* *
Pontos idő: 2017.12.17. 23:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 316 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: generátor
HozzászólásElküldve: 2006.08.24. 11:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

Figyelem! egyre gyakrabban világit a töltés jelzö(már csak ritkán alszik el),van valakinek pontos infoja mi lehet a gáz?fesz.szabályzó?szénkefe?vagy valami más?
bordás szij jó!

kösz elöre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2006.08.24. 11:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mentoslaci írta:
sziasztok!

Figyelem! egyre gyakrabban világit a töltés jelzö(már csak ritkán alszik el),van valakinek pontos infoja mi lehet a gáz?fesz.szabályzó?szénkefe?vagy valami más?
bordás szij jó!

kösz elöre is!


Hi,
nekem sokszor volt generátor bajom (még a BMW előtt). Ilyen sorrendben ahogy írtad, aztán volt mág csapágy is. Elvileg komplett felújításkor cserélnek mindent, jobb helyeken.

Én rámérnék az akksira, hogy ha nincs töltés ott sem akkor gáz van és irány egy elektromos, mert valahol ottmaradsz.

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.24. 23:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A műszerfalra a check control helyére (ami persze a comp. is) ki tudod tenni a feszültséget is. Titkos menü.. Nekem már jól jött.. 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.25. 00:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Nkem is pillogot és felújíttatam ,mert nem lett volna jó ha otthagy az út szélén. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Dióda hid
HozzászólásElküldve: 2007.05.08. 09:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 860
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cseréltem dióda hidat!

20000Ft volt! gyári bosch!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.08. 10:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.07. 01:00
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia !

BP vII Kertész u

Generátor és Inditó..

Gyors és korrekt..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.03. 10:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
joreggelt.

meg tudna nekem mondani valaki, hogy honnan latom, ha a bordasszijam csereerett darab? ma reggel 2-3x felvillant az aksi visszajelzoje, ezert az elobb a menubol megneztem, hogy mit mutat a beepitett feszultsegmero kbhont utmutatasai alapjan.

eszerint
- nyugalomban 12.2-12.3V
- alapjáraton 13.7-13.8V
- terhelten 13.5-13.6V

...hatszoval pont az also ertekek. tudomasom szerint meg nem volt generator cserelve, az ora 160e km-nel tart.
ha mondjuk nem a bordasszij a hunyo, mit javasoltok, erdemes felujittatni a generatort, vagy vegyek inkabb bele egy masikat? egyaltalan valaki ment mar felujitottal, hogy az utana mennyit birt meg?

udv es koszonet a valaszokert


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.03. 12:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 860
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="atizba"]joreggelt.

meg tudna nekem mondani valaki, hogy honnan latom, ha a bordasszijam csereerett darab? ma reggel 2-3x felvillant az aksi visszajelzoje, ezert az elobb a menubol megneztem, hogy mit mutat a beepitett feszultsegmero kbhont utmutatasai alapjan.

eszerint
- nyugalomban 12.2-12.3V
- alapjáraton 13.7-13.8V
- terhelten 13.5-13.6V

...hatszoval pont az also ertekek. tudomasom szerint meg nem volt generator cserelve, az ora 160e km-nel tart.
ha mondjuk nem a bordasszij a hunyo, mit javasoltok, erdemes felujittatni a generatort, vagy vegyek inkabb bele egy masikat? egyaltalan valaki ment mar felujitottal, hogy az utana mennyit birt meg?


Szia!

Igen, érdemes felujítani!
Szerintem Neked kefés lett!
Ilyenkor új csapággyal szoktuk őssze rakni!
Kérdésedre a válasz: Közel annyit elmegy mint egy új!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.03. 12:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 860
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bár így utolag, ahogy az adatokat nézem, lehet dióda is!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.03. 12:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nafranko.

akkor ha valaki ismer egy megbizhato generatorfelujitokezikisiparosmestert, orokre halas lennek erte
de ha szabad kernem legalabb nevet/telefonszamot, mer nem akarok csak azert bemenni pestre es a 7.ker-ben vegigautozni a kerteszuccan, hogy kerjek egy idopontot felujitasra ;-)

ezt az egyet szivesebben csinalnam inkabb telefonon... :D

meg1x thx


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.08. 20:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.07. 01:00
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia :)

www.oninditogenerator.hu

gondolom telefon is van a veblapon..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.09. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello gejzir,

kösszép! nem tudja veletlen valaki a generator szamat? akkor megneznek, hogy van-e pont nekik a polcon egy cseredarab, nem kene megvarnom reggeltol amig delutanig felujitjak a mostanit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.09. 22:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
Hello gejzir,

kösszép! nem tudja veletlen valaki a generator szamat? akkor megneznek, hogy van-e pont nekik a polcon egy cseredarab, nem kene megvarnom reggeltol amig delutanig felujitjak a mostanit.


szia!

ird be a vin-kododat alvázszám 7 utolso karaktere és keresd ki a generátorod gyári számát,az

engine electrical system-generator menüben


http://www.realoem.com/bmw/select.do

remélem boldogulsz!

üdv Laci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.17. 11:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mentoslaci írta:
szia!

ird be a vin-kododat alvázszám 7 utolso karaktere és keresd ki a generátorod gyári számát,az

engine electrical system-generator menüben


http://www.realoem.com/bmw/select.do

remélem boldogulsz!

üdv Laci


Szeva Laci,
koszi, meglett a dolog, de sajnos nincs nekik polcon, ugyhogy felujittatok. mondjuk meg addig belemegy ugy 5ezer km, emiatt kicsit azert parazok, h kiesik alolam a bringa...
:roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.17. 15:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
mentoslaci írta:
szia!

ird be a vin-kododat alvázszám 7 utolso karaktere és keresd ki a generátorod gyári számát,az

engine electrical system-generator menüben


http://www.realoem.com/bmw/select.do

remélem boldogulsz!

üdv Laci


Szeva Laci,

koszi, meglett a dolog, de sajnos nincs nekik polcon, ugyhogy felujittatok. mondjuk meg addig belemegy ugy 5ezer km, emiatt kicsit azert parazok, h kiesik alolam a bringa...
:roll:


oké!vigyázz nehogy ugy járj mint én ,nekem majdnem megállt az auto mert annyi energia sem volt az aksiban hogy az ac-kat müködtesse....!!!!


:mereg:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.25. 22:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Következő gondom van valószínűleg a generátorom csapágyas elég furán szól az okosok azt mondják csapágy az lenne a kérdésem fel lehet e újítani a generátort vagy újat kell venni mert olyat hallottam hogy nincs lehetőség a felújításra mert egybe van öntve a generátor és csak a csere oldja meg a bajt. Köszi a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.26. 10:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.07. 01:00
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia :)

Biztos hogy nem igy van ! az enyimét most javitották a Kertész Utcában és tökéletes ! nem volt egybeöntve !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.26. 11:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen fellehet ujítani ,ha csapágyas akkor kilehet cserélni neg még egy két dolgot DE hamár több mindentkell cserélni rajt akkor a felujitott generátor is meggondolandó 70 ropi!! :D Ugyanis csak gyári alkatrész van hozzá és ha pl kell egy dióda híd vagy egy feszab akkor ez a 2 dolog gyáriban anyi mint egy teljesen felujított generátor :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.26. 12:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a segítséget ez így megnyugtatóbb mert már új generátor is szóba került valami nagyon vad áron akkor lehet marad a felújítás vagy csak csapágyazás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.26. 18:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 860
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
Következő gondom van valószínűleg a generátorom csapágyas elég furán szól az okosok azt mondják csapágy az lenne a kérdésem fel lehet e újítani a generátort vagy újat kell venni mert olyat hallottam hogy nincs lehetőség a felújításra mert egybe van öntve a generátor és csak a csere oldja meg a bajt. Köszi a segítséget.


Ez csak a vízhűtésesre igaz!
A többi javítható!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 316 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 520d2003, Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator