* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010.10.11. 11:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor megkezdem:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.11. 11:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
a tapasztalataim:

az autót 2009 szeptemberében vettem. sok ismerősöm kérdezte, hogy miért 7es? hisz imádod az 5öst.
a válasz egyszerű volt: nagyobb, és van egy kis privát munkám, amit nem tudok 5össel elvégezni( www.viptaxiservice.hu )

először én is fáztam a kocsitól, mivel volt tapasztalatom az e39 árakról, és alkatrészekről.
szerintem nem sokkal drágább, kb 10% a többlet.
a tévhittel ellentétben sok alkatrész nem azonos, még motor-váltó viszonylatban sem.

és akkor a száraz tények:
a kocsi banki lefoglalt volt, így kellett rá pár cucc, hogy hibátlan legyen:)
olyat, hogy olaj,- szűrő, gázolajszűrő, pollenszűrők és egyéb szokásos, fogyóeszköz cserék, nem részletezem. egyébként 10 ezrenként cserélem:)

bal első ablakemelő: 15k
kartergázszűrő(a gyári volt benne): 13k (az e65ösé tökéletes, nem papír, vagy szivacs, hanem műanyag)
a szokásos műszerfalpixelezés: pixelfix Balázsnál, 27k

ezután vizsga és irány a forgalomba...
megérzi a dízel a kíméletesebb bánásmódot, ami a fogyasztásban is látszódik, hisz taxi-üzemmódban, fokozott igénybevétel mellett is megelégszik 11 liter körül. ez persze függ attól, mennyire húzósan megyek címre.
lekopogom, eddig a motorral semmi, de semmi baj nem volt:)

-a váltó egy külön, érdekes mese:(
sajnos nem figyeltem rá, megvásárláskor, így rendesen rászaladtam:(
a gyári(!!!) cucc volt benne, úgymint olaj, szűrő, tömítésszett.
tehát megállt:(
az olaj(sic!) leengedésekor sár is jött le belőle, így full generált kellett csinálni vele.
azaz, a fogaskerekektől kezdve a wandler megjavításáig mindent. olajjal, sallanggal, le, felrakással, mindennel volt 260k.
ez szerintem korrekt ár, ahhoz képest, hogy miket hall az ember:(
-egyéb hibák? a szokásosak, abs tömb, jeladó.
-és az elektronika.
sajnos nem tudok villamossági szakit, ezért az sc motorsportba viszem, ahol korrekt áron, gyorsan, szépen megjavítják:)
-eltört az ékszíjfeszítő és vezetőgörgő tartó lap, ami 4410 ft volt gyáriba.
-az önindítóm elszállt, a behúzómágnes végéről a bakelit egyszerűen elporladt.
sajna a kelle kft. nem tudott adni, így csak bakelitcsere volt, 3 nap, 5,5k
-az üzemanyagrendszerem is meghalt, úgymint első-hátsó ac, illetve a motortérben az üzemanyagcső, a szűrőtől egészen a résolajcsövekig. ezeket is az sc cserélte, 9,5k-ért, gyári cuccal, plusz munkadíj 8,5k. az ac gyári pierburg volt, 33ért, az elsőt a Kaszától vettem fehérvárom 20ért. a berakása szintén 8,5k volt.
- és az abs tömb, ugye, mint írtam. erről bővebben az abs jeladó hiba topicban írtam, de itt is összefoglalom:

minden megállt, úgymint km óra, napiszámláló, taxióra, abs, asc, navigáció. a jeladót kicseréltem, hátha az a baj(sajna egy e39ét adták, így a hiba megmaradt). sok kérdés és utánajárás után a megoldás is eljött: a tömb szart be:(
sok helyen néztem, mindenki elutasított, mivel a benne levő aranyszálak is elszakadtak, és senki nem tudja megjavítani rajz nélkül.
a sokadik helyen megoldották, veszprémben, ahol egy korrekt bandát találtam, aki precízen összehozták a tömböm. ha nem kell az aranyszálakat piszkálni, csak azt a pár ezüstös cuccot kell átforrasztani, akkor 25k a munkadíj, ha az aranyat is, akkor 35.
3 nap alatt végeznek vele, és ennél korrektebbet nem találtam, mindenkinek ajánlom Őkt:)

a kis kitérő után folytatom:)
ennyi kis hiba után szerintem nem kell messzemenő következtetéseket levonni, ez 1 év alatt, és a megtett 40k km alatt nem sok, hisz mindenki tudja, ha vesz egy bmw-t, akkor arra költeni kell, és nem kitaposni a szívét-lelkét. ha vigyázunk rá, egy örök darab:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.11. 14:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi!

:franko:

:taps:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.11. 14:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Köszi!

:franko:

:taps:


nincs mit, ha még eszembe jut valami, visítok:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.26. 23:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na, akkor most én is írok pár sort.

Van a családban cirka 5 éve egy 730da. 2001 augusztusi a kocsi. 120 ezer kilométerrel vettük 2006 januárjában. Most 190 ezer van a kocsiban.

Én nem tudok olyan sokat írni, mint az előttem szóló, mert ennek az ég világon semmi baja nem volt. Egy kormányösszekötő csere volt, ami érdemleges, meg a katalizátort kellett meghegesztetni. Ebben nem volt váltóolaj cserélve, az eredeti van benne, a váltó még tökéletes. (Az én 530d-mben nagy serényen cseréltettem, beszart a váltó. Persze az GM.)

Szóval, ha valaki kifog egy jót, örülhet, mert még sokkal jobb kocsiban ül, mint az e39-es, némi, de elhanyagolható többletfogyasztás mellett. Az e38 730d-ről semmi rossz tulajdonságot nem tudok elmondani, mert nincs neki. Tökéletes.
A benzines e38-cal nem volt tapasztalatom, de ha csak az árukat nézem, elég nagy vételnek tűnnek, mivel 1 millióért már autószerű példányokat lehet venni.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.26. 23:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Ebben nem volt váltóolaj cserélve, az eredeti van benne, a váltó még tökéletes. (Az én 530d-mben nagy serényen cseréltettem, beszart a váltó. Persze az GM.)

Hát igen.
A birodalmi technológia!
Kár volt kompromisszumokat kötni. De hát a Geld az nagy úr!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.27. 07:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Na, akkor most én is írok pár sort.

Van a családban cirka 5 éve egy 730da. 2001 augusztusi a kocsi. 120 ezer kilométerrel vettük 2006 januárjában. Most 190 ezer van a kocsiban.

Én nem tudok olyan sokat írni, mint az előttem szóló, mert ennek az ég világon semmi baja nem volt. Egy kormányösszekötő csere volt, ami érdemleges, meg a katalizátort kellett meghegesztetni. Ebben nem volt váltóolaj cserélve, az eredeti van benne, a váltó még tökéletes. (Az én 530d-mben nagy serényen cseréltettem, beszart a váltó. Persze az GM.)

Szóval, ha valaki kifog egy jót, örülhet, mert még sokkal jobb kocsiban ül, mint az e39-es, némi, de elhanyagolható többletfogyasztás mellett. Az e38 730d-ről semmi rossz tulajdonságot nem tudok elmondani, mert nincs neki. Tökéletes.
A benzines e38-cal nem volt tapasztalatom, de ha csak az árukat nézem, elég nagy vételnek tűnnek, mivel 1 millióért már autószerű példányokat lehet venni.

Üdv.


nos én kb egy év alatt mentem annyit, mint Ti:)
de egynek örülök, hogy Nektek nem halt le semmi:)
sajna, mivel a kocsit banki lefoglaltként vettem, így az előző tulaj egy cseppet elhanyagolta...
ezért is jött elő sok hiba.
a váltó nekem zf 5hp24, amiben a bmw állásfoglalása szerint 60ezer kilométerenként kell az olajat cserélni.
az enyémben konkrétan olajsár volt és az olaj olyan volt, mint a méz, nyúlós:(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.27. 21:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
Rjani530d írta:
Na, akkor most én is írok pár sort.

Van a családban cirka 5 éve egy 730da. 2001 augusztusi a kocsi. 120 ezer kilométerrel vettük 2006 januárjában. Most 190 ezer van a kocsiban.

Én nem tudok olyan sokat írni, mint az előttem szóló, mert ennek az ég világon semmi baja nem volt. Egy kormányösszekötő csere volt, ami érdemleges, meg a katalizátort kellett meghegesztetni. Ebben nem volt váltóolaj cserélve, az eredeti van benne, a váltó még tökéletes. (Az én 530d-mben nagy serényen cseréltettem, beszart a váltó. Persze az GM.)

Szóval, ha valaki kifog egy jót, örülhet, mert még sokkal jobb kocsiban ül, mint az e39-es, némi, de elhanyagolható többletfogyasztás mellett. Az e38 730d-ről semmi rossz tulajdonságot nem tudok elmondani, mert nincs neki. Tökéletes.
A benzines e38-cal nem volt tapasztalatom, de ha csak az árukat nézem, elég nagy vételnek tűnnek, mivel 1 millióért már autószerű példányokat lehet venni.

Üdv.


nos én kb egy év alatt mentem annyit, mint Ti:)
de egynek örülök, hogy Nektek nem halt le semmi:)
sajna, mivel a kocsit banki lefoglaltként vettem, így az előző tulaj egy cseppet elhanyagolta...
ezért is jött elő sok hiba.
a váltó nekem zf 5hp24, amiben a bmw állásfoglalása szerint 60ezer kilométerenként kell az olajat cserélni.
az enyémben konkrétan olajsár volt és az olaj olyan volt, mint a méz, nyúlós:(


Szerintem, most, hogy utolérted magad a kocsi szereltetésével, (nyilván az előző tulaj gondatlanságából) nem fog meglepetéseket okozni. Most már tudsz tervezni, mikor és mit fogsz kicserélni. Nyilván, aki 3-4 évesen veszi ezeket a kocsikat, ott még nehezebb mellényúlni, mint 10 évesen. Csakhát az a fránya pénz!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.27. 21:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
baupexim1 írta:
Rjani530d írta:
Na, akkor most én is írok pár sort.

Van a családban cirka 5 éve egy 730da. 2001 augusztusi a kocsi. 120 ezer kilométerrel vettük 2006 januárjában. Most 190 ezer van a kocsiban.

Én nem tudok olyan sokat írni, mint az előttem szóló, mert ennek az ég világon semmi baja nem volt. Egy kormányösszekötő csere volt, ami érdemleges, meg a katalizátort kellett meghegesztetni. Ebben nem volt váltóolaj cserélve, az eredeti van benne, a váltó még tökéletes. (Az én 530d-mben nagy serényen cseréltettem, beszart a váltó. Persze az GM.)

Szóval, ha valaki kifog egy jót, örülhet, mert még sokkal jobb kocsiban ül, mint az e39-es, némi, de elhanyagolható többletfogyasztás mellett. Az e38 730d-ről semmi rossz tulajdonságot nem tudok elmondani, mert nincs neki. Tökéletes.
A benzines e38-cal nem volt tapasztalatom, de ha csak az árukat nézem, elég nagy vételnek tűnnek, mivel 1 millióért már autószerű példányokat lehet venni.

Üdv.


nos én kb egy év alatt mentem annyit, mint Ti:)
de egynek örülök, hogy Nektek nem halt le semmi:)
sajna, mivel a kocsit banki lefoglaltként vettem, így az előző tulaj egy cseppet elhanyagolta...
ezért is jött elő sok hiba.
a váltó nekem zf 5hp24, amiben a bmw állásfoglalása szerint 60ezer kilométerenként kell az olajat cserélni.
az enyémben konkrétan olajsár volt és az olaj olyan volt, mint a méz, nyúlós:(


Szerintem, most, hogy utolérted magad a kocsi szereltetésével, (nyilván az előző tulaj gondatlanságából) nem fog meglepetéseket okozni. Most már tudsz tervezni, mikor és mit fogsz kicserélni. Nyilván, aki 3-4 évesen veszi ezeket a kocsikat, ott még nehezebb mellényúlni, mint 10 évesen. Csakhát az a fránya pénz!


nos, igaz:)
most tudom, hogy van még 40k kb a váltós cuccból, és ha nem hibázom, akkor évekig nem lesz baja:)
remélem a jövő héttől egyre többen látjátok majd az utcán...igaz keretem nincs, de talán megismeritek:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.28. 07:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
a váltó nekem zf 5hp24, amiben a bmw állásfoglalása szerint 60ezer kilométerenként kell az olajat cserélni.


Kevered az S-osztállyal. De a Mercedes ajánlása szerint ott is csak az első 60000 km után kell váltóolajat cserélni, aztán többet nem.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.28. 08:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
baupexim1 írta:
a váltó nekem zf 5hp24, amiben a bmw állásfoglalása szerint 60ezer kilométerenként kell az olajat cserélni.


Kevered az S-osztállyal. De a Mercedes ajánlása szerint ott is csak az első 60000 km után kell váltóolajat cserélni, aztán többet nem.


szia. isten ments az off csillag...soha...brrrrrrrrrrr...
inkább kicserélem 60.000 kilométerenként...nemrég locsoltam ráá 260k-t, és jobb félni, mint megijedni:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.29. 06:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
isten ments az off csillag...soha...brrrrrrrrrrr...


Elnézést, nem akartalak megsérteni. :lol:

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.29. 09:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
baupexim1 írta:
isten ments az off csillag...soha...brrrrrrrrrrr...


Elnézést, nem akartalak megsérteni. :lol:


ááááááááááá...soha:)
ez kb. olyan, mint a fradi-újpest.
aki bmw-s, sosem ül be off csillagba:)
(bocs Roli)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.30. 10:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
AlpinaFan írta:
baupexim1 írta:
isten ments az off csillag...soha...brrrrrrrrrrr...


Elnézést, nem akartalak megsérteni. :lol:


ááááááááááá...soha:)
ez kb. olyan, mint a fradi-újpest.
aki bmw-s, sosem ül be off csillagba:)
(bocs Roli)


Te ezzel taxizol? Én biztos nem tenném, így is megválogatom, ki ülhet a kocsimba.
Van a belvárosban is egy 7-es ezüst TOM-730 a rendszáma, nem tudom, hogy benzin vagy diesel, de egyszer megállt megcsodálni az enyémet a nyugatinál.

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.30. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
XenonBalazs írta:
baupexim1 írta:
AlpinaFan írta:
baupexim1 írta:
isten ments az off csillag...soha...brrrrrrrrrrr...


Elnézést, nem akartalak megsérteni. :lol:


ááááááááááá...soha:)
ez kb. olyan, mint a fradi-újpest.
aki bmw-s, sosem ül be off csillagba:)
(bocs Roli)


Te ezzel taxizol? Én biztos nem tenném, így is megválogatom, ki ülhet a kocsimba.
Van a belvárosban is egy 7-es ezüst TOM-730 a rendszáma, nem tudom, hogy benzin vagy diesel, de egyszer megállt megcsodálni az enyémet a nyugatinál.


Egyszer vitt egy ezüst 7es taxi, 3d motorral. Az lehet az. Elég meggyőző volt, nem hittem volna, hogy ekkora vashoz elég. De meglepett ahogy kigyorsít, és ment mint a mozdony. Mit tudhat a nagyobb motorral...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.30. 14:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bíró Tomi barátom:)
gondolom ...erre... gondolsz...
egyikünk sem normális, se a Bíró, se én :)
de nem lehet eltántorítani a kocsitól minket:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.30. 14:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
Bíró Tomi barátom:)
gondolom ...erre... gondolsz...
egyikünk sem normális, se a Bíró, se én :)
de nem lehet eltántorítani a kocsitól minket:)

Helo baupexim
Most néztem kinagyítva a 7-ed azért van vele egy picike GONDOM :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.30. 15:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
baupexim1 írta:
Bíró Tomi barátom:)
gondolom ...erre... gondolsz...
egyikünk sem normális, se a Bíró, se én :)
de nem lehet eltántorítani a kocsitól minket:)

Helo baupexim
Most néztem kinagyítva a 7-ed azért van vele egy picike GONDOM :roll:


szia zoli...
a sárga index vagy a felni?
netán az ellopott ködlámpa?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.30. 15:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
lepke írta:
baupexim1 írta:
Bíró Tomi barátom:)
gondolom ...erre... gondolsz...
egyikünk sem normális, se a Bíró, se én :)
de nem lehet eltántorítani a kocsitól minket:)

Helo baupexim
Most néztem kinagyítva a 7-ed azért van vele egy picike GONDOM :roll:


szia zoli...
a sárga index vagy a felni?
netán az ellopott ködlámpa?

Helo
Dehogy dehogy
A kocsi teljesen rendbe van :franko:
klubbor rendszámtartó keret :wink: vagy kötelező a céges nálatok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.30. 15:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
baupexim1 írta:
lepke írta:
baupexim1 írta:
Bíró Tomi barátom:)
gondolom ...erre... gondolsz...
egyikünk sem normális, se a Bíró, se én :)
de nem lehet eltántorítani a kocsitól minket:)

Helo baupexim
Most néztem kinagyítva a 7-ed azért van vele egy picike GONDOM :roll:


szia zoli...
a sárga index vagy a felni?
netán az ellopott ködlámpa?

Helo
Dehogy dehogy
A kocsi teljesen rendbe van :franko:
klubbor rendszámtartó keret :wink: vagy kötelező a céges nálatok


köszönöm:)
elvileg erre az adalékos cuccra megyek. ha ott van keret, akkor veszek:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator