2009.12.14. 19:05
jackson írta:vaszarig írta:Gpityu írta:Sziasztok
Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!
Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!
Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.
Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)
2009.12.14. 21:21
Illes írta:jackson írta:vaszarig írta:Gpityu írta:Sziasztok
Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!
Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!
Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.
Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)
Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.
Legalábbis az enyémen...
2009.12.14. 21:36
simi64 írta:Illes írta:jackson írta:vaszarig írta:Gpityu írta:Sziasztok
Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!
Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!
Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.
Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)
Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.
Legalábbis az enyémen...
Bekapcsoláskor kacsint?
a "kacsint" azt jelenti, hogy közvetlenül a kapcsolás után bólogatnia kell egyet föl-le a fénycsóvával. Igy állítja be a megfelelő magasságot.
2009.12.14. 21:41
e39chip írta:simi64 írta:Illes írta:jackson írta:vaszarig írta:Gpityu írta:Sziasztok
Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!
Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!
Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.
Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)
Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.
Legalábbis az enyémen...
Bekapcsoláskor kacsint?
a "kacsint" azt jelenti, hogy közvetlenül a kapcsolás után bólogatnia kell egyet föl-le a fénycsóvával. Igy állítja be a megfelelő magasságot.
Enyém kacsint, mint állat!! Mindig dob egy smile-t!
2009.12.14. 23:30
2009.12.15. 02:17
Gpityu írta:Igen elkezd kacsintani, keresi a pozíciót de nem jól áll be! Próbáltam manuálisan beállítani de mikor inditottam az autót elállította magát!
Így a segítségek alapján a szenzorra gyanakszom!
2010.03.09. 22:45
2010.03.10. 07:21
Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?
2010.03.10. 07:30
MChris írta:Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?
szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?
2010.03.10. 07:35
jackson írta:MChris írta:Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?
szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?
Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.
Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.
Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.
Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van?
2010.03.10. 07:38
Illes írta:jackson írta:MChris írta:Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?
szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?
Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.
Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.
Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.
Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van?
Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem
2010.03.10. 07:52
MChris írta:Illes írta:jackson írta:MChris írta:Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?
szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?
Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.
Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.
Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.
Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van?
Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem
Kasza bont E38 éppen sé van xenonos elsőlámpája asszem 40 a kettő
2010.03.10. 08:12
MChris írta:MChris írta:Illes írta:jackson írta:MChris írta:Illes írta:Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?
szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?
Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.
Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.
Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.
Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van?
Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem
Kasza bont E38 éppen sé van xenonos elsőlámpája asszem 40 a kettő
akkor 50
E38-GYÁRI XENONOS ELSŐ LÁMPÁK PÁRBA ELADOK.
-NEM KAVICSOSSAK,NEM FÜLE TÖRÖTTEK.
-KOMPLETTEN?TRAFO,ÉGŐK,KÁBEL,LÁMPÁK.
ÁR:50E.-PÁRBA!!!
SZFVÁR.70/5799225 kasza.imre@chello.hu (KASZA Mester)
2010.09.04. 17:49
2010.09.04. 18:16
kovessyroli írta:utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban
megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.
hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos?
2010.09.04. 19:01
vaszarig írta:kovessyroli írta:utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban
megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.
hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos?
Attól függ, hogy mi romlott el benne, de ha jól emlékszem, volt itt valaki, aki megcsinálta! Amúgy ez a nagy fekete doboz, ami a jobb oldalon van az A oszlopban!
2010.09.05. 09:33
kovessyroli írta:utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban
megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.
hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos?
2010.09.10. 11:16
2010.09.10. 11:22
2010.09.10. 12:11
simi64 írta:Szegény Dzsekszon!
Nekem is volt, hogy egy hét alatt 3x cseréltem izzót, aztán másfél éve már semmi