* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 233 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 11:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Szóljon ez a téma arról, hogy a kötelező szervízeken túl, mely alkatrészeket ajánlott ellenőriztetni vagy cserélni a hosszú üzembiztos használat érdekében!

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 11:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Szóval adottak a kötelező szervízek. Ha a zöld ledek fogynak, de nem több mint 15ezer km-ként meglátogatjuk az általunk megbízhatónak talál szervízt. A dízeleknél max 10ekm! A turbót is a motorolaj keni, így nagyon terhelt! Ezen ne spóroljon senki, mert úgyjár mint én. Repülni látja a turbót.

És kicseréltetjük:
Az olajat (a gyár által ajánlott márka Castrol, motortól és km-től függően változó viszkozitást igényelnek az autók)
Az olajszűrőt (gyári ára kb 3000Ft)
A pollenszűrőt (lehet mikrofilteres vagy papír, gyári 8000Ft körül, utángyártott 4000Ft körül mozog)
A légszűrőt (gyári ára akár 12.000Ft is lehet, de 8000 körül megúszható)
Az üzemanyagszűrőt (korábbi típusokra 8000Ft-ért, 1999 utániakba 12 vagy 20.000Ft-ért kínálja a gyár )
Dízel autók esetén a kartergáz szűrőt - legalább minden második szervízenként - (házzal együtt ne adjunk érte 10.000Ft-nál többet).

Típushibák:

A gyár által "lifetime"-nak titulált váltóolajat használattól függően (szűrővel együtt) érdemes lecserélni 60-100ekm-enként, a nagyobb költségek megelőzésére. A teljes olajtartalom csak a váltó leszerelése után üríthető (!).

A gyertyák nagyon nagy igénybevételnek vannak kitéve. Ez a közös csöves motorokra vonatkozik elsősorban - 520D-525D-530D -. Ezeknél a motoroknál üzemmelegen is izzít, ha úgy érzi az elektronika (környezetvédelmi szempontok miatt így tökéletesíti az égést). Kb 50000km-enként előírás a csere. Csak jó minőséget szabad használni (pl. NGK). Be tud csöppenni a hegye, összeverhet hengert, hengerfejet, szelepeket.

A szívócső rövid-hosszú térelválasztását egy vákummal mozgatott rendszerrel oldotta meg a gyártó. Egy tengely 4-6 pillangószelepet mozgat. Nagyon vékony a tengely is, de igen pici (kb. 1mm-es) a két szegecs, ami tartja. Ez meg tud lazulni és be tud esni a motorba. Csúnyán szét tud verni mindent. Hallani olyan véleményt is, márkaszervízben dolgozó szerelőtől, hogy megelőzésképpen kiherélik ezt a rendszert. Ellenőrzése ajánlott!

Benzines autók esetén a karter-szellőztető membrán előforduló hibája miatt, érdemes azt 100ezer km-enként cserélni, így ellenőrzése minden második szervíz alkalmával fokozottan javasolt!

_________________
ViSoR


A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára ViSoR 2010.03.12. 01:58-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek ViSoR az itt látható tagok köszönték meg: notaridavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 11:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szóval olyanokról kezdtünk el itt a kollégával beszélgetni,mint a szívótorokban lévő folytószelepek eltávolítása,kartergázszűrő...
AGR szelep is tud problémákat előcsalni.Kötötte azt már ki valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 14:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
a fékolajat előírás szerint 2 évente kell cserélni, de ha rendesen nullázzák a szervízintervallum kijelzőjét, akkor ezt is jelezni fogja.

nemrég hallottam, hogy az előírás szerint 3 évente a hűtőfolyadékot is cserélni kellene.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 16:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Szóval olyanokról kezdtünk el itt a kollégával beszélgetni,mint a szívótorokban lévő folytószelepek eltávolítása,kartergázszűrő...
AGR szelep is tud problémákat előcsalni.Kötötte azt már ki valaki?


Igen, mi már csináltunk olyat! :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 16:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karter szellöztető membrán! 100e.km csere! az ára 18000Ft.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 20:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Karter szellöztető membrán! 100e.km csere! az ára 18000Ft.


én ezt a vásárlás után ajánlom! ha megtagad a membrán, akkor szopó...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 23:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Mi történik, ha nincs időben kicserélve a membrán?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 10:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Stephanus_Rex írta:
Mi történik, ha nincs időben kicserélve a membrán?


Sorolom, ha szét megy mit kell cserélni!

-a membrán 18eFt.
-olajat+ szürőt
-katalizátor 2 , vagy 4 db kb.150/db
-lamda szondát 25-45eFt/db
-gyertyát
-és az egész levegő rendszert kitisztitani!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 11:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Sopron, Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Stephanus_Rex írta:
Mi történik, ha nincs időben kicserélve a membrán?


Sorolom, ha szét megy mit kell cserélni!

-a membrán 18eFt.
-olajat+ szürőt
-katalizátor 2 , vagy 4 db kb.150/db
-lamda szondát 25-45eFt/db
-gyertyát
-és az egész levegő rendszert kitisztitani!


OEM száma vagy az angol neve mi ennek a membránnak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 12:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zolkika írta:
kbhont írta:
Stephanus_Rex írta:
Mi történik, ha nincs időben kicserélve a membrán?


Sorolom, ha szét megy mit kell cserélni!

-a membrán 18eFt.
-olajat+ szürőt
-katalizátor 2 , vagy 4 db kb.150/db
-lamda szondát 25-45eFt/db
-gyertyát
-és az egész levegő rendszert kitisztitani!


OEM száma vagy az angol neve mi ennek a membránnak?


A Te esetedben ez az 1 számú alkatrész!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Írd be az alvázszámod az ETK-ba, és kiadja a gyári számát!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 12:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
zolkika írta:
kbhont írta:
Stephanus_Rex írta:
Mi történik, ha nincs időben kicserélve a membrán?


Sorolom, ha szét megy mit kell cserélni!

-a membrán 18eFt.
-olajat+ szürőt
-katalizátor 2 , vagy 4 db kb.150/db
-lamda szondát 25-45eFt/db
-gyertyát
-és az egész levegő rendszert kitisztitani!


OEM száma vagy az angol neve mi ennek a membránnak?


A Te esetedben ez az 1 számú alkatrész!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Írd be az alvázszámod az ETK-ba, és kiadja a gyári számát!


Köszi,ez nekem is segítség volt.Eddig minden oksa vele.De én is cseréltetni(cserélni,ha otthon is megoldható) fogom. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 12:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Anti520i írta:
kbhont írta:
zolkika írta:
kbhont írta:
Stephanus_Rex írta:
Mi történik, ha nincs időben kicserélve a membrán?


Sorolom, ha szét megy mit kell cserélni!

-a membrán 18eFt.
-olajat+ szürőt
-katalizátor 2 , vagy 4 db kb.150/db
-lamda szondát 25-45eFt/db
-gyertyát
-és az egész levegő rendszert kitisztitani!


OEM száma vagy az angol neve mi ennek a membránnak?


A Te esetedben ez az 1 számú alkatrész!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Írd be az alvázszámod az ETK-ba, és kiadja a gyári számát!


Köszi,ez nekem is segítség volt.Eddig minden oksa vele.De én is cseréltetni(cserélni,ha otthon is megoldható) fogom. :)

Ha van csavarhúzod, és alap kulcsaid, akkor semmi komplikáció nem lehet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 12:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Így-így ügyesek vagytok, minden veszélyt jelentő alaktrész megemlítésével bővítem a második hozzászólásomat!

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 12:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Ha van csavarhúzod, és alap kulcsaid, akkor semmi komplikáció nem lehet!

Ez mind megvan, de hol található a membrán, és - esetleg - miről lehet felismerni, ha elhasználódott. Gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy használtan vettem az autót, és a bánat tudja mikor volt cserélve...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 13:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gondoltam,hogy beírom ide,mert szerintem sokan nem olvasták az egyik topic hozzászólását.
A pollenszűrő házak,jobb és bal oldalon.Alattuk üreg van,jobb üregben elektronika,balban meg a fékmunkahenger és a rásegítő van.Ezeknek van vízelvezető nyílása,mint a szűrőházaknak.Ha ezek eldugulnak,(falevél....bármitől)akkor azok az alkatrészek vízben fognak állni és az nem tesz jót.Ha a fékrásegítő vákumcsöve esetleg repedt,akkor ezt a vizet a motor be is szívhatja.Ami elég nagy bajt okoz.Az elektromos berendezéseknek meg nem tesz jót a víz.(Mégha szigetelve van,akkor sem)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 14:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Úhy néz ki bővítenünk kell a topic-ot a "megvásárlás utáni első nagyszervízkor ellenőrizendő" témakörrel.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 15:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Sopron, Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Anti520i írta:
kbhont írta:
zolkika írta:
kbhont írta:
Stephanus_Rex írta:
Mi történik, ha nincs időben kicserélve a membrán?


Sorolom, ha szét megy mit kell cserélni!

-a membrán 18eFt.
-olajat+ szürőt
-katalizátor 2 , vagy 4 db kb.150/db
-lamda szondát 25-45eFt/db
-gyertyát
-és az egész levegő rendszert kitisztitani!


OEM száma vagy az angol neve mi ennek a membránnak?


A Te esetedben ez az 1 számú alkatrész!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Írd be az alvázszámod az ETK-ba, és kiadja a gyári számát!


Köszi,ez nekem is segítség volt.Eddig minden oksa vele.De én is cseréltetni(cserélni,ha otthon is megoldható) fogom. :)

Ha van csavarhúzod, és alap kulcsaid, akkor semmi komplikáció nem lehet!

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 20:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.10. 00:00
Hozzászólások: 289
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez jó ötlet Visor!
Már tudok is egyet mondani!
1.Állófűtés-kályha!Fel kell programozni és kipróbálni,úgy könnyen ellenőrízhető.Új ára:230ezer froncsi környékén.
2.Futómű!Sokat lehet vele szívni,pénzügyileg is.

De ezt inkább még vételár kifizetése előtt!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.30. 20:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.02. 01:00
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: 1118 bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok srácok nekem 528ia-m van a steptronikban mikor kell olajat cserélni, és hol + milyen olaj kell bele?? És mi ez a membrán mizéria? benyásba is van vagy csak abba? Gyertyát milyet vegyek 1 pólusút v többet? Ha valaki tud légyszi segítsen köszi!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 233 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator