Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2009.12.14. 19:05

jackson írta:
vaszarig írta:
Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.

Legalábbis az enyémen... :D

2009.12.14. 21:21

Illes írta:
jackson írta:
vaszarig írta:
Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.

Legalábbis az enyémen... :D

Bekapcsoláskor kacsint?

a "kacsint" azt jelenti, hogy közvetlenül a kapcsolás után bólogatnia kell egyet föl-le a fénycsóvával. Igy állítja be a megfelelő magasságot. :wink:

2009.12.14. 21:36

simi64 írta:
Illes írta:
jackson írta:
vaszarig írta:
Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.

Legalábbis az enyémen... :D

Bekapcsoláskor kacsint?

a "kacsint" azt jelenti, hogy közvetlenül a kapcsolás után bólogatnia kell egyet föl-le a fénycsóvával. Igy állítja be a megfelelő magasságot. :wink:

Enyém kacsint, mint állat!! Mindig dob egy smile-t! :lol: :elvis

2009.12.14. 21:41

e39chip írta:
simi64 írta:
Illes írta:
jackson írta:
vaszarig írta:
Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.

Legalábbis az enyémen... :D

Bekapcsoláskor kacsint?

a "kacsint" azt jelenti, hogy közvetlenül a kapcsolás után bólogatnia kell egyet föl-le a fénycsóvával. Igy állítja be a megfelelő magasságot. :wink:

Enyém kacsint, mint állat!! Mindig dob egy smile-t! :lol: :elvis

Enyém üzenetet küld, ha be van kapcsolva a telefon, de egyébként "kacsint". :D

2009.12.14. 23:30

Igen elkezd kacsintani, keresi a pozíciót de nem jól áll be! Próbáltam manuálisan beállítani de mikor inditottam az autót elállította magát!
Így a segítségek alapján a szenzorra gyanakszom!

2009.12.15. 02:17

Gpityu írta:Igen elkezd kacsintani, keresi a pozíciót de nem jól áll be! Próbáltam manuálisan beállítani de mikor inditottam az autót elállította magát!
Így a segítségek alapján a szenzorra gyanakszom!


Szia, az enyem is hasonloan viselkedett az utobbi 2 hetben,de most helyrejott... nem csinaltam semmit vele es most tokeletesen mukodik. Ezt a jelenseget tapasztaltam 2 evvel ezelott amikor megvettem, illetve tavaj telen is. En ezt mar teli betegsegnek tudom be....

KLM

2010.03.09. 22:45

Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?

2010.03.10. 07:21

Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?

2010.03.10. 07:30

MChris írta:
Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

2010.03.10. 07:35

jackson írta:
MChris írta:
Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is :( Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem :(

2010.03.10. 07:38

Illes írta:
jackson írta:
MChris írta:
Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is :( Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem :(


Kasza bont E38 éppen sé van xenonos elsőlámpája asszem 40 a kettő

2010.03.10. 07:52

MChris írta:
Illes írta:
jackson írta:
MChris írta:
Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is :( Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem :(


Kasza bont E38 éppen sé van xenonos elsőlámpája asszem 40 a kettő


akkor 50 :oops:

E38-GYÁRI XENONOS ELSŐ LÁMPÁK PÁRBA ELADOK.
-NEM KAVICSOSSAK,NEM FÜLE TÖRÖTTEK.
-KOMPLETTEN?TRAFO,ÉGŐK,KÁBEL,LÁMPÁK.

ÁR:50E.-PÁRBA!!!

SZFVÁR.70/5799225 kasza.imre@chello.hu (KASZA Mester)

Kép

2010.03.10. 08:12

MChris írta:
MChris írta:
Illes írta:
jackson írta:
MChris írta:
Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is :( Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem :(


Kasza bont E38 éppen sé van xenonos elsőlámpája asszem 40 a kettő


akkor 50 :oops:

E38-GYÁRI XENONOS ELSŐ LÁMPÁK PÁRBA ELADOK.
-NEM KAVICSOSSAK,NEM FÜLE TÖRÖTTEK.
-KOMPLETTEN?TRAFO,ÉGŐK,KÁBEL,LÁMPÁK.

ÁR:50E.-PÁRBA!!!

SZFVÁR.70/5799225 kasza.imre@chello.hu (KASZA Mester)

Kép

Ez a 7-es jó állapotban van :wink:

Amikor ott voltam még be is indídotta

2010.09.04. 17:49

utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is :(
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban :!: 8O

megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.

hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos? :roll:

2010.09.04. 18:16

kovessyroli írta:utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is :(
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban :!: 8O

megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.

hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos? :roll:


Attól függ, hogy mi romlott el benne, de ha jól emlékszem, volt itt valaki, aki megcsinálta! :) Amúgy ez a nagy fekete doboz, ami a jobb oldalon van az A oszlopban! :)

2010.09.04. 19:01

vaszarig írta:
kovessyroli írta:utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is :(
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban :!: 8O

megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.

hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?

javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos? :roll:


Attól függ, hogy mi romlott el benne, de ha jól emlékszem, volt itt valaki, aki megcsinálta! :) Amúgy ez a nagy fekete doboz, ami a jobb oldalon van az A oszlopban! :)


Szia!

Én javítottam, de nekem annó nem világított a refi. A wds-ben elég jól le van írva/rajzolva a javításához minden. Ha jól emlékszem egy tranzisztort kellett hozzá kicserélni. Nem túl nehéz, kb fél órás mutatvány.

2010.09.05. 09:33

kovessyroli írta:utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is :(
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban :!: 8O

megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.

hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos? :roll:


üzi ment a másik topicban!!!! :D

2010.09.10. 11:16

Gondolkodtam melyik topikba írja a végén ezt válaszottam. Csak beszámolni a lámpa ügy haladásáról.
A Xenon-os topikban említettem annó mennyi szívás volt a beállítással. Nos most végre van új első xenon magasság jeladóm (hála alpinaFan-nak aki hozta és muhaati-nak aki beszerelte) és van egy gyári tartalék hátulra (mivel benéztem a rendelést sebaj).
Elmentem a Autóklubhoz tegnap elött és 100%-ra beállítattam a fényszórót.
Nem szaroztam mondtam nekik múlthéten kérek fél óra időt, hogy beállíthassuk. Nagyon komolyan megcsináltuk és kimértünk egy kis diffit a jobb távolsági halogén meg az ugyan abban a búrában lévő xenon között (szerencsére nem nagy diffi). Beállított és végre hibátlan lett már csak kéne este vaksötét nem kivilágított úton mennem.

Már egy ideje szívat a Check Coolant Level felirat mivel meghalt a hűtőfolyadék magasság jelző szenzor. Már meg is rendeltem az újat elöbb utóbb lesz. Erre egyik menet közben beülésnél: Check Parking Lights. Ó aaaaaa .........
Kiszáll megnéz hát a jobb első angel eyes kaput és helyzetjelző módban csinálja az okos (félvezetős) LCMIII a index dimmelést.
Remek nézem a kocsi papírját mert ezt már cseréltem. Igen meg is van pont 16eKm és 10hónappal ez elött Bömbölőnél. Akkor másnap (ez tegnap) elmegyek hozzá egy újabb cserére.
Alpina elmondta 5eFt a gyári lámpa akkor jó lesz a bömbölő féle 1eft izzó csere is.

Tegnap reggel indulok erre: Check Rear Lights vagy mi a manó volt kiírva. A..................... itt már egy cifrábbat, mert mindennek egyszerre kell tönkre mennie.
Hátra megyek jobb hátsó helyzetjelző. Sebaj van tartalék 5percen belül újra menetkészek vagyunk.

Délután oda dugóban rohanok Bömbölőhöz a megbeszélt időpontra, telefonon beszélek vele: OK 5 percen belül érkezik.
Addig ne unatkozzak legalább kiveszem az égőt, hogy kezébe adjam. Kiteker és amikor emelem ki egyszer csak felgyullad. Rángat jobbra balra és semmi baja. Bömbölő megjön elmesélem neki. Fülig vigyor a válasz. Legalább nem garanciális aggódó ügyfél.
Én meg szívhattam végig a dugót haza felé is.

Jackson, aki megszívta lámpa fronton

2010.09.10. 11:22

Szegény Dzsekszon!
Nekem is volt, hogy egy hét alatt 3x cseréltem izzót, aztán másfél éve már semmi 8)

2010.09.10. 12:11

simi64 írta:Szegény Dzsekszon!
Nekem is volt, hogy egy hét alatt 3x cseréltem izzót, aztán másfél éve már semmi 8)


hogy megvígasztaljuk, nekem is volt ilyen, ennyi időt bírnak......... :lol: 8)
Hozzászólás küldése

VigLink badge