* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 21:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gabec írta:
A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
Mikor megvettem,gyári rendszer volt rajta.Később kisebb átalakításokkal nagyobb lett a hangja.Miután eladtam a kollégámnak , és a munkahelyünkön hallottuk már messziről ,hogy jön,legszívesebben sírni tudtam volna.Ahogy közeledett ,úgy erősödött a hangja.Semmihez sem volt hasonlítható.
:cooool :sírás:


A fogyasztás hobbiautó lévén nem érdekel annyira. Pályán szerintem 12-15-ben megáll.
Szerinted jobb a 750, vagy elég a 735. Nyilván, az csak sor 6. Azt olvastam itt a fórumon, hogy az 5 literest extrém drága javíttatni, ha valami beszarik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 21:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
jackson írta:
SoundkeY írta:
Úgy is lehet nézni....meg így is:
...az új F10 530d 245lóval 0-100-ra 6,3mp tud....az meg már jobb mint az E39 540i


Lehet és nem is annyiba kerül. :wink:

De folytathatom a mesét:
És akkor majd 550i-lesz ami 5,0sec (407LE és 600Nm) és nyugdíjba mehet a 530d (és még az 535d is az 5,7-el). Vagy 535i ami még mindig 6,0sec és továbbra is valahol hátul a 530d.

Tudom most jössz a fogyasztás mesével de az meg (automatával):
530d:6,1
535d: 6,1 Ami rohadt érdekes egy nagyobb LE és Nm kocsitól. Kiváncsian várjuk a tény adatokat róla kontra 530d.
535i:8,4 kissé nagyon közel (és még gyorsabb is)
550i: 10,4 és hozza a mostani M5 kalibert. Ahhoz képest ez sincs messze tőle nem a duplája

Jackson, aki itt és most 6,7sec és nem 20-30mFt értékű autóval
Szerinted észreveszed azt az egy nyomorult másodpercet?Merek fogadni hogy nem hagynád faképnél hétköznapi forgalomban...Az idő nem állt meg, elhiszem hogy voltak idők mikor a 40i touring még álomkategória számba ment, de manapság egy dízel is képes azt hozni!Sőt...X másodperccel jobban gyorsul mint a másik?Akkor ettől a dísztribünnek kell szaladni?Nem fog akkora előnyre szert tenni, amit a forgalmi szituációból adódóan és előrelátó gondolkodással ne lehetne visszaszerezni 8)


Vnyóóóóóc, hogy legyen valami on topik is.

Egyébként röhögni fogsz de városi forgalomban ha nem áll a dugó hanem mozog: Akkor ha egyetlen autóval hátrébb állsz be akkor mire megérkezel a 45percre lévő célhoz cirka 5 percel késöbb érkezel. Mivel az elötte lévő is beenged valakit meg az is egy valakit és a végén cirka 10-15 autó van köztetek ami beáll a piroshoz és össze jön az idő. Volt, hogy jött mögöttem klubtag és hoztam haza a gyorsabb úton, de mivel nem tudta mi merre és lassabban reagált ezért vagy 10 percet rávertem volna a 30perces úton ha sietek. Ilyenkor persze nem a kényelmes közlekedési tempóról beszélünk.
Az ország út és sztrádán már más szabályok vannak. Igaz a forgalmas M3-ason a BMW M6-ost is utol értem mivel a 140-el elötte tötyörgőt nem tudja át ugrani.

Azért azt látni kell hogy 7sec alatt minden másodperc faragás nagyon-nagy mérnöki munka és sok teljesítmény kell hozzá. Én nem becsülném le azt az egy másodpercet. A lepke nem véletlenül a 0-1000méter adatot hangoztatja inkább ott látod hány másodpercel késöbb ér oda a hátsó.

Jackson, aki válaszol

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 22:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.19. 00:00
Hozzászólások: 389
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
gabec írta:
A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
Mikor megvettem,gyári rendszer volt rajta.Később kisebb átalakításokkal nagyobb lett a hangja.Miután eladtam a kollégámnak , és a munkahelyünkön hallottuk már messziről ,hogy jön,legszívesebben sírni tudtam volna.Ahogy közeledett ,úgy erősödött a hangja.Semmihez sem volt hasonlítható.
:cooool :sírás:


A fogyasztás hobbiautó lévén nem érdekel annyira. Pályán szerintem 12-15-ben megáll.
Szerinted jobb a 750, vagy elég a 735. Nyilván, az csak sor 6. Azt olvastam itt a fórumon, hogy az 5 literest extrém drága javíttatni, ha valami beszarik.
Hát ha logikusan gondolkozunk,valóban így van,hisz 12 henger ,minden a duplája.De mégis,nagyobb a feeling.Amikor plexi lámpást akartam venni,csak a 750 -t néztem.De,ha neked hobby célra kell,kit érdekel mennyit eszik.110-el 10 litert eszik.Ez tuti.Drága a javítása?Hányszor kell szerinted nálad dugót ,vagy csapágyat cserélni.Amikor megvetted az autódat,tudtad,hogy esetleg besz@rhet a turbó,vagy csúcsokat kell cserélni,de mégsem vettél 1,4 i Ford Fiestát.Autót akartál.Az én veterán autóm 8000 kcm,18-35 litert eszik,43 éves,de ha beleülünk,szarunk mindenre,bekapcsoljuk a rádiót,ami úgy szól mint a nagypapa világvevője amit beoltottak egy Sokol rádióval,de még soha nem kellett venni bele semmit,de nem is használjuk minden nap.Szerintem a 750,kuriózum.És csakis a motorja miatt.Ha felnyitod a motorháztetőt,akkor látod a különbséget,és itt most a látványra gondolok.De ez csak az én véleményem,én még kopasz vagyok itt.Az is biztos,hogy az E32-k nagy része már kitaposott hulladék,nehéz lesz szépet jó áron venni. De azért hallgasd meg a youtube-n a hangjukat és az biztos segít a döntésben :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 07:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
bmw520ds írta:
jackson írta:
SoundkeY írta:
Úgy is lehet nézni....meg így is:
...az új F10 530d 245lóval 0-100-ra 6,3mp tud....az meg már jobb mint az E39 540i


Lehet és nem is annyiba kerül. :wink:

De folytathatom a mesét:
És akkor majd 550i-lesz ami 5,0sec (407LE és 600Nm) és nyugdíjba mehet a 530d (és még az 535d is az 5,7-el). Vagy 535i ami még mindig 6,0sec és továbbra is valahol hátul a 530d.

Tudom most jössz a fogyasztás mesével de az meg (automatával):
530d:6,1
535d: 6,1 Ami rohadt érdekes egy nagyobb LE és Nm kocsitól. Kiváncsian várjuk a tény adatokat róla kontra 530d.
535i:8,4 kissé nagyon közel (és még gyorsabb is)
550i: 10,4 és hozza a mostani M5 kalibert. Ahhoz képest ez sincs messze tőle nem a duplája

Jackson, aki itt és most 6,7sec és nem 20-30mFt értékű autóval
Szerinted észreveszed azt az egy nyomorult másodpercet?Merek fogadni hogy nem hagynád faképnél hétköznapi forgalomban...Az idő nem állt meg, elhiszem hogy voltak idők mikor a 40i touring még álomkategória számba ment, de manapság egy dízel is képes azt hozni!Sőt...X másodperccel jobban gyorsul mint a másik?Akkor ettől a dísztribünnek kell szaladni?Nem fog akkora előnyre szert tenni, amit a forgalmi szituációból adódóan és előrelátó gondolkodással ne lehetne visszaszerezni 8)


Vnyóóóóóc, hogy legyen valami on topik is.

Egyébként röhögni fogsz de városi forgalomban ha nem áll a dugó hanem mozog: Akkor ha egyetlen autóval hátrébb állsz be akkor mire megérkezel a 45percre lévő célhoz cirka 5 percel késöbb érkezel. Mivel az elötte lévő is beenged valakit meg az is egy valakit és a végén cirka 10-15 autó van köztetek ami beáll a piroshoz és össze jön az idő. Volt, hogy jött mögöttem klubtag és hoztam haza a gyorsabb úton, de mivel nem tudta mi merre és lassabban reagált ezért vagy 10 percet rávertem volna a 30perces úton ha sietek. Ilyenkor persze nem a kényelmes közlekedési tempóról beszélünk.
Az ország út és sztrádán már más szabályok vannak. Igaz a forgalmas M3-ason a BMW M6-ost is utol értem mivel a 140-el elötte tötyörgőt nem tudja át ugrani.

Azért azt látni kell hogy 7sec alatt minden másodperc faragás nagyon-nagy mérnöki munka és sok teljesítmény kell hozzá. Én nem becsülném le azt az egy másodpercet. A lepke nem véletlenül a 0-1000méter adatot hangoztatja inkább ott látod hány másodpercel késöbb ér oda a hátsó.

Jackson, aki válaszol



rohadt sokat számít...
mondjuk ehhez a ráveréshez szerintem nem a V8 kell vagy a diesel, hanem az agyad és a kezed!
Apósomnak adhatnál V8at... bedugulna nyíregyházán. Mert ezt szokta meg,Pesten 5x volt életében és szívrohamot kap a befurakodó hirtelen élettől... :)
Ellentétben vele, én is tudok normálisan haladni de egy Ford Transittal is rávertem a sorra 2 lámpahosszt ...

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 10:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Nekem is lenne kérdésem a benzines kollégákhoz!
Pontosabban azokhoz, akinek volt valami tapasztalata a V12-es benzinmotorral.
Ez egy e32-es 750i. Nagyon tetszik, már hónapok óta nézegetem. Megvenni nem merem, mert félek az óriási motortól. Szerintetek érdemes megvenni a 12 hengert, vagy maradjak egy 730i-nél, vagy 735i-nél?
Lényegében egy nosztalgiagép lenne, de nem akarom a gatyám is rákölteni egy, a ritka motor miatti pénztemetőbe.

Várom a válaszokat. Minden okfejtés érdekel! Hogy minek még egy kocsi, ne kérdezzétek! Arra nem tudok válaszolni.


Semmilyen körülmények között sem lehet összehasonlítani egy sor hattal, vagy egy vé nyolccal. Ha már ez a kérdés felmerül benned, akkor felejtsd el.
A V12 az V12.
Ha egyáltalán nem érdekel a fogyasztás ( városban 20 liter, autópálya 200-nál 18,5 liter ), és az eladó itthoni példányok rendbehozatalára van ( nagyon sok ) pénzed, akkor hajrá.
Felejtehetetlen élmény.
Természetesen az elmúlt 23 évben az akkori menetteljesítmények már megkoptak, bár gyorsan hozzáteszem, egy 750 akkor sem a lámpától lámpáig gyorsulásról szólt.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 10:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m

Akkor tessék megnézni mégegyszer.
E32 750i: 300LE, 450NM

Ne hasonlítsd össze egy ötössel. A hetes az hetes, a tízenkéthenger az tízenkéthenger. :lol:

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 10:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gabec írta:
A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.

Különleges darab lehetett, hisz gyárilag négy sebességes :!:
Teljes motorterhelésnél 230-nál kapcsolta a negyediket.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 10:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gabec írta:
Szerintem a 750,kuriózum.És csakis a motorja miatt.Ha felnyitod a motorháztetőt,akkor látod a különbséget,és itt most a látványra gondolok.

Tökéletes meglátás. :lol:
Annyival egészíteném ki, hogy az egykori vagy mai tulajdonosok már az önindító jellegzetes hangjára kellemes bizsergést éreznek.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 10:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
kovessyroli írta:

hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak :!: :wink:


Kép


Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz :?:
Nem gondoltam volna. :lol:

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 12:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
muhaati írta:
kovessyroli írta:

hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak :!: :wink:


Kép


Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz :?:
Nem gondoltam volna. :lol:


I think this is the beginning of a beautiful friendship


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 12:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
jackson írta:
Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m

Akkor tessék megnézni mégegyszer.
E32 750i: 300LE, 450NM

Ne hasonlítsd össze egy ötössel. A hetes az hetes, a tízenkéthenger az tízenkéthenger. :lol:

Helo
Tessék Jackson :wink:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 13:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.03.29. 01:00
Hozzászólások: 147
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:

Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.

Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges

Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.

Tamas







kovessyroli írta:
jackson írta:
ptamas írta:
Sziasztok.

Kerülgetek egy 740i-t. Átnézettem NT-nél, össsze is irtak egy rakas alkatreszt ("csak" 500 penzike nyersen).
Kérdésem az lenne az 540 tulajokhoz, hogy mennyire normalis, ha picit nyomja ki a vizet a szivosornal? A kis gyujtoben ugyanis megjelent a viz.Gondolom nem nagyon.

koszonom
Tamas


Hááát azért nem jó jel az biztos. Mindenki aki komolyabban ért a M62-es avagy 4.4-es motorhoz azt mesélte nekem, hogy a hűtő rendszer és a motor megfőzése ennek a blokknak a halála.
Vajon mi lehet még a baja ekkor ez a kérdés?

Jackson, aki vigyáz a hűtő rendszerének állapotára ezért


vételnél a legroszabból kell kiindulni, ami az, hogy kezdődő hengerfejproblémája van.
ha ennek a javítási költségét az árból le tudod alkudni, akkor szerintem nincs vele veszteni valód, max. nyerhetsz, ha csak tömítést kell cserélni.
meg kell kérdezni szerelőt, pl. itt az oldalon muhaatit, hogy mennyibe fájna egy ilyen történet, aztán jól lealkudni a kocsi árát, elhozni, átnézetni, megcsinálnálni, aztán élvezni. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 18:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
jackson írta:
Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m

Akkor tessék megnézni mégegyszer.
E32 750i: 300LE, 450NM

Ne hasonlítsd össze egy ötössel. A hetes az hetes, a tízenkéthenger az tízenkéthenger. :lol:


Jogos nem is komfort összehasonlítás képpen írtam.
Én arra hívtam fel a figyelmet, hogy a nem is tudom pontosan mennyi év dacára hasonló teljesítményt ad le. De persze ezt más komfort avagy feeling mellett.
Lepke az év szám nincs a táblázatban: pedig nekem ez a lényeg az már akkor azt tudta, sőőőt

Jackson, aki pozitívan gondol a 750i-re félre értések végett

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 19:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.19. 00:00
Hozzászólások: 389
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
gabec írta:
A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.

Különleges darab lehetett, hisz gyárilag négy sebességes :!:
Teljes motorterhelésnél 230-nál kapcsolta a negyediket.

Nem az volt,én tévedtem,bocsi,negyedikbe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 19:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.19. 00:00
Hozzászólások: 389
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
gabec írta:
Szerintem a 750,kuriózum.És csakis a motorja miatt.Ha felnyitod a motorháztetőt,akkor látod a különbséget,és itt most a látványra gondolok.

Tökéletes meglátás. :lol:
Annyival egészíteném ki, hogy az egykori vagy mai tulajdonosok már az önindító jellegzetes hangjára kellemes bizsergést éreznek.
Tényleg,miért olyan a hangja?Mint egy felhúzós játék,majd hirtelen berobban a V12 .Mintha nem is a motort tekerné előszőr.Vagy csak így hallatszik?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 20:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
AlpinaFan írta:
jackson írta:
Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m

Akkor tessék megnézni mégegyszer.
E32 750i: 300LE, 450NM

Ne hasonlítsd össze egy ötössel. A hetes az hetes, a tízenkéthenger az tízenkéthenger. :lol:


Jogos nem is komfort összehasonlítás képpen írtam.
Én arra hívtam fel a figyelmet, hogy a nem is tudom pontosan mennyi év dacára hasonló teljesítményt ad le. De persze ezt más komfort avagy feeling mellett.
Lepke az év szám nincs a táblázatban: pedig nekem ez a lényeg az már akkor azt tudta, sőőőt

Jackson, aki pozitívan gondol a 750i-re félre értések végett

Helo Jackson
Tessék itt van az ÉVSZÁM is
Csak a fékhatás borzasztóan gyenge a E32 750i nek 100km/óráról 46,5 méter


Kép Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.01. 13:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
AlpinaFan írta:
muhaati írta:
kovessyroli írta:

hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak :!: :wink:


Kép


Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz :?:
Nem gondoltam volna. :lol:


I think this is the beginning of a beautiful friendship


I am not interested at all what you think.

What kind of a man are you that you offend a man, whose free of charge diagnosis you are interested in? As I could see you are not only bothered by the good welfare of the informatitians but also of "veterinarians"! You do not have to include your baseness in every comment you make.

And you are the one to make ironic comments about other’s car??? You, who stated that yours was the nicest 525tds of the Club!!

The only positive comment is that you have finally learnt that the sentence starts with a capital letter. It is a shame that you can do it only in English and you still cannot deal with the sentence ending signs.

And finally. You should have at least a bit of decency not to make remarks in English on a Hungarian forum site.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.01. 15:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
kovessyroli írta:
AlpinaFan írta:
muhaati írta:
kovessyroli írta:

hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak :!: :wink:


Kép


Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz :?:
Nem gondoltam volna. :lol:


I think this is the beginning of a beautiful friendship


I am not interested at all what you think.

What kind of a man are you that you offend a man, whose free of charge diagnosis you are interested in? As I could see you are not only bothered by the good welfare of the informatitians but also of "veterinarians"! You do not have to include your baseness in every comment you make.

And you are the one to make ironic comments about other’s car??? You, who stated that yours was the nicest 525tds of the Club!!

The only positive comment is that you have finally learnt that the sentence starts with a capital letter. It is a shame that you can do it only in English and you still cannot deal with the sentence ending signs.

And finally. You should have at least a bit of decency not to make remarks in English on a Hungarian forum site.


亲爱的同事们!
我们作他感到这次,又?


:wink:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.01. 15:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.19. 00:00
Hozzászólások: 389
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
AlpinaFan írta:
kovessyroli írta:
AlpinaFan írta:
muhaati írta:
kovessyroli írta:

hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak :!: :wink:


Kép


Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz :?:
Nem gondoltam volna. :lol:


I think this is the beginning of a beautiful friendship


I am not interested at all what you think.

What kind of a man are you that you offend a man, whose free of charge diagnosis you are interested in? As I could see you are not only bothered by the good welfare of the informatitians but also of "veterinarians"! You do not have to include your baseness in every comment you make.

And you are the one to make ironic comments about other’s car??? You, who stated that yours was the nicest 525tds of the Club!!

The only positive comment is that you have finally learnt that the sentence starts with a capital letter. It is a shame that you can do it only in English and you still cannot deal with the sentence ending signs.

And finally. You should have at least a bit of decency not to make remarks in English on a Hungarian forum site.


亲爱的同事们!
我们作他感到这次,又?


:wink:
Imco! Nem hiszed el ,de a számból vetted ki a szót :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.01. 16:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:

I think this is the beginning of a beautiful friendship


I am not interested at all what you think.

What kind of a man are you that you offend a man, whose free of charge diagnosis you are interested in? As I could see you are not only bothered by the good welfare of the informatitians but also of "veterinarians"! You do not have to include your baseness in every comment you make.

And you are the one to make ironic comments about other’s car??? You, who stated that yours was the nicest 525tds of the Club!!

The only positive comment is that you have finally learnt that the sentence starts with a capital letter. It is a shame that you can do it only in English and you still cannot deal with the sentence ending signs.

And finally. You should have at least a bit of decency not to make remarks in English on a Hungarian forum site.[/quote]

Nem akarom folytatni a vitát, pláne úgy nem, hogy minden hozzászólásodból ömlik a személyeskedés, de:

1.Én neked címezve sohasem írtam semmit. Őszinte leszek, annak örülnék, ha én sem kapnék tőled semmit.
2.Ha Jackson megsértődött a hozzászólásomon, akkor tőle elnézést kérek, nem a rossz szándék vezetett. Neked ehhez pont semmi közöd. Nem hinném, hogy a Jackson mások segítségére szorul, főleg nem olyan esetben, ha nem is éri támadás.
3.Angolul nem tudok szinte semmit, németül beszélek, ezzel viszont én nem kérkedtem. Amit idéztem angol mondatot, az része a 20.sz-i filmes kultúrának, ha esetleg nem ismernéd, akkor a Macskajaj c. filmből van.
4.Az a sejtésem, hogy benned valami régi tüske van velem szemben, és talán a politikai topikban írt álláspontom miatt. Hát ez van, tudod, a vélemény az szabad. Eléggé korlátolt gondolkodásra vall, ha politikai másként gondolkodás miatt valakit nem tudsz elfogadni. De nem is kell, csak engem ne kommentálj, és én sem foglak téged sohasem, ezt megígérem.
5.Az állatorvosi ügy engem kicsit zavart. Jött egy ember a semmiből, és sokan nekiálltak sztárolni és a fórumon beindult a "kiafaszagyerek? akinek több pénze van" játék. És mégsem sértegettem a Sali nevű klubtársat, de megjegyeztem, hogy a kézzel tapintható dörzsölőzködés némi hányingert kelt bennem.

Részemről ennyi, és ha nem haragszol, akkor le is kellene zárni ezt a történetet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator