* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 99 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.15. 20:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
coolautoo írta:
szekeres írta:
Akkor se jó szerintem, hogy hátul lejjebb van. HA gondolod elcserélem a futóművedet az enyémre :D


Igen szerintem se jó, de MuhaAti-nak is hátul durván 64 centire van a sárvédő perem a talajtól és a emelő bak is 155mm-re van neki mint nekem tehát megegyezik a hátulja az enyémmel!
Egyedül az elejében van 8mm difi az enyém 8milivel lejjebb van mint az övé, de Jackson doksia alapján viszont jó az értékem tehát nem tudom mi a baj mert én egy normál fekvőrendőrön (ami nem az észrevehetetlenek közé tartozik, hanem amin már érdemes max 20-al átmenni és előtte lelassítani, persze én még ennél jobban is lelassítok de ha meg állok a tetején és utána indulok el akkor is hallom hogy a műanyag súrlódik ) de vannak olyan extrém idióta "hegyek" az útra építve (aki megtervezi annak az utcájába vagy tíz ilyet kéne építeni, hogy érezze már mit is gondolt ki rossz pillanatában, egyes helyeken már csak terepjárókkal lehet közlekedni) amin átmenve még az alváz is oda verődik ilyenkor egy kicsit elkap az ideg :evil:
Jacksonnál a garázsból is ha nem keresztbe megyek ki vagy megyek le akkor tuti oda veri az alját rendesen akármilyen lassan is megyek ezt múlthéten tapasztaltam!


Ott az én hibátlanul működő légrugósom is hozzá tud érni ha gyorsan rakom le az első kereket. No meg az OFF céges H touring Astra is oda vágta 10km/h fölött.
Azt azonban láthatod az adatok között, hogy a légrugós Touring adatok első és hátsó estében a 15 kerék a legalacsonyabb. Neked tehát hátsó légrugós és 15" kerekeid mellett mérted ezeket? Mert akkor 17+-osnál ezt nem éreznéd ennyire
Célszerű megadni milyen futóműved van a fenti táblázat alapján és milyen kerék (235/45R17 formában) mert csak akkor összehasonlitható az adat.

Jackson, aki szerint talán nagyobb kerék kéne rá

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.15. 21:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jackson írta:

Ott az én hibátlanul működő légrugósom is hozzá tud érni ha gyorsan rakom le az első kereket. No meg az OFF céges H touring Astra is oda vágta 10km/h fölött.
Azt azonban láthatod az adatok között, hogy a légrugós Touring adatok első és hátsó estében a 15 kerék a legalacsonyabb. Neked tehát hátsó légrugós és 15" kerekeid mellett mérted ezeket? Mert akkor 17+-osnál ezt nem éreznéd ennyire
Célszerű megadni milyen futóműved van a fenti táblázat alapján és milyen kerék (235/45R17 formában) mert csak akkor összehasonlitható az adat.

Jackson, aki szerint talán nagyobb kerék kéne rá


Jól emlékszem,hogy sportfutóművetek van? Akkor coolautonak érdekes a kocsija: sportfutómű 15-ös felnivel... Nekem nem ért le nálad az alja ( normál futómű, 17-es téli felnikkel )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.15. 21:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.06.19. 00:00
Hozzászólások: 80
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E3
Évjárata: 1979
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ott az én hibátlanul működő légrugósom is hozzá tud érni ha gyorsan rakom le az első kereket. No meg az OFF céges H touring Astra is oda vágta 10km/h fölött.
Azt azonban láthatod az adatok között, hogy a légrugós Touring adatok első és hátsó estében a 15 kerék a legalacsonyabb. Neked tehát hátsó légrugós és 15" kerekeid mellett mérted ezeket? Mert akkor 17+-osnál ezt nem éreznéd ennyire
Célszerű megadni milyen futóműved van a fenti táblázat alapján és milyen kerék (235/45R17 formában) mert csak akkor összehasonlitható az adat.

Jackson, aki szerint talán nagyobb kerék kéne rá[/quote]

Igen lehet igazad van jackson nekem 15-ös kerekeim vannak 205/65 R15 most a téli, nyárra akarok majd 17-es kerekeket venni és akkor keresek majd rá valamivel ballonosabbat, tehát nagyobb per értékűt, lehet ez el fog térni a gyáritól de szerintem ez nem gond, max a kilométer órám kicsit mást fog mutatni de az amúgy is csal (ez nem ide vág de megkérdezem: a titkos menüben a sebességet a navigáció segítségével írja ki (ez mondjuk lehet hülyeség mert akkor alagútban mit csinál az utolsó mért értéket jelzi ki?) vagy a difiben figyeli a konkrét kihajtás kerületi sebességét és Ő is változik ha eltérünk a gyári kerék ajánlástól? Csak akkor nem értem, hogy a normál sebesség kijelzés honnan jön!)
A téli kerekeimet is lehet jobb lenne 16-osra cserélni és azt is ballonosabb gumikkal szerelni, ez emel az autón is és javítja a komfort érzetet is, mert ide Magyarországra a Balkáni futóművet érdemes berakatni amilyen szarok ezek az utak!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.16. 02:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
coolautoo írta:
jackson írta:
Ott az én hibátlanul működő légrugósom is hozzá tud érni ha gyorsan rakom le az első kereket. No meg az OFF céges H touring Astra is oda vágta 10km/h fölött.
Azt azonban láthatod az adatok között, hogy a légrugós Touring adatok első és hátsó estében a 15 kerék a legalacsonyabb. Neked tehát hátsó légrugós és 15" kerekeid mellett mérted ezeket? Mert akkor 17+-osnál ezt nem éreznéd ennyire
Célszerű megadni milyen futóműved van a fenti táblázat alapján és milyen kerék (235/45R17 formában) mert csak akkor összehasonlitható az adat.

Jackson, aki szerint talán nagyobb kerék kéne rá


Igen lehet igazad van jackson nekem 15-ös kerekeim vannak 205/65 R15 most a téli, nyárra akarok majd 17-es kerekeket venni és akkor keresek majd rá valamivel ballonosabbat, tehát nagyobb per értékűt, lehet ez el fog térni a gyáritól de szerintem ez nem gond, max a kilométer órám kicsit mást fog mutatni de az amúgy is csal (ez nem ide vág de megkérdezem: a titkos menüben a sebességet a navigáció segítségével írja ki (ez mondjuk lehet hülyeség mert akkor alagútban mit csinál az utolsó mért értéket jelzi ki?) vagy a difiben figyeli a konkrét kihajtás kerületi sebességét és Ő is változik ha eltérünk a gyári kerék ajánlástól? Csak akkor nem értem, hogy a normál sebesség kijelzés honnan jön!)
A téli kerekeimet is lehet jobb lenne 16-osra cserélni és azt is ballonosabb gumikkal szerelni, ez emel az autón is és javítja a komfort érzetet is, mert ide Magyarországra a Balkáni futóművet érdemes berakatni amilyen szarok ezek az utak!


A navi a ABS-től (ASC avagy DSc vezérlőtől) kapja a sebesség jelet ami a keréknél lévő ABS jeladóktól kapja. A diffiben csak a régebbi BMW-kben volt sebesség mérő. A normál sebesség kijelzés (a a műszerfalra gondoltál) is onnan jön. A GPS a elekromos iránytű, ABS sebesség jel és a váltó (előre vagy hátra menet) adataiból is tud dolgozni, de a műholdal hozzápontosít.

Visszatérve a futómű problémára téliben max 16-os célszerű mivel arra még rakható hólánc már ha mész olyan helyre. Nekem speciel cummi lenne ha bejött volna a múlthétvégi Osztrák kiruccanás, mert a hegyes helyeken kötelező hóláncot nem tudom felrakni és könyöröghettem volna négy 16-os kereket kölcsön téli gumival.
A 17"-os nyárra az ideális amikor nagyon csapatsz.

Jackson, aki majd lecseréli a 17-es télit 16-osra

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.22. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Szerintem 2 dolog keveredik. Az egyik: a 15 collos szerelt kerék átmérője, kerülete, vagyis magassága megegyezik a 16, 17, 18 colloséval, mivel váltóméretű gumikkal vannak szerelve gyárilag. Ez alól kivétel ha valaki 195/65 R 15-öt használ a 205/65 R 15 helyett, ami váltómérete lenne a 225/55 R 16-nak és a 235/45 R 17-nek, vagyis hasmagasságot nem változtat.
A másik dolog: TIS adatsora futóműmagasságot illetően terhelten (normal, design position) értendőek. Szintszabályzósnál nyilván a terhelt és terheletlen adatok egyformák. Ha valakinek viszont terheletlenül a TIS adatok mérhetőek, akkor vagy nem megfelelő futóműre vonatkozó adatot néz, vagy nem gyári a gátló, rugó, vagy ami a legvalószínűbb: el van fáradva a rugó vagy elszállt a gáz a gátlóból és beült 2 centit, ami rengeteg. Gátlógranitúra csere után nekem is magasabb lett az autó, sehol nem ér le hétköznapi körülmények között.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2012.05.09. 22:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
üdv!lecseréltem a gyári kerekeket amik guminyomásmérőkkel voltak ellátva ,na most a gumis ezeket nem szerelte át(nem merte) a nyári felnikre , most 10 perc után felvillan a jelzés , mit tudok tenni ellne? RDC gomb van de hiába nyomkodom..

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.05.09. 12:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.19. 00:00
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A futómű beállításnál a sima és az M-es futóműnél is ugyanazok a súlyok kellenek mindenhová?
2x68 előre
1x68 hátra
1x21 csomi
teletank

Kössz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.05.09. 12:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
perobesz525tds írta:
Sziasztok!

A futómű beállításnál a sima és az M-es futóműnél is ugyanazok a súlyok kellenek mindenhová?
2x68 előre
1x68 hátra
1x21 csomi
teletank

Kössz

Igen, és örülök, hogy végre valaki figyel erre.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.05.09. 12:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.19. 00:00
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
perobesz525tds írta:
Sziasztok!

A futómű beállításnál a sima és az M-es futóműnél is ugyanazok a súlyok kellenek mindenhová?
2x68 előre
1x68 hátra
1x21 csomi
teletank

Kössz

Igen, és örülök, hogy végre valaki figyel erre.



Kössz Árpi!
De csak precizen.... :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.05.09. 13:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Igen, és örülök, hogy végre valaki figyel erre.


Akkor nem olvastad, amikor virágfölddel mentem futóműveshez! :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.05.09. 14:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
üdv!lecseréltem a gyári kerekeket amik guminyomásmérőkkel voltak ellátva ,na most a gumis ezeket nem szerelte át(nem merte) a nyári felnikre , most 10 perc után felvillan a jelzés , mit tudok tenni ellne? RDC gomb van de hiába nyomkodom..

Kép

Szereltesd át ezt is a gumissal.
Vagy, vedd ki az extralistádból és akkor nem fog rinyálni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.05.10. 08:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
adam001 írta:
üdv!lecseréltem a gyári kerekeket amik guminyomásmérőkkel voltak ellátva ,na most a gumis ezeket nem szerelte át(nem merte) a nyári felnikre , most 10 perc után felvillan a jelzés , mit tudok tenni ellne? RDC gomb van de hiába nyomkodom..

Kép

Szereltesd át ezt is a gumissal.
Vagy, vedd ki az extralistádból és akkor nem fog rinyálni.



Hosszan kell lenyomni, járó motornál, álló helyzetben.

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 11:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.15. 11:14
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egy kerdesem lenne. 98as e39-em van. Jobb hatra kell vennem egy uj csonkallvanyt, mert ahol a lengovilla van beledugvaott a kupos resznel el van ferdulve es hogy ha bontobol veszek es kombibol ban kiszedve, az jo lesz az en sedanomba? Elore is koszonom a valaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 15:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
David7 írta:
Sziasztok!
Egy kerdesem lenne. 98as e39-em van. Jobb hatra kell vennem egy uj csonkallvanyt, mert ahol a lengovilla van beledugvaott a kupos resznel el van ferdulve es hogy ha bontobol veszek es kombibol ban kiszedve, az jo lesz az en sedanomba? Elore is koszonom a valaszokat.

Realoem a megmondhatója.


*********************
Admin:

kombibol-touringból

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 15:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.02. 14:54
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Wien-Levél
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
coolautoo írta:
jackson írta:
Ott az én hibátlanul működő légrugósom is hozzá tud érni ha gyorsan rakom le az első kereket. No meg az OFF céges H touring Astra is oda vágta 10km/h fölött.
Azt azonban láthatod az adatok között, hogy a légrugós Touring adatok első és hátsó estében a 15 kerék a legalacsonyabb. Neked tehát hátsó légrugós és 15" kerekeid mellett mérted ezeket? Mert akkor 17+-osnál ezt nem éreznéd ennyire
Célszerű megadni milyen futóműved van a fenti táblázat alapján és milyen kerék (235/45R17 formában) mert csak akkor összehasonlitható az adat.

Jackson, aki szerint talán nagyobb kerék kéne rá


Igen lehet igazad van jackson nekem 15-ös kerekeim vannak 205/65 R15 most a téli, nyárra akarok majd 17-es kerekeket venni és akkor keresek majd rá valamivel ballonosabbat, tehát nagyobb per értékűt, lehet ez el fog térni a gyáritól de szerintem ez nem gond, max a kilométer órám kicsit mást fog mutatni de az amúgy is csal (ez nem ide vág de megkérdezem: a titkos menüben a sebességet a navigáció segítségével írja ki (ez mondjuk lehet hülyeség mert akkor alagútban mit csinál az utolsó mért értéket jelzi ki?) vagy a difiben figyeli a konkrét kihajtás kerületi sebességét és Ő is változik ha eltérünk a gyári kerék ajánlástól? Csak akkor nem értem, hogy a normál sebesség kijelzés honnan jön!)
A téli kerekeimet is lehet jobb lenne 16-osra cserélni és azt is ballonosabb gumikkal szerelni, ez emel az autón is és javítja a komfort érzetet is, mert ide Magyarországra a Balkáni futóművet érdemes berakatni amilyen szarok ezek az utak!


A navi a ABS-től (ASC avagy DSc vezérlőtől) kapja a sebesség jelet ami a keréknél lévő ABS jeladóktól kapja. A diffiben csak a régebbi BMW-kben volt sebesség mérő. A normál sebesség kijelzés (a a műszerfalra gondoltál) is onnan jön. A GPS a elekromos iránytű, ABS sebesség jel és a váltó (előre vagy hátra menet) adataiból is tud dolgozni, de a műholdal hozzápontosít.

Visszatérve a futómű problémára téliben max 16-os célszerű mivel arra még rakható hólánc már ha mész olyan helyre. Nekem speciel cummi lenne ha bejött volna a múlthétvégi Osztrák kiruccanás, mert a hegyes helyeken kötelező hóláncot nem tudom felrakni és könyöröghettem volna négy 16-os kereket kölcsön téli gumival.
A 17"-os nyárra az ideális amikor nagyon csapatsz.

Jackson, aki majd lecseréli a 17-es télit 16-osra


Jó az a 17-es,szerezz inkább hóláncot hozza, a V-nyoc egyből lekapja a 16-osrol a mintát. :) :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Wer bremst, verliert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 15:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Csibe írta:
jackson írta:
coolautoo írta:
jackson írta:
Ott az én hibátlanul működő légrugósom is hozzá tud érni ha gyorsan rakom le az első kereket. No meg az OFF céges H touring Astra is oda vágta 10km/h fölött.
Azt azonban láthatod az adatok között, hogy a légrugós Touring adatok első és hátsó estében a 15 kerék a legalacsonyabb. Neked tehát hátsó légrugós és 15" kerekeid mellett mérted ezeket? Mert akkor 17+-osnál ezt nem éreznéd ennyire
Célszerű megadni milyen futóműved van a fenti táblázat alapján és milyen kerék (235/45R17 formában) mert csak akkor összehasonlitható az adat.
Jackson, aki szerint talán nagyobb kerék kéne rá

Igen lehet igazad van jackson nekem 15-ös kerekeim vannak 205/65 R15 most a téli, nyárra akarok majd 17-es kerekeket venni és akkor keresek majd rá valamivel ballonosabbat, tehát nagyobb per értékűt, lehet ez el fog térni a gyáritól de szerintem ez nem gond, max a kilométer órám kicsit mást fog mutatni de az amúgy is csal (ez nem ide vág de megkérdezem: a titkos menüben a sebességet a navigáció segítségével írja ki (ez mondjuk lehet hülyeség mert akkor alagútban mit csinál az utolsó mért értéket jelzi ki?) vagy a difiben figyeli a konkrét kihajtás kerületi sebességét és Ő is változik ha eltérünk a gyári kerék ajánlástól? Csak akkor nem értem, hogy a normál sebesség kijelzés honnan jön!)
A téli kerekeimet is lehet jobb lenne 16-osra cserélni és azt is ballonosabb gumikkal szerelni, ez emel az autón is és javítja a komfort érzetet is, mert ide Magyarországra a Balkáni futóművet érdemes berakatni amilyen szarok ezek az utak!

A navi a ABS-től (ASC avagy DSc vezérlőtől) kapja a sebesség jelet ami a keréknél lévő ABS jeladóktól kapja. A diffiben csak a régebbi BMW-kben volt sebesség mérő. A normál sebesség kijelzés (a a műszerfalra gondoltál) is onnan jön. A GPS a elekromos iránytű, ABS sebesség jel és a váltó (előre vagy hátra menet) adataiból is tud dolgozni, de a műholdal hozzápontosít.
Visszatérve a futómű problémára téliben max 16-os célszerű mivel arra még rakható hólánc már ha mész olyan helyre. Nekem speciel cummi lenne ha bejött volna a múlthétvégi Osztrák kiruccanás, mert a hegyes helyeken kötelező hóláncot nem tudom felrakni és könyöröghettem volna négy 16-os kereket kölcsön téli gumival.
A 17"-os nyárra az ideális amikor nagyon csapatsz.
Jackson, aki majd lecseréli a 17-es télit 16-osra

Jó az a 17-es,szerezz inkább hóláncot hozza, a V-nyoc egyből lekapja a 16-osrol a mintát. :) :)
Sent from my iPhone using Tapatalk

Tapatalk használata esetén, meg amúgy is érdemes figyelni, hogy ne egy 3 évvel ezelőtti hozzászóláshoz írjál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 16:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Csibe írta:
jackson írta:
coolautoo írta:
jackson írta:
Ott az én hibátlanul működő légrugósom is hozzá tud érni ha gyorsan rakom le az első kereket. No meg az OFF céges H touring Astra is oda vágta 10km/h fölött.
Azt azonban láthatod az adatok között, hogy a légrugós Touring adatok első és hátsó estében a 15 kerék a legalacsonyabb. Neked tehát hátsó légrugós és 15" kerekeid mellett mérted ezeket? Mert akkor 17+-osnál ezt nem éreznéd ennyire
Célszerű megadni milyen futóműved van a fenti táblázat alapján és milyen kerék (235/45R17 formában) mert csak akkor összehasonlitható az adat.

Jackson, aki szerint talán nagyobb kerék kéne rá


Igen lehet igazad van jackson nekem 15-ös kerekeim vannak 205/65 R15 most a téli, nyárra akarok majd 17-es kerekeket venni és akkor keresek majd rá valamivel ballonosabbat, tehát nagyobb per értékűt, lehet ez el fog térni a gyáritól de szerintem ez nem gond, max a kilométer órám kicsit mást fog mutatni de az amúgy is csal (ez nem ide vág de megkérdezem: a titkos menüben a sebességet a navigáció segítségével írja ki (ez mondjuk lehet hülyeség mert akkor alagútban mit csinál az utolsó mért értéket jelzi ki?) vagy a difiben figyeli a konkrét kihajtás kerületi sebességét és Ő is változik ha eltérünk a gyári kerék ajánlástól? Csak akkor nem értem, hogy a normál sebesség kijelzés honnan jön!)
A téli kerekeimet is lehet jobb lenne 16-osra cserélni és azt is ballonosabb gumikkal szerelni, ez emel az autón is és javítja a komfort érzetet is, mert ide Magyarországra a Balkáni futóművet érdemes berakatni amilyen szarok ezek az utak!


A navi a ABS-től (ASC avagy DSc vezérlőtől) kapja a sebesség jelet ami a keréknél lévő ABS jeladóktól kapja. A diffiben csak a régebbi BMW-kben volt sebesség mérő. A normál sebesség kijelzés (a a műszerfalra gondoltál) is onnan jön. A GPS a elekromos iránytű, ABS sebesség jel és a váltó (előre vagy hátra menet) adataiból is tud dolgozni, de a műholdal hozzápontosít.

Visszatérve a futómű problémára téliben max 16-os célszerű mivel arra még rakható hólánc már ha mész olyan helyre. Nekem speciel cummi lenne ha bejött volna a múlthétvégi Osztrák kiruccanás, mert a hegyes helyeken kötelező hóláncot nem tudom felrakni és könyöröghettem volna négy 16-os kereket kölcsön téli gumival.
A 17"-os nyárra az ideális amikor nagyon csapatsz.

Jackson, aki majd lecseréli a 17-es télit 16-osra


Jó az a 17-es,szerezz inkább hóláncot hozza, a V-nyoc egyből lekapja a 16-osrol a mintát. :) :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Touringnál a 17 collos hátsóra tilos hóláncot tenni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 16:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.02. 14:54
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Wien-Levél
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Csibe írta:
jackson írta:
coolautoo írta:
jackson írta:
Ott az én hibátlanul működő légrugósom is hozzá tud érni ha gyorsan rakom le az első kereket. No meg az OFF céges H touring Astra is oda vágta 10km/h fölött.
Azt azonban láthatod az adatok között, hogy a légrugós Touring adatok első és hátsó estében a 15 kerék a legalacsonyabb. Neked tehát hátsó légrugós és 15" kerekeid mellett mérted ezeket? Mert akkor 17+-osnál ezt nem éreznéd ennyire
Célszerű megadni milyen futóműved van a fenti táblázat alapján és milyen kerék (235/45R17 formában) mert csak akkor összehasonlitható az adat.

Jackson, aki szerint talán nagyobb kerék kéne rá


Igen lehet igazad van jackson nekem 15-ös kerekeim vannak 205/65 R15 most a téli, nyárra akarok majd 17-es kerekeket venni és akkor keresek majd rá valamivel ballonosabbat, tehát nagyobb per értékűt, lehet ez el fog térni a gyáritól de szerintem ez nem gond, max a kilométer órám kicsit mást fog mutatni de az amúgy is csal (ez nem ide vág de megkérdezem: a titkos menüben a sebességet a navigáció segítségével írja ki (ez mondjuk lehet hülyeség mert akkor alagútban mit csinál az utolsó mért értéket jelzi ki?) vagy a difiben figyeli a konkrét kihajtás kerületi sebességét és Ő is változik ha eltérünk a gyári kerék ajánlástól? Csak akkor nem értem, hogy a normál sebesség kijelzés honnan jön!)
A téli kerekeimet is lehet jobb lenne 16-osra cserélni és azt is ballonosabb gumikkal szerelni, ez emel az autón is és javítja a komfort érzetet is, mert ide Magyarországra a Balkáni futóművet érdemes berakatni amilyen szarok ezek az utak!


A navi a ABS-től (ASC avagy DSc vezérlőtől) kapja a sebesség jelet ami a keréknél lévő ABS jeladóktól kapja. A diffiben csak a régebbi BMW-kben volt sebesség mérő. A normál sebesség kijelzés (a a műszerfalra gondoltál) is onnan jön. A GPS a elekromos iránytű, ABS sebesség jel és a váltó (előre vagy hátra menet) adataiból is tud dolgozni, de a műholdal hozzápontosít.

Visszatérve a futómű problémára téliben max 16-os célszerű mivel arra még rakható hólánc már ha mész olyan helyre. Nekem speciel cummi lenne ha bejött volna a múlthétvégi Osztrák kiruccanás, mert a hegyes helyeken kötelező hóláncot nem tudom felrakni és könyöröghettem volna négy 16-os kereket kölcsön téli gumival.
A 17"-os nyárra az ideális amikor nagyon csapatsz.

Jackson, aki majd lecseréli a 17-es télit 16-osra


Jó az a 17-es,szerezz inkább hóláncot hozza, a V-nyoc egyből lekapja a 16-osrol a mintát. :) :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Touringnál a 17 collos hátsóra tilos hóláncot tenni.


Ezt nem tudtam. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Wer bremst, verliert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2018.05.06. 17:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Remélem jó helyre írom a kérdésem.

Futómű felújítást tervezek de nincs információm, hogy Budapest környékén melyik szerviz tudja jól beállítani a futóművet. Ezzel kapcsolatban tud valaki információval szolgálni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2018.05.06. 20:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
Remélem jó helyre írom a kérdésem.

Futómű felújítást tervezek de nincs információm, hogy Budapest környékén melyik szerviz tudja jól beállítani a futóművet. Ezzel kapcsolatban tud valaki információval szolgálni?


Pár napja NagyMatyas kolléga Székesfehérváron a BMW szervizt javasolta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 99 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 56 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator