* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 248 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 15:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
És mégvalami: Gondolkoztatok már, hogy az olaszok miért nem sírnak, hogy drága az !!!500!!! forintos benzin? Nem, nem a fizetések miatt, vagyis részben. Elárulom azért, mert ott az autók 85%-a vegyes üzemre van alakítva. Ha szar lenne a gáz, akkor a nekünk jótéli államnak hitt országokban nem lehetne kapható, és nem alakítanák át az autókat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 17:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
gskill írta:
És mégvalami: Gondolkoztatok már, hogy az olaszok miért nem sírnak, hogy drága az !!!500!!! forintos benzin? Nem, nem a fizetések miatt, vagyis részben. Elárulom azért, mert ott az autók 85%-a vegyes üzemre van alakítva. Ha szar lenne a gáz, akkor a nekünk jótéli államnak hitt országokban nem lehetne kapható, és nem alakítanák át az autókat.


Ha annyira jó lenne a gáz, a BMW gyártana olyan autót, ami azzal üzemel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 17:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
És mégvalami: Gondolkoztatok már, hogy az olaszok miért nem sírnak, hogy drága az !!!500!!! forintos benzin? Nem, nem a fizetések miatt, vagyis részben. Elárulom azért, mert ott az autók 85%-a vegyes üzemre van alakítva. Ha szar lenne a gáz, akkor a nekünk jótéli államnak hitt országokban nem lehetne kapható, és nem alakítanák át az autókat.


Volt szerencsém eltölteni 1 hetet Olaszországban februárban, és több híradóban is láttam tüntetéseket az 1.7 eurós benzinárak miatt. Nem tetszett nekik, hogy az osztrákoknál 1.39-ért lehet tankolni, náluk meg 1.7-be kerül.

Szóval sírnak ott is a benzinárak miatt. Viszont nem láttam túl sok autópályamenti töltőállomáson gáztankolási lehetőséget, pedig az elmúlt években párszor keresztülmentem Olaszországon, sőt nyaraltam is ott. Erről a 85%-ról valami forrást igazán linkelhetnél, mert én nem láttam minden nyolcadik autón "gázcsapot", és kétlem, hogy mindegyiknek rejtett nyílása lenne.

Belgiumban viszont láttam nagyon sok kútnál LPG-t, és az ára baráti volt, 0.7 euro, miközben ott a benzin 1.7-be fáj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 18:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
gskill írta:
És mégvalami: Gondolkoztatok már, hogy az olaszok miért nem sírnak, hogy drága az !!!500!!! forintos benzin? Nem, nem a fizetések miatt, vagyis részben. Elárulom azért, mert ott az autók 85%-a vegyes üzemre van alakítva. Ha szar lenne a gáz, akkor a nekünk jótéli államnak hitt országokban nem lehetne kapható, és nem alakítanák át az autókat.


Volt szerencsém eltölteni 1 hetet Olaszországban februárban, és több híradóban is láttam tüntetéseket az 1.7 eurós benzinárak miatt. Nem tetszett nekik, hogy az osztrákoknál 1.39-ért lehet tankolni, náluk meg 1.7-be kerül.

Szóval sírnak ott is a benzinárak miatt. Viszont nem láttam túl sok autópályamenti töltőállomáson gáztankolási lehetőséget, pedig az elmúlt években párszor keresztülmentem Olaszországon, sőt nyaraltam is ott. Erről a 85%-ról valami forrást igazán linkelhetnél, mert én nem láttam minden nyolcadik autón "gázcsapot", és kétlem, hogy mindegyiknek rejtett nyílása lenne.

Belgiumban viszont láttam nagyon sok kútnál LPG-t, és az ára baráti volt, 0.7 euro, miközben ott a benzin 1.7-be fáj.


"Látszik, hogy Olaszországban van hagyománya az autógáznak, nem kellett kérdeznünk, nem kellett keresgélnünk, egyszerűen odagurultunk a kúthoz, ahol már várt a kutas, egy pillanat alatt megtöltötte az autót, bement az irodába számlát hozni és kész. Mentünk tovább, figyeltük a táblákat, az olaszoknál bizony szinte minden kútnál van LPG. Egyedül az olasz-francia határ közelében volt gondunk, ott körülbelül 100 kilométeren keresztül nem találtunk. A Skoda itt is kibírta, ugyan a műszer már pirosan villogott, de még gázüzemben jutottunk el az első francia gázkútig, a határ után 13 kilométerrel."

"Az európai gázautózás fejl?désében Olaszország és Hollandia foglalja el a vezet? helyet. Ezekben az országokban a benzinüzem? autók több mint fele kett?s üzem?."

"Autogas is very popular in Italy. With over 1,000,000 autogas vehicles on the road,[16] it is the second largest autogas market in the European Union, after Poland. Italy was one of the first countries in the world to introduce autogas, which happened in the 1950s.[5] In the first half of 2010 alone, more than 170,000 new autogas cars were registered.[17] General Motors has been especially successful in Italy, with two-thirds of the vehicles sold in 2008 being autogas-capable.[18]"

"Who Uses LPG
Worldwide millions of people have been benefiting from converting their car to run on LPG and now many car companies including Mitsubishi, Volkswagen and Smart are offering duel fuel models, which has proved very popular with fleet buyers looking to save on running costs. We are currently converting cars direct from the factory for Ford for the BP fleet.
In Europe, countries like Italy having nearly 1.5m but also countries like Japan, where 90% of taxis use LPG and Australia where on bigger vehicles it is extremely popular and even in America, where petrol is currently 25% of the cost in the UK, in certain clean states such as California."

"The up to 3,500 euros cash incentives offered by the Italian government to those buying cars that run on liquid petroleum gas (LPG) increased LPG-powered vehicle sales in Italy by 324 percent to 19,728 units compared to the same month of 2008. Overall, LPG sales represented 9.2 percent of all March sales, up from 2.2 percent compared to March 2008, according to Autonews.
Fiat, one of the largest automakers in Italy, said that approximately 30 percent of all new car orders in Italy were represented by gas-powered modes. Furthermore, in terms of imported brands, LPG and CNG models account for around 25 percent of all orders in March.

"The government is offering up to 3,500 euros to people choosing an LPG or a CNG vehicle, with an additional of 1,500 euros offered to those who agree to scrap car older than 10 years and buy a new, less-polluting model. As part of a government program, fuel-efficient models and LPG models are eligible for incentives between 1,500 and 2,000 euros. Moreover, buyers who opt for CNG (compressed natural gas) models, receive between 1,500 and 3,500 euros."

Csak kicsit kell utánaguglizni... Néhol 1, néhol 1,5 millió Vegyes üzemű autóról beszélnek. Mondjuk, hogy kb. 60%-a saccra Mennyi lehet Magyarországon? Max 5? Annyi se?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 18:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
És a 60 millió lakosú Olaszországban, ahol 100 főre 58 autó jut és ezzel Luxemburg után a legmotorizáltabb ország Európában, 1.5 millió gázüzemű autó szerinted kiteszi az autók (vagy csak a benzines autók) 60%-át?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 18:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Én nem szeretnélek bántani, kedves gskill, mert tudom, hogy amúgy nagyon normális manus vagy. :wink:

A te autód LPG-s? Ha igen mennyi kilómétert tettél meg vele? Majd egy 100-150 ezer autógázzal megtett kilóméter után érdekelne ismét a véleményed.

Nekem sincs összehasonlítási alapom, mert én csak benzines és dízel autókkal közlekedtem, az E28-at gázüzeműként vettem, és visszaalakítottam benzinesre, volt gond a gázüzem miatt, nem kevés... Igaz, azon úgy volt megoldva, hogy jajjj :facepalm:

Itt egy kép a motortérről akkorról:

Kép

Kinyírta légtömegmérőt, komplett injektorsor és vezérlő csere, új AC pumpa, új gumicsövek, amit megfurkáltak, a felfogatási pontok eltüntetése... nem sorolom, sokban volt visszaállítani az eredeti állapotot. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 19:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azt vettem észre, hogy a diesel vitában mindig olyanok vesznek részt, akiknek sosem volt dízelük, viszont váltig állítják milyen drága javítani!
Nekem volt benzines és dízel autóm is. Jelenleg egy 525 TDS-t hajtok, de csakúgy, mint admin vagy Miki, még én sem költöttem rá vagyonokat. Miért is kellene? Ha rendeszeresen karban van tartva, nincs elhanyagolva, akkor nem lesznek hatalmasak a javítási költségek.
Persze, a turbó és az adagoló tönkremehet, de azt ne felejtsük el, hogy egy pl 4 éves benzines és egy 4 éves dízem BMW futásteljesítménye 1:2-höz nagy átlagban.
Az alkatrészek élettartama leginkább ettől függ, nem az évjárattól.

Én így gondolom.
Kérem a dízelt csak az szidja, akinek volt valaha dízele. Ócska francia dízelesek kíméljenek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: kiara
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 20:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
gskill írta:
És mégvalami: Gondolkoztatok már, hogy az olaszok miért nem sírnak, hogy drága az !!!500!!! forintos benzin? Nem, nem a fizetések miatt, vagyis részben. Elárulom azért, mert ott az autók 85%-a vegyes üzemre van alakítva. Ha szar lenne a gáz, akkor a nekünk jótéli államnak hitt országokban nem lehetne kapható, és nem alakítanák át az autókat.


Ha annyira jó lenne a gáz, a BMW gyártana olyan autót, ami azzal üzemel.


Gyártott,csak a 90-es évek elején gondolom nem volt rá nagy igény.E34 518g azt hiszem csak az Olasz piacra ment.298 db. készült belőle. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 20:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Miért gáz a gáz?
Mert tré odaállni a töltőfejhez egy BMW-vel. Sok értékes helyet elfoglal. A pótkerék helyére építhető kerek tartályt addig lehet szeretni, amíg nincs egy defekt a leglehetetlenebb helyzetben. A csomagtartóból a tartály nagyon sok helyet elvesz. Csak KPM vizsgára mehet a gép. A piros matrica a szélvédőn röhejes-ha nincs és egy balesetben ezért hal meg pár lángvágóval segítségre siető tűzoltó, akkor az gáz. A kapcsoló és visszajelző jól elrejthető, nekem az ülésem jobb oldalán a nemlétező elektromos ülésállító, nemlétező kapcsolójának a műanyagában volt. A tankoló nyílást, oda teszik, ahova szeretné a kliens. Büdös. Mindig büdös. Hullámzó, egyenetlen tud lenni az alapjárat. Amikor először visszarobbant, majdnem betojtam. :mrgreen: Mikor meg nem akart a kocsim utána beindulni, akkor meg be is...Olyan szinten, hogy a szomszéd kigyúrt csávó leépítő és kárörvendő beszólását nem tudtam viccesre venni és majdnem balhé lett belőle. Nem hogy jobban, hanem rosszabbul ment a kocsim, többet evett belőle minden körülmény között, mint benzinből. A benzin tankban mindig világított a sárga lámpa, ezért az üzemanyag szivattyú kevés anyagban fürcsizik, erre oda kell figyelni!
Ahol fény-ott árnyék is van!
Természetesen létezik két vélemény, vagy tökéletesen elégedett, vagy tökéletesen megutálja valaki.
Bármelyik BMW szervizbe betérve, szánalmas mosolyt kap az ember mikor elmondja, mit rakatott a motortérbe. :oops:
Nekem visszajött a 180000 Ft költségem, amihez jött még a három darab légtömeg mérő és a hat darab gyújtótrafó...
Aztán, sem cserélni, sem megvenni nem akarta senki...
A végére gyűlöltem. Ez volt 2002-2003-ban.
Hogy miért kényszerültem beszereltetni? Mert napi 60km volt a távolság, amit szaros 3500Ft-al honoráltak a munkahelyemen és jobban imádtam az a 20i-t, mint az életemet! Eladásról szó sem lehetett! A gázos kalandok után, megkönnyeztem hogy el sikerült cserélni, egy Opel Astra Caravanra! Örömömben.
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Kép



Uploaded with ImageShack.us
Kép

Uploaded with ImageShack.us

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 08:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.08.12. 00:00
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Miért gáz a gáz?
Mert tré odaállni a töltőfejhez egy BMW-vel. Sok értékes helyet elfoglal. A pótkerék helyére építhető kerek tartályt addig lehet szeretni, amíg nincs egy defekt a leglehetetlenebb helyzetben. A csomagtartóból a tartály nagyon sok helyet elvesz. Csak KPM vizsgára mehet a gép. A piros matrica a szélvédőn röhejes-ha nincs és egy balesetben ezért hal meg pár lángvágóval segítségre siető tűzoltó, akkor az gáz. A kapcsoló és visszajelző jól elrejthető, nekem az ülésem jobb oldalán a nemlétező elektromos ülésállító, nemlétező kapcsolójának a műanyagában volt. A tankoló nyílást, oda teszik, ahova szeretné a kliens. Büdös. Mindig büdös. Hullámzó, egyenetlen tud lenni az alapjárat. Amikor először visszarobbant, majdnem betojtam. :mrgreen: Mikor meg nem akart a kocsim utána beindulni, akkor meg be is...Olyan szinten, hogy a szomszéd kigyúrt csávó leépítő és kárörvendő beszólását nem tudtam viccesre venni és majdnem balhé lett belőle. Nem hogy jobban, hanem rosszabbul ment a kocsim, többet evett belőle minden körülmény között, mint benzinből. A benzin tankban mindig világított a sárga lámpa, ezért az üzemanyag szivattyú kevés anyagban fürcsizik, erre oda kell figyelni!
Ahol fény-ott árnyék is van!
Természetesen létezik két vélemény, vagy tökéletesen elégedett, vagy tökéletesen megutálja valaki.
Bármelyik BMW szervizbe betérve, szánalmas mosolyt kap az ember mikor elmondja, mit rakatott a motortérbe. :oops:
Nekem visszajött a 180000 Ft költségem, amihez jött még a három darab légtömeg mérő és a hat darab gyújtótrafó...
Aztán, sem cserélni, sem megvenni nem akarta senki...
A végére gyűlöltem. Ez volt 2002-2003-ban.
Hogy miért kényszerültem beszereltetni? Mert napi 60km volt a távolság, amit szaros 3500Ft-al honoráltak a munkahelyemen és jobban imádtam az a 20i-t, mint az életemet! Eladásról szó sem lehetett! A gázos kalandok után, megkönnyeztem hogy el sikerült cserélni, egy Opel Astra Caravanra! Örömömben.


Üdv

Érdekes gondolatok amiket leírtál , de sajnos Magyarországon már nem trééé oda állni a gáztöltőhöz amikor már Hummer tulajdonosok is gázzal járnak, sőt Kecskeméten van egy Porsche Panamera is ami gázüzemű, de láttam E60-at és E39 M5-öt is. Ha ilyen autókba beleteszik a gázt, talán nem olyan égő nekünk sem oda tolni a talicskát :) . Nagyon régóta gázüzeműek az autóim, benzinesen vettem őket és Én alakíttattam át , kizárólag a Páhin lévő országosan a legjobb gázbeszerelő műhelyben. Soha semmilyen problémám nem volt a gázzal nem ingazdozott nem durrant vissza, igaz csak a legjobb computeres Zavoli gázrendszereket rakattam a kocsiba, nem a gagyi lengyel és török rendszereket. Szerintem ha az ember maga rakatja bele a gázt és nem már meglévően gázosan veszi az autót elkerülhetők a hibák, mert sok okos belenyúlkál és állítgatja utána persze, hogy szar vissza durrog, ingadozik az alapjárat. Szívesen járnék Én is benzinnel, mert máshogyan megy vele ez tény, de kompromisszumot kell kötni az autómnak a pénztárcámmal...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw528mpower írta:
bmw520ds írta:
Miért gáz a gáz?
Mert tré odaállni a töltőfejhez egy BMW-vel. Sok értékes helyet elfoglal. A pótkerék helyére építhető kerek tartályt addig lehet szeretni, amíg nincs egy defekt a leglehetetlenebb helyzetben. A csomagtartóból a tartály nagyon sok helyet elvesz. Csak KPM vizsgára mehet a gép. A piros matrica a szélvédőn röhejes-ha nincs és egy balesetben ezért hal meg pár lángvágóval segítségre siető tűzoltó, akkor az gáz. A kapcsoló és visszajelző jól elrejthető, nekem az ülésem jobb oldalán a nemlétező elektromos ülésállító, nemlétező kapcsolójának a műanyagában volt. A tankoló nyílást, oda teszik, ahova szeretné a kliens. Büdös. Mindig büdös. Hullámzó, egyenetlen tud lenni az alapjárat. Amikor először visszarobbant, majdnem betojtam. :mrgreen: Mikor meg nem akart a kocsim utána beindulni, akkor meg be is...Olyan szinten, hogy a szomszéd kigyúrt csávó leépítő és kárörvendő beszólását nem tudtam viccesre venni és majdnem balhé lett belőle. Nem hogy jobban, hanem rosszabbul ment a kocsim, többet evett belőle minden körülmény között, mint benzinből. A benzin tankban mindig világított a sárga lámpa, ezért az üzemanyag szivattyú kevés anyagban fürcsizik, erre oda kell figyelni!
Ahol fény-ott árnyék is van!
Természetesen létezik két vélemény, vagy tökéletesen elégedett, vagy tökéletesen megutálja valaki.
Bármelyik BMW szervizbe betérve, szánalmas mosolyt kap az ember mikor elmondja, mit rakatott a motortérbe. :oops:
Nekem visszajött a 180000 Ft költségem, amihez jött még a három darab légtömeg mérő és a hat darab gyújtótrafó...
Aztán, sem cserélni, sem megvenni nem akarta senki...
A végére gyűlöltem. Ez volt 2002-2003-ban.
Hogy miért kényszerültem beszereltetni? Mert napi 60km volt a távolság, amit szaros 3500Ft-al honoráltak a munkahelyemen és jobban imádtam az a 20i-t, mint az életemet! Eladásról szó sem lehetett! A gázos kalandok után, megkönnyeztem hogy el sikerült cserélni, egy Opel Astra Caravanra! Örömömben.


Üdv

Érdekes gondolatok amiket leírtál , de sajnos Magyarországon már nem trééé oda állni a gáztöltőhöz amikor már Hummer tulajdonosok is gázzal járnak, sőt Kecskeméten van egy Porsche Panamera is ami gázüzemű, de láttam E60-at és E39 M5-öt is. Ha ilyen autókba beleteszik a gázt, talán nem olyan égő nekünk sem oda tolni a talicskát :) . Nagyon régóta gázüzeműek az autóim, benzinesen vettem őket és Én alakíttattam át , kizárólag a Páhin lévő országosan a legjobb gázbeszerelő műhelyben. Soha semmilyen problémám nem volt a gázzal nem ingazdozott nem durrant vissza, igaz csak a legjobb computeres Zavoli gázrendszereket rakattam a kocsiba, nem a gagyi lengyel és török rendszereket. Szerintem ha az ember maga rakatja bele a gázt és nem már meglévően gázosan veszi az autót elkerülhetők a hibák, mert sok okos belenyúlkál és állítgatja utána persze, hogy szar vissza durrog, ingadozik az alapjárat. Szívesen járnék Én is benzinnel, mert máshogyan megy vele ez tény, de kompromisszumot kell kötni az autómnak a pénztárcámmal...

Neked is üdv!
A tré gondolatomat úgy értem, hogy szánalommal néznek az emberre, hogy megvesz egy ekkora autót és azon próbál takarékoskodni, hogy gázzal jár. Erre nekem azt mondta egy ember nagyon gúnyosan, ha ennyire számít a fogyasztási költsége, akkor minek vettem ekkora monstrumot, miért nem vettem egy Suzuki háromhengerest, mert ha abba tették volna, akkor valóban a helyén van a nézetem! :oops: Halkan megjegyzem, egy kétezres mezei 150 lovas autó volt, amit nyolc évesen vásároltam, kb. olcsóbban mint egy Suzuki értéke. Nem is a magas üzemanyagárak játszottak szerepet, hanem a havi 1800km munkába járásra fordított pénzem és a munkáltatóm által megtérített havi 3500Ft volt igazságtalan számomra. Mikor felmondtam, egyből felajánlották a havi 30000Ft térítést, csak maradjak!!! Ez öt év elteltével 1800000Ft volt, amit így nézve elloptak tőlem! Dehogy maradtam!
Kényszermegoldás volt a gázosítás. Mikor ide-oda jártam a problémáim miatt A BMW szerviz és a gázautó szervizek között ( Kosaras Mihály Tolna, Medicar Dunakeszi, Pécs...) akkor csalódott voltam.
Hogy miért voltam csalódott?
Mert akkoriban az országban létező legjobb beszerelőt választottam!
http://www.medic-car.hu/oldal.php?oid=1
Elkerülendő az estleges problémákat. Természetesen minden aggályomra mosolyogtak, dőljek hátra, lazítsak, a kocsim Lovato cuccot kap, ami Olasz, ott pedig a gázautók kánaánja van!!! Kétkedve, de muszáj volt hinnem.
Otthagytam a kocsit, bevonatoztunk a fővárosba és remegő lábbal vártam a délutánt, hogy kész legyen imádott kocsim! Délután öt órakor mentem próbálni és vigyorogtam. Hurrá! Olcsóbb lesz autózni! Ha bármi van, hívjam őket, menjek vissza!
Aztán egy szép napon egy hatalmas robbanással kanyarodás közben megállt a kocsim! Még szerencse hogy a házunktól három saroknyira! Akik elhaladtak mellettem, szánakozva és gőgösen néztek a fekete csodára, nesze neked, kellett BMW mi?
Telefon, mondom mi történt. Hát valószínűleg visszarobbant! Nézzek körül a motortérben! Igen. Akkor már láttam mi történt, honnét nyomta le a csövet. Visszaraktam és ment tovább.
Boldogság szerelem. De már kicsit félve autóztam vele. Nem is kellett sokat várni, pár nap múltán két sarokkal a házunktól durr...De most már a visszarakás után alig akar indulni! Telefon. Bajom van, nem akar indulni...Próbáljam benzinen! Nagy nehezen beindul...Az alapjárat olyan, mint a MÁV keze között lévő legöregebb Szergej kétütemű dízelének az alapjárata...
Nem tudja mi van! Menjek vele vissza! Dunakeszire...Budán át egy olyan kocsival, ami minden piros lámpánál leáll és alig akar indulni utána. :evil: Volt választásom? Mentem a reggeli csúcsban. Csúcs érzés volt, de becsületemre legyen írva, megcsináltam. Rácsatlakozik, ezen kicsit ide, ezen kicsit oda állít és így jónak kell lennie! Fizettem és távoztam.
Alapjárat gázon van, de benzinen nincs. Irány a BMW szerviz, mert ez egy szar BMW, amibe nem biztos hogy jó a gáz cucc! :evil:
Itt kezdtek el pofozni egymásra mutogatva! Minek egy BMW-be gáz?!? Miért vettem BMW-t? Tudom-e hogy kik és miért vásárolják?
Tudtam! :evil: Előtte kb. öt évet álmodoztam, bő egy évet használtam gond nélkül, olvasgattam róla, tudtam miért veszem! :evil:
Még a végén én vagyok a hibás amiért nem jó az egész! :franko:
Végre kimutatták a BMW-nél: Légtömegmérő!!!!
Na akkor fellélegzek, mert legalább megvan miért robbant vissza. Gondoltam naivan! ( a folyamat utolsó állomása volt a légtömegmérő tönkremenetele )
Elautóztam Pezsre a bontóba, hogy mindjárt lássuk, tényleg azért történt, nem-e átkúrnak a bontóban!? Mert bízni egyre jobban nem tudtam...
Tátá! Van alapjárat!
Örömöm az égig ért! Le van szarva a pesti dugó, a semmit érő állitgatásért kiadott pénzem, a Pestre való autózásom kiadása illetve a légtömegmérő ára! Megy a kocsim!
Aztán megint mikor nem is gondoltam rá: durr!
Telefon...Á, ön az? :facepalm: Biztosak vagyunk benne, hogy nem a mi általunk beszerelt alkatrészek és munkaminőség miatt történt a robbanás. :roll: Igen? Akkor árulja nekem el kedves uram, mi a fasznak van gyárilag robbanásgátló szelep építve a szívótorok és a légtömegmérő közé!!! Valamint azt is, miért nem védi meg a visszacsapó szelep a légtömegmérőmet!? :wink:
ŐŐÖÖöö!-volt a kimerítő válasza...
Aha, értem, csak ne hadarjon!
Alku!
Hallgatom.
Menjek vissza, ők ismét leellenőriznek mindent, ha gáz részen jó, akkor ajánlanak egy BMW és gáz szerelőt, aki 100%-ban orvosolja a problémámat!
Köszönöm a segítséget, mivel úgy látom, közös problémáról beszélünk innét, hajlok rá!
Megint elutaztam, megint kis ide-oda állítgatás és mehetek a megbízható BMWGÁZ szerelőhöz Érdre!
Emberünk fehér BMW emblémás pólóban, nadrágban jön a MOL kútra. Nyissam fel a mocitetőt! Ha emlékszel még a Dzsími és a csodalámpa című rajzfilmre ahol a kutya " haja " a szemébe lógott, na egy olyan " lámpát" dugott a csatlakozóba. Mit akar ez? Nincs inspection nullázás! :shock:
Ne aggódjak, elviszi haza és kiolvassa a hibákat belőle!!!
Miből? Ekkor már belül röhögtem de nagyon. Játszani hív, hát játszunk!
Kérdezem, mi a kocsim problémája?
Nem tudja, még csak nem is sejti, de mindent szétszed és mindent gyári alkatrésszel rak újra össze.
Értem. Mi a biztosíték, hogy utána megszűnik robbanni a kocsim?
Semmi. Csak nem gondolom hogy kijelenti???
Akkor még egy kérdésem azért van: Ugye ott lehetek a kocsi mellett míg szereli?
Nem! Őt kifejezetten zavarja, idegesíti ha az ügyfél ott van olyankor!
Lecsuktam a géptetőt és sírva röhögtem magamon.
Akkor már kínjukban hívtak, lehet hogy gyújtótrafó baja lesz a kocsinak!
Értem. Vállalják írásban hogy GYÚJTÓTRAFÓ baj van? Mert nem érdekel, egy darab 19000Ft, én megveszem mind a hatot, de ha utána is visszarobban, akkor szemrebbenés nélkül, simán feljelentem őket.
Nem írják alá! :roll:
Megint telt az idő. Szekszárd-Tamási távot, az arra karikázó versenybiciklisekkel egy időben teljesítettem. :oops: Minden pocoktúrásnál robbant és a biciklisek elkerültek míg vártam hogy visszahűljön a motortér. A végén hallottam őket is, előbb odaérünk mint ez a hülye BMW-s...
Hazafelé egy darabig semmi gond, majd megint durr...
Itt már el sem mondom hogy üvöltöttem a telefonon keresztül és mit ígértem a beszerelőnek ha egyszer újra felérek ezzel a szarral Dunakeszire! :evil: Itt igazán érvényesült a bivaly erő és barom ész párosításom! Ott rohadtam az út szélén este fél tízkor félúton haza Szekszárdról!
Ekkor még Pécsre elautóztam, ahol egy addig nem játszó gázautó szervizben ismét állítottak a gázon, mert össze-vissza van állítva, nézzem meg! Igaz hogy nem emlékszem mi volt állítgatva, de akkor már nem is érdekelt!
Fizettem és gondterhelten távoztam.
Hazaérve magamra csuktam a garázsajtót és a sötétben egy néha ciripelő hangot hallatva, látványosan ugrált a hengerfej és a gyújtó trafó között a szikra. Mivel már egy gyújtótrafót vettem újat, hátra volt még öt darab. Megint Pest és 10000Ft-ért kaptam öt darab újat.
Hogy értsd, nem azt mondtam hogy szar és lehetetlen vele boldognak lenni!
Mikor lebasztak hogy miért nem az injectoros gázt vásároltam meg, ami akkor 400000Ft volt, szemben az én 180000Ft-os cuccommal, akkor nem robbant volna vissza, az egész dologhoz való hitegető hozzáállás, tudatlanság, pofátlanság, szívás, idő, idegeskedés és Ati haverom gúnyos röhögése= ennyi erőből és pénzből, már vehettél volna egy full felszereltségű tds verziót is. :mrgreen:
Vettem is.
Megint megjegyzem: én ez a kaland után sosem vennék még egyszer semmiféle típusú, semmiféle beszerelésű gázrendszert, mert értékes helyet vesz el, csúnya, büdös és fűtésre-főzésre találták ki. :lol:
Inkább biodiesel, de azt meg nem legalizálja a tetvedék irányítás, mert szarból, olcsón elő lehet állítani!!!
A korrekt az lett volna:
Vállaljuk a beszerelést, de:
A gázautó igen érzékeny mindenféle gyújtási rendellenességre, ami a szigetelt kábeleken kívül történik! Akár visszarobbanásra is képes, ami ijesztő élmény lehet!
Ennek tükrében, kéretik csak kifogástalan és felújított gyújtásrendszerrel felkeresni a műhelyünket, ezt igazolni, mert, ezzel magunkat védjük, önt pedig szellemi és anyagi szintjén mérve, megkíméljük a leépüléstől! :mrgreen:
Még egyszer írom: Nem ellenzem! Csak csalódtam benne.
Ha Neked remekül működik, annak pedig tiszta szívből örülök! :sör:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 15:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)




_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 15:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
A tré gondolatomat úgy értem, hogy szánalommal0 néznek az emberre, hogy megvesz egy ekkora autót és azon próbál takarékoskodni, hogy gázzal jár. Erre nekem azt mondta egy ember nagyon gúnyosan, ha ennyire számít a fogyasztási költsége, akkor minek vettem...

Ilyen alapon a diesel 7-es, X5, X6, stb. is szánalmas, mert miért nem 50i-t vagy 760-at vesznek, miért a spórolás miatt dieselt?
Az új F10 550d is vicces pont ez miatt, van akinek van rá pénze, de spórol az üzemanyagon!
Évekkel ezelött a 725tds, vagy A82.5tdi is szánalmas volt, ma 10-böl 8 diesel, mert ez természetes, nem jön senki azzal, mivanöcsém nem bírnád tankolni a 745i-t???
Szóval inkább a fejekben van gond, meg az irígység az ami beszél az emberekből, mert aki beszólt, hogy miért nem suzukival jársz annak akkor tuti nem 535i-je volt!!!

Számomra a diesel ugyanúgy a spórolásról szól, azért veszitek, mert kevesebbet eszik mint a benzines! :P Egy M5 16l-t, az 550d meg 10l-t. Ennyi. Én akkor is az M5-öt választanám. Ha már van rá 30millám! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
bmw520ds írta:
A tré gondolatomat úgy értem, hogy szánalommal0 néznek az emberre, hogy megvesz egy ekkora autót és azon próbál takarékoskodni, hogy gázzal jár. Erre nekem azt mondta egy ember nagyon gúnyosan, ha ennyire számít a fogyasztási költsége, akkor minek vettem...

Ilyen alapon a diesel 7-es, X5, X6, stb. is szánalmas, mert miért nem 50i-t vagy 760-at vesznek, miért a spórolás miatt dieselt?
Az új F10 550d is vicces pont ez miatt, van akinek van rá pénze, de spórol az üzemanyagon!
Évekkel ezelött a 725tds, vagy A82.5tdi is szánalmas volt, ma 10-böl 8 diesel, mert ez természetes, nem jön senki azzal, mivanöcsém nem bírnád tankolni a 745i-t???
Szóval inkább a fejekben van gond, meg az irígység az ami beszél az emberekből, mert aki beszólt, hogy miért nem suzukival jársz annak akkor tuti nem 535i-je volt!!!

Számomra a diesel ugyanúgy a spórolásról szól, azért veszitek, mert kevesebbet eszik mint a benzines! :P Egy M5 16l-t, az 550d meg 10l-t. Ennyi. Én akkor is az M5-öt választanám. Ha már van rá 30millám! :wink:

Helo Levi Barátom
Két csoportra kell ezt felosztani
1. A megafulos Cégtulajdonos vagy Vállalkozó akinek már PRESZTIZS kérdés hogy 760i legyen az is Long változatban, mert nem engedheti meg magának a Dieselt mert kinevetik
Aki százmilliókról tárgyal és több száz alkalmazottja van annak ez kötelező. és ez alapján ítélik meg a CÉGÉT és az EMBERT is
Neki nem számít a 20-30 literes fogyasztás, és évente több mint 100-ezret megyen NO ez nem szereltet bele gázt :wink:
Pár év múlva piacra dobja már csak bagóért a kocsit mert jön az újabb HETES modell és neki az kell, ekkor jön a (( gipsz jakab )) aki rögtön GÁZT szereltet bele, EZ már minden szempontból gázos

2. Ez vagyok ÉN a dieseles emberke akinek számít hogy mennyit fogok tankolni egy évben 70-ezer kilométer megtételéhez mert nekem sajnos nincsenek 100-millióim, de gázt akkor sem szereltetnék bele, ezen biztosan nem fogok spórolni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Én nem szeretnélek bántani, kedves gskill, mert tudom, hogy amúgy nagyon normális manus vagy. :wink:

A te autód LPG-s? Ha igen mennyi kilómétert tettél meg vele? Majd egy 100-150 ezer autógázzal megtett kilóméter után érdekelne ismét a véleményed.

Nekem sincs összehasonlítási alapom, mert én csak benzines és dízel autókkal közlekedtem, az E28-at gázüzeműként vettem, és visszaalakítottam benzinesre, volt gond a gázüzem miatt, nem kevés... Igaz, azon úgy volt megoldva, hogy jajjj :facepalm:

Itt egy kép a motortérről akkorról:

Kép

Kinyírta légtömegmérőt, komplett injektorsor és vezérlő csere, új AC pumpa, új gumicsövek, amit megfurkáltak, a felfogatási pontok eltüntetése... nem sorolom, sokban volt visszaállítani az eredeti állapotot. :(


Köszi, látszik vannak itt emberek, akik objektíven néznek egy gázosításra, nem vagy benzin vs dízel mocskolódást olvasni...

Nincs gázos autóm MÉG, viszont egy remek alternatívaként vettem számításba még hónapokkal ezelőtt. Azóta amit tudtam utánaolvastam interneten, hallgattam meg pozitív és negatív kritikákat a felhasználói oldalról, vizsgáltam meg különböző átalakítóműhelyek munkáit. Menettapasztalatot is sikerült szereznem a korábban említett 330iben. Abban az autóban nem tudom hány km van, de 3 éve van benne. Illetve egy céghez is próbálok beférkőzni, ahol a céges autók mind át vannak alakítva, és van közte olyan, ami 6 éve működik vegyes üzemben.

És külön örülök, hogy amellett, hogy megmondtad, hogy Neked nem jött be a gáz, bevallottad, hogy rosszul volt kivitelezve az átalakítás. Hiszen tudjuk, hogy mindenből van jó és van rossz is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 19:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw528mpower írta:
Üdv

Érdekes gondolatok amiket leírtál , de sajnos Magyarországon már nem trééé oda állni a gáztöltőhöz amikor már Hummer tulajdonosok is gázzal járnak, sőt Kecskeméten van egy Porsche Panamera is ami gázüzemű, de láttam E60-at és E39 M5-öt is. Ha ilyen autókba beleteszik a gázt, talán nem olyan égő nekünk sem oda tolni a talicskát :) . Nagyon régóta gázüzeműek az autóim, benzinesen vettem őket és Én alakíttattam át , kizárólag a Páhin lévő országosan a legjobb gázbeszerelő műhelyben. Soha semmilyen problémám nem volt a gázzal nem ingazdozott nem durrant vissza, igaz csak a legjobb computeres Zavoli gázrendszereket rakattam a kocsiba, nem a gagyi lengyel és török rendszereket. Szerintem ha az ember maga rakatja bele a gázt és nem már meglévően gázosan veszi az autót elkerülhetők a hibák, mert sok okos belenyúlkál és állítgatja utána persze, hogy szar vissza durrog, ingadozik az alapjárat. Szívesen járnék Én is benzinnel, mert máshogyan megy vele ez tény, de kompromisszumot kell kötni az autómnak a pénztárcámmal...


Egy felhasználó, aki elégedett :taps:
Mindenki ott spórol, ahol tud. Nincs mit ezen szégyellni. HA nem versenyzik az ember, nem kell benzin, ha mégis komolyra fordul a helyzet, akkor ott a kapcsoló :wink:

Látom nem ma kezdted a gázautózást, van esetleg véleményed/tapasztalatod az AC stag rendszerrel kapcsolatban? Esteleg egy összehasonlítás a Zavolival? :roll: :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 20:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
autó üzemanyagköltség(ft/liter) AVG fogyasztás Éves üzemanyagköltség
bmw sor 6 gázzal 253 12 455400
bmw sor 6 dízel 442 7,5 497250
bmw sor 6 benzinnel 426 9 575100

Alakíthatunk a fogyasztáson, sok diffi nem lesz. Ha 7re levisszük a fogyit dízel esetén akkor is kb egál lesz.
Gáznál nem 10%-os fogyi növekedést számoltam, hiszen kell benzin is...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 20:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
bmw520ds írta:
A tré gondolatomat úgy értem, hogy szánalommal0 néznek az emberre, hogy megvesz egy ekkora autót és azon próbál takarékoskodni, hogy gázzal jár. Erre nekem azt mondta egy ember nagyon gúnyosan, ha ennyire számít a fogyasztási költsége, akkor minek vettem...

Ilyen alapon a diesel 7-es, X5, X6, stb. is szánalmas, mert miért nem 50i-t vagy 760-at vesznek, miért a spórolás miatt dieselt?
Az új F10 550d is vicces pont ez miatt, van akinek van rá pénze, de spórol az üzemanyagon!
Évekkel ezelött a 725tds, vagy A82.5tdi is szánalmas volt, ma 10-böl 8 diesel, mert ez természetes, nem jön senki azzal, mivanöcsém nem bírnád tankolni a 745i-t???
Szóval inkább a fejekben van gond, meg az irígység az ami beszél az emberekből, mert aki beszólt, hogy miért nem suzukival jársz annak akkor tuti nem 535i-je volt!!!

Számomra a diesel ugyanúgy a spórolásról szól, azért veszitek, mert kevesebbet eszik mint a benzines! :P Egy M5 16l-t, az 550d meg 10l-t. Ennyi. Én akkor is az M5-öt választanám. Ha már van rá 30millám! :wink:

Én azt meséltem, amit láttam és átéltem.
Megfordítom Neked gyorsan az elméleted:
Fiatal 24 éves gyerek, beáll a Tsz parkolójába egy klímás, alufelnis nagy autóval.
Fiat Ritmo, Deewoo, Kocka Lada, Renault 19, Trabant touring, meg hasonló kaliber mellé.
Önkéntelenül is kinyílt a bicskájuk, miből a faszból, hogyan, meg minek kellett a fiatal suttyónak a nagy fekete BMW...
Gázt bele! :roll: Gondoltam...Rábasztam.
Eladásnál kimondottan hátrány volt benne a cucc. :oops:
Mint írtam, én másképp látom ezt a gáz témát mint más.
Tőlem bárki-bárhova belerakhatja és ennyi. :franko: Nem gondolom hogy másként jött le a mesém!
Ha egyszer lenne 30 millám, házat vennék. 8)

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 21:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet külföldön nem kell vadászni a gázkútra... :roll:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bioetanol tankolás / autógáz
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 22:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kb 1,5 éve nincs BMWm de azóta is olvasom a fórumot
Én is így gondoltam, egy BMW be nem illik a gázt. Aztán megnéztem a Spritmonitor.de oldalt BMW szűrésre.
110KW felett, és minimum 10000 megtett gázos KM. E39,E46,E60 van szépen.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/0-All_models.html


Most 16e km gázos tapasztalat után azt mondom a MAI befecskendezős rendszerek már nem szarok, lehet velük számolni.
Voltam tavaly nyáron Belgiumba és 2-3 éves terepjárókba is tankolják. 3000+ cm3

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 248 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator