* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Manuális vagy automata
Manuális 43%  43%  [ 124 ]
Autómata 57%  57%  [ 165 ]
Szavazatok száma : 289
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 15:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
peteeqe írta:
Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra :)
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz :) :taps:

Nehéz lehet mentálisan elfogadni egy ekkora visszalépést.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 Jerry, muhaati
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 16:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra :)
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz :) :taps:

Nekem nincs vele gondom, meloban a kamion automata, a kocsim meg manual. A bal es jobb oldali kormany elhelyezes kozott kicsit nehezebb az atallas (keretik a politikat nem belekeverni).
Difit es kardant is csereltel?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 19:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
peteeqe írta:
Jelentem tegnaptól átalakult az autómata 30d-m manuálisra :)
Szoknom kell még a 3. pedált, de jó lesz :) :taps:

Nehéz lehet mentálisan elfogadni egy ekkora visszalépést.

Hasonló lehet, mint benzinesből olajkályhába ülni :D
De az másik topic.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
PeterE39 írta:
Hasonló lehet, mint benzinesből olajkályhába ülni :D
De az másik topic.



No-no! Nem kóstolgatni!!!! :wink:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, Tomi.i
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
muhaati írta:
PeterE39 írta:
Hasonló lehet, mint benzinesből olajkályhába ülni :D
De az másik topic.



No-no! Nem kóstolgatni!!!! :wink:

Azt hiszem beszóltak! :x :facepalm: :mrgreen: (és milyen igaza van!) :facepalm:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 21:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:26
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 22:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
atkolantos írta:
Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?

Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
atkolantos írta:
Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?


Nincs vele semmi baj, csak tudod itt a fórumon az öreg bácsikák már bele tudnak gabalyodni 3 db pedálba, plusz még ezzel egyidejűleg egy váltókarnak nevezett botot is több pozícióba lehet/ kell tenni...
Áááááá.... ,van akinek ez már sok ... :mrgreen:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: 2 atkolantos, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 22:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:26
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
atkolantos írta:
Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?

Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.


F30 318d 8-gang jó lesz? :roll:
Véleményt tartom, manuális. pont. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 22:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jó lesz, mert olyan szépen vált, hogy észre se veszed :wink: Ráadásul nem kicsit erősebbnek érződik az autó köszönhetően a rövid fokozatoknak :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 22:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
atkolantos írta:
Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?

Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.


Én már próbáltam, többször is, nem értem.

Biztos velem van a baj, hogy nem egy BMW jelvényes mercédeszt akarok. :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 22:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Próbálj ki egy automatát. Meg fogod érteni.

A V8 előtt automata 20d-m volt,és egy biztos,hogy imádtam.Mocskosul kényelmes volt,és élvezetes is annak ellenére hogy sokan azt mondják ezzel épp elvész az "élvezet". És nem is volt vele semmi probléma,de amikor eladtam azért egy kisebb gyomorgörcs feloldódott bennem (amit belém ültettek),hogy ha felújításra vagy cserére került volna sor.....Lehet felesleges volt a para,mert azóta már hallottam olyan mechanikus váltó felújításáról,ami igencsak megközelítette egy automatáét (összegben). Úgyhogy ha úgy hozza a sors,bele mernék vágni megint,még ha néha meg is fáradnak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.28. 23:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
jlaci74 írta:
atkolantos írta:
Mi a baj a manuális váltóval, hogy visszalépésként kell tekinteni rá?


Nincs vele semmi baj, csak tudod itt a fórumon az öreg bácsikák már bele tudnak gabalyodni 3 db pedálba, plusz még ezzel egyidejűleg egy váltókarnak nevezett botot is több pozícióba lehet/ kell tenni...
Áááááá.... ,van akinek ez már sok ... :mrgreen:

:nyelves:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 08:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.25. 10:19
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 306D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek István30d az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 09:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
István30d írta:
Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.



De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: 2 atkolantos, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 13:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Haminda írta:
István30d írta:
Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.



De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Így van!
Ne hasonlítsuk a bontott váltó árát az új lendkerék+kuplung árához.
Egy bontott váltó ( 525D/530D ) 140-150e körül van, egy bontott lendkerék+kuplung kombó meg kb. 50e. ( mert szinte sosem kell ) , arról nem is beszélve, hogy előbbi állapota sokkal bizonytalanabb, szinte ellenőrizhetetlen ... ( kivéve ha Szabitól van ! )
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
Vétel előtt egy bmw specialista átnézte az autót, kérdeztem a lendkerék-kuplung szokásos várható élettartamáról és azt válaszolta, hogy van olyan ügyfele akinek 500e km van a kocsijában és még nem volt levéve a váltó ...
Ezzel csak azt akarom mondani , hogy bármelyik változat élettartama legfőképpen annak felhasználójától függ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: 2 atkolantos, Zo78
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 17:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:26
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...


Így van, én is vezettem ezt a kom binációt és igencsak meggyőző volt. Az más kérdés hogy dízelt saját magamnak soha, mert nem biztos hogy elbírja a költségvetés :mrgreen: :nyelves: de az már szintén a másik topic lenne.

Szerk. de még a kom binációt is csak szóközzel lehet leírni mer turing lesz belőle :facepalm: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 19:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.25. 10:19
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 306D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
Haminda írta:
István30d írta:
Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.



De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Így van!
Ne hasonlítsuk a bontott váltó árát az új lendkerék+kuplung árához.
Egy bontott váltó ( 525D/530D ) 140-150e körül van, egy bontott lendkerék+kuplung kombó meg kb. 50e. ( mert szinte sosem kell ) , arról nem is beszélve, hogy előbbi állapota sokkal bizonytalanabb, szinte ellenőrizhetetlen ... ( kivéve ha Szabitól van ! )
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
Vétel előtt egy bmw specialista átnézte az autót, kérdeztem a lendkerék-kuplung szokásos várható élettartamáról és azt válaszolta, hogy van olyan ügyfele akinek 500e km van a kocsijában és még nem volt levéve a váltó ...
Ezzel csak azt akarom mondani , hogy bármelyik változat élettartama legfőképpen annak felhasználójától függ...

Sziasztok! Nem kétlem hogy így van. De én kíváncsi lennék hányszor araszolt a dugóban. Az az autó amiben 500 ezer km-van és még nem volt kuplungcserés:) Biztosan nem autózik BP-n sokat. "nem kekeckedésből írtam"
És igen itt lép életbe hogy a felhasználótól függ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 19:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
István30d írta:
jlaci74 írta:
Haminda írta:
István30d írta:
Sziasztok!
Nos én manuál 530d-t vettem, mert sok rémtörténetet hallottam az autómata váltókról.
De amikor kettőstömegű lendkereket kellett cserélni plussz tárcsa akkor azért elgondolkodtam hogy, az automata kényelmesebb és kölcségkímélőbb lett volna. Szóval MAJDNEM 2 jóállapotú bontott automata váltót kaptam volna a kuplung tárcsa és a ketőstömegű áráért. Már megbántam hogy nem automata a vas.



De mindkettő bontott lett volna, és azbsem életbiztosítás. Szóval a lendkereket a felújítással hasonlitsuk inkább össze. Almat-almaval alapon...
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Így van!
Ne hasonlítsuk a bontott váltó árát az új lendkerék+kuplung árához.
Egy bontott váltó ( 525D/530D ) 140-150e körül van, egy bontott lendkerék+kuplung kombó meg kb. 50e. ( mert szinte sosem kell ) , arról nem is beszélve, hogy előbbi állapota sokkal bizonytalanabb, szinte ellenőrizhetetlen ... ( kivéve ha Szabitól van ! )
A múlt héten vettünk egy régi barátomnak egy 525d manuált. Előtte sosem vezettem kéziváltósat. Kipróbáltam, vezettem kb. 50 km-t és két automata e39 után azt kell hogy mondjam semmi féle rossz érzésem nem volt, sőt kifejezetten tetszett...
Vétel előtt egy bmw specialista átnézte az autót, kérdeztem a lendkerék-kuplung szokásos várható élettartamáról és azt válaszolta, hogy van olyan ügyfele akinek 500e km van a kocsijában és még nem volt levéve a váltó ...
Ezzel csak azt akarom mondani , hogy bármelyik változat élettartama legfőképpen annak felhasználójától függ...

Sziasztok! Nem kétlem hogy így van. De én kíváncsi lennék hányszor araszolt a dugóban. Az az autó amiben 500 ezer km-van és még nem volt kuplungcserés:) Biztosan nem autózik BP-n sokat. "nem kekeckedésből írtam"
És igen itt lép életbe hogy a felhasználótól függ.


Egyet értünk.
Felhasználó függő és felhasználási körülmény függő...
Nem véletlen hogy Hámoriárpit sem lehetne már kirobbantani az autómatások táborából ... :)

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Automata vagy Manuál -szavazás-
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 20:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:26
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
István30d írta:
Biztosan nem autózik BP-n sokat.


Már nem azért, de akkor mi értelme is van egy E39 (E34, E60, F10 tetszőleges..) kategóriájú autónak egy nagyvárosban :?: :o
Ha sok városi használatról van szó, akkor még egy 3er is épphogy elmegy... nemhogy 5-ösök mittudomén milyen böhöm motorokkal, 30d stb.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 293 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator