2011.09.30. 10:59
2011.09.30. 12:40
kok írta:
Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...
2011.09.30. 14:57
kok írta:Üdv!
Bizonyára sokunkban felmerült a kérdés, jobbkormányos autó alkatrésznek...
Na de mégis mik a buktatói, mennyire különböznek műszakilag a balkormányostól?
Melyek azok az alkatrészek, amelyek használhatatlanok számunkra?
Milyen arányban különböznek és mikben?
Megéri-e egyáltalán ennek fényében jobbkormányost szerezni alkatrésznek?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekben lenne jó boncolgatni a témát...
Jó lenne a témában tapasztalt kollégák hozzászólása...
Engem kifejezetten az alkatrészek közötti különbségek érdekelnének, tehát nem a jobbkormányos autó forgalomba helyezése itthon... Bár az átalakítás miatt az alkatrészek különbsége miatt felmerül a probléma ott is...
Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...
2011.09.30. 15:03
kiara írta: Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).
Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.
Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.
2011.09.30. 17:11
kiara írta:Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.
2011.09.30. 21:15
barbrady írta:kiara írta:Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.
Na ez nem igaz. Az a pöcök arra jó, mint a kis matrica amit a fényszóróra kell ragasztani ha ellenkező oldali közlekedésű helyre mész, tehát csak kitakar egy részt a vetített fényből, hogy ne vakítsd el a szembejövőket.
2011.10.01. 01:59
Jerry írta:kiara írta: Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).
Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.
Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.
Az üléseknél akkor van probléma, ha azok elektromosak. Annó PMiki kivesézte a témát a nagy közös ülés topikban. A lényeg, hogy a vezérlő a vezetőüléssel kommunikál, ami értelemszerűen a másik oldalon van.
Épp most küzdök egy ilyennel és biztos, hogy nem lesz egyszerű mutatvány az átkábelezés. Igen, az ülésfoglaltság jelző is a másik oldalon van, de szerencsére akár egy szimpla üléslap cserével az könnyen orvosolható, ha nem akarod nagyon szétrobbantani a lócát. Kiara, ha érdekel valamelyik hétvégén rendezhetnénk egy ülésszerelő napot nálad vagy nálam. (természetesen a gulyás készítést rád bíznám! )
Amúgy hogyhogy nincs bekötve? És akkor most folyamatosan világít a lufis ember a műszerfalon?
Ha jól tudom, akkor a lámpáknál sem olyan egyszerű a helyzet, mert bár valóban EU-sítható a kis pöcökkel, de vizsgán még így sem menne át.
2011.10.01. 09:06
2011.10.01. 13:39
kiara írta:kok írta:Üdv!
Bizonyára sokunkban felmerült a kérdés, jobbkormányos autó alkatrésznek...
Na de mégis mik a buktatói, mennyire különböznek műszakilag a balkormányostól?
Melyek azok az alkatrészek, amelyek használhatatlanok számunkra?
Milyen arányban különböznek és mikben?
Megéri-e egyáltalán ennek fényében jobbkormányost szerezni alkatrésznek?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekben lenne jó boncolgatni a témát...
Jó lenne a témában tapasztalt kollégák hozzászólása...
Engem kifejezetten az alkatrészek közötti különbségek érdekelnének, tehát nem a jobbkormányos autó forgalomba helyezése itthon... Bár az átalakítás miatt az alkatrészek különbsége miatt felmerül a probléma ott is...
Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...
Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).
Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.
Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.
2011.10.01. 16:50
kok írta:kiara írta:kok írta:Üdv!
Bizonyára sokunkban felmerült a kérdés, jobbkormányos autó alkatrésznek...
Na de mégis mik a buktatói, mennyire különböznek műszakilag a balkormányostól?
Melyek azok az alkatrészek, amelyek használhatatlanok számunkra?
Milyen arányban különböznek és mikben?
Megéri-e egyáltalán ennek fényében jobbkormányost szerezni alkatrésznek?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekben lenne jó boncolgatni a témát...
Jó lenne a témában tapasztalt kollégák hozzászólása...
Engem kifejezetten az alkatrészek közötti különbségek érdekelnének, tehát nem a jobbkormányos autó forgalomba helyezése itthon... Bár az átalakítás miatt az alkatrészek különbsége miatt felmerül a probléma ott is...
Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...
Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).
Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.
Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.
Örülök, hogy pereg a topik...
A visszapillantó tükröknél mi a különbség??
Az ülésfoglaltságjelző probléma megoldódását remélem megtudhatjuk, ha megoldódik.....
2011.10.02. 08:59
2011.10.02. 13:25
2011.10.02. 17:46
kok írta:Az ülésfoglaltságjelző probléma megoldódását remélem megtudhatjuk, ha megoldódik.....
2011.10.05. 23:16
2011.10.07. 22:22
briganti írta:Sziasztok,
meg tudná mondani valaki, hogy hogy lehet felismerni az angol első fényszórókat, ha nincsenek beépítve?
Köszi!
2011.10.07. 22:33
lepke írta:briganti írta:Sziasztok,
meg tudná mondani valaki, hogy hogy lehet felismerni az angol első fényszórókat, ha nincsenek beépítve?
Köszi!
Helo
Rá van írva HOGY Englis
2011.12.26. 12:35
2011.12.26. 13:39
2012.01.20. 11:39
2012.03.22. 14:10