* *
Pontos idő: 2024.04.18. 08:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 151 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 07:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Ãœdv!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2000/03 hó előtti EU2 , és az utáni EU3 30d katalizátor miben különbözik? Ránézésre egyformák, de cikkszám szerint másak, és az EU besorolás is más, az ETK szerint.
Még egy cserélendő darab!?

Padrét hívd fel ha sürgős.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 08:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Ãœdv!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2000/03 hó előtti EU2 , és az utáni EU3 30d katalizátor miben különbözik? Ránézésre egyformák, de cikkszám szerint másak, és az EU besorolás is más, az ETK szerint.
Még egy cserélendő darab!?


Biztos vagy benne hogy van EU2-es 30d? :roll:
Szerintem a TDS volt az.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 13:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Padre540 írta:
Gallaca írta:
Ãœdv!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2000/03 hó előtti EU2 , és az utáni EU3 30d katalizátor miben különbözik? Ránézésre egyformák, de cikkszám szerint másak, és az EU besorolás is más, az ETK szerint.
Még egy cserélendő darab!?


Biztos vagy benne hogy van EU2-es 30d? :roll:
Szerintem a TDS volt az.

Biztos nem vagyok benne, majd otthonról megnézem mégegyszer, de a 184 lovas szerintem eu2 mert csak a 193 lovas injektorai eu3-ok, és annak a katalizátorára van írva hogy eu3. Már ha jól értelmeztem... Ami korántsem biztos!
De a lényeg az az, hogy ki kell-e cserélnem azt a részt is, vagy elég csak a közepét!? :?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 13:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Biztos nem vagyok benne, majd otthonról megnézem mégegyszer, de a 184 lovas szerintem eu2 mert csak a 193 lovas injektorai eu3-ok, és annak a katalizátorára van írva hogy eu3. Már ha jól értelmeztem... Ami korántsem biztos!
De a lényeg az az, hogy ki kell-e cserélnem azt a részt is, vagy elég csak a közepét!? :?


2 dolgot tudok elképzelni:
módosított injektor és motorvezérlő a 193 lovasban,ezáltal 2 katival is tudja az értékeket,nem kell 4.
vagy
kicsivel több nemesfém van benne,jobb a szűrőképesség,nem kell 4.
Ha jól tudom,ugyanúgy néz ki,mint a 184 lovasé,de más a cikkszáma ezért Én az utóbbit tudom elképzelni,de lehet az összes együtt..Ha 100%-ra akarsz menni akkor cseréld azt is.
Szerk:
Ebben a számúban:
7785909 2227922005
majdnem kétszer annyi a nemesfém,mint ebben:
7785909 CD9766
pedig ugyanaz a katalizátor,elöl a 2 kicsi közül a nagyobbik.
Ettől még nem 100% hogy a jobban bevont a 193 lovasé,lehet hogy nyugati importra szánt példányokban voltak jobban bevonva,főleg ahol sok a hideg,Svájc,Svéd,stb...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 16:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.18. 17:22
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Bishop's Stortford(UK)
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pako írta:
jlaci74 írta:
hamoriarpi írta:
Pako írta:
Sziasztok
530d-n kilyukadt a két rezó csövem ami elől van a váltónál, venni akartam de kérik a hoszot és az átmérőt :S valaki esetleg tud segiteni ebbe hogy milyen méretőt kell vennem stb ??? köszönöm előre is!

JLacit keresd.


Itt jól látszik miért kényes a szitu:

Kép

Az e39 alá 50 mm csőátmérőjű rezgőcső kell(ene) , de ennek a csőnek a hazai forgalomban olcsón kapható verziójának a külső átmérője 74 mm, ami azt jelenti, hogy a két egymás mellett elhelyezkedő cső összeér.
Tehát vagy leszűkíted 45-re , aminek a külseje csak 67 , vagy megveszed a jóval drágább német javítócsöveket, amik 50-esek de elférnek egymás mellett ( ráadásul csak az egyik végét kell hegeszteni mert ezek típus-specifikus csövek ).
Ráadásul megkavarja a dolgokat , hogy a piacon többféle rétegvastagságú cső van ...

Mindenki mérlegelhet ( pénztárca szerint ) :
- magyar csövek ( 45/50 ) - 4000 körül / db
- német csövek ( 45 ) - 12 000 körül / db
- német típus-specifikus csővek - 22-23 000 / db ( lásd a képen ) ( szerk. az ár, kicsit elírtam..., így már jó )

Kép



Köszönöm a tájékoztatást
http://kepfeltoltes.hu/130914/20130914_ ... es.hu_.jpg

De én ma alá mentem lefotóztam még nekem fent a gyári van de jól látszik ak épen is hogy legaláb a kettő között másfél centi hely van, ergo hétfőn hoznak nekem kettő db magyar 50x200 as rezó csövet aminek álitásod szerint 75mm a mérete, nem tudom fogalmam sincs de nagyon ugy nézki hogy simán elfér! De azért köszönöm szépen :)


Kipufogozni ajanlanam neked a Proex-et. Nagyon korrektek a sracok, nekem eddig mindent megoldottak. Katalizator hereles, dob gyartas, turbo cso keszites fembol, egyedi dobot, mindent. Legutobb is ok csinaltak meg a rendszerem mert az aki elotte takolta, ferdere rakta a rendszert. Csereltek a harmonika csoveket, es a leomlo vege gomb alaku, igy szinte korlatlan a variacio, hogy rakod vissza a rendszert. Ebben az esetben is elcsesztek, meghuztak lefele, igy a rendszer elorebb kerult, es feszult, illetve allandoan belevert az alvazba a hatso dob. Ott is a felutes gatlo kis lemezke felett volt a dob fule, holott alatte kellene lennie. A sracok 1 ora alatt rendberaktak. A flexi csovet is kicserelik, es le sem veszik a rendszert. Kivagjak, megmerik, hozzak az uj flexit, es a helyen felvarrjak. Van egy golfom, amin 4 eve csereltek, es azota is tokeletes. Smart 0.8 cdi-men is gyartottak egy dobot. Az viszont elsore nem sikerult, mert belevert a lokosombe. De ez sem az o hibajuk volt, hanem az enyem, mert szetszedett autot vittem nekik, h ne kuzdjenek sokat. De igy nem volt mihez allitani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2013.09.27. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.05. 13:04
Hozzászólások: 58
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 3000d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bugajauzsi írta:
Pako írta:
jlaci74 írta:
hamoriarpi írta:
Pako írta:
Sziasztok
530d-n kilyukadt a két rezó csövem ami elől van a váltónál, venni akartam de kérik a hoszot és az átmérőt :S valaki esetleg tud segiteni ebbe hogy milyen méretőt kell vennem stb ??? köszönöm előre is!

JLacit keresd.


Itt jól látszik miért kényes a szitu:

Kép

Az e39 alá 50 mm csőátmérőjű rezgőcső kell(ene) , de ennek a csőnek a hazai forgalomban olcsón kapható verziójának a külső átmérője 74 mm, ami azt jelenti, hogy a két egymás mellett elhelyezkedő cső összeér.
Tehát vagy leszűkíted 45-re , aminek a külseje csak 67 , vagy megveszed a jóval drágább német javítócsöveket, amik 50-esek de elférnek egymás mellett ( ráadásul csak az egyik végét kell hegeszteni mert ezek típus-specifikus csövek ).
Ráadásul megkavarja a dolgokat , hogy a piacon többféle rétegvastagságú cső van ...

Mindenki mérlegelhet ( pénztárca szerint ) :
- magyar csövek ( 45/50 ) - 4000 körül / db
- német csövek ( 45 ) - 12 000 körül / db
- német típus-specifikus csővek - 22-23 000 / db ( lásd a képen ) ( szerk. az ár, kicsit elírtam..., így már jó )

Kép



Köszönöm a tájékoztatást
http://kepfeltoltes.hu/130914/20130914_ ... es.hu_.jpg

De én ma alá mentem lefotóztam még nekem fent a gyári van de jól látszik ak épen is hogy legaláb a kettő között másfél centi hely van, ergo hétfőn hoznak nekem kettő db magyar 50x200 as rezó csövet aminek álitásod szerint 75mm a mérete, nem tudom fogalmam sincs de nagyon ugy nézki hogy simán elfér! De azért köszönöm szépen :)


Kipufogozni ajanlanam neked a Proex-et. Nagyon korrektek a sracok, nekem eddig mindent megoldottak. Katalizator hereles, dob gyartas, turbo cso keszites fembol, egyedi dobot, mindent. Legutobb is ok csinaltak meg a rendszerem mert az aki elotte takolta, ferdere rakta a rendszert. Csereltek a harmonika csoveket, es a leomlo vege gomb alaku, igy szinte korlatlan a variacio, hogy rakod vissza a rendszert. Ebben az esetben is elcsesztek, meghuztak lefele, igy a rendszer elorebb kerult, es feszult, illetve allandoan belevert az alvazba a hatso dob. Ott is a felutes gatlo kis lemezke felett volt a dob fule, holott alatte kellene lennie. A sracok 1 ora alatt rendberaktak. A flexi csovet is kicserelik, es le sem veszik a rendszert. Kivagjak, megmerik, hozzak az uj flexit, es a helyen felvarrjak. Van egy golfom, amin 4 eve csereltek, es azota is tokeletes. Smart 0.8 cdi-men is gyartottak egy dobot. Az viszont elsore nem sikerult, mert belevert a lokosombe. De ez sem az o hibajuk volt, hanem az enyem, mert szetszedett autot vittem nekik, h ne kuzdjenek sokat. De igy nem volt mihez allitani.




Na sziasztok
Ma tudtam még csak megcsinálni az egészet mert ma értem rá, tehát megvettem 3800Ft/dbot a 50x200 as univerzális 3rétegű rezó csövet! Mivel kifogyott a huzalom a coból igy kénytelen voltam elektródával meghegeszteni helyszinen mindent :D lehet a varratok szépségre nem a legszebbek de tömörek :D nem ereszt, és lám elfér a kettő egymás melett sőtt van még kb 2mm rés is köztük!

http://kepfeltoltes.hu/130927/20130927_ ... es.hu_.jpg ilyen volt a régi, két rétegü és már csak a szövet tartotta :D
http://kepfeltoltes.hu/130927/20130927_ ... es.hu_.jpg itt a rés ami maradt még köztük alapból van jó másfél centi a gyárival de szerintem bőven elég ez is :DD
http://kepfeltoltes.hu/130927/20130927_ ... es.hu_.jpg ilyen lett le lett fújva feketére korrozió ellen :)

Szóval szerintem lehet a gyári német minőség stb jó drágán de ez is bőven elég és a célnak megfelel ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2013.09.30. 22:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rezó cső kipufogóhoz.

ebay

Kép

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.09. 17:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.17. 18:07
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok; 2002 530d alá tennék valami sport kipufogót. Van valakinek 530d alatt? Nem akarok üvöltőset mint a benzineseknél, a youtub-on van pár video és ott van egy-két dögös hangú. A legfontosabb kérdés viszont az hogy a dob kicserélésével éri valami technikai hátrány az autót? Gondolok ilyenre hogy visszaöblítés stb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.09. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Dunaújváros írta:
Sziasztok; 2002 530d alá tennék valami sport kipufogót. Van valakinek 530d alatt?


Peteqee kollégát keresd.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: peteeqe
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.09. 21:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Dunaújváros írta:
Sziasztok; 2002 530d alá tennék valami sport kipufogót. Van valakinek 530d alatt? Nem akarok üvöltőset mint a benzineseknél, a youtub-on van pár video és ott van egy-két dögös hangú. A legfontosabb kérdés viszont az hogy a dob kicserélésével éri valami technikai hátrány az autót? Gondolok ilyenre hogy visszaöblítés stb.

Nem vagyok híve a "tuningolásnak", de dízelen egy jól tervezett(!!!) és profin kivitelezett(!!!) rendszer mindig szokott hozni lovakat. Ha "csak" szép hangot akarnék, akkor valami autóspecifikus Sebring vagy Remus végdobot néznék rá vagyonokért. Ha komolyabban bele akarsz mélyedni a dologba, akkor csak Proex. Van személyes tapasztalatom. Korlátozás nélkül tudom ajánlani.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.10. 06:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Dunaújváros írta:
Sziasztok; 2002 530d alá tennék valami sport kipufogót. Van valakinek 530d alatt?


Peteqee kollégát keresd.


Hátul nekem egy univerzális sportdob van, egy ovál véggel, Szép kellemes hangja volt amíg gyári a rendszer többi része is :)
Most nincs alatta katalizátor se (4db) így se vészes, nem hangos, nem búg, lehet utazni vele

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 17:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kipufogó véget szeretnék a verdára /e39 530D facelift M-lökös/ a meglévő dobra két csövet a végére (ilyen 66-os króm eredeti BMW véget gondoltam, amit csőre lehet ráhúzni), vagy diffuzor cserével kétoldalit (M5 design), de a kis hely és az 530D csavart félretolt hátsó kivezetése miatt Szegeden nem vállalják. Tudnátok valakit ajánlani? Vagy tippet képeket....

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 22:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
csiatt írta:
Kipufogó véget szeretnék a verdára /e39 530D facelift M-lökös/ a meglévő dobra két csövet a végére (ilyen 66-os króm eredeti BMW véget gondoltam, amit csőre lehet ráhúzni), vagy diffuzor cserével kétoldalit (M5 design), de a kis hely és az 530D csavart félretolt hátsó kivezetése miatt Szegeden nem vállalják. Tudnátok valakit ajánlani? Vagy tippet képeket....


M5 design nem M5nél
1. nagy
vagy
2. kontár
munka :D
http://forum.bmw5.co.uk/topic/85994-qua ... ion-query/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 08:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az 525D és az 530D hátsó dob megegyezik?
Illetve a gyári M-pakett lököshöz ugyanaz a dob van, mint a símához D esetén?

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.08.23. 19:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Miért van az, hogy a benzines és a diesel kipufogó dob elméletileg nem kompatibilis gyáriban, de utángyártott doboknál meg mindegy mire teszi fel az ember?

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.08.24. 08:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csiatt írta:
Miért van az, hogy a benzines és a diesel kipufogó dob elméletileg nem kompatibilis gyáriban, de utángyártott doboknál meg mindegy mire teszi fel az ember?



Vissza térve az M kipuhoz.Nekem 523iA van és most alakitottam át az autót M-esre.A gyári dob végén egy rövid cső van ami lefelé néz.Az M-es pedig vizszintesen néz hátra kifelé a lökháritó kialakitásából a külvilágba.Egy kipufogóssal gyártattam hozzá saválló csövet ami nyújtott S alakú 80mm átmérőjü, felhegesztette a gyári dobra.Kinézete gyári M packet lett,hangja semmit nem változott.Jlaci ajánlotta a kipumágust ezuttal is köszi Laci!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.08.24. 09:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Mennyibe került a kipu átalakítása? Dilemmázok, hogy 30d gyári M dobot tegyem fel, vagy csináltassak a régi dobra valami szebb véget.



Ezt mobilról nyomtam.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.08.24. 10:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Mennyibe került a kipu átalakítása? Dilemmázok, hogy 30d gyári M dobot tegyem fel, vagy csináltassak a régi dobra valami szebb véget.



Ezt mobilról nyomtam.


6000.-ft-ot kért a mester mindennel együtt.Ennyit szerintem feltétlenül megér még akár többet is.
Az eredeti M kinézet volt a fő cél ami ezzel megvalósult,semmi esetre sem akartam sportdobot feltenni nem csak a hangja miatt hanem a rémisztően magas ára miatt is ha minőségi sportkipuról beszélünk.
A gyári dob mégis csak gyári,csak egyben van a kipufogórendszer nem lehet megbontani.Nem tudom dizelnél is igy van-e?Ha neked meg van a gyári M kipu,ami szerintem meg van....akkor lehet érdemes azt feltenni komplett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.08.24. 10:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Igen megvan, de nem igazán tetszik a dupla s kanyaros kacska gyári vég. Eléggé béna szerintem. Legszívesebben eltüntetném a diffúzorról a kivágást is, hogy ne látsszon!



KépKép

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gallaca 2014.08.24. 11:05-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogórendszer
HozzászólásElküldve: 2014.08.24. 11:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Igen megvan, de nem igazán tetszik a dupla s kanyaros kacska gyári vég. Eléggé béna szerintem. Legszívesebben eltüntetném a diffúzorról a kivágást is, hogy ne látsszon!



Ezt mobilról nyomtam.


Aahha.Akkor nem a gyári a cél hanem az izlésednek megfelelő kialakitás.Hhmm....akkor marad a savállóvég felhegesztése.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 151 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator