsa, mint elől. Hátul sokkal fényesebb a felülete :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.03.08. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Gyári ATE tárcsa és JURID betét jött le elölről a kocsiról. Az én vezetési stílusommal (visszafogott) meglehetősen gyorsan fogytak a betétek. Most ATE tárcsát és betétet kapott. A fékerő szerintem jobb és sokkal kevésbé kopik a betét :wink: Úgy gondolom nem hiába mondják, hogy 300 mm fölött csak ATE. Hátul maradt az ATE-JURID páros, mert arra még 60 ezer km-et ír és látszólag is van rajta még bőven, viszont ott korántsem kopik olyan szépen a tárcsa, mint elől. Hátul sokkal fényesebb a felülete :wink:

Helo
A hátsó fék szinte csak arra szolgál hogy a kézifék betétnek legyen helye :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.03.09. 00:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
lepke írta:
nagy.matyika írta:
Gyári ATE tárcsa és JURID betét jött le elölről a kocsiról. Az én vezetési stílusommal (visszafogott) meglehetősen gyorsan fogytak a betétek. Most ATE tárcsát és betétet kapott. A fékerő szerintem jobb és sokkal kevésbé kopik a betét :wink: Úgy gondolom nem hiába mondják, hogy 300 mm fölött csak ATE. Hátul maradt az ATE-JURID páros, mert arra még 60 ezer km-et ír és látszólag is van rajta még bőven, viszont ott korántsem kopik olyan szépen a tárcsa, mint elől. Hátul sokkal fényesebb a felülete :wink:

Helo
A hátsó fék szinte csak arra szolgál hogy a kézifék betétnek legyen helye :wink:


Cáfolnám...
Egy átlag elsőkerekesen talán igen, de egy - a páratlanul jó súlyelosztásáról híres - Bmw-n nem ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: 3 Bummer, hamoriarpi, muhaati
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.03.09. 00:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fontos a hátsó fék is. Minden autón lehet érezni a hiányát. Nem mondom, hogy kösd le, de észre vennéd, ha nem lenne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.03.09. 07:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
nagy.matyika írta:
Gyári ATE tárcsa és JURID betét jött le elölről a kocsiról. Az én vezetési stílusommal (visszafogott) meglehetősen gyorsan fogytak a betétek. Most ATE tárcsát és betétet kapott. A fékerő szerintem jobb és sokkal kevésbé kopik a betét :wink: Úgy gondolom nem hiába mondják, hogy 300 mm fölött csak ATE. Hátul maradt az ATE-JURID páros, mert arra még 60 ezer km-et ír és látszólag is van rajta még bőven, viszont ott korántsem kopik olyan szépen a tárcsa, mint elől. Hátul sokkal fényesebb a felülete :wink:

Helo
A hátsó fék szinte csak arra szolgál hogy a kézifék betétnek legyen helye :wink:

Kevered a motorral, ott nem is használtam sosem 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.03.09. 18:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
lepke írta:
nagy.matyika írta:
Gyári ATE tárcsa és JURID betét jött le elölről a kocsiról. Az én vezetési stílusommal (visszafogott) meglehetősen gyorsan fogytak a betétek. Most ATE tárcsát és betétet kapott. A fékerő szerintem jobb és sokkal kevésbé kopik a betét :wink: Úgy gondolom nem hiába mondják, hogy 300 mm fölött csak ATE. Hátul maradt az ATE-JURID páros, mert arra még 60 ezer km-et ír és látszólag is van rajta még bőven, viszont ott korántsem kopik olyan szépen a tárcsa, mint elől. Hátul sokkal fényesebb a felülete :wink:

Helo
A hátsó fék szinte csak arra szolgál hogy a kézifék betétnek legyen helye :wink:


Cáfolnám...
Egy átlag elsőkerekesen talán igen, de egy - a páratlanul jó súlyelosztásáról híres - Bmw-n nem ...

Nameg a kiporgesgatlo - menetstabilizalo kombo is eleg rendesen hasznalja vezetesi stilus fuggvenyeben.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.03.27. 00:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
lepke írta:
nagy.matyika írta:
Gyári ATE tárcsa és JURID betét jött le elölről a kocsiról. Az én vezetési stílusommal (visszafogott) meglehetősen gyorsan fogytak a betétek. Most ATE tárcsát és betétet kapott. A fékerő szerintem jobb és sokkal kevésbé kopik a betét :wink: Úgy gondolom nem hiába mondják, hogy 300 mm fölött csak ATE. Hátul maradt az ATE-JURID páros, mert arra még 60 ezer km-et ír és látszólag is van rajta még bőven, viszont ott korántsem kopik olyan szépen a tárcsa, mint elől. Hátul sokkal fényesebb a felülete :wink:

Helo
A hátsó fék szinte csak arra szolgál hogy a kézifék betétnek legyen helye :wink:

Kevered a motorral, ott nem is használtam sosem 8)

Helo
Nem sokat motoroztam az életem során, és annak a sok kilóméterét egy BMW R 1200 RT
nyergében tetem meg


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.04.08. 15:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.05. 15:24
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Mezőkövesd
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5D M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
E61 nél első féktárcsa és betét csere lesz mi a vélemény (esetleg tapasztalat) a Textar termékeiről.
Előre is, köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.04.08. 15:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
sirrudi írta:
Sziasztok!
E61 nél első féktárcsa és betét csere lesz mi a vélemény (esetleg tapasztalat) a Textar termékeiről.
Előre is, köszi.

e39en jól szolgálnak a betétek

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.04.08. 15:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Haminda írta:
sirrudi írta:
Sziasztok!
E61 nél első féktárcsa és betét csere lesz mi a vélemény (esetleg tapasztalat) a Textar termékeiről.
Előre is, köszi.

e39en jól szolgálnak a betétek

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el


Illetve a Zimmermann tárcsa + Textar betét ami jól szokott működni ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, hamoriarpi
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.04.10. 12:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem Mintex volt fenn az 530da-mon sose gőrbűlt el pedig volt használva asszem az a textar angol megfelelője talán :?

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.04.12. 17:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Pzotyo írta:
Nekem Mintex volt fenn az 530da-mon sose gőrbűlt el pedig volt használva asszem az a textar angol megfelelője talán :?

Akkor a Mintex nagyobb szerencséd volt mint nekem meg a kollégámnak nem bírtak 3000 km es ütöttek.
Ate,Brembo, Ferodo sosem volt gondom velük mindig meg állította a kocsit es nem ütöttek :)


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 00:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Rovid idon belul lejar a tarcsak elettartama az auton(E92 335D), es ugy gondoltam, hogy nem veszek ra gyari Bosch szettet, hanem kicsit erositek az egesz csomagon. Sokszor ugy erzem, hogy kicsit keveske az a fekrendszer, ami az auto alatt van, es ahogy neztem, a tesztek alatt is sokan megjegyeztek meg anno, foleg a konkurensekhez kepest. Az MTec drilled-grooved tarcsait neztem elore-hatra, plusz EBC padokat.(azt meg nem dontottem el, hogy black, green vagy redstuff) Van valakinek ezekkel tapasztalata? Tenyleg nagyon zajosak? Es itt nem csak a bejaratasi szakaszra gondolok. Mert sok olyat olvastam, hogy ezek a tarcsak+betetek eleg kellemetlen nyikorgast generalnak sok 1000km utan is, ami nem tul elegans.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 09:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
MPowerPH írta:
Hali!

Rovid idon belul lejar a tarcsak elettartama az auton(E92 335D), es ugy gondoltam, hogy nem veszek ra gyari Bosch szettet, hanem kicsit erositek az egesz csomagon. Sokszor ugy erzem, hogy kicsit keveske az a fekrendszer, ami az auto alatt van, es ahogy neztem, a tesztek alatt is sokan megjegyeztek meg anno, foleg a konkurensekhez kepest. Az MTec drilled-grooved tarcsait neztem elore-hatra, plusz EBC padokat.(azt meg nem dontottem el, hogy black, green vagy redstuff) Van valakinek ezekkel tapasztalata? Tenyleg nagyon zajosak? Es itt nem csak a bejaratasi szakaszra gondolok. Mert sok olyat olvastam, hogy ezek a tarcsak+betetek eleg kellemetlen nyikorgast generalnak sok 1000km utan is, ami nem tul elegans.


Ha nem szeretnél zajt akkor kerüld a hornyolt tárcsákat , ha sport kell akkor furatoltat válassz.
Ha már EBC betét akkor miért nem EBC tárcsát választasz hozzá?
Minél keményebb, sportosabb a betét annál hajlamosabb a visításra .

( esetleg gyári / Zimmermann lyukas tárcsa + Ferodo DS Performance betét ... )

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 11:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
EBC nagyon nagyon jó minőség, jó választás lenne szerintem, na de Tarox rendszeren nem gondolkoztál még? Elég komoly tárcsáik és betéteik vannak, de van komplett plug and play rendszerük is katalógus szerint az autódra. Nyilván ennek van egy jelentős anyagi vonzata, de határozottan jól fognak :D

Egyébként ATE-vel nem próbálkoztál már? 35d alatt az van és hát elég meggyőzően fog, akár még 220-230 ról is, ahogy próbáltam :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 16:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
Hali!

Rovid idon belul lejar a tarcsak elettartama az auton(E92 335D), es ugy gondoltam, hogy nem veszek ra gyari Bosch szettet, hanem kicsit erositek az egesz csomagon. Sokszor ugy erzem, hogy kicsit keveske az a fekrendszer, ami az auto alatt van, es ahogy neztem, a tesztek alatt is sokan megjegyeztek meg anno, foleg a konkurensekhez kepest. Az MTec drilled-grooved tarcsait neztem elore-hatra, plusz EBC padokat.(azt meg nem dontottem el, hogy black, green vagy redstuff) Van valakinek ezekkel tapasztalata? Tenyleg nagyon zajosak? Es itt nem csak a bejaratasi szakaszra gondolok. Mert sok olyat olvastam, hogy ezek a tarcsak+betetek eleg kellemetlen nyikorgast generalnak sok 1000km utan is, ami nem tul elegans.


A yellowstuff kimaradt a felsorolasbol
En azt hallottam valahol, hogy a furt tarcsak hajlamosak a repedesre, ez igaz lehet?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 19:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
morv írta:
MPowerPH írta:
Hali!

Rovid idon belul lejar a tarcsak elettartama az auton(E92 335D), es ugy gondoltam, hogy nem veszek ra gyari Bosch szettet, hanem kicsit erositek az egesz csomagon. Sokszor ugy erzem, hogy kicsit keveske az a fekrendszer, ami az auto alatt van, es ahogy neztem, a tesztek alatt is sokan megjegyeztek meg anno, foleg a konkurensekhez kepest. Az MTec drilled-grooved tarcsait neztem elore-hatra, plusz EBC padokat.(azt meg nem dontottem el, hogy black, green vagy redstuff) Van valakinek ezekkel tapasztalata? Tenyleg nagyon zajosak? Es itt nem csak a bejaratasi szakaszra gondolok. Mert sok olyat olvastam, hogy ezek a tarcsak+betetek eleg kellemetlen nyikorgast generalnak sok 1000km utan is, ami nem tul elegans.


A yellowstuff kimaradt a felsorolasbol
En azt hallottam valahol, hogy a furt tarcsak hajlamosak a repedesre, ez igaz lehet?

A hamis Brembo, amit a sárga kézzel fúr otthon, az igen.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.11.08. 00:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
Hali!

Rovid idon belul lejar a tarcsak elettartama az auton(E92 335D), es ugy gondoltam, hogy nem veszek ra gyari Bosch szettet, hanem kicsit erositek az egesz csomagon. Sokszor ugy erzem, hogy kicsit keveske az a fekrendszer, ami az auto alatt van, es ahogy neztem, a tesztek alatt is sokan megjegyeztek meg anno, foleg a konkurensekhez kepest. Az MTec drilled-grooved tarcsait neztem elore-hatra, plusz EBC padokat.(azt meg nem dontottem el, hogy black, green vagy redstuff) Van valakinek ezekkel tapasztalata? Tenyleg nagyon zajosak? Es itt nem csak a bejaratasi szakaszra gondolok. Mert sok olyat olvastam, hogy ezek a tarcsak+betetek eleg kellemetlen nyikorgast generalnak sok 1000km utan is, ami nem tul elegans.

Helo
Én jómagam tapasztal során nem ajánlom a kisipari cuccot.
Próbáltam mindent,de a gyári tárcsától nincs jobb


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.07.12. 19:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 277
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Ma átnéztem, "karbantartottam" az első fékeket a nemrég vett 535d-n. Hát nem semmi, nagy nyereg van elöl.
Eddig fel sem tűnt, pedig nézegettem eleget a kerekeket, de hiányzik a bal oldalról ez a lemezrugó, ami feszesen tartja a külső oldalon a fékpofákat. Holnap mehetek vásárolni.
Egy kérdés. Valaki használ-használt kerámia betétet? Jó, jobb, mint a hagyományos? Jobban vagy kevésbé koptatja a tárcsát? Fékhatás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 262 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator