2009.05.04. 22:38
djstraw írta:Sziasztok urak, ezt a szöveget nem biztos h ide kéne írnom de hátha! A segítségeteket szeretném kérni vagy legalább valami jó tanácsot, hogy az e 39, 520-asom hátulja eléggé megvan ülve és néha bele ér a gumiba a sárvédő! mondjuk a felni 17"x9" és ET8. Mondjuk eléggé kint van de az nem is lenne gond, mert a hifim hátul kb 135 kiló és ha még valaki beül hátra akkor bele karcol a sárvédő a 245/45 ös gumiba! Mit tudtok nekem ajánlani gumi és felni csere hejett? Mondjuk én nagyobb köbcentisnek a rugóját gondoltam bele hátha az erősebb a töblet súly miatt! Vagy valami megoldást irjatok már lécci ide vagy inkább az e-mail címemre mert azt mindig nézem!
Címem: djstraw@freemail.hu
köszönöm!
2009.05.25. 08:16
2009.05.27. 21:28
ptamas írta:Sziasztok!
Amit emlitettek szervízt, az F1 gumiszervíz a Újszász u. 1-3-ban, vagy ahogy a neten találtam, a Kerepesi u. 186-ban van?
Köszönöm.
Tamás
2009.05.27. 21:37
djstraw írta:Sziasztok urak, ezt a szöveget nem biztos h ide kéne írnom de hátha! A segítségeteket szeretném kérni vagy legalább valami jó tanácsot, hogy az e 39, 520-asom hátulja eléggé megvan ülve és néha bele ér a gumiba a sárvédő! mondjuk a felni 17"x9" és ET8. Mondjuk eléggé kint van de az nem is lenne gond, mert a hifim hátul kb 135 kiló és ha még valaki beül hátra akkor bele karcol a sárvédő a 245/45 ös gumiba! Mit tudtok nekem ajánlani gumi és felni csere hejett? Mondjuk én nagyobb köbcentisnek a rugóját gondoltam bele hátha az erősebb a töblet súly miatt! Vagy valami megoldást irjatok már lécci ide vagy inkább az e-mail címemre mert azt mindig nézem!
Címem: djstraw@freemail.hu
köszönöm!
2010.12.14. 16:41
2010.12.14. 22:04
jackson írta:Kérdeztétek mennyi a magassága a kocsinak. Nos a válasz egyszerű a TIS-ben benne van.
A doksi pontosan a mérést így definiálja:
"attach tape measure to rim flange at bottom middle and measure to lower edge of wheel arch"
No ezen lehet vitatkozni pontosan mit jelent. Az eleje, hogy mérőszalaggal mérjed a felni peremet a alsó középső részén.
A vége az alsó pereme a kerék járatnak.
A pontos kép itt található: A kocsi futómű beállítása
Nagyon pöpec kis doksi. Táblázatra vigyázni mert az E38-ról szól.
ELSŐ magasság Jackson, aki utólag bele rakta
Az adatok (bármely kocsi +/-10mm térhet el az alábbi specifikációból.
Gyári alap futómű (adatok miliméterben) bármely model:
15" 579
16" 592
17" 607 kivéve M5
18" 620 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 592
18" 605
Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, bármely model:
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600
Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, bármely model:
15" 599
16" 612
17" 627
18" 640
M-sport futómű (M62 avagy 540 esetén)
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603
M-sport futómű (M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem 540 és M5)
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600
Jackson, aki össze szedte lehet menni méricskélni
2010.12.14. 22:06
2010.12.14. 22:41
simi64 írta:Az is számít, hogy tele-e a tank, vagy üres.
2010.12.14. 23:00
coolautoo írta:simi64 írta:Az is számít, hogy tele-e a tank, vagy üres.
Szerintem a szintezős autóknál ez nem számít, elvégre azért szintezős mert tartja a magasságát a hátuljának különböző terheléseknél!
2010.12.15. 13:45
2010.12.15. 13:49
jackson írta:Kérdeztétek mennyi a magassága a kocsinak. Nos a válasz egyszerű a TIS-ben benne van.
A doksi pontosan a mérést így definiálja:
"attach tape measure to rim flange at bottom middle and measure to lower edge of wheel arch"
No ezen lehet vitatkozni pontosan mit jelent. Az eleje, hogy mérőszalaggal mérjed a felni peremet a alsó középső részén.
A vége az alsó pereme a kerék járatnak.
A pontos kép itt található: A kocsi futómű beállítása
Nagyon pöpec kis doksi. Táblázatra vigyázni mert az E38-ról szól.
ELSŐ magasság Jackson, aki utólag bele rakta
Az adatok (bármely kocsi +/-10mm térhet el az alábbi specifikációból.
Gyári alap futómű (adatok miliméterben) bármely model:
15" 579
16" 592
17" 607 kivéve M5
18" 620 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 592
18" 605
Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, bármely model:
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600
Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, bármely model:
15" 599
16" 612
17" 627
18" 640
M-sport futómű (M62 avagy 540 esetén)
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603
M-sport futómű (M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem 540 és M5)
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600
Jackson, aki össze szedte lehet menni méricskélni
2010.12.15. 15:47
coolautoo írta:jackson írta:Kérdeztétek mennyi a magassága a kocsinak. Nos a válasz egyszerű a TIS-ben benne van.
A doksi pontosan a mérést így definiálja:
"attach tape measure to rim flange at bottom middle and measure to lower edge of wheel arch"
No ezen lehet vitatkozni pontosan mit jelent. Az eleje, hogy mérőszalaggal mérjed a felni peremet a alsó középső részén.
A vége az alsó pereme a kerék járatnak.
A pontos kép itt található: A kocsi futómű beállítása
Nagyon pöpec kis doksi. Táblázatra vigyázni mert az E38-ról szól.
ELSŐ magasság Jackson, aki utólag bele rakta
Az adatok (bármely kocsi +/-10mm térhet el az alábbi specifikációból.
Gyári alap futómű (adatok miliméterben) bármely model:
15" 579
16" 592
17" 607 kivéve M5
18" 620 kivéve M5
M5nél ugyan ez (csak ez a kettő adat van M5-re megadva):
17" 592
18" 605
Alacsony kitérésű lengés csillapítóval avagy sport futómű, bármely model:
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600
Rought avagy egyenetlen (néha kelet-Európai ként is emlegetett) futóműnél, bármely model:
15" 599
16" 612
17" 627
18" 640
M-sport futómű (M62 avagy 540 esetén)
15" 562
16" 575
17" 590
18" 603
M-sport futómű (M47, M51, M52, M52TU, M54 és M57 avagy a többi esetén ami nem 540 és M5)
15" 559
16" 572
17" 587
18" 600
Jackson, aki össze szedte lehet menni méricskélni
Ezek az értékek amit össze szedtél jackson ezek előre vonatkoznak, mert csak egy méretet látok mindenütt, gondolom akkor csak előre, a hátsó magasságokat nem találtad meg véletlenül?
Az első értékem amúgy 1mm híján egyezik, tehát elvileg jó, így nem lettem okosabb, hogy mért ér le mégis sok helyen az autóm alja!
2010.12.15. 15:57
2010.12.15. 16:05
coolautoo írta:Coolautoo, mérd meg úgy, ahogyan mi, tulbonyolítjuk csak. AKkor pontosan lehet tudni az enyém és a tiéd közötti különbséget.
2010.12.15. 18:35
2010.12.15. 18:44
coolautoo írta:
Igen szerintem se jó, de MuhaAti-nak is hátul durván 64 centire van a sárvédő perem a talajtól és a emelő bak is 155mm-re van neki mint nekem tehát megegyezik a hátulja az enyémmel!
Egyedül az elejében van 8mm difi az enyém 8milivel lejjebb van mint az övé, de Jackson doksia alapján viszont jó az értékem tehát nem tudom mi a baj mert én egy normál fekvőrendőrön (ami nem az észrevehetetlenek közé tartozik, hanem amin már érdemes max 20-al átmenni és előtte lelassítani, persze én még ennél jobban is lelassítok de ha meg állok a tetején és utána indulok el akkor is hallom hogy a műanyag súrlódik ) de vannak olyan extrém idióta "hegyek" az útra építve (aki megtervezi annak az utcájába vagy tíz ilyet kéne építeni, hogy érezze már mit is gondolt ki rossz pillanatában, egyes helyeken már csak terepjárókkal lehet közlekedni) amin átmenve még az alváz is oda verődik ilyenkor egy kicsit elkap az ideg
Jacksonnál a garázsból is ha nem keresztbe megyek ki vagy megyek le akkor tuti oda veri az alját rendesen akármilyen lassan is megyek ezt múlthéten tapasztaltam!
2010.12.15. 19:17
kzolee írta: Nekem a touring, ha alacsonynak érzi magát, akkor emel. Nem tudom az E39-nél alap volt -e a szintszabályzó, mint az E61-nél.
2010.12.15. 19:21
muhaati írta:kzolee írta: Nekem a touring, ha alacsonynak érzi magát, akkor emel. Nem tudom az E39-nél alap volt -e a szintszabályzó, mint az E61-nél.
Az E39-ben kérhető, illetve extra volt a szintszabályozós légrugó. Természetesen ugyanúgy működik mint az E61-ben.
2010.12.15. 19:32
kzolee írta:coolautoo írta:
Igen szerintem se jó, de MuhaAti-nak is hátul durván 64 centire van a sárvédő perem a talajtól és a emelő bak is 155mm-re van neki mint nekem tehát megegyezik a hátulja az enyémmel!
Egyedül az elejében van 8mm difi az enyém 8milivel lejjebb van mint az övé, de Jackson doksia alapján viszont jó az értékem tehát nem tudom mi a baj mert én egy normál fekvőrendőrön (ami nem az észrevehetetlenek közé tartozik, hanem amin már érdemes max 20-al átmenni és előtte lelassítani, persze én még ennél jobban is lelassítok de ha meg állok a tetején és utána indulok el akkor is hallom hogy a műanyag súrlódik ) de vannak olyan extrém idióta "hegyek" az útra építve (aki megtervezi annak az utcájába vagy tíz ilyet kéne építeni, hogy érezze már mit is gondolt ki rossz pillanatában, egyes helyeken már csak terepjárókkal lehet közlekedni) amin átmenve még az alváz is oda verődik ilyenkor egy kicsit elkap az ideg
Jacksonnál a garázsból is ha nem keresztbe megyek ki vagy megyek le akkor tuti oda veri az alját rendesen akármilyen lassan is megyek ezt múlthéten tapasztaltam!
Szintszabályzód működik? Nekem a touring, ha alacsonynak érzi magát, akkor emel. Nem tudom az E39-nél alap volt -e a szintszabályzó, mint az E61-nél.
2010.12.15. 20:38
coolautoo írta:Ezek az értékek amit össze szedtél jackson ezek előre vonatkoznak, mert csak egy méretet látok mindenütt, gondolom akkor csak előre, a hátsó magasságokat nem találtad meg véletlenül?
Az első értékem amúgy 1mm híján egyezik, tehát elvileg jó, így nem lettem okosabb, hogy mért ér le mégis sok helyen az autóm alja!