2011.08.16. 14:13
2011.08.16. 14:33
Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
2011.08.16. 15:04
Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
! | MChris írta: |
Köszönjük az új topikot |
2011.08.16. 16:01
Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
2011.08.16. 16:45
Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
2011.08.16. 16:57
denny19 írta:Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
Szia nekem ugyanezt csinálja pontról pontra nekem is vagy főtengely jeladót,vagy vezérműtengely jeladót mondtak cserére,a bontósok meg már hülyének néznek mert nem tudom eldönteni melyiket is akarom azthiszem zsir újonnan mondtak főtengely jeladóra 8000 ft ot boltban,remélem csak az lesz a rosz
2011.08.16. 18:41
MChris írta:denny19 írta:Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
Szia nekem ugyanezt csinálja pontról pontra nekem is vagy főtengely jeladót,vagy vezérműtengely jeladót mondtak cserére,a bontósok meg már hülyének néznek mert nem tudom eldönteni melyiket is akarom azthiszem zsir újonnan mondtak főtengely jeladóra 8000 ft ot boltban,remélem csak az lesz a rosz
az elég vicces ár mert 22eFt darabja és nincs utángyártott,bontott meg szar mert a motorhő megeszi a kábel szigetelését és szétporlad belül ha kell megkeresem a képeket a bontott jeladóról amit anno kaptam...
diag kiírja pontosan persze egy normális
2011.08.16. 20:23
2011.08.16. 21:54
tanktaz írta:Csak csendben jegyzem meg, hogy nekem is ez volt a jelenség és mindkét vélemény stimmt: -kartergáz szűrő csere
-főtengely jeladó csere
Azóta tünetmentes a verda!
2011.08.16. 23:08
2011.08.17. 05:49
BMWMuller írta:MChris írta:denny19 írta:Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
Szia nekem ugyanezt csinálja pontról pontra nekem is vagy főtengely jeladót,vagy vezérműtengely jeladót mondtak cserére,a bontósok meg már hülyének néznek mert nem tudom eldönteni melyiket is akarom azthiszem zsir újonnan mondtak főtengely jeladóra 8000 ft ot boltban,remélem csak az lesz a rosz
az elég vicces ár mert 22eFt darabja és nincs utángyártott,bontott meg szar mert a motorhő megeszi a kábel szigetelését és szétporlad belül ha kell megkeresem a képeket a bontott jeladóról amit anno kaptam...
diag kiírja pontosan persze egy normális
Az igazi ár a kettő között van.
http://schmiedmann.hu/12141703221/terme ... reses.aspx
http://schmiedmann.hu/12141703277/terme ... reses.aspx
2011.08.17. 21:52
MChris írta:denny19 írta:Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
Szia nekem ugyanezt csinálja pontról pontra nekem is vagy főtengely jeladót,vagy vezérműtengely jeladót mondtak cserére,a bontósok meg már hülyének néznek mert nem tudom eldönteni melyiket is akarom azthiszem zsir újonnan mondtak főtengely jeladóra 8000 ft ot boltban,remélem csak az lesz a rosz
az elég vicces ár mert 22eFt darabja és nincs utángyártott,bontott meg szar mert a motorhő megeszi a kábel szigetelését és szétporlad belül ha kell megkeresem a képeket a bontott jeladóról amit anno kaptam...
diag kiírja pontosan persze egy normális
2011.08.17. 22:38
2011.08.17. 22:44
tanktaz írta:Igazából simán csinálhat ilyet a kartergázszelep is. Már csak azért, mert ha átszakad benne a membrán, akkor felránthatja az ölajgőzzel talán még az olajat is, ami leállítás után szépen beterít mindent a szívócsonkban. Többek között az alapjárati szelepet is , akkor jön a rafkós indítózás, a gyenge teljesítmény és így tovább, de klubtársunk még nincs abban a fázisban.
Lepke, akkor Te boldog voltál az olajos szélvédő miatt,mi? Legalább nem nyikorgott az ablaktörlőd és nem rozsdásodott a szélvédőd !
2011.08.18. 06:05
denny19 írta:MChris írta:denny19 írta:Gáspár János írta:Sziasztok!
Van egy e39 2,8benzines 96-os.
Az a jelenség, hogy alapjáraton le ál, de azonnal ujra lehet indítani, menetközben meg ránt egyet és ugyanúgy megy tovább.
Hidegre melegre, esöre fügetlenül, valamikor egy napig nem csinálja, valamikor töbször egymás után.
Több szerelő szerint nagyon sokminden lehet, tanácstalanok.
Ha esetleg van valakinek ötlete esetleg járt így?!
Elöre is köszönöm!
Szia nekem ugyanezt csinálja pontról pontra nekem is vagy főtengely jeladót,vagy vezérműtengely jeladót mondtak cserére,a bontósok meg már hülyének néznek mert nem tudom eldönteni melyiket is akarom azthiszem zsir újonnan mondtak főtengely jeladóra 8000 ft ot boltban,remélem csak az lesz a rosz
az elég vicces ár mert 22eFt darabja és nincs utángyártott,bontott meg szar mert a motorhő megeszi a kábel szigetelését és szétporlad belül ha kell megkeresem a képeket a bontott jeladóról amit anno kaptam...
diag kiírja pontosan persze egy normális
Szia jaja rosszul emlékeztem
Vezérműtengely jeladó:
ERA Bolti ár: 12085 Ft/db Internetes ár: 8460 Ft/db
Főtengely jeladó:
ERA Bolti ár: 22936 Ft/db Internetes ár: 16055 Ft/db
Nekem erre a problémára azt mondták tipikus e39 probléma ,és vezműtengely jeladó...lassan nekem is meg kell venni
2011.08.19. 21:30
2011.09.17. 02:22
2011.09.17. 06:57
gyerek528i írta:Sziasztok!
Ide írom le a gondom bajom ,mert szintén egy 28i ről van szó.
AZ autom egy 97 es 528ia és minden elő jel nélkül ma elkezdett nagyon rosszul menni, de a fogyim se nő meg . De annyira rosszul megy a kocsi hogy ma este amikora lurdy tól jöttünk el haverom 323i E36 ja keresztbe harapott....Illetve most hajnalb egy másik barátomat meg kértem h probából nézzükl már meg mit tud a kocsija az enyém ellen.(Ignis 1.3 semmi tuning )És meg evett a végén már 140 nél álltunk a gázon és szépen lassan távolodott az ignis.Mindezt ugyh tegnap még tökéletes jól volt a gép meg volt mind a 193Paci , most jóha 110 van .....Mi lehet a baj ? valaki tudna segíteni.
2011.09.17. 07:18
muhaati írta:gyerek528i írta:Sziasztok!
Ide írom le a gondom bajom ,mert szintén egy 28i ről van szó.
AZ autom egy 97 es 528ia és minden elő jel nélkül ma elkezdett nagyon rosszul menni, de a fogyim se nő meg . De annyira rosszul megy a kocsi hogy ma este amikora lurdy tól jöttünk el haverom 323i E36 ja keresztbe harapott....Illetve most hajnalb egy másik barátomat meg kértem h probából nézzükl már meg mit tud a kocsija az enyém ellen.(Ignis 1.3 semmi tuning )És meg evett a végén már 140 nél álltunk a gázon és szépen lassan távolodott az ignis.Mindezt ugyh tegnap még tökéletes jól volt a gép meg volt mind a 193Paci , most jóha 110 van .....Mi lehet a baj ? valaki tudna segíteni.
Legelső: Gépre rakni, de leggyakrabban a vezérműtengely jeladó hibája okoz ilyen hibát.
2011.09.17. 18:02
gyerek528i írta:Sziasztok!
Ide írom le a gondom bajom ,mert szintén egy 28i ről van szó.
AZ autom egy 97 es 528ia és minden elő jel nélkül ma elkezdett nagyon rosszul menni, de a fogyim se nő meg . De annyira rosszul megy a kocsi hogy ma este amikora lurdy tól jöttünk el haverom 323i E36 ja keresztbe harapott....Illetve most hajnalb egy másik barátomat meg kértem h probából nézzükl már meg mit tud a kocsija az enyém ellen.(Ignis 1.3 semmi tuning )És meg evett a végén már 140 nél álltunk a gázon és szépen lassan távolodott az ignis.Mindezt ugyh tegnap még tökéletes jól volt a gép meg volt mind a 193Paci , most jóha 110 van .....Mi lehet a baj ? valaki tudna segíteni.