* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 20:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gáz fan fijjug!

Megyek ma a Hungária körúton, előzésnél indexelek, azaz csak indexelnék mert az index nem villan, viszont az összes műszer mutatója leesett nullára, a kilométerszámláló és a külső hőmérő "eltűnt", és a rádió sem mutatja az időt (egyébként szól, RDS infót kijelzi, csatornát is vált, a multikormányról is). Az indexek nem működnek, a vészvillogó sem. Mi a nyavalya lehet ez? Biztosítékpara, vagy valami komolyabb? Eléggé be vagyok szarva... Találkozott már valaki ilyesmivel? Bújom a külföldi fórumokat, de egyelőre semmi... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 20:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tanács: azonnal autovillamoságihoz elvinni.!!!!

mert:
amire én gondolok :
nekem a peugeot boxerem(most nem hasonlitani szeretném a bmw-hez ) cinálta azt hogy mentem vele semmi gond nem volt ,majd a következő alkalommal beültem és nem volt féklámpám aztán rá kb fél órára elment mindenem index féklámpa rádió az összes visszajelző belsővilágitás, a ventilátor,ami megmaradt az a ködlámpa hátsó(ez jó volt fékezésre nehogy hátulról belémjöjjenek) és a helyzetjelző lámpák.
biztositékok rendben voltak .
elvittem autovillamoságishoz és azt mondta hogy egy főkábel ami a műszerfal alatt megy végig elégett az egyik vége !!!!!!

remélem segitett valamit

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 20:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez nem hangzik valami biztatóan, de köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 21:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sztem,amint tudsz menj el egy villamossági szerelőhöz,mert ez nem tréfa! :roll:
Nekem egyik haveromnak az e34-esében csak az órák szoktak szarakodni,meg az ottani műszerek,de az egyértelműen a műszeregység hibája.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 22:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
Gáz fan fijjug!

Megyek ma a Hungária körúton, előzésnél indexelek, azaz csak indexelnék mert az index nem villan, viszont az összes műszer mutatója leesett nullára, a kilométerszámláló és a külső hőmérő "eltűnt", és a rádió sem mutatja az időt (egyébként szól, RDS infót kijelzi, csatornát is vált, a multikormányról is). Az indexek nem működnek, a vészvillogó sem. Mi a nyavalya lehet ez? Biztosítékpara, vagy valami komolyabb? Eléggé be vagyok szarva... Találkozott már valaki ilyesmivel? Bújom a külföldi fórumokat, de egyelőre semmi... :(


Test problémád van! Nézd át a barna csomópontokat!Ott a hiba!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.10.14. 08:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Test problémád van! Nézd át a barna csomópontokat!Ott a hiba!


Kicsit részletesebben? Pontosan mit nézzek meg és hol?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.10.14. 11:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
ytse írta:
Gáz fan fijjug!

Megyek ma a Hungária körúton, előzésnél indexelek, azaz csak indexelnék mert az index nem villan, viszont az összes műszer mutatója leesett nullára, a kilométerszámláló és a külső hőmérő "eltűnt", és a rádió sem mutatja az időt (egyébként szól, RDS infót kijelzi, csatornát is vált, a multikormányról is). Az indexek nem működnek, a vészvillogó sem. Mi a nyavalya lehet ez? Biztosítékpara, vagy valami komolyabb? Eléggé be vagyok szarva... Találkozott már valaki ilyesmivel? Bújom a külföldi fórumokat, de egyelőre semmi... :(


Test problémád van! Nézd át a barna csomópontokat!Ott a hiba!


Igen kbhont javaslata jó
Még egy érdekeség, hátha...
Nekem is csinált egyszer egy érdekeset.
Indexelnék de semmi, legalábbis belülről mert a visszajelző folyamatosan világított.
Leállítom a motort, újraindítom- semmi, tök süket.
Ok gondoltam kiszállok, bezárok, újra nyitok és minden ok.
Aha--semmi
Be sem tudtam zárni a kocsit (sőt a hátsó féklámpák is világítottak)
Na vazze gondoltam fasza.
Akku saru le, vár 10 perc majd vissza és oké.
Ezt a nemindulást megcsinálta még párszor amig betelt a pohár és kínomban leszedtem az összes akku sarut, megpucoltam és jól megtéptem a csavarokat.
Na azóta semmi gond!!!!!!
Lekopogom, KOPP KOPP
Tehát nézd meg, hogy tuti-e a kontakt az aksidnál mert ilyen tréfákat is tud okozni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.10.15. 14:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
Gáz fan fijjug!

Megyek ma a Hungária körúton, előzésnél indexelek, azaz csak indexelnék mert az index nem villan, viszont az összes műszer mutatója leesett nullára, a kilométerszámláló és a külső hőmérő "eltűnt", és a rádió sem mutatja az időt (egyébként szól, RDS infót kijelzi, csatornát is vált, a multikormányról is). Az indexek nem működnek, a vészvillogó sem. Mi a nyavalya lehet ez? Biztosítékpara, vagy valami komolyabb? Eléggé be vagyok szarva... Találkozott már valaki ilyesmivel? Bújom a külföldi fórumokat, de egyelőre semmi... :(


Most gondolkodok, okozhat Generátor is ilyen tüneteket!
Egyszer egy X5-tel jártam így!
Minden meghülyült, de töltés is volt, és indítani is indított , csak a többi elektronika hülyült meg!
Sőt, ott az alapjáratnak is oda vert rendesen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.18. 19:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Állítólag nem testelési probléma, hanem valami SI panel nevű dolog mehetett tönkre. Hallott már erről valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.18. 19:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
Állítólag nem testelési probléma, hanem valami SI panel nevű dolog mehetett tönkre. Hallott már erről valaki?


grand cherookee-ba 100eft volt munadíjjal két éve.... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.18. 20:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
ytse írta:
Állítólag nem testelési probléma, hanem valami SI panel nevű dolog mehetett tönkre. Hallott már erről valaki?


grand cherookee-ba 100eft volt munadíjjal két éve.... :(


Jézus ereje. De mi a ménkű az az SI panel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26. 09:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na, úgy tűnik, megvan a hiba oka. Reggel voltam Vajnai Józsiéknál, már eleve boldog voltam, mert amikor 1 hét állás után beültem a kocsiba, az óracsoport meg az index teljesen hibátlanul működött. A hiba elég banális, de azért leírom, hátha valaki okul belőle:

Az üzemanyagtartályhoz tartozó aktív szénszűrőt valószínűleg nem cserélték ki 200e kilométer körül (245e van az autóban), ezért az eltömődött. Ahogy az autó szívta a benzint a tankból, az a vákuum hatására összenyomódott kicsit (az E39-ben műanyagból van), az üzemanyagszivattyú hozzáérhetett a szintjelzőhöz, és ettől őrült meg az óracsoport. Szóval ennyi, aktív szénszűrő csere és kész. Vicces, nem? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26. 13:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A technika ördöge már csak ilyen!! :twisted: :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26. 13:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
Na, úgy tűnik, megvan a hiba oka. Reggel voltam Vajnai Józsiéknál, már eleve boldog voltam, mert amikor 1 hét állás után beültem a kocsiba, az óracsoport meg az index teljesen hibátlanul működött. A hiba elég banális, de azért leírom, hátha valaki okul belőle:

Az üzemanyagtartályhoz tartozó aktív szénszűrőt valószínűleg nem cserélték ki 200e kilométer körül (245e van az autóban), ezért az eltömődött. Ahogy az autó szívta a benzint a tankból, az a vákuum hatására összenyomódott kicsit (az E39-ben műanyagból van), az üzemanyagszivattyú hozzáérhetett a szintjelzőhöz, és ettől őrült meg az óracsoport. Szóval ennyi, aktív szénszűrő csere és kész. Vicces, nem? :)


gratula
mennyi egy ilyen szarság cseréje? illetve nem is tudom , hogy dieselben is van-e ilyen


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26. 14:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
20e körül van az alkatrész + kb. 1 óra munka


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26. 15:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
20e körül van az alkatrész + kb. 1 óra munka


akkor elég vastag volt a ceruza... én most vettem aktívszén szűrőt és 8.600 volt a gyári.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26. 16:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
ytse írta:
20e körül van az alkatrész + kb. 1 óra munka


akkor elég vastag volt a ceruza... én most vettem aktívszén szűrőt és 8.600 volt a gyári.


elképzelhető, az ETK szerint a 97/03 előtti autókhoz másmilyen típus kell és ez szerencsére kétszer annyiba is kerül, nehogy egyszerű legyen az élet... :( NT Auto online adatbázisa szerint 17e forint, bmwteile.hu szerint 18e

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-16_0195/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26. 22:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
efer írta:
ytse írta:
20e körül van az alkatrész + kb. 1 óra munka


akkor elég vastag volt a ceruza... én most vettem aktívszén szűrőt és 8.600 volt a gyári.


elképzelhető, az ETK szerint a 97/03 előtti autókhoz másmilyen típus kell és ez szerencsére kétszer annyiba is kerül, nehogy egyszerű legyen az élet... :( NT Auto online adatbázisa szerint 17e forint, bmwteile.hu szerint 18e

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-16_0195/


aztakurta, ez azért valami. jürgenék megint szépet alkottak... (de legalább idővel megjött az eszük :wink: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: zürök az elektronikában
HozzászólásElküldve: 2007.11.07. 09:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.06. 01:00
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Adott a következö: 530 D-Aut. (2000/04) Touring
Úgy 80-100 ezer km óta (ekkor volt a gépben 230 ezer km) hibát jelez a computerem a befecskendezö rendszernél, de csak lassú cammogásnál, vagy alapjáraton 10 perc után a dugóban. Ennek ellenére, a végsebesség eléri a 240-et, tehát valószínüleg itt is az elektronika tud valamit rosszul.
Az utóbbi idöben, ha tompított fénnyel próbálom leállítani az autót, ki tudom venni úgy a kulcsot, hogy a motor tovább jár! Megállni csak akkor hajlandó, ha a fényt kikapcsolom (Dacia-szindróma).
Computer föpanel? fény panel? ?????
Különben egy csúcs autó, csak a sport-futómü kemény nekem a 7-es után (A jó úttartást valahol meg kell fizetni)
Keresek megbizható elektromos szakembert, aki a problémámat magáénak tekintené!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Biztosíték
HozzászólásElküldve: 2007.11.23. 18:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.11. 01:00
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Valaki tudna segíteni abban, hogy egyes biztosítékok mihez tartoznak, mert fogalmam sincs, hogy a tompított fényszóróé melyik.
Segítséget előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator