Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: 750i

2012.08.27. 14:33

barbrady írta:
ethbaa írta:Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: ethbaa
Értékelés: 4.76%

Re: 750i

2012.08.27. 15:20

kzolee írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Köszönöm szépen, jó ötlet. Azt jól tudom, hogy olyan csavar, állítási lehetőség nincs amivel az esetleges magassági külömbségeket lehet állítani?


Annyira nem értek hozzá :oops:


--- Én itt nézelődnék ---


Köszi, megtaláltam a szintező csavarokat.

Re: 750i

2012.08.27. 16:15

hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.

Re: 750i

2012.08.27. 17:43

ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.

Ha rendben van az elvezető renszered, akkor nem ázhat be.

Re: 750i

2012.08.28. 06:31

ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.


http://www.bimmerboard.com/forums/posts/537131

Re: 750i

2012.08.29. 23:17

MChris írta:
ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.


http://www.bimmerboard.com/forums/posts/537131


Köszönöm, sok segítséget kaptam. A linkek segítségével több anyagot is gyűjtöttem így következőnek a befordulós tükröket szeretném.A tömítésre a 7000Ft egy kb. összeg vagy ennyiért biztos megkapom?

Re: 750i

2012.08.29. 23:26

ethbaa írta:
MChris írta:
ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:[quote="ethbaa"]Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.


http://www.bimmerboard.com/forums/posts/537131


Köszönöm, sok segítséget kaptam. A linkek segítségével több anyagot is gyűjtöttem így következőnek a befordulós tükröket szeretném.A tömítésre a 7000Ft egy kb. összeg vagy ennyiért biztos megkapom?[/quote]

Én ennyiért vettem. MAGISZ.

Re: 750i

2012.08.30. 11:40

hamoriarpi írta:
ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.

Ha rendben van az elvezető renszered, akkor nem ázhat be.


Közelsége miatt a Wallis Dunánál sikerült megrendelni a 710-est. 1-2 nap az elérhetősége:)

Re: 750i

2012.12.06. 17:32

BMW 750 iL L7 Individual

Re: 750i

2012.12.06. 20:08

barbrady írta:BMW 750 iL L7 Individual


A kispárnák is origináltejlék? :mrgreen:

Re: 750i

2012.12.07. 12:52

barbrady írta:BMW 750 iL L7 Individual


szép :shock:

Re: 750i

2014.01.24. 13:12

Fapad

Re: 750i

2014.01.24. 13:16

Haminda írta:Fapad


Jó kocsi :D

Re: 750i

2014.10.20. 13:39

Sziasztok!

Faterom megvadult. :D Eltökélte, hogy vesz egy 750i-t.
Volt már sokféle autója (most épp egy off 607-est nyúz), de azt mondja egy ilyennel már el lenne élete végéig...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/750 ... ta-7860448
Érdemes egy ilyen régi példányt megvenni?
Egyértelmű, hogy kell rá bőven költeni, de nyilván nem akar motor vagy váltócserével kezdeni.

Előre is köszi a tanácsokat :)

Re: 750i

2014.10.20. 14:00

Offtopic :
Vinklee írta:Sziasztok!

Faterom megvadult. :D Eltökélte, hogy vesz egy 750i-t.
Volt már sokféle autója (most épp egy off 607-est nyúz), de azt mondja egy ilyennel már el lenne élete végéig...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/750 ... ta-7860448
Érdemes egy ilyen régi példányt megvenni?
Egyértelmű, hogy kell rá bőven költeni, de nyilván nem akar motor vagy váltócserével kezdeni.

Előre is köszi a tanácsokat :)


Erősen OFF, amiért előre is bocsánat, na de az a Merkédeszes V12 felirat...az mindent visz! Viszont faszányosak az ülések!

Re: 750i

2018.09.11. 18:02

Sziasztok!
Hozzajutottam nemreg egy 95-ös 750i-hez, eleg szep megkimelt allapotban 230ezer km-rel. Motorolajat, szuroket, ezt-azt csereltem rajta, tokeletesen jol megy az auto, az egyetlen furcsasag az az, hogy az automata neha visszavaltaskor rug egyet. Azota valtoolajat, olajszurot es tomiteseket is csereltem a valtoban, de a problema meg mindig fent all. Van esetleg tapasztalatok mi okozhatja? Kezdjek gyujteni egy masik valtora? Azota tobb helyen olvastam, hogy 230 ezer km-es valtoban mar nem ajanlott olajat cserelni, tobbet arthat, mint hasznal.
koszi!

Re: 750i

2021.01.13. 07:35

Sziasztok. Ha már ratalaltam erre a forumra kijavitanék jopár marhaságot amit itt olvastam.
Semmilyen konstrukcuos hiba nincs a v12 vel
A 740 kb 1 literrel eszik csak kevesebbet
Limit nélkul siman tud 300kmh felett
Gyertyacsere az 12x 3-4000ft meg kb 2 ora munka kicserelni...
Fogyasztás orszagut 8-9
Palya 10-12
Atlag 12-13 nirmál hasznalat mellett. Akinek 20at eszik az vagy rugdossa vagy rossz valami legtomeg lambda homerseklet jelado vagy csupan csopog a tank...

Re: 750i

2021.01.13. 07:37

lviktor írta:Sziasztok!
Hozzajutottam nemreg egy 95-ös 750i-hez, eleg szep megkimelt allapotban 230ezer km-rel. Motorolajat, szuroket, ezt-azt csereltem rajta, tokeletesen jol megy az auto, az egyetlen furcsasag az az, hogy az automata neha visszavaltaskor rug egyet. Azota valtoolajat, olajszurot es tomiteseket is csereltem a valtoban, de a problema meg mindig fent all. Van esetleg tapasztalatok mi okozhatja? Kezdjek gyujteni egy masik valtora? Azota tobb helyen olvastam, hogy 230 ezer km-es valtoban mar nem ajanlott olajat cserelni, tobbet arthat, mint hasznal.
koszi!



Hello. Hagyjuk ezt a hulye mitoszt...
Ott a szeleptomb miatt rug valoszinuleg. Irj ba még aktualis. Tudok egy specialistát. Bontott váltó csak kidobott pénz
Hozzászólás küldése

VigLink badge